![]() |
|
Even een vraagje:
ben nou 1,5 maand aan de pil en dus m'n eerste stopweek gehad. Op zich gaat alles prima (minder erg ongesteld, dus daar ben ik erg blij mee), maar ik had nog steeds behoorlijk wat last van m'n rug en buik. Zou dit nog minder kunnen worden met een volgende stopweek? Zo niet, zouden jullie dan overstappen op een andere pil? Kweet namelijk niet wat je kan verwachten van de pil en mss had ik wel te hoge verwachtingen toen ik dacht dat m'n pijn over zou gaan ('t is wel ietsje minder, maar nog niet echt fijn zeg maar)
|
Heey mensjes.... ik ben op school bezig met een practische opdracht over de pil. Nou moet ik dus ook een enquete houden, en moet ik een paar vraagjes stellen. Zouden jullie me please ff willen helpen en onderstaande vraagjes ff willen beantwoorden?
1. Hoe oud ben je? 2. ben je aan de pil? zo ja, ga verder naar 2. zo nee, hoef je geen vragen meer te beantwoorden. (maar als ut neeh is.. ook er neer zetten, heb ik ook nodig voor de enquete!!) 3. Hoe oud was je toen je aan de pil ging? 4. Wat was de reden dat je aan de pil ging? als voorbehoedsmiddel of omdat je altijd ziek was voor je ongesteld werd/of om het sporten/ of wat anders? 5. Aan welke pil ben je? 6. Ben je wel eens van pil veranderd? 7. Bevalt de pil je nu goed? of bijwerkingen? Okee... zou het heeeeeeeel fijn vinden als jullie me ff de antwoordjes zouden geven!! heeeeeel errug bedankt!!! Kuzz LoesjuH!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. niet meer, en ik ga lekker toch naar ~3.~ 3. 14 4. voorbehoedsmiddel, regelmatigere cyclus 5. was microgynon 30 6. nope 7. het beviel me prima, wist precies wanneer ik ongesteld zou worden. alleen iedere dag slikken vond ik niet zo leuk meer, en het idee dat je eigenlijk kunstmatig bezig bent. |
![]() |
|
1. Hoe oud ben je? 16
2. ben je aan de pil? ja 3. Hoe oud was je toen je aan de pil ging? 15 4. Wat was de reden dat je aan de pil ging? voorbehoedsmiddel, puistjes, ziek door ongesteld.. veel redenen dus 5. Aan welke pil ben je? diane 35 6. Ben je wel eens van pil veranderd? nee 7. Bevalt de pil je nu goed? of bijwerkingen? denk het wel
||
Citaat:
|
1. Hoe oud ben je?
-17 2. ben je aan de pil? zo ja, ga verder naar 2. zo nee, hoef je geen vragen meer te beantwoorden. (maar als ut neeh is.. ook er neer zetten, heb ik ook nodig voor de enquete!!) -ja 3. Hoe oud was je toen je aan de pil ging? -16 4. Wat was de reden dat je aan de pil ging? -als voorbehoedsmiddel 5. Aan welke pil ben je? -Microgynon 30 6. Ben je wel eens van pil veranderd? -nee 7. Bevalt de pil je nu goed? of bijwerkingen? -ja, nog geen bijwerkingen bemerkt..
|
heej mensen ik heb even een vraagje
![]() ik ga zegmaar vanaf morgen beginnen met de pil [marvelon] alleen ik hoorde dus dat je er niet bij mag roken en blowen, nou rook/blow ik echt ontzettend veel en ik weet niet of ik dr mee zou kunnen stoppen op dit moment dus ik vraag me af in hoeverre het de werking van de pil beinvloed? bedankt!! ![]()
|||
Citaat:
Dit vond ik op internet, het staat in de bijsluiter van jou pil. Citaat:
Ik denk dat dat genoeg info geeft.
|
Verwijderd
|
@Loesje86:
1. Hoe oud ben je? 21 2. ben je aan de pil? Ja 3. Hoe oud was je toen je aan de pil ging? 19 oid 4. Wat was de reden dat je aan de pil ging? als eventueel voorbehoedsmiddel, omdat ik altijd ziek was voor en als ik ongesteld werd en omdat het handig is (event. uitstellen en regelmatig) 5. Aan welke pil ben je? Diane 35 6. Ben je wel eens van pil veranderd? ja 7. Bevalt de pil je nu goed? of bijwerkingen? bevalt goed, behalve in m'n stopweek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
1. Hoe oud ben je?
21 2. ben je aan de pil? zo ja, ga verder naar 2. zo nee, hoef je geen vragen meer te beantwoorden. (maar als ut neeh is.. ook er neer zetten, heb ik ook nodig voor de enquete!!) ja 3. Hoe oud was je toen je aan de pil ging? 20 4. Wat was de reden dat je aan de pil ging? als voorbehoedsmiddel of omdat je altijd ziek was voor je ongesteld werd/of om het sporten/ of wat anders? voorbehoedsmiddel 5. Aan welke pil ben je? micronogwattes30 ![]() 6. Ben je wel eens van pil veranderd? nee 7. Bevalt de pil je nu goed? of bijwerkingen? bevalt goed |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee, volgens mijn dokter niet. de enigste reden dat er zo`n stopweek inzit is om dat slijmvlies uit je vagina te krijgen, anders krijg je tussentijdse omverwachte bloedingen. |
![]() |
|
1. Hoe oud ben je?
16 2. ben je aan de pil? zo ja, ga verder naar 2. zo nee, hoef je geen vragen meer te beantwoorden. (maar als ut neeh is.. ook er neer zetten, heb ik ook nodig voor de enquete!!) Ja 3. Hoe oud was je toen je aan de pil ging? 14 denk ik (weet ik eigenlijk niet meer zo goed), ik slik em niet altijd, alleen in de zomer en als ik op vakantie ga. 4. Wat was de reden dat je aan de pil ging? als voorbehoedsmiddel of omdat je altijd ziek was voor je ongesteld werd/of om het sporten/ of wat anders? Om een keertje niet ongesteld te zijn en omdat ik heel erg onregelmatig ongesteld ben. Ik weet nooit wanneer ik ongesteld moet worden en als ik dan met vakantie ga slik ik de pil zodat ik zeker weet dat ik wel of niet ongesteld wordt. 5. Aan welke pil ben je? Microgynon 30 6. Ben je wel eens van pil veranderd? Nee, zou ik eigenlijk wel moeten doen want ik had veel last van bijwerkingen. 7. Bevalt de pil je nu goed? of bijwerkingen? Ik ben pas weer begonnen en nu heb ik geen last van bijwerkingen maar eerst wel, was ik altijd misselijk aan het begin van een nieuwe strip.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
kweet namelijk nog steeds niet zo goed wat ik nou moet doen en ik moet binnenkort naar de dokter om te zeggen of ik verder wil met deze pil of een ander wil proberen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou het eventjes afwachten als ik jou was, en als je er te veel last van hebt kun je het misschien even met je huisarts overleggen... |
![]() |
|
![]() |
Hai people!
Ik heb tussen de 'pil-topics' geprobeerd een passend topic te vinden, maar die kon ik niet vinden dus vandaar deze post! Ik wil binnenkort beginnen met de Yasmin-pil. Hiervoor had ik Diana-35 maar hier kreeg ik minder fijne bijwerkingen door dus ben ik uiteindelijk mee gestopt. Nu ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen met de pil Yasmin....Natuurlijk is ieder lichaam verschillend en reageert iedereen er anders op, ik ben benieuwd waarom jullie juist (niet) voor deze pil hebben gekozen! Greetz Guesst |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Tsja, ik had er enigszins last van..Dit uitte zich in buikpijn tijdens mijn menstruatie (iets wat ik zónder de pil níet had), minder lekker in m'n vel..Het waren geen dramatische klachten hoor, bovendien ging het uit met mijn vriend waardoor ik met de pil wilde stoppen...
Maargoed, iedereen is anders dus ieder lichaam reageert anders op de pil...Misschien reageer jij er wel heel goed op, niet te druk over maken maar gewoon proberen. Na verloop van tijd kom je er vanzelf wel achter, als het je niet bevalt kun je altijd stoppen en als je nergens last van heb ga je dr lekker mee door!' Greetz Guesst |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik slik ook diane35, hiervoor heb ik micro***30 geslikt. Ik heb bij de diane pil nergens last van, integendeel, in mijn stopweek voel ik me een stuk minder. Bij micro***30 voelde ik me als ik hem slikte verrot. Het is zo persoonsafhankelijk hoe je een pil bevalt, je kunt, denk ik, amper afgaan op ervaringen van anderen. Probeer het uit, bevalt de pil niet, dan ga je naar de dokter en vraag je om een ander, je zult niet de eerste zijn die dat doet. ![]()
|
ik heb ook nog een vraag (ik weet het ik ben een man maar ik wil het graag weten voor een discussie)
is de pil slecht voor het lichaam. in een manier dat het onderdelen schaad. leven verkort. of iets anders. hoe klein ook. is het bijvoorbeeld gevaarlijker als toegevoegde suikers om maar iets te noemen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bovendien, wat is er nou niet schadelijk voor je lichaam tegenwoordig? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
1. Hoe oud ben je?
16 2. ben je aan de pil? zo ja, ga verder naar 2. zo nee, hoef je geen vragen meer te beantwoorden. (maar als ut neeh is.. ook er neer zetten, heb ik ook nodig voor de enquete!!) ja 3. Hoe oud was je toen je aan de pil ging? net 16 (ik ben inmiddels bijna 17) 4. Wat was de reden dat je aan de pil ging? als voorbehoedsmiddel of omdat je altijd ziek was voor je ongesteld werd/of om het sporten/ of wat anders? acne 5. Aan welke pil ben je? diane 35 6. Ben je wel eens van pil veranderd? nee 7. Bevalt de pil je nu goed? of bijwerkingen? ja, nee alsje |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ff een vraagje. Ik ben nu in de eerste week van een nieuwe strip en ik ben gister de pil vergeten in te nemen omdat ik ergens logeerde. Ik heb die vanmiddag alsnog ingenomen, vraag me niet waarom maar dat leek me logisch. Moet ik hem dan vanavond gewoon innemen. Het hoeft niet perse beschermend te zijn want ik gebruik de pil niet als voorbehoedsmiddel. Het gaat me alleen om het idee of het kwaad kan om er twee zo kort op elkaar in te nemen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik had er dus gisteren twee op een dag genomen, een rond een uur of vijf en een 's avonds laat rond een uur of een en ik was 's nachts heel erg misselijk. Moest bijna overgeven maar gelukkig niet helemaal. Volgens mij komt het echt doordat ik er twee op een dag ingenomen had want ik ben wel eerder misselijk geweest van de pil en het was precies hetzelfde als eerst. Niet echt gezond dus.
||
Citaat:
|
![]() |
ditstaatvastookwelinmijnbijsluitermaarikvraaghetocheven
![]() ik was een keer niet geheel zeker of ik de pil had geslikt, dus nam ik voor de zekerheid nog een pil(de laatste in de nog volle strip) als de strip leeg is, heb ik maar 20 dagen de pil geslikt ipv 21. als ik dan de stopweek hou en de 8e dag weer begin, is het dan allemaal veilig. of zijn 21 pillen echt nodig voor de veiligheid ![]() jaaahaa, ik kan goed uitleggen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 pil meer of minder is niet meer veilig. Dus 21 pillen zijn inderdaad nodig, is een vast getal. (op die manier ga je 1 maand moeten wachten tot je veilig sex hebt) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik neem Mercilon, is heel licht en heb nog niks bijzonders gemerkt van neveneffect. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #23 Martiño | 500 | 17-11-2014 20:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #20 Daantje_0705 | 500 | 02-12-2009 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |