![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Sarah heeft gelijk. De gemiddelde 12-jarige jongen is nog niet bezig met meisjes, laat staan met sex. Het gemiddelde 12-jarige meisje is daar geestelijk en lichamelijk al veel verder mee.
Meiden beginnen meestal eerder aan de pubertijd en hebben dus een voorsprong op de jongens. ![]() Die voorsprong wordt - naar mijn bescheiden mening - meestal niet meer ingehaald, tot een jaar of 25 zijn vrouwen van dezelfde leeftijd volwassener dan hun mannelijke leeftijdsgenoten, en daarboven, ach.... mannen blijven kinderen zegt men ![]()
Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 15:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach nee, dat is onzin, dat vrouwen volwassener zouden zijn, een fabeltje verzonnen door meisjes van 14 die het cool vinden om een vriendje van 20 te hebben. Dat van de puberteit klopt echter wel.
Toch zijn (heb ik min-of-meer onderzocht) zowel jongens als meisjes een jaar of 13,14 als ze naar sex beginnen te verlangen (zonder het meteen uit te willen voeren, natuurlijk; ik heb het over lichamelijk verlangen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *zal kijken of ze bij het e-journal kan komen* |
![]() |
|
|