Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Zao is echt kei gaaf.. ken leukere bands.. maar ze zijn zeker heel vet
Ze treden in de kei op ja, woon ik niet eens zo ver vandaan. Ben alleen ziek.. arrs.. that's a pitty!! Maarder is nog wel 1 kaartje zowiezo niet uitverkocht... nml die van mij.. had nml gereserveert..!! dus als je nog snel bent!!! Ze komen vanavond als laatst op de avond.. dus!!!
|
Greyline - aardig. leuk bandje op zich, maar het blijft niet lang boeien. zijn wel goed op cd trouwens.
Todayforever - klonk heel erg vet. CD komt volgend jaar uit, die moet ik hebben. vette soms dillinger achtige breaks erin. Last Hour of Torment - Op zweedse leestg eschoeide death metal. Zanger trok het niet. Bandleden zagen er trouwens erg christelijk uit. christelijke death metal trek ik niet. xbrutalfightx - viel tegen. Probeerden vette metalcore te maken, maar verzanden in een slechte hopesfall kopie. Lampshade-eten Benea Reach - vette shit! Vette breaks, emt toetsen erbij.Technische colle shizzle Zao - Ja goed. alleen moet die zanger niet al te lang lopen lullen. stonede cockbag dat hij er rondloopt. zijn stem was goed en geluid was vet afgesteld eden maine ben ik even gaan zitten.
||
Citaat:
|
Greyline: had ik al vaker gezien. Leuk, maar meer ook niet.
Todayforever: bij wijlen deed me dit wel wat aan Neurosis denken. Kwam vooral door de zanger die ook zo'n bombastische stem had soms. Last Hour of Torment: was ok, maar zijn veel betere bands in dit genre. xbrutalfightx: Lenneke ophalen... Lampshade: friet bakken... Eden Maine: begin was wat onwennig, maar zaten een paar nummers die enorm overtuigend klonken. Underwater: was me iets teveel Placebo/Silverchair achtig. Die zanger ging op je zenuwen werken met die neusstem. Benea Reach: ooit een band gehoord die een mix maakt tussen Refused/KoRn/Converge/DEP etc? Nou ik dus ook niet, tot deze bewuste avond... Aanrader!!! Zao: moest begin heel ff missen vanwege busakkefietje... Rest van de set was echt super. Jammer dat ze geen recent werk deden, maar die zanger was niet niet capabel genoeg voor had ik zo het idee. Dit was echter metalcore zoals het bedoeld is. Deze show herinnerde me eraan dat ik die oude cds eens aan moet schaffen..haha |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zao - The Funeral Of God Ce-El-Wan | 16 | 01-06-2004 20:12 |