Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2011, 23:03
Siron
Siron is offline
Ik denk dat hier dikwijls overdreven wordt over de lengte van penissen XD Ik heb zo'n gevoel ...
Oud 18-05-2011, 20:15
huugie15
huugie15 is offline
ik ben 15 en slap is mijn lul 7cm, en stijf maar 12, is dit gezond?
want volgensmij zit ik onder het gemiddelde??
Oud 18-05-2011, 20:19
Em.
Em. is offline
Da's gewoon hartstikke normaal. En wat onder het gemiddelde zitten is verder ook niet ongezond ofzo, en ook niet per se blijvend als je pas 15 bent. Maar dat zit je geloof ik niet.
Oud 20-05-2011, 23:43
Qwerty333
Qwerty333 is offline
OT: nee, precies goed
Oud 13-07-2011, 17:48
rrrrr
rrrrr is offline
Hoi,

ik ben 11 en mijn lul is 16 centimeter als hij stijf is en 10 slap.
Oud 13-07-2011, 22:25
lulu1995
lulu1995 is offline
Ik vraag me altijd af hoe ze zo'n gemiddelde willen uitrekenen, hallo wij doen een onderzoek over de gemiddelde penis lengte, mogen we even meten?
Kijk bh's dat kan ik nog een beetje inbeelden in de verkoopcijfers van bh maten, maar dit ? Haha ligt vast aan mij maar vind het gewoon raar.
Oud 13-07-2011, 22:38
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Kijk bh's dat kan ik nog een beetje inbeelden in de verkoopcijfers van bh maten, maar dit ? Haha ligt vast aan mij maar vind het gewoon raar.
Dat geeft juist een vertekend beeld. Ik koop bijvoorbeeld meestal 75B omdat de 70B die ik moet hebben vaak uitverkocht is. Daarbij wisselt per merk ook nog mijn cupmaat, bij de Hema (die sportbh's zijn fijn!) kan ik ook nog wel eens uit met een 70C omdat ze daar nog wel eens klein uit willen vallen. Bij de Hunkermöller precies tegenovergesteld, kan ik ook goed een 75A kopen. Dus verkoopcijfers zeggen dan weinig.
Oud 13-07-2011, 22:47
lulu1995
lulu1995 is offline
Citaat:
Dat geeft juist een vertekend beeld. Ik koop bijvoorbeeld meestal 75B omdat de 70B die ik moet hebben vaak uitverkocht is. Daarbij wisselt per merk ook nog mijn cupmaat, bij de Hema (die sportbh's zijn fijn!) kan ik ook nog wel eens uit met een 70C omdat ze daar nog wel eens klein uit willen vallen. Bij de Hunkermöller precies tegenovergesteld, kan ik ook goed een 75A kopen. Dus verkoopcijfers zeggen dan weinig.
en dat heeft dan toch ook weer het gemiddelde? Ik bedoel iedereen zit er wel ongeveer bij snapje. Bij mannen is het niet echt zo van ik heb small dus mijn lul ligt tussen de 7 en 10 centimeter of weet ik wat
Oud 13-07-2011, 23:44
Gerben901
Gerben901 is offline
Citaat:
Ik vraag me altijd af hoe ze zo'n gemiddelde willen uitrekenen, hallo wij doen een onderzoek over de gemiddelde penis lengte, mogen we even meten?
Boxershort maat?
En size doesn't matter
teminste dat hoort zo te zijn
als een meisje je zou afwijzen door de lengte van je penis dan is dat toch geen echte liefde
dat is toch hetzelfde met borst grote voor vrouwen size doesn't matter toch?
innerlijk belangrijker dan uiterlijk?

btw meisjes boxershorts zitten niet lekker als je een jongen bent
Oud 14-07-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Boxershort maat?
En size doesn't matter
als een meisje je zou afwijzen door de lengte van je penis dan is dat toch geen echte liefde

Dat meisjesboxershorts niet lekker zitten kan ik me voorstellen, omdat daar normaal gesproken niks zit bij meisjes. Ik vraag me wel af hoe jij dat weet. Boxershortmaat heeft volgens mij gewoon te maken met de omtrek van je middel, penisgrootte heeft daar niks mee te maken, omdat ze er wel rekening mee houden dat je lul niet wordt afgekneld door je ondergoed.
Oud 14-07-2011, 08:21
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Boxershort maat?
En size doesn't matter

als je het zo stelt, zal het wel waar zijn
Oud 14-07-2011, 09:34
lulu1995
lulu1995 is offline
Citaat:
Dat meisjesboxershorts niet lekker zitten kan ik me voorstellen, omdat daar normaal gesproken niks zit bij meisjes. Ik vraag me wel af hoe jij dat weet. Boxershortmaat heeft volgens mij gewoon te maken met de omtrek van je middel, penisgrootte heeft daar niks mee te maken, omdat ze er wel rekening mee houden dat je lul niet wordt afgekneld door je ondergoed.
Ik bedoelde dat je maat niet in verband staat met de penislengte, en ik snap al helemaal niet hoe jullie dan aan vrouwenboxershorts komen xd
Oud 14-07-2011, 10:17
veryniceguy
veryniceguy is offline
leuk weetje: bij sex is de breedte van de penis belangrijker dan de lengte (wanneer de penis langer is dan 12cm) dit omdat het genot bij de vrouw veroorzaakt wordt door de wrijving die ontstaat tussen penis en vaginawand en aangezien er zich in de eerste 12 cm van vaginawand vele zenuwuiteinden bevinden , de G-plek ergens rondhangt en tevens de clistoris (die veel groter dan alleen het topje(de clit) het is een soort op de kop staande Y er gaan zeg maar 2 "slierden" langs de vaginawand naar beneden waarvan de uiteinden samen komen dicht bij de anus welke opzwellen bij opwinding) is de breedte van je penis belangrijker dan de lengte

wanneer je penis langer is dan 12cm laten we ff voor de zekerheid zeggen 14 cm (aangezien niet alle vrouwen even "diep" zijn) moet je juist willen dat je lul breder wordt inplaats van langer

OT: maak je geen zorgen echt je bent pas 12 daar komen minstens nog 4 cm bij
ik raad je aan om op je 16 weer eens te gaan meten zul je zien dat ie dan al veel groter is
Oud 19-07-2011, 10:32
mapimapi
mapimapi is offline
Citaat:
Hoi,

ik ben 11 en mijn lul is 16 centimeter als hij stijf is en 10 slap.
Wow... Wat moet dat worden als je 18 bent!
Oud 19-07-2011, 22:43
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Wow... Wat moet dat worden als je 18 bent!
Zo'n gebruikersnaam kan je toch niet serieus nemen. ('rrrrrr')
Oud 20-07-2011, 19:04
bad boy12
bad boy12 is offline
wat HAHAHAHAHH ik ben ook 12 jij bent vast een hollander
is je piemel 7cm hahahahahha verberg hem
Oud 20-07-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
wat HAHAHAHAHH ik ben ook 12 jij bent vast een hollander
is je piemel 7cm hahahahahha verberg hem
Oud 20-07-2011, 19:20
django023
django023 is offline
Citaat:
hahahahahh hij is super klein ik ben ook 12 en jouwne is zo klein hahahahahahahah
Wel een beetje zielig om iemand zo onzeker te maken hoor -.-" diegene vraagt gewoon normale informatie... maarja meestal mensen met grote bek hebben kleine penis dus ik denk dat je maar even 2x moet nadenken voordat je iets zegt

Maar toen ik 12 was was mijne ook nog niet echt supergroot ofzo hoor alles komt vanzelf wel op tijd en nooit nadenken over de grote van je penis want je moet tevreden zijn met wat je hebt en nooit bang ervoor zijn. maar uberhaupt je penis groeit nog wel hoor
Oud 20-07-2011, 19:21
Verwijderd
waarom zou je je uberhaupt zorgen maken over je penis als je nog 12 bent
Oud 20-07-2011, 19:26
django023
django023 is offline
Citaat:
waarom zou je je uberhaupt zorgen maken over je penis als je nog 12 bent
Ja dat is ook weer zo... ik was 15 toen ik werdt ontmaagd en daarvoor heb ik er eigenlijk ook nooit de behoefte voor gehad. iedereen weet zelf wel wanneer diegene der klaar voor is. maar 12 jaar vind ik ook wel heel jong hoor
Oud 20-07-2011, 19:27
Verwijderd
ja 12 is echt jong ik was er naar mijn idee weer laat bij.. 17.. maarja ieder zn keuze en op je 12e groeit je lul heus nog wel
Oud 20-07-2011, 19:29
django023
django023 is offline
Citaat:
ja 12 is echt jong ik was er naar mijn idee weer laat bij.. 17.. maarja ieder zn keuze en op je 12e groeit je lul heus nog wel
17 vind ik ook niet echt laat hoor... je bent er klaar voor wanneer je der klaar voor bent heel simpel
Oud 20-07-2011, 19:32
Verwijderd
sowieso moet je wachten op de juiste partner, en naar mijn idee kan je dat niet op je 12e dus blijf voorlopig nog maar lekker rukken
Oud 20-07-2011, 19:38
django023
django023 is offline
Citaat:
sowieso moet je wachten op de juiste partner, en naar mijn idee kan je dat niet op je 12e dus blijf voorlopig nog maar lekker rukken
hahahaha ja zorg er alleen voor dat je deur goed dicht zit ik ben ooit betrapt door me vader en dat is niet zo leuk hij maakte er een tijd grapjes over enso maar naar tijdje maakt het je niet meer uit dan lach je der om 50% van de volwassene mannen rukken nog elke dag 75% 1x per week en 99% toch nog 1x per maand xd
Oud 20-07-2011, 19:54
Pluis
Pluis is offline
Houden jullie het hier weer ontopic? er zijn al genoeg topics om te praten over je eerste keer.
Oud 08-08-2011, 15:33
SexVanaat
SexVanaat is offline
ik ben nu 13 heb een Penis van 13,6cm als die stijf is en 11 Cm als die slap is is dit klein?
Oud 08-08-2011, 15:37
Em.
Em. is offline
Citaat:
ik ben nu 13 heb een Penis van 13,6cm als die stijf is en 11 Cm als die slap is is dit klein?
http://sexwoordenboek.nl/penislengte_tienerjaren.html

Nee dus, blijkbaar zelfs aan de langere kant. En los daarvan, je bent 13 dus je piemel is nog niet uitgegroeid en ik hoop/neem aan dat je 'm de komende paar jaar nog niet voor seks nodig zult hebben.
Oud 08-08-2011, 16:24
Phenom
Phenom is offline
Gebruik een penis vergrotings stretcher.

Mijn piemel is iets kleiner dan gemiddeld, maar het interesseert me geen dubbele drol hoe lang die is.
En wat andere vinden ook niet

Laatst gewijzigd op 08-08-2011 om 16:32.
Oud 08-08-2011, 20:13
Verwijderd
Ik schat hem op ongeveer gemiddelde lengte maar aan de dikke kant. Maar het is heel moeilijk om dat objectief te meten, in erectie kan je boven, beneden of opzij meten, de bocht volgen of de kortste weg van a naar b volgen, je kan je omringende vlees naar achter trekken of niet, en dan nog is er een centimeter of 2 waar je penis al wel lijkt te beginnen, maar er nog balzakvel aan hangt, je kan dit meetellen of niet. En de omtrek kan je juist achter de eikel meten of op het dikste punt.
En onder niet stijf versta ik eerder het allerkleinst mogelijke, zoals stijf het allergrootst is, als je in ijskoud water hebt gezwommen of zo, want je hebt een heel spectrum aan nuances. Maar 11 cm lijkt me dan echt totaal onrealistisch voor iemand van 13.

dit even terzijde
Oud 08-08-2011, 21:54
Catch
Catch is offline
Citaat:
Gebruik een penis vergrotings stretcher.

Mijn piemel is iets kleiner dan gemiddeld, maar het interesseert me geen dubbele drol hoe lang die is.
En wat andere vinden ook niet
Props voor iemand die zegt dat het hem niet uitmaakt hoe lang zijn piemel is
Oud 08-08-2011, 22:10
Verwijderd
Ik vind die van mij te groot.. Ik had liever een kleinere gehad eerlijk gezegd. XD

btw, bijna 16 (in leeftijd bedoel ik), 16,1 cm
Oud 09-08-2011, 00:15
steffaboy
steffaboy is offline
Citaat:
Ik vind die van mij te groot.. Ik had liever een kleinere gehad eerlijk gezegd. XD

btw, bijna 16 (in leeftijd bedoel ik), 16,1 cm
misschien kan je ruilen met die gozer van 12
Oud 09-08-2011, 00:24
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Citaat:
Ik schat hem op ongeveer gemiddelde lengte maar aan de dikke kant. Maar het is heel moeilijk om dat objectief te meten, in erectie kan je boven, beneden of opzij meten, de bocht volgen of de kortste weg van a naar b volgen, je kan je omringende vlees naar achter trekken of niet, en dan nog is er een centimeter of 2 waar je penis al wel lijkt te beginnen, maar er nog balzakvel aan hangt, je kan dit meetellen of niet. En de omtrek kan je juist achter de eikel meten of op het dikste punt.
En onder niet stijf versta ik eerder het allerkleinst mogelijke, zoals stijf het allergrootst is, als je in ijskoud water hebt gezwommen of zo, want je hebt een heel spectrum aan nuances. Maar 11 cm lijkt me dan echt totaal onrealistisch voor iemand van 13.

dit even terzijde
Je meet altijd aan de bovenkant van het schaambot tot het puntje van de eikel. Alleen de stijve toestand is gelijk, slap verschilt hij elk uur wel, waarom zou je dat meten.

En 16,1 is trouwens het gemiddelde, niet echt te groot lijkt me.
Oud 09-08-2011, 06:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En natuurlijk volg je de bocht bij het meten, anders heb je niet de lengte van de penis. En de dikte meet je ook op het dikste punt. Doe je ook bij je heupen, bovenbenen, bovenarmen enzo.
Oud 09-08-2011, 09:28
Phenom
Phenom is offline
Deze foto past wel bij dit topic
http://www.mobypicture.com/user/kicken/view/10188837
Oud 09-08-2011, 11:13
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
En natuurlijk volg je de bocht bij het meten, anders heb je niet de lengte van de penis. En de dikte meet je ook op het dikste punt. Doe je ook bij je heupen, bovenbenen, bovenarmen enzo.
bij de officiële penissurvey moest je voor de dikte (/omtrek) het gemiddelde nemen van drie locaties (basis, midden schacht, begin/breedste deel eikel)
Oud 09-08-2011, 14:13
meye
meye is offline
kben 16 en me penis is echt ni groot heb hem nog niet gemeten, maar als ik dan forums lees van dat de breedte uitmaakt...de breedte van mijn is ook gene vette zuh...
Oud 09-08-2011, 22:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
bij de officiële penissurvey moest je voor de dikte (/omtrek) het gemiddelde nemen van drie locaties (basis, midden schacht, begin/breedste deel eikel)
jeetje
Oud 09-08-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
jeetje
Dat klopt ook wel
Veel jongens zijn aan de basis wat dikker dan in het midden.
Dus dan is de meting wel zo eerlijk.
Oud 10-08-2011, 08:40
Phenom
Phenom is offline
Er is niets mis met de mensen, maar iets met de cultuur en een verkeerd gebruik van intelligentie.
Heb nog nooit een koe bang voor de spiegel zien staan, omdat haar kont te groot is, of een stier met lineaal in de weer zien gaan.
Dieren zijn veel wijzer
Oud 10-08-2011, 12:38
Rationeel
Rationeel is offline
nee, dat komt doordat een koe enorme tieten heeft en een stier een enorme lul.
Oud 10-08-2011, 13:12
Verwijderd
De mens is een dier.
Oud 10-08-2011, 13:22
Catch
Catch is offline
Citaat:
Er is niets mis met de mensen, maar iets met de cultuur en een verkeerd gebruik van intelligentie.
Heb nog nooit een koe bang voor de spiegel zien staan, omdat haar kont te groot is, of een stier met lineaal in de weer zien gaan.
Dieren zijn veel wijzer
Oké nu zeg je wel rare dingen. Dit is echt appels met peren vergelijken.
Oud 10-08-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Oké nu zeg je wel rare dingen. Dit is echt appels met peren vergelijken.
Laat boeren boeren wezen en goden goden wezen.
Oud 10-08-2011, 19:52
annnoniiem
annnoniiem is offline
hoi ik ben 15 en me lul is 12 cm is dit klein??
Oud 10-08-2011, 19:56
Phenom
Phenom is offline
Over 5 jaar is die pas klaar met groeien, maak je geen zorgen, tussen 12 cm en 15 cm is al lang genoeg

een site waar je de maten per land kan zien
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
zuid korea onder de 10 cm

Laatst gewijzigd op 10-08-2011 om 20:16.
Oud 10-08-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Over 5 jaar is die pas klaar met groeien, maak je geen zorgen, tussen 12 cm en 15 cm is al lang genoeg

een site waar je de maten per land kan zien
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
zuid korea onder de 10 cm
Daar hebben ze een deel van hun penis ingeleverd voor mad starcraft skills
Oud 10-08-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
áls je een echte sexfanaat bent wel..
Oud 11-08-2011, 05:23
hcmike
hcmike is offline
Citaat:
áls je een echte sexfanaat bent wel..
whahahaha echt he, zowiezo die getalletjes die hier staan kenk me heel nie voorstellen joh
hoop voor de meeste dat die nog wat gaat groeien anders bevredigen jullie nooit geen meid
Oud 11-08-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
whahahaha echt he, zowiezo die getalletjes die hier staan kenk me heel nie voorstellen joh
hoop voor de meeste dat die nog wat gaat groeien anders bevredigen jullie nooit geen meid
Want jij weet er natuurlijk alles van.
Topic gesloten

Regels voor berichten