Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 13:28
*breezer*
*breezer* is offline
ja ik slik de pil regelmatig. Elke avond om 10 uur; vast tijd stip. Denk dat dit best wel heeeel regelmatig is.

Maar dan ben ik toch wel veilig?
Reageer nog ff terug ajb.
Oud 04-02-2003, 15:00
dreadlocks
dreadlocks is offline
moet je de pil elke dag op hetzelfde tijdstip inslikken? ik slik de pil elke dag, maar niet op hetzelfde tijdstip. heb ik nu meer kans om zwanger te raken?
Oud 04-02-2003, 15:36
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
*breezer* schreef:
ja ik slik de pil regelmatig. Elke avond om 10 uur; vast tijd stip. Denk dat dit best wel heeeel regelmatig is.

Maar dan ben ik toch wel veilig?
Reageer nog ff terug ajb.
ja volgens mij wel
Oud 04-02-2003, 15:37
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
dreadlocks schreef:
moet je de pil elke dag op hetzelfde tijdstip inslikken? ik slik de pil elke dag, maar niet op hetzelfde tijdstip. heb ik nu meer kans om zwanger te raken?
welke pil slik je?? tis iig niet echt slim om elke dag op een ander tijdstip te slikken... iig niet teveel schommelen...
Oud 04-02-2003, 21:33
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
dreen schreef:
welke pil slik je?? tis iig niet echt slim om elke dag op een ander tijdstip te slikken... iig niet teveel schommelen...
Microgynon 30.
Oud 05-02-2003, 14:02
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
dreadlocks schreef:
Microgynon 30.
mjuh, ik wilde het voor je opzoeken maar die website doet ut nie meer...
k weet dus niet of dat een lichte of een zware pil is enzow... Bij een lichte pil moet je wel regelmatiger slikken dan bij een zwaardere..
volgens mij is hij vrij licht, maar dat weet ik dus niet zeker...
als je het echt zeker wilt weten kun je altijd ff je huisarts bellen (telefonisch spreekuur oid )
Het is altijd beter om hem regelmatig te slikken iig
Oud 08-02-2003, 14:05
cin-D
cin-D is offline
Ok ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik ben helemaal
Ik ben dus een maand geleden met de pil begonnen, ik ben begonnen op de eerste dag dat ik ongesteld werd (dat was ook de bedoeling) Maar ik dacht dus dat als je met de pil begint dat je dan die hele maand ongesteld bent.
Dat is bij mij dus ook gebeurt, maar nu lees ik die bijsluiter en staat er helemaal nix over in
Dus is er nu iets mis met mij? En ik heb vandaag de laatste pil ingenomen van die strip en nu moet ik dus een week stoppen???
Ik snap er echt helemaal nix meer van.
Er stond trouwens ook in de bijsluiter : Als u de pil gebruikt moet u stoppen met roken.
Ik rook dus wel maar kan het daar aan liggen? Is het echt zo dat als je aan de pil bent dat je moet stoppen met roken?
Damn ik snap er helemaal nix meer van
Oud 08-02-2003, 14:09
Verwijderd
@cin-D: Het is normaal niet zo dat je de hele maand dan ongesteld bent, maar het kan wel dat je lichaam wat ontregeld is door de hormonen van de pil. Als je strip op is moet je idd een week stoppen. Dat van dat roken weet ik niet, ik rook niet. Maar als er in de bijsluiter staat dat je moet stoppen met roken als je de pil slikt, zal dat niet voor niks zijn, lijkt me. Als je het niet vertrouwd en/of iets niet begrijpt of wat dan ook, ga dan even langs je huisarts.
Oud 08-02-2003, 16:00
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dreadlocks schreef:
komt niet heel precies. ik heb ook die micnogwattes 30 en mijn huisarts zei dat als je hem elke dag ongeveer op dezelfde tijdstip slikt, dat ook prima is. dus bijvoorbeeld elke avond voor het slapen. de ene keer slaap je om tien uur en de andere keer pas om drie uur `s nachts. volgens mij heeft heel regelmatig slikken(dus bijvoorbeeld wel elke dag om tien uur) wel invloed op de tijd van je ongesteldheid. dus hoe regelmatiger je hem slikt, hoe meer precies je weet wanneer je ongesteld wordt, dus bijvoorbeeld dinsdag 13.00 uur
Oud 08-02-2003, 19:11
Fagyi
Fagyi is offline
Citaat:
Is het echt zo dat als je aan de pil bent dat je moet stoppen met roken?
Ja, het is wel beter. Maar ik slik de pil ook al jaren en rook er ook gewoon bij. Ik weet dat ik moet stoppen, want als je rookt en tegelijkertijd de pil slikt heb je meer kans op baarmoederkanker of borstkanker. Maar, die kans wordt grotER, het is niet zo dat die kans dan groot IS. Het ligt er natuurlijk ook aan of er in je familie kanker voorkomt. Als dat zo is, is de kans op baarmoederkanker groter dan bij andere mensen.
De keuze ligt bij jezelf of je het risico wil vergroten of niet. Ik bedoel als je rookt, heb je ook gekozen voor een grotere kans op longkanker e.d.
Oud 09-02-2003, 17:09
Ellesje
Ellesje is offline
Ik ben zo'n 2 jaar geleden aan de pil gegaan omdat ik
a) een vriendje had en
b) zeer onregelmatig ongesteld was (na 3 jaar)

Nou ben ik van plan om te gaan stoppen met de pil, omdat ik het toch niet al te natuurlijk vind en iedere dag zo'n pilleke slikken wordt irritant...
Maar ik ben bang dat ik weer zo onregelmatig wordt als hiervoor ...

Voordat ik aan de pil begon at ik wel heel weinig, dus daardoor kon mijn ongesteldheid ook niet echt regelmatig worden. Mja... Ik heb het dus niet over een paar dagen verschil, maar echt weken... Zelfs een keertje 3 maanden achter elkaar ongesteld geweest ..

Maar ok, iemand enig idee?
Oud 09-02-2003, 21:09
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Ellesje schreef:
Ik ben zo'n 2 jaar geleden aan de pil gegaan omdat ik
a) een vriendje had en
b) zeer onregelmatig ongesteld was (na 3 jaar)

Nou ben ik van plan om te gaan stoppen met de pil, omdat ik het toch niet al te natuurlijk vind en iedere dag zo'n pilleke slikken wordt irritant...
Maar ik ben bang dat ik weer zo onregelmatig wordt als hiervoor ...

Voordat ik aan de pil begon at ik wel heel weinig, dus daardoor kon mijn ongesteldheid ook niet echt regelmatig worden. Mja... Ik heb het dus niet over een paar dagen verschil, maar echt weken... Zelfs een keertje 3 maanden achter elkaar ongesteld geweest ..

Maar ok, iemand enig idee?
Sjah, dat verschilt van persoon tot persoon..! Je kunt het altijd proberen, mocht het niet onregelmatig worden, kan je alsnog aan de pil beginnen. Een andere optie is het hier even met je dokter over te hebben..!
Oud 12-02-2003, 13:04
miekmuis
miekmuis is offline
Ik slik altijd mijn laatste pil op zondag en word pas vrijdag ongesteld....
Ik vind het echt vreselijk vervelend, want ik zit elke maand opnieuw in de stress of ik misschien zwanger ben.
Iemand enig idee hoe het komt dat het zo lang duurt en of dat erg is?
Oud 12-02-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef:
Ik slik altijd mijn laatste pil op zondag en word pas vrijdag ongesteld....
Ik vind het echt vreselijk vervelend, want ik zit elke maand opnieuw in de stress of ik misschien zwanger ben.
Iemand enig idee hoe het komt dat het zo lang duurt en of dat erg is?
Ik heb 2,5 jaar Diane-35 geslikt en ik nam m'n laatste pil altijd op dinsdag. Dan werd ik zondag pas ongesteld. Heel soms zaterdag, heel soms maandag. Maar die zondag was dus gewoon normaal voor mij. Daar zaten dus evenveel dagen tussen als bij jou. Het verschilt denk ik gewoon per persoon...volgt mij is het niet raar of slecht ofzo.
Oud 13-02-2003, 13:38
miekmuis
miekmuis is offline
Ja ik slik ook de diane 35.
Nouja oke als het verder geen kwaad kan
Oud 13-02-2003, 16:43
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik heb 2,5 jaar Diane-35 geslikt en ik nam m'n laatste pil altijd op dinsdag. Dan werd ik zondag pas ongesteld. Heel soms zaterdag, heel soms maandag. Maar die zondag was dus gewoon normaal voor mij. Daar zaten dus evenveel dagen tussen als bij jou. Het verschilt denk ik gewoon per persoon...volgt mij is het niet raar of slecht ofzo.
Ik slik ook Diane-35, laatste altijd op woensdag en dan word ik ook pas maandag ongesteld... Eerst altijd laatste op donderdag en werd toen dinsdags ongesteld dus zal wel goed zijn he...
Oud 13-02-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Ik slik ook Diane-35, laatste altijd op woensdag en dan word ik ook pas maandag ongesteld... Eerst altijd laatste op donderdag en werd toen dinsdags ongesteld dus zal wel goed zijn he...
Ik slik hem (haar? ) ook...eerst was het laatste pil vrijdag, woensdag ongesteld. Nu is het laatste pil woensdag, zaterdag ongesteld (afgelopen keer iig).
Oud 13-02-2003, 19:18
Bella_De_Koe
Bella_De_Koe is offline
ik denk niet dat je meer kans op zwangerschap hebt als je je pil niet alle dagen op hetzelfde tijdstip slikt. Want als je der eentje vergeet te nemen, dan mag je ze 12 uur daarna ook nog innemen. en dan word je ook niet zwanger. En ik WEET dat je door ze alle dagen op exact hetzelfde tijdstip te nemen niet regelmatiger wordt of omgekeerd. ZElf neem ik ze niet alle dagen op hetzelfde tijdstip, maar gewoon voor ik ga slapen, soms om 11 uur, in et weekend om 3 uur ofzo. En ik ben echt HEEL regelmatig, ik kan exact zeggen wanneer ik men maandstonden krijg. (en vroeger was ik echt wel HEEL onregelmatig, 'k kreeg soms men maandstonden zelfs 3 keer in 1.5 maand)
Oud 16-02-2003, 17:21
Piper
Piper is offline
Is het slecht voor je als je de pil slikt als je nog in de groei bent?
want ik ben pas geleden voor het eerst ongesteld geworden en das helemaal niet leuk en nou wil ik dus de pil gaan slikken, maar is dat slecht voor je als je de pil slikt als je nog in de groei bent?
Oud 16-02-2003, 17:25
Bella_De_Koe
Bella_De_Koe is offline
Citaat:
Squirl schreef:
Is het slecht voor je als je de pil slikt als je nog in de groei bent?
want ik ben pas geleden voor het eerst ongesteld geworden en das helemaal niet leuk en nou wil ik dus de pil gaan slikken, maar is dat slecht voor je als je de pil slikt als je nog in de groei bent?
Als je de pil neemt, wordt je nog altijd ongesteld hoor! of ben je van plan om ze gewoon door te nemen? zonder stopweek? in dat geval is het idd slecht, en niet gewoon omdat je in de groei bent, de pil doornemen om niet ongesteld te worden is ALTIJD voor iedereen slecht (niet als je het nu bv in de vakantie doet, of als je wil gaan zwemme maar je hebt dan normaal je maandstonden, dan mag je ze gerust een keer doornemen, maar je pil ALTIJD doorslikken, is helemaal NIET gezond)

Als je dit niet van plan was, ja, dan weet ik het niet ik zou het niet weten of het iets met je 'groei' te maken heeft.
Oud 18-02-2003, 17:03
@Moon
@Moon is offline
hai, morgen zou ik dus de laatste pil van de strip moeten innemen. Dan zal ik waarschijnlijk zondag pas ongesteld worden. Maar nu,waarschijnlijk ga ik vrijdag bij mn vriend slapen. Ja....en ik neem wel aan dat we wel wat aan sex doen. Kunnen we dan wel gewoon zonder condoom vrijen?? Ik slik dan niet de pil en ben dan nog steeds niet ongesteld, nl zondag pas....is t dan wel betrouwbaar om zonder condoom te vrijen?
Oud 18-02-2003, 17:13
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef:
hai, morgen zou ik dus de laatste pil van de strip moeten innemen. Dan zal ik waarschijnlijk zondag pas ongesteld worden. Maar nu,waarschijnlijk ga ik vrijdag bij mn vriend slapen. Ja....en ik neem wel aan dat we wel wat aan sex doen. Kunnen we dan wel gewoon zonder condoom vrijen?? Ik slik dan niet de pil en ben dan nog steeds niet ongesteld, nl zondag pas....is t dan wel betrouwbaar om zonder condoom te vrijen?
Ik weet niet of dit je allereerste strip is?
Maar iig ben je áltijd veilig zolang je de pil goed slikt, dus ook in de stopweken...
Oud 18-02-2003, 18:47
elledc
elledc is offline
Deze vraag zal alvast vaker gesteld geweest zijn maar ik vind ze nergens terug.
Ik begin zodra ik mijn maandstonden heb volgende week met de pil, voor het allereerst dus, en nu is mijn vraag of deze al werkt na de eerste inname? (ik bedoel, kan ik de eerste dag al sex hebben zonder condoom zonder dat ik de kans loop zwanger te worden?)
Oud 19-02-2003, 09:54
vliegje
vliegje is offline
ik heb ook ff een vraagje. Ik ben al ongeveer een jaar aan de pil, dus hij is wel betrouwbaar. Vrijdag en zaterdagavond heb ik de pil gewoon geslikt. Nu ben ik vrijdag en zaterdag met mijn vriend naar bed geweest. Zondagavond ben ik de pil vergeten maar ik had hem maandagochtend wel op tijd (binnen 12 uur) geslikt.
Maar mijn probleempje is nu dat toen mijn vriend zich terug trok zaterdag het condoom niet mee kwam, maar hij kon er wel zo uit (zat er dus niet ver in ofzo).
Dinsdag ben ik (voor wat anders) bij de dokter geweest en heb ik medicijnen gekregen. Deze medicijnen maken de pil onbetrouwbaar. Mijn vraag is nu dus kan ik nu zwanger zijn? Omdat het condoom af was gegeleden en ik de pil daarna te laat (wel binnen 12 uur) in had genomen en nu medicijnen heb die de werking van de pil verminderen...ik slik wel verder overigens nu ik aan die medicijnen ben.

Ik hoop dat jullie hier een antwoord op hebben!

Oja ik heb nog een vraagje, als je de pil gebruikt en je wordt per ongeluk zwanger, maar je weet dit nog niet en je slikt de pil gewoon verder. Kan het dan zijn dat je gewoon ongesteld blijft??
Oud 19-02-2003, 13:22
Fagyi
Fagyi is offline
Voor Utopia:

De pil is pas na 7 dagen betrouwbaar. Dus die eerste 7 dagen moet je het nog wel met een condoom doen.

Voor Vliegje:

Nee, je bent vrijwel zeker niet zwanger, vooral als je (de gouden regel voor de pil) 7 dagen ervoor de pil op tijd hebt geslikt. Omdat je je vergeten pil binnen de 12 uur hebt ingenomen, is de betrouwbaarheid niet minder geworden. Wel moet je nu dus tijdens het gebruik van je medicijnen een condoom gebruiken, en ook nog 7 dagen na het stoppen met het medicijn.

En als je zwanger bent en de pil blijft slikken, wordt je in je stopweek NIET ongesteld. (Als dit het geval is moet je wel voor de zekerheid een zwangerschapstest doen, omdat ongesteldheid ook door stress kan uitblijven.) Het is namelijk zo dat er in je baarmoederslijmvlies (dat dus tijdens de mestruatie wordt afgestoten) een vrucht genesteld zit, waardoor het niet meer wordt afgestoten. Maar de kans is vrijwel nihil dát je zwanger wordt met de pil
Oud 19-02-2003, 13:43
vliegje
vliegje is offline
Heel erg bedankt voor je antwoord!!!
Oud 19-02-2003, 13:50
Fagyi
Fagyi is offline
Geen dank!!

Maarre.... ik lees net bij "ongesteld en zwanger" dat het mogelijk is dat je menstrueert ondanks een zwangerschap.... Ik d8 dat het maar 1 x op 1.000.000 ofzo voorkwam, maar het is vaker..
Toch denk ik dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken omdat je de pil slikt.... (Dat hoop ik van harte want ik slik ook, en wil NIET zwanger worden!!!) Maar in ieder geval... dat moest ik er wel ff bij zeggen denk ik.... (Ik wist trouwens niet dat het kon... )
Oud 19-02-2003, 16:31
vliegje
vliegje is offline
Ja ik heb inderdaad ook al wat doorgelezen en ik zag staan dat je ongesteld kon worden inderdaad, maar dit schijnt wel anders te zijn dan wanneer je niet ongesteld bent. Het is minder en dunner heb ik begrepen. Maar goed ik ga er maar vanuit dat de pil wel betrouwbaar is.
Oud 19-02-2003, 16:38
Janneke1
Janneke1 is offline
Okay, ik zal mijn verhaal maar even vertellen over de Diane-35 pil..
Misschien heeft iemand er wat aan.
Ik begon er mee toen ik 13 was, bijna 14..
Ik ben er dus al 2 jaar aan.
Vooral om puistjes...
Na een paar maanden werden het er echt veel minder!
Na een half jaar waren ze helemaal weg!

Nu heb ik er wel af en toe weer een beetje last van, maar ik denk dat dat normaal is.

Alleen wel een nadeel: Ik ben heeel veel kilo's aangekomen..
Misschien niet alleen door de pil, maar heeft vast wel mee te maken.
Oud 19-02-2003, 16:43
Verwijderd
Mijn ervaring met de Diane-35 is . Ben niks aangekomen (was ik van de micro...30 wel) en puistjes zijn voor een groot deel weg (niet helemaal (slik hem al een jaar of 2)).
Oud 19-02-2003, 18:11
vliegje
vliegje is offline
klopt van microgynon30 ben ik ook behoorlijk wat aan gekomen....maar om eerlijk te zijn mocht het bij mij ook wel, ik was altijd lang en (te) dun. Nu mag er van mij wel weer iets af...niet veel ofzo. Ik vind mezelf namelijk niet echt te dik, maar ik heb wel een beetje een buikje gekregen en dat vind ik niet zo mooi...maja ik leef er wel mee, weet waar het door komt
Oud 19-02-2003, 19:00
Piper
Piper is offline
en dan nog even een vraagje:
kun je als je aan de pil wil gewoon zelf de pil kiezen die je wil hebben? ik hoor leonoor al over de diane-35, iemand die ik ken heeft melanie ofzo
kan ik gewoon kiezen? want die diane-35 lijkt me wel wat
Oud 19-02-2003, 19:33
iamcj
iamcj is offline
Citaat:
Squirl schreef:
kun je als je aan de pil wil gewoon zelf de pil kiezen die je wil hebben? ik hoor leonoor al over de diane-35, iemand die ik ken heeft melanie ofzo
(=Leonoor)

Als je nog jong bent en/of het is voor het eerst dat je de pil gaat slikken ed, schrijft de huisarts vaak een wat lichtere pil voor. Dat is iig mijn ervaring. Maar als jij om de Diane-35 vraagt, dan zal ie dat misschien ook wel goed vinden. Gewoon ff vragen als je die pil graag wil.
Oud 20-02-2003, 17:49
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Mijn ervaring met de Diane-35 is . Ben niks aangekomen (was ik van de micro...30 wel) en puistjes zijn voor een groot deel weg (niet helemaal (slik hem al een jaar of 2)).
ff een vraagje, je kan toch alleen van de pil aankomen omdat je daardoor meer honger krijgt en dus meer calorieën tot je neemt dan anders? of kan je ook 'gewoon'aankomen zonder dat je meer eet?
Oud 20-02-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
ff een vraagje, je kan toch alleen van de pil aankomen omdat je daardoor meer honger krijgt en dus meer calorieën tot je neemt dan anders? of kan je ook 'gewoon'aankomen zonder dat je meer eet?
Volgens mij kan het alleen maar doordat je meer honger krijgt en dus meer gaat eten enz., das iig wat ik weet (ik weet dat dat niet in mijn post staat, 'was ik van de micro...30 wel' is soort van 'spreektaal' voor me).
Oud 21-02-2003, 09:01
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Hoe lang duurt het voordat de pil helemaal opgelost is in je lichaam?

Want gisteren was ik ziek, en ik had om half 10 savonds te pil genomen. Om kwart voor 11 savonds heb ik overgegeven.....

Helpt de pil nu nog wel of niet?
Oud 21-02-2003, 11:21
Dashja
Dashja is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Idem! (alleen ik slik hem dan pas een jaar )
Oud 21-02-2003, 21:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Squirl schreef:
bij mij werd d'r niet naar gevraagd ofzo, hij schreef gewoon de micronogwat 30 uit.
Oud 22-02-2003, 09:41
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef:
bij mij werd d'r niet naar gevraagd ofzo, hij schreef gewoon de micronogwat 30 uit.
Bij mij ook...maar na een maand of twee ben ik terug gegaan en heb een andere gevraagd (Diane35 dus).
Oud 22-02-2003, 09:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
linda85 schreef:
Deed ze bij mij ook, doen ze altijd, omdat de meest 'gangbare' pil is... Maar als het niet bevalt kan je gewoon terug om een andere te vragen
Oud 23-02-2003, 18:13
lenkje
lenkje is offline
vraagje...ben net n week bezig met de pil, is die dan nu al veilig of niet. In de bijsluiter staat er verder niks over, alleen dat als je op de 2e dag van je menstruatie met de pil begint je de 1e week extra voorbehoedsmiddel moet gebruiken maja...HELP !!
kusje
Oud 23-02-2003, 18:17
lenkje
lenkje is offline
sorry voor mijn reactie, deze vraag stond er al...
maar nog 1 ding, in de beschrijving van mijn pil ( marvelon) stond dat je je stopweek kon verplaatsen door hem korter te maken, maar ik dacht dat je ook gewoon je menstruatie uit kon stillen door pillen door te slikken -> maar dan heb je de maand erna toch geen 21 pillen meer ?!
Oud 25-02-2003, 14:38
Fagyi
Fagyi is offline
Lenkje:

Als je doorslikt moet je idd pillen van een nieuwe strip pakken. (Als je een 3-fasen pil hebt (een strip met 3 kleuren pillen) moet je die van de laatste fase pakken (de laatste kleur)). Deze strip waar je de pillen vanaf hebt gehaald kun je gewoon bewaren voor een volgende keer als je weer door wil slikken. Wil je weer met een nieuwe maand beginnen, pak je een hele nieuwe strip.
BTW: Let er wel op dat je je stopweek nooit langer maakt dan 7 dagen, want dan is-ie niet meer veilig...
Oud 25-02-2003, 15:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wordt altijd zo misselijk als ik aan een nieuwe strip begin, dan wordt ik 's nachts wakker en dan moet ik overgeven en dan moet ik weer een nieuwe nemen omdat ie anders niet meer werkt, het is echter alleen maar de eerste vier of vijf pillen van een strip.

Zijn er nog mensen die dit hebben en een oplossing weten (misschien dat een ander merk wel goed gaat?)

Groetjes Daantje
Oud 25-02-2003, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef:
Ik wordt altijd zo misselijk als ik aan een nieuwe strip begin, dan wordt ik 's nachts wakker en dan moet ik overgeven en dan moet ik weer een nieuwe nemen omdat ie anders niet meer werkt, het is echter alleen maar de eerste vier of vijf pillen van een strip.

Zijn er nog mensen die dit hebben en een oplossing weten (misschien dat een ander merk wel goed gaat?)
Hoe lang slik je de pil al?

Van de vorige pil die ik had werd ik altijd 'ziekig' ed...nu heb ik een andere en nu heb ik nergens last van.
Oud 25-02-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef:

Groetjes Daantje
Ik zou eens langs de dokter gaan, waarschijnlijk heeft hij een pil waar je niet ''ziek'' van wordt!
Oud 25-02-2003, 18:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik slik hm met vlagen, als ik weer eens lekker regelmatig ongesteld wil worden en ook niet zo als voorbehoedsmiddel. Nu ga ik binnenkort op reisweek dus dan ga ik hm maar doorslikken. Ik ben nu dus weer aan een nieuwe strip begonnen, sinds de zomervakantie niet meer geslikt dus het gaat ook wel beter als ik hem langer slik. Ik heb nu alleen nog twee doosjes (zes strips) maar als die op zijn ga ik denk ik idd maar eens bij de dokter vragen om en andere. Zou dat echt helpen en veel uitmaken????
Oud 25-02-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef:
Ik heb nu alleen nog twee doosjes (zes strips) maar als die op zijn ga ik denk ik idd maar eens bij de dokter vragen om en andere. Zou dat echt helpen en veel uitmaken????
Waarom opmaken als je er ziek van wordt?!

Bij mij maakte het enorm veel uit. Ik had ook nog strips over, maar ik ga niet iets slikken waar ik me verrot van ga voelen, daar is het niet voor bedoeld. En zes strips is nog zes maanden, dus nog zes maanden iedere maand een paar dagen misselijk zijn en overgeven...bedenk je dat wel.
Oud 25-02-2003, 20:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je hebt gelijk, zes maanden lang ziek zijn is wel erg lang. Misschien ga ik wel eerder naar de dokter. Het is trouwens wel zo dat als ik drie strips achter elkaar slik dat het dan wel minder wordt en bij de vierde over is dusse, ik zie wel. Niemand tips om het nu te verhelpen?

Groetjes Daantje
Oud 28-02-2003, 12:54
Balance
Balance is offline
Hoe zit het eigenlijk als je een nieuw doosje wilt van de pil? Moet je daarvoor echt een afspraak maken met de dokter of kan het ook makkelijker?
*komt al te vaak bij de dokter en heeft d'r eigenlijk 'n beetje 'n hekel aan*

Regels voor berichten