Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2006, 15:47
I C U
I C U is offline
Tja, ik kan me voorstellen dat het voor jou ietwat ongemakkelijk is... Maar ze is nu bij jou en dat is dan dat. Tien is niet extreem veel, een bekende van me komt in de buurt en dat in nog geen twee jaar. Zie het kan erger.

Je zult ermee moeten leren leven, denk ik zo
Oud 13-11-2006, 15:52
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
I C U schreef op 13-11-2006 @ 16:47 :
Tien is niet extreem veel, een bekende van me komt in de buurt en dat in nog geen twee jaar. Zie het kan erger.
Dat meer kan wil niet zeggen dat het niet veel is
Ik vind 10 veel.
Oud 13-11-2006, 15:54
I C U
I C U is offline
Citaat:
MTpower schreef op 13-11-2006 @ 16:52 :
Dat meer kan wil niet zeggen dat het niet veel is
Ik vind 10 veel.
True Maar het geeft wel aan dat het erger kan
Oud 13-11-2006, 15:59
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
I C U schreef op 13-11-2006 @ 16:54 :
True Maar het geeft wel aan dat het erger kan
Het kan altijd erger
Oud 13-11-2006, 16:05
I C U
I C U is offline
Citaat:
MTpower schreef op 13-11-2006 @ 16:59 :
Het kan altijd erger
Oké, jij wint

OT: Eh ja, je kan er weinig mee, met jezelf zitten opfokken schiet je niets op. Van je af zetten is denk ik in dit geval het beste...
Oud 13-11-2006, 16:07
Crimson
Crimson is offline
ik vind 10 niet veel, zeker niet voor 23.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 16:08
ExXx
ExXx is offline
Citaat:
I C U schreef op 13-11-2006 @ 17:05 :
Oké, jij wint

OT: Eh ja, je kan er weinig mee, met jezelf zitten opfokken schiet je niets op. Van je af zetten is denk ik in dit geval het beste...
Ja ok maar HOE, gewoon niet meer aan denken is lekker makkelijk gezegd
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 16:11
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
ExXx schreef op 13-11-2006 @ 17:08 :
Ja ok maar HOE, gewoon niet meer aan denken is lekker makkelijk gezegd
Sowieso niet meer over praten en al helemaal niet meer naar vragen
Vermijd dingen die je daaraan doen denken, ga gewoon leuke dingen doen met elkaar.... enz.
Oud 13-11-2006, 16:20
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik vind het veel, maar niet extreem veel. Ik hoop het niet te halen op m'n 23ste in elk geval.
Oud 13-11-2006, 16:38
Optima
Optima is offline
máár 10?

ach, dan is ze toch geen publiek bezit geweest? Mijn vriendje had er 20 gehad, ja ik moest even slikken, maar ik maak er nu voornamelijk grapjes om
Oud 13-11-2006, 16:46
ExXx
ExXx is offline
Citaat:
Optima schreef op 13-11-2006 @ 17:38 :
máár 10?

ach, dan is ze toch geen publiek bezit geweest? Mijn vriendje had er 20 gehad, ja ik moest even slikken, maar ik maak er nu voornamelijk grapjes om
Zat je er in het begin niet mee? zo ja hoe heb je dit achter je gelaten?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 16:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ExXx schreef op 13-11-2006 @ 16:32 :
Ja moet me eroverheen zetten, maar hoe kan ik dat beste doen, hoelang duurt dat...
Beetje een aparte vraag vind je niet? Dat is, nogal, persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 17:11
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik zal met weinig nieuws komen, maar toch:

Nee, ik vind 10 bedpartners niet schrikbarend veel en nee, ik zou me er al helemaal niet rot door gaan zitten voelen. Ik kan me serieus niet voorstellen waarom je daar moeite mee zou hebben als het gegaan is zoals bij jou vrienden (dus geen enkele ONS, maar alleen met mensen waar ze óf een liefdesrelatie, óf een vriendschappelijke relatie mee had). Serieus, wát vindt je er nou zo erg aan? Ben je bang dat ze jullie seksleven gaat vergelijken met eerdere ervaringen en tot de conclusie komt dat ze beter gewend is? Of ben je bang dat ze tijdens de seks met jou aan anderen gaat zitten denken? Of baal je er gewoon van dat jij niet de enige bent met wie ze de ervaring van seks zal delen?

Als je weet wat je er nou zo erg aan vindt, is het misschien al makkelijker om je erover heen te zetten. Met een lullig antwoord als 'ik weet het niet', kun je zelf ook geen drol natuurlijk. Tis gewoon een kwestie van even tegen jezelf zeggen dat het voor nu totaal niet relevant meer is wat ze op seksgebied al heeft gedaan en je er dan ook daadwerkelijk niet meer mee bezighouden. Kun je dat niet, dan moet je dat maar eens leren.
Oud 13-11-2006, 21:09
Magican
Magican is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 13-11-2006 @ 13:51 :
Een "ex" van me had er 110 op d'r 19e. Niet zo onzeker doen.
Christus
Oud 13-11-2006, 21:14
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Bij Oprah hadden ze het laatst over een jonge vrouw die al aan haar 90e kerel zat. Ze had gewoon geen zelfrespect, laag zelfbeeld etc. Wel zielig voor zo iemand. Het zal het merendeel van de mannen een zorg zijn, als ze hun inferieure zaad maar kwijt zijn he...

Tja, erg zielig. Ik moet er niet aan denken om nummer 100 te zijn. Dan voel ik me net een klant bij de bakker met zo'n nummertje in zn hand,

Mijn partners zijn nog op één hand te tellen. En eigenlijk vind ik ook dat wanneer je een serieus mens bent je er nooit meer dan 10 kan hebben gehad op de leeftijd van 23.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 21:26
- KTFE
- KTFE is offline
Ik vind 10 veel ja.
Mijn vriend is ook 23 en ik ben zijn 3e,
en daar ben ik blij om, het zouden er niet veel meer mogen zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 21:35
Verwijderd
bijna iedereen heeft voormalige bedpartners rondlopen lijkt me.. denk niet dat het aantal (tenzij het een belachelijk hoog aantal is) er heel veel toe doet of echt iets over iemand zegt...

ik vind 10 om eerlijk te zijn helemaal niet (te) veel.. op je 23ste ben je toch al een tijdje sexueel actief en 2 sexpartners per jaar lijkt me niet een heel extreem geval(ervan uitgaande dat je op je 18e voor het eerst sex had dus, en dat is nog aan de late kant)

zit zelf al op wat meer dan 10 maar vind nou niet dat dit iets over mij zegt, of over de manier waarop ik mijn relaties inga/ beleef...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 21:42
Shitonya
Shitonya is offline
10...Ja, ik vind dat ook teveel. En een moeilijke jeugd heeft er totaal niets mee te maken. Of was haar jeugd zo moeilijk dat ze "getroost" moest worden door die tien eikels?

Maar goed, ik vraag me eerder af waarom je je probleem hier voorlegt als je vantevoren weet dat de meeste zullen zeggen dat je je aanstelt, terwijl het feitelijk niet zo is. In hun ogen is het aanstellerij, maar het gaat erom wat JIJ ervan vindt en hoe jij je eronder voelt. Je moet bij jezelf te rade gaan of jij ermee kan leven of niet. Als je afgaat op de mening van anderen dan kun je het beter meteen afkappen, want je kan pas gelukkig met iemand worden als je je eigen keuzes op basis van je eigen principes/mening/etc maakt die niet zijn beinvloed door toeschouwers.

Die en die vinden het weinig en die en die vinden het weinig of voldoende...wat heb je daaraan? Niets. En dus..vraag het jezelf af. Succes
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 21:53
bladertje
bladertje is offline
Ik vind tien ook heel veel, en het verbaast me dat haast niemand mijn mening deelt... ik snap ook best dat het een lastig idee is dat er zoveel voor je waren! Voor mij is seks iets dat je niet zomaar met iedereen deelt, maar alleen met degene die voor jou echt voelt als de ware (en nee, dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, dat kun je van te voren niet weten) en met wie je al een tijd lang een relatie hebt, zodat het 'bewezen' is dat je bij elkaar past. En als mijn ex dit met tien mensen voor me zou hebben gehad zou ik twijfelen aan mijn relatie, mede vanwege de verschillende interpretaties van seks.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 21:57
Verwijderd
Wat is precies het probleem, je merkt er toch niets van? Ze is verder toch trouw? Ze is toch clean? Ze is toch verliefd op jou? Er zijn wel meer redenen dan 'ze is gewoon makkelijk' te bedenken waardoor ze evt zoveel sekspartners heeft versleten. Het verandert haar persoon verder niet.

Je kunt er een punt van maken en je kunt er geen punt van maken.
Doe het laatst en het probleem verdwijnt.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 22:07
Shitonya
Shitonya is offline
Zijn gevoel dat hij erdoor verkrijgt is het enige probleem. En dat is niet zomaar "poef" op te lossen. Je kunt het probleem nog zo goed wegredeneren, een gevoel ban je niet zomaar even uit. Als dat kon, was je in staat elk probleem op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 13-11-2006 @ 23:07 :
Zijn gevoel dat hij erdoor verkrijgt is het enige probleem. En dat is niet zomaar "poef" op te lossen. Je kunt het probleem nog zo goed wegredeneren, een gevoel ban je niet zomaar even uit. Als dat kon, was je in staat elk probleem op te lossen.
ze had hem natuurlijk kunnen overtuigen met haar argumenten..

vind het sowieso beetje een zinloos topic, veel is een relatief begrip en je weet vantevoren dat je sterk uiteenlopende reacties krijgt..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 13-11-2006 @ 23:07 :
Ik zeg ook niet van niet. Er is alleen geen oplossing voor; zij kan haar doos niet weer dichtnaaien na een wasbeurt met groene zeep en hij kan er met zn hoofd niet omheen.

De vraag blijft dan of je/hij uberhaupt wat met die meid wil, als het dan tóch zo'n probleem is en blijft.
Citaat:
Bartezz schreef op 13-11-2006 @ 23:13 :
ze had hem natuurlijk kunnen overtuigen met haar argumenten..
Ze hoeft zich niet te verantwoorden.

Er wordt altijd overal zo moeilijk over gedaan terwijl de oplossing zo simpel is.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 13-11-2006 @ 23:15 :
Ze hoeft zich niet te verantwoorden.

ik bedoelde dat jij de topicstarter kon overtuigen....

niet dat dat meisje zich moet verantwoorden om haar sexrelaties.. komaan nou 10 scharrels op je 23ste..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 13-11-2006 @ 23:18 :
ik bedoelde dat jij de topicstarter kon overtuigen....

niet dat dat meisje zich moet verantwoorden om haar sexrelaties.. komaan nou 10 scharrels op je 23ste..
Hij moet zichzelf overtuigen van het een of het ander naar aanleiding van de reacties die hij gekregen heeft

Tsja, dat gebeurt nu eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 22:32
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 13-11-2006 @ 23:15 :

De vraag blijft dan of je/hij uberhaupt wat met die meid wil, als het dan tóch zo'n probleem is en blijft.Ze hoeft zich niet te verantwoorden.

Er wordt altijd overal zo moeilijk over gedaan terwijl de oplossing zo simpel is.
Als de oplossing zo simpel is zouden er niet zoveel idioten hier rondlopen die hier hun zelfmedelijden of problemen rondstrooien. Een probleem wordt vooral veroorzaakt door gevoel en daarom..mm wat ik wilde zeggen is dat de oplossing inderdaad altijd te simpel voor woorden is, maar de uitvoering ervan is enkel het probleem.

Hoe dan ook, de vraag moet hij dus zichzelf stellen wat ik al zei.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 22:34
Verwijderd
De mensen maken het moeilijk inderdaad
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 22:38
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Ik vind 10 ook niet echt veel op je 23e eigenlijk.
Ik ben nu 19 en zit zelf nu op vier, maar maakt dat dat ik minder om mijn huidige vriendje geef? Nee, absoluut niet. Ik ben verliefd op hem, ik geniet nu van seks met hém (en heb dus ook absoluut niet de neiging om aan m'n exen te denken, hij is véél leuker) en ik zou hem absoluut niet bedriegen.
En dan heeft ze seks gehad met andere jongens, nou en? Zie het zo, ze heeft daarmee vast wel eens ervaringen op gedaan, het een en ander geleerd en daar kan jij nu best profijt van hebben.

Verder zou ik proberen er niet al te veel aan te denken (en ga dan niet zitten van "ik mag er niet aan denken dat...", dat werkt namelijk absoluut niet) en te genieten van de tijd die jullie samen zijn. Het zet anders ook steeds zo'n domper op jullie tijd samen, als je steeds in je maag blijft zitten met het feit dat ze met meerdere jongens seks heeft gehad. En ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Oud 13-11-2006, 22:45
Shitonya
Shitonya is offline
gevoel maakt alles moeilijk
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 23:03
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 13-11-2006 @ 23:45 :
gevoel maakt alles moeilijk
maar een heleboel dingen ook heel leuk
Oud 13-11-2006, 23:04
Shitonya
Shitonya is offline
soms
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 23:07
Optima
Optima is offline
Citaat:
ExXx schreef op 13-11-2006 @ 17:46 :
Zat je er in het begin niet mee? zo ja hoe heb je dit achter je gelaten?
ja in het begin dacht ik echt van "damn, die heeft wat rondgeneukt", en ik vond het vooral onaangenaam dat hij degene met wie hij one night stands had gehad nog wel eens tegenkwam in de stad.

Nu denk ik: als hij al zoveel vrouwen heeft gehad, en toch bij mij blijft, en oprecht van mij geniet, dan moet ik wel heel bijzonder zijn :-)
Oud 13-11-2006, 23:12
Orpheo
Orpheo is offline
10, 20, 100. ach. tis n. Het boeit me geen hol. het is allemaal ervaring die je opdoet, en alle ervaringen maken een persoon tot 'de persoon'. de persoon waar ik voor ben gevallen. en als dat is met 10000 partners of 0, boeiend. zolang ze maar geen SOA's heeft is er niks mis mee.
Oud 13-11-2006, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 14-11-2006 @ 00:12 :
10, 20, 100. ach. tis n. Het boeit me geen hol. het is allemaal ervaring die je opdoet, en alle ervaringen maken een persoon tot 'de persoon'. de persoon waar ik voor ben gevallen. en als dat is met 10000 partners of 0, boeiend. zolang ze maar geen SOA's heeft is er niks mis mee.
copy that!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 23:19
Mephisto
Mephisto is offline
Als ik 10 veel zou vinden zou ik té hypocriet voor woorden zijn.

Ervaring in bed is juist handig, dat scheelt geklooi en gepruts.
Oud 13-11-2006, 23:26
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 14-11-2006 @ 00:12 :
Daar vindt jij niets mis mee, maar ik wil gewoon geen slet als vriendin.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 23:29
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 14-11-2006 @ 00:26 :
Dat is té hypocriet voor woorden; als een man met 10 vrouwen heeft geneukt vindt men dat stoer etc.

Terwijl dat op precies hetzelfde neerkomt. En dat gebazel dat vrouwen makkelijker een man in bed kunnen krijgen klopt ook maar tot op zekere hoogte kan ik je vertellen uit ervaring.
Oud 13-11-2006, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 14-11-2006 @ 00:26 :
Ik typeer meisjes met een bepaalde uitstraling als slet, dit staat eigenlijk los van met hoeveel jongens ze naar bed zijn geweest...

Ik wil ook geen slet als vriendin, maar wil wel (is overigens ook geen must hoor) een vriendin met sexuele ervaring..

vind jij iemand van 23, die 10 sexpartners gehad heeft per definitie een slet?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 14-11-2006 @ 00:29 :
Dat is té hypocriet voor woorden; als een man met 10 vrouwen heeft geneukt vindt men dat stoer etc.

Terwijl dat op precies hetzelfde neerkomt. En dat gebazel dat vrouwen makkelijker een man in bed kunnen krijgen klopt ook maar tot op zekere hoogte kan ik je vertellen uit ervaring.
Ik zie Mr Hypertext nergens zeggen dat hij vindt dat 't bij een man stoer is.
Ik vraag me ook af met wat voor mensen jij omgaat als ze de status van een man laten afhangen van zijn aantal sekspartners
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 07:54
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik vind 10 wel normaal. Is ze lekker ervaren, geil toch? ..
Oud 14-11-2006, 08:00
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-11-2006 @ 14:49 :
Vanuit mijn eigen referentiekader vind ik 10 bedpartners wel aardig wat
Maar goed, ik ben in de minderheid
Ik ben t met je eens, maargoed, ik denk day het voor mij in zo'n geval er heel erg aan zou liggen hoe het gegaan is. Als het is zoals jij beschrijft zou ik me er niet druk over maken, als ze in een korte tijd van de één naar de ander hupst en het voor haar niets voorstelde (en nu nog steeds niet), dan is het anders denk ik
Oud 14-11-2006, 08:38
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 14-11-2006 @ 00:30 :
Ik typeer meisjes met een bepaalde uitstraling als slet, dit staat eigenlijk los van met hoeveel jongens ze naar bed zijn geweest...

Ik wil ook geen slet als vriendin, maar wil wel (is overigens ook geen must hoor) een vriendin met sexuele ervaring..

vind jij iemand van 23, die 10 sexpartners gehad heeft per definitie een slet?
Stel dat een lief normaal rustig meisje meer dan 80 mannen heeft gehad. Ze heeft niet de uitstraling van een slet, vind je haar dan geen slet meer?
Oud 14-11-2006, 08:40
Verwijderd
Citaat:
ExXx schreef op 13-11-2006 @ 13:43 :
Heb er zelf 4 gehad, maar hadden er 40 kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 09:29
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-11-2006 @ 08:49 :
Ik zie Mr Hypertext nergens zeggen dat hij vindt dat 't bij een man stoer is.
Ik vraag me ook af met wat voor mensen jij omgaat als ze de status van een man laten afhangen van zijn aantal sekspartners
met wat voor mensen ik omga? Hoofdzakelijk studenten; er lopen nogal wat corpsballen in Utrecht rond.
Oud 14-11-2006, 09:29
Verwijderd
Echt? Studenten? Ik heb nog nooit van iemand boven de 16 gehoord dat diegene het daadwerkelijk stoer vond als een man veel sekspartners had.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 10:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-11-2006 @ 08:00 :
Ik ben t met je eens, maargoed, ik denk day het voor mij in zo'n geval er heel erg aan zou liggen hoe het gegaan is. Als het is zoals jij beschrijft zou ik me er niet druk over maken, als ze in een korte tijd van de één naar de ander hupst en het voor haar niets voorstelde (en nu nog steeds niet), dan is het anders denk ik
Ik ben ook nog maar sinds mijn 19e 'actief' om het zo te zeggen. En van toen tot nu 2 bedpartners. Maar ja in heb nu ook ruim 3 jaar dezelfde vriend.

Maar als je inderdaad sinds je 16e er al mee bezig bent dan is 10 wel te overzien.
Oud 14-11-2006, 10:49
Bloem
Bloem is offline
Ik vind 10 voor mezelf wel vrij veel, maar als ik in een andere situatie had gezeten waren het er misschien ook wel zoveel geweest. Ik heb sinds mijn 16e seks, ben bijna 22. Da's gemiddeld 1,5 persoon per jaar ofzo, valt enorm mee dus.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 11:00
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-11-2006 @ 10:29 :
Echt? Studenten? Ik heb nog nooit van iemand boven de 16 gehoord dat diegene het daadwerkelijk stoer vond als een man veel sekspartners had.
"He lul, nog geneukt?"

etc etc

In het ballencultuurtje hiero geeft dat status.

Niet dat ik me daar tot aangetrokken voel.
Oud 14-11-2006, 12:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 14-11-2006 @ 12:00 :
"He lul, nog geneukt?"

etc etc

In het ballencultuurtje hiero geeft dat status.

Niet dat ik me daar tot aangetrokken voel.
Je overdrijft. Vrouwen en seks zijn gewoon een interessant onderwerp. Ik zit misschien iets meer in het 'ballen' wereldje (ik hockey, heb vrienden bij Veritas en Unitas en kom in plekken als de Woo en Heerenplein), maar het heeft niks met status te maken. Het is gewoon interessant te weten wie op welke manier gescoord heeft, en dat wordt regelmatig tot in detail (geneukt, gepijpt, kale haas, tieten, etc.) besproken.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 13:28
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Optima schreef op 13-11-2006 @ 17:38 :
máár 10?

en de mijne 21, voor mij was het ook even slikken ja, maar idd, gewoon grapjes over maken en er niet al teveel bij stil staan. maargoed, dat zegt wel weer iets over hoe lekker hij is

voor mij zou het ook veel zijn, maar ik ben meer van de vaste relaties. een voordeel is wel dat hij nooit een meisje echt leuk heeft gevonden voor mij, want die 21 waren er op een paar na meisjes waar het bij 1x is gebleven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten