![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wisten jullie trouwens dat de gemiddelde leeftijd in Holland 17,4 jaar is, ik snap dus niet echt dat heel veel mensen hier op z'n 15 al geen maagd meer is, zal wel toeval zijn. (of het subject) Antwoord is dus, sommige mensen kiezen er (onbewust)voor om 'lang' maagd te blijven (d.m.v. uitstraling), en bij anderen is het gewoon toeval omdat ze niemand die geschikt is ontmoeten.
||
Citaat:
![]() -Desecrator
||
Citaat:
![]() -Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is soms wel eens frustrerend, om te zien dat de domste, onaardigste eikels wel een spannend liefdesleven hebben, en een aardige, spontane, leuke kerel als ikzelf niet. ![]() Heb jij er problemen mee dan? Anders kunnen we wel wat regelen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben ook nog maagd!!!!!!!!!!! en ik ben er heeeeeeel trots op! als je het tegenwoordig hoort: 'Ik was 14 toen ik voor het eerst naar bed ging met iemand'. Al mijn vriendinnen zijn zowat al ontmaagd op hun 14de 15de en ik lekker niet! ben bijna 18 lekker puk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes een TROTSE maagd! (dubbel want ook nog eens van sterrenbeeld!!!!!!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, ik kreeg het druk met werk; verzoop er regelrecht in eigenlijk. Probleem daarbij was dat ik me niet besefte dat ik het contact met iedereen verwateren liet .. gevolg is dat ik bijna 4 jaar niets meer van me liet horen. Ben inmiddels een vreemde in mijn eigen woonplaats :/ Is nu daarom moeilijk, ken in feite haast geen mensen .. alleen een paar oppervlakkig van sport en internet. Tsja, als je geen mensen kent, verlies je je maagdheid niet zo snel ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Alcohol en je lever Co | 15 | 28-07-2005 14:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
last van een 'dikke maag' Angel Of Faith | 13 | 02-07-2004 13:07 | |