Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2010, 08:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pizza is het beste ontbijt dat er is
Advertentie
Oud 18-02-2010, 08:51
Verwijderd
ik ben het met je eens en ik vind het jammer dat het maar 2 stukjes waren.
Oud 18-02-2010, 08:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen!
Oud 18-02-2010, 08:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm koude pizza... jammer dat ik het met brood moet doen.
Oud 18-02-2010, 08:59
Martiño
Martiño is offline
Dat lijkt me dus niet echt lekker, koude pizza.
Oud 18-02-2010, 09:00
Verwijderd
Gooooodmorning!
Oud 18-02-2010, 09:00
Verwijderd
how are yaaa guys, over een dagje vakantie
Oud 18-02-2010, 09:05
Verwijderd
Ik heb het niet koud gegeten! Ik heb het even opgewarmd in een pan.
Oud 18-02-2010, 09:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind koud juist heel lekker
Oud 18-02-2010, 09:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
En hoi Mean
Oud 18-02-2010, 09:07
Verwijderd
koude pizza
Oud 18-02-2010, 09:07
Verwijderd
Bijna vakantie ;D;D;D
Oud 18-02-2010, 09:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben gisteren de hele avond bezig geweest met het converten van 6 films naar een brandbaar bestandstype, de computer heeft de hele nacht aangestaan, omdat het zo belachelijk lang duurde. En toen ik even keek of het was gelukt, had elke geconverteerde film een watermerk midden in het beeld met de boodschap dat dat watermerk weg kon als je $29.99 betaald dus nu heb ik ze allemaal weer weggegooid.
Oud 18-02-2010, 09:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bijna vakantie ;D;D;D
Ik ga morgenochtend op vakantie
Oud 18-02-2010, 09:16
Verwijderd
waar heen?
Oud 18-02-2010, 09:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Met the parents een weekje naar Denemarken. Lekker niks doen, veel lezen, films kijken, voor de kachel liggen, strandwandelingen maken, winkelen... Hmmmm.
Oud 18-02-2010, 09:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ga je ook nog weg of ga je lekker thuis van je vrije tijd genieten?
Oud 18-02-2010, 09:28
Verwijderd
Ik blijf lekker thuis
Oud 18-02-2010, 09:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ook lekker
Oud 18-02-2010, 09:38
Verwijderd
ik vind koude pizza ook lekker
Oud 18-02-2010, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Blugh, ik dwarrel hier al een paar dagen zo af en toe rond en durf het steeds niet te posten (en daardoor ook niets anders), maar het moet er ook hier maar een keer uit. Mijn nare voorgevoel over het etentje met mijn ouders bleek terecht. Ze gaan uit elkaar.

(en het is heel gek om dit op een forum te typen en er smileys achter te zetten maar ik denk ik zeg het toch maar, en dan hoop ik dat er geen misplaatste kutopmerkingen komen als 'Ben je zwanger?' van Batave een tijdje terug. Maar ja, ik heb al eerder wat dingen hierover verteld hier en ik wil weer gewoon kunnen forumen zonder dat straks ineens iemand komt met de vraag van 'Hé, hoe is het eigenlijk nog afgelopen met dat etentje bij je ouders?')

Nou ja, en ik ben dus al sinds zondagavond een emotioneel labiel wrak.
aw dat zuigt
Oud 18-02-2010, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Nouja, het huis huren we op papier samen, dus daar woon ik gewoon, maar we proberen elkaar een paar weken rust te gunnen om voor onszelf een paar dingen op een rijtje te zetten. Van het weekend is mijn vriend dus bij vrienden en zijn broertje geweest, en nu ben ik een paar nachtjes bij mijn moeder (dat komt goed uit, want ik moest toch in Roermond zijn deze dagen). Volgende week is hij een week naar zijn ouders in Thailand (stond al op de planning), dus dan ben ik weer alleen. En als we samen in huis zijn slaap ik in het logeerbed.
en dan zuigt ook
Oud 18-02-2010, 09:44
Martiño
Martiño is offline
Ja, relaties! Een grote ellende.
Oud 18-02-2010, 10:35
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
nochtans

Nee joh, gewoon Vlaams doen

Waar zijn je tekeningen?
heb ik niet gemaakt
maar zodra ik ze maak, post ik ze wel even! NIET LACHEN!
Oud 18-02-2010, 10:36
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Mijn oor piept!
Oud 18-02-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
aw dat zuigt
Ja
Bah, gisteren was ik dus ook thuis. Gegeten met m'n vader en zusje. En toen kwam er een klusjesman langs omdat er iets aan de voordeur moest gebeuren voor de verkoop van het huis. En mijn vader was boven al bezig geweest met het behang eraf halen. Het gaat me echt veel te snel allemaal. En toen mijn moeder thuis kwam begon ze ook zo tegen mijn vader (alsof ze het over de boodschappen had): 'Ik denk dat we gewoon alleen een advocaat moeten inschakelen' en dat leverde nog even een fijn conflictje op want mijn vader was het daar niet mee eens.
En ik zat net op m'n hyves naar de foto's van het 25jarig huwelijksfeest te kijken, en daar stond een foto van mijn ouders tussen met het - door mij geschreven destijds - onderschrift 'en wat waren ze gelukkig'. Bah.
Oud 18-02-2010, 10:45
Verwijderd
Hoi Imene!
Oud 18-02-2010, 10:47
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Hoi Imene!
hallo mean
Oud 18-02-2010, 10:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh jeetje Absinthe, waat naar voor je! Lijkt me echt heel erg als mijn ouders uit elkaar zouden gaan Sterkte!
Oud 18-02-2010, 10:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, relaties! Een grote ellende.
En jouw relatieperikelen had ik ook even gemist! Ook niet leuk! Hopelijk komen jullie er samen uit succes!
Oud 18-02-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
En je hebt ooit een perm gehad dus je mag niet eens!
Nee het mocht wel
Oud 18-02-2010, 10:59
Verwijderd
word jij FB archont?
Oud 18-02-2010, 11:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooh holy fuckeroly ik kom er net achter dat een middeleeuws Engels boek dat ik voor mijn onderzoek moet lezen bijna 250 pagina's is
Oud 18-02-2010, 11:06
Verwijderd
Werd Archont maar fb.

Ik heb vannacht de hele nacht de tv aan gehad Ik wilde schaatsen kijken, maar ik viel steeds in slaap en dan werd ik weer even wakker en zag ik weer een klein stukje. Ik kan me in elk geval ook nog herinneren dat Dione de Graaf tegen Shany Davis zei dat hij een 'nice smile' had
Oud 18-02-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
word jij FB archont?
Nee, geen zin in. Dus daarom ook niet ''gesolliciteerd''.
Oud 18-02-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Werd Archont maar fb.

Ik heb vannacht de hele nacht de tv aan gehad Ik wilde schaatsen kijken, maar ik viel steeds in slaap en dan werd ik weer even wakker en zag ik weer een klein stukje. Ik kan me in elk geval ook nog herinneren dat Dione de Graaf tegen Shany Davis zei dat hij een 'nice smile' had

Ja, het waren mooi wedstrijden. Maar wat een kansloze organisatie!
Oud 18-02-2010, 11:20
Verwijderd
Ik vind je wel geschikt! al zou ik wel bang zijn dat ik nu allang een perm ban te oakken zou hebben hahaha
Oud 18-02-2010, 11:21
Tink*
Tink* is offline
Bah ik heb honger, maar ik moet eerst naar de supermarkt en daar heb ik geen zin in.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oooh holy fuckeroly ik kom er net achter dat een middeleeuws Engels boek dat ik voor mijn onderzoek moet lezen bijna 250 pagina's is
Oh crap, dat is nog maar de helft

Verwijderd
Citaat:
Ik vind je wel geschikt! al zou ik wel bang zijn dat ik nu allang een perm ban te oakken zou hebben hahaha
Thx

Waarom die perm?
Oud 18-02-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:

Ja, het waren mooi wedstrijden. Maar wat een kansloze organisatie!
Zo, niet te zuinig zeg. Echt te gênant voor woorden gewoon.

Er wordt nu ook wat herhaald geloof ik. Kan ik toch nog een beetje kijken. Ook al weet ik de uitslag al.
Oud 18-02-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Thx

Waarom die perm?
banontduikendgedrag
Oud 18-02-2010, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Zo, niet te zuinig zeg. Echt te gênant voor woorden gewoon.

Er wordt nu ook wat herhaald geloof ik. Kan ik toch nog een beetje kijken. Ook al weet ik de uitslag al.
Ja niet normaal. Ik heb het gister wel live gekeken totdat davis won en toen meteen uitgezetn. Was laat zat geworden

Citaat:
banontduikendgedrag
Ooh Zo snel gaat dat niet, er staat ergens op M&M een topic wat het je kost per banontduiking aan dagen.
Oud 18-02-2010, 11:27
Verwijderd
Even mijn baardje afscheren enzo. Is nu toch wel heel erg
Oud 18-02-2010, 11:28
Verwijderd
een hoeveel dagen baard heb je nu?
Oud 18-02-2010, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Ja niet normaal. Ik heb het gister wel live gekeken totdat davis won en toen meteen uitgezetn. Was laat zat geworden
Ja, ik dacht, ik kijk wel hoe lang ik het volhoud. Maar dat was dus niet zolang.
Oud 18-02-2010, 11:29
Verwijderd
Een beetje baard/sik kan soms heel sexy zijn.
Dat moest toch even gezegd worden.
Oud 18-02-2010, 11:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een beetje baard/sik kan soms heel sexy zijn.
Dat moest toch even gezegd worden.
Qft.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik zit filmpjes van carnaval te kijken. Het ziet er heel oubollig uit soms, maar zoiets als een kroegentocht en veel zuipen lijkt me wel weer vet, als het publiek jonger is dan 30.
30plussers zie je altijd maar meerendeel is wel rond de 20 tijdens Carnaval/De kroegentocht.

Het verschilt natuurlijk ook heel veel in naar welke kroeg je gaat.
Verwijderd
ik vind stoppeltjes ding echt heet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten