Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ......................... ik lees net dat ze nu in het geheim gaan trainen... zou dickie toch iets verrassends gaan uitproberen? het zal toch niet ![]() ik kijk al uit naar de wedstrijd.... Dick zal het toch niet in zn hoofd halen is een grote naam uit de basis te laten ??? ![]()
|
Verwijderd
|
'Nederland baalt van spelers Oranje'
Uitgegeven: 30 augustus 2003 12:00 Laatst gewijzigd: 30 augustus 2003 12:05 DEN HAAG - Voetbalminnend Nederland eist van bondscoach Dick Advocaat dat hij grote schoonmaak houdt in het Nederlands elftal. Dat blijkt uit een opiniepeiling van onderzoeksbureau NIPO, uitgevoerd in opdracht van de regionale kranten. Na de vriendschappelijke interland tegen België (1-1) verklaarde 65 procent van de ondervraagden dat ze zich in vergelijking met vroeger vaker ergert aan de wedstrijden van het Nederlands elftal. Bijna drie op de vier ondervraagden (72 procent) meent dat de internationals zich zowel in als buiten het veld gedragen als verwende miljonairs. Een kleine meerderheid (51 procent) eist daarom ook van Advocaat dat hij een grote schoonmaak moet houden bij Oranje. Twee spelers Iedere geënqueteerde mocht twee spelers noemen die in zijn of haar ogen per direct zou moeten afvallen. Die lijst wordt aangevoerd door Patrick Kluivert (32 procent). Tweede staat Clarence Seedorf (25 procent), gevolgd door Frank de Boer (20 procent) en Edgar Davids (14 procent). Het vertrouwen in Advocaat zelf heeft blijkbaar niet geleden onder de matige optredens van het Nederlands team. 17 Procent van de ondervraagden wees hem aan als de meest geschikte coach. Advocaat kreeg daarmee de meeste stemmen. Johan Cruijff (13 procent), Guud Hiddink (12) en Ronald Koeman (11) hadden het nakijken. ********* Dat zegt genoeg denk ik... |
![]() |
|
![]() |
Hey
Ik zou het wel weten als "ik" de bondscoach was!! Keepers: E. Van Der Sar S. Westerveld R. Waterreus Verdedigers: J. Stam K. Hofland A. Ooijer F. De Boer G. Van Bronckhorst M. Reiziger Middenvelders: E. Davids M. Van Bommel W. Sneijder R. Van Der Vaart (C) P. Cocu P. Bosvelt Vleugels: A. Robben A. Van De Meijde M. Overmars R. Van Persie Spits: R. Van Nistelrooy J. Hasselbaink R. Makaay P. Van Hooijdonk ------- Thuisblijvers: P. Kluivert C. Seedorf B. Zenden Omdat ze gewoon niet meer geschikt zijn voor het NL 11-tal..(Vind ik dan he ![]() ----- BASIS ----- Van Der Sar Van Bronckhorst Hofland Stam Ooijer Davids Van Bommel Sneijder Van Der Vaart Van De Meijde Robben Nistelrooy Dit zou mijn opstelling worden!!
|
![]() |
Hey
Ik zou het wel weten als "ik" de bondscoach was!! Keepers: E. Van Der Sar S. Westerveld R. Waterreus Verdedigers: J. Stam K. Hofland A. Ooijer F. De Boer G. Van Bronckhorst M. Reiziger Middenvelders: E. Davids M. Van Bommel W. Sneijder R. Van Der Vaart (C) P. Cocu P. Bosvelt Vleugels: A. Robben A. Van De Meijde M. Overmars R. Van Persie Spits: R. Van Nistelrooy J. Hasselbaink R. Makaay P. Van Hooijdonk ------- Thuisblijvers: P. Kluivert C. Seedorf B. Zenden Omdat ze gewoon niet meer geschikt zijn voor het NL 11-tal..(Vind ik dan he ![]() ----- BASIS ----- Van Der Sar Van Bronckhorst-------------Hofland--------Stam------------Ooijer ============================================== Davids Van Bommel----------------------Sneijder Van Der Vaart ============================================== Van De Meijde-----------------------------------------------------Robben Nistelrooy Dit zou mijn opstelling worden!!
|
Keepers:
Van der Sar Waterreus Westerveld Verdedigers: Reiziger Melchiot Stam F. De Boer Hofland V Bronkhorst Boschaart Middenveld Oude kamphuis Sneijder v Bommel Davids Van der Vaart Overmars van der Meyde Robben Aanval van Nistelrooy Kluivert Hasselbaink Makaay Opstelling: Van der Sar Melchiot - Stam - F. De boer - Boschaart Oude kamphuis- van Bommel - Davids - Van der Vaart Van Nistelrooy - Makaay |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij is de enige controlerende middenvelder van internationaal niveau dat Nederland op dit moment heeft. Zo'n speler moet inderdaad altijd in de basis, zonder hem zou het helemaal een zooitje zijn... Ieder team heeft dit type speler nodig, anders gaat t niet goedkomen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Keepers:
- E. van der Sar - R. Waterreus - s. Westerveld Verdedigers: - F. de Boer - K. Hofland - P. Bosschaart - J. Stam - P. Bosvelt - J. Colin - G. Van Bronckhorst Middenveld: - A. Robben - R. van Persie - R. van der Vaart - W. Sneijder - M. van Bommel - P. Cocu - N. de Jong Aanvallers: - R. van der Vaart - R. Makaay - R. van Nistelrooy - D. Kuijt - P. van Hooijdonk Opstelling: S. Westerveld G. Van Bronckhorst J. Stam K. Hofland P. Bosschaart N. de Jong P. Cocu W. Sneijder R. van der Vaart D. Kuijt R. van Nistelrooy
||
Citaat:
![]()
|
ik zou er een flink aantal jongens in gooien die wel inzet kunnen tonen, kwalitatief weliswaar wat minder, maar dat wordt wel gecompenseerd met inzet en motivatie, en als dat team ook op elkaar ingespeeld raakt, hoor je niemand erover...
Keepers: - Ronald Waterreus - Dennis Gentenaar - Gino Coutinho Verdedigers: - Michael Lamey - Jaap Stam - Kevin Hofland - Jurgen Colin - Wilfred Bouma - Patrick Paauwe Middenveld: - Mark van Bommel - Paul Bosvelt - Wesley Sneijder - Remco van der Schaaf - Niels oude Kamphuis - Nigel de Jong - Marc Overmars Aanvallers: - Rafael van der Vaart - Arjen Robben - Patrick Kluivert - Jan vennegoor of Hesselink Opstelling ---------------------------- Gentenaar ---------------------------- --- Lamey ------- Colin ---------- Hofland -------- Bouma -------- -------------------------- v/d Schaaf ----------------------- ----------- Bosvelt ---------------- Sneijder ------------------ ------------------------ v/d Vaart --------------------------- ---------------- Kluivert --------------- Robben ----------------- hoewel Robben linksbuiten is, denk ik ook wel dat hij het in de spits wel goed kan doen naast Kluivert En ja, geen buitenspelers, waar ter wereld (behalve in Nederland dan) zie je tegenwoordig nog een nationaal elftal wat met buitenspelers optreedt? ![]() Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 16:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
denk je dat Engeland zo slap speelt? daar staat een verdediging van een gemiddelde leeftijd van 24 ofzo, en een kid van 17 in de aanval ![]() ok, die wedstrijd tegen Macedonië was niet om aan te zien, maar een team met inzet en motivatie komt verder dan een team dat kwaliteit genoeg heeft maar met los zand aan elkaar bungelt of dacht je soms dat Zuid-korea zo een sterrenelftal had? ![]() |
![]() |
|
van der Sar
Westerveld Waterreus Stam Hofland Reiziger Bouma Bosschaart F. de Boer Oude Kamphuis Sneijder Overmars van Bommel Cocu Bosvelt van Brocnkhorst van der Meijde Kluivert Makaay van Nistelooij van der Vaart Robben Kuijt van der Sar Reiziger Stam Hofland Bouma van Bommel Cocu van der Vaart Overmars Kluiver van Nistelrooij (deze 2 desnoods aan elkaar binden zodat ze samen leren te spelen)
Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 09:01. |
![]() |
|
![]() |
Code:
Van der Sar Stam F. De Boer Cocu Reiziger Davids Van der Vaart Overmars Kluivert Van Nistelrooij Makaay Makaay krijgt een keer een kans in de spits en Hasselbaink moet er ook een keer een krijgen Rest selectie": Westerveld Stekelenburg/Gentenaar Bosvelt Ooijer Hofland Van Bronckhorst Van Bommel Robben Van der Meyde Zenden Hasselbaink Van Hooijdonk
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 |