Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bah, gisteren was ik dus ook thuis. Gegeten met m'n vader en zusje. En toen kwam er een klusjesman langs omdat er iets aan de voordeur moest gebeuren voor de verkoop van het huis. En mijn vader was boven al bezig geweest met het behang eraf halen. Het gaat me echt veel te snel allemaal. En toen mijn moeder thuis kwam begon ze ook zo tegen mijn vader (alsof ze het over de boodschappen had): 'Ik denk dat we gewoon alleen een advocaat moeten inschakelen' en dat leverde nog even een fijn conflictje op want mijn vader was het daar niet mee eens. En ik zat net op m'n hyves naar de foto's van het 25jarig huwelijksfeest te kijken, en daar stond een foto van mijn ouders tussen met het - door mij geschreven destijds - onderschrift 'en wat waren ze gelukkig'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Werd Archont maar fb.
Ik heb vannacht de hele nacht de tv aan gehad ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, het waren mooi wedstrijden. Maar wat een kansloze organisatie! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het verschilt natuurlijk ook heel veel in naar welke kroeg je gaat.
|
|