![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En size doesn't matter teminste dat hoort zo te zijn als een meisje je zou afwijzen door de lengte van je penis dan is dat toch geen echte liefde dat is toch hetzelfde met borst grote voor vrouwen size doesn't matter toch? innerlijk belangrijker dan uiterlijk? btw meisjes boxershorts zitten niet lekker als je een jongen bent
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
leuk weetje: bij sex is de breedte van de penis belangrijker dan de lengte (wanneer de penis langer is dan 12cm) dit omdat het genot bij de vrouw veroorzaakt wordt door de wrijving die ontstaat tussen penis en vaginawand en aangezien er zich in de eerste 12 cm van vaginawand vele zenuwuiteinden bevinden , de G-plek ergens rondhangt en tevens de clistoris (die veel groter dan alleen het topje(de clit) het is een soort op de kop staande Y er gaan zeg maar 2 "slierden" langs de vaginawand naar beneden waarvan de uiteinden samen komen dicht bij de anus welke opzwellen bij opwinding) is de breedte van je penis belangrijker dan de lengte
![]() wanneer je penis langer is dan 12cm laten we ff voor de zekerheid zeggen 14 cm (aangezien niet alle vrouwen even "diep" zijn) moet je juist willen dat je lul breder wordt inplaats van langer ![]() OT: maak je geen zorgen echt je bent pas 12 daar komen minstens nog 4 cm bij ![]() ik raad je aan om op je 16 weer eens te gaan meten zul je zien dat ie dan al veel groter is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar toen ik 12 was was mijne ook nog niet echt supergroot ofzo hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee dus, blijkbaar zelfs aan de langere kant. En los daarvan, je bent 13 dus je piemel is nog niet uitgegroeid en ik hoop/neem aan dat je 'm de komende paar jaar nog niet voor seks nodig zult hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik schat hem op ongeveer gemiddelde lengte maar aan de dikke kant. Maar het is heel moeilijk om dat objectief te meten, in erectie kan je boven, beneden of opzij meten, de bocht volgen of de kortste weg van a naar b volgen, je kan je omringende vlees naar achter trekken of niet, en dan nog is er een centimeter of 2 waar je penis al wel lijkt te beginnen, maar er nog balzakvel aan hangt, je kan dit meetellen of niet. En de omtrek kan je juist achter de eikel meten of op het dikste punt.
En onder niet stijf versta ik eerder het allerkleinst mogelijke, zoals stijf het allergrootst is, als je in ijskoud water hebt gezwommen of zo, want je hebt een heel spectrum aan nuances. Maar 11 cm lijkt me dan echt totaal onrealistisch voor iemand van 13. dit even terzijde ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En 16,1 is trouwens het gemiddelde, niet echt te groot lijkt me. |
![]() |
|
![]() |
Deze foto past wel bij dit topic
http://www.mobypicture.com/user/kicken/view/10188837 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Over 5 jaar is die pas klaar met groeien, maak je geen zorgen, tussen 12 cm en 15 cm is al lang genoeg
een site waar je de maten per land kan zien http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073 zuid korea onder de 10 cm Laatst gewijzigd op 10-08-2011 om 20:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #4 bloodyb | 500 | 10-05-2017 11:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
ontwikkeling , dun en kort enz.. depress | 28 | 04-03-2012 12:39 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoekjes, II Joostje | 152 | 07-10-2004 17:57 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |