Advertentie | |
|
![]() |
|
Tickets:
ik hoorde van Anke dat paar vrienden van haar al kaartjes gekocht hadden, maar ze wist verder ook niet hoe of wat.. weet iemand of je ze gewoon bij het postkantoor kan kopen, of kan het alleen online ?
||
![]() |
Citaat:
en ik vind het eigenlijk wel oke dat het vroeg is afgelopen, want ik moet weer helemaal naar Utrecht en éigenlijk de volgende dag ook naar school.
||
Citaat:
en en en en ik ga sooz en weezzz weer zien en die had ik al voor de eerste keer gezien in de platte zoal ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb zin om knuckledust te zien. Die cd is zo fuck-ing bruut, die live show moet wel cool zijn.
|
![]() |
Zo.
Knuckledust Niet gezien, toen we binnen kwamen stopten ze net. Klonk wel vet, van buiten. Length of Time Cool, stoere metalmannen, wel slecht geluid. Backfire! Beter dan toen ik ze in juni zag, maar ik vind ze nog steeds niet heel bijzonder eigenlijk. Sworn Enemy Gaaf, maar wel slecht geluid. Ik kende ze niet echt, werd positief verrast. Death by Stereo Heel Erg Vet. Madball Ook al goed, maar ik vind het toch wel allemaal hetzelfde, muziek van madball. Ze speelden wel érg strak. Veel enge grote kalle relmeneren in het publiek toen ![]() Ignite Het Best. Zoli zei niet goed bij stem te zijn, maar ik heb daar erg weinig van gemerkt. Ik vond het supergoed, heel strak, een onwijze stem heeft die gast toch. Absoluut mijn verwachtingen waargemaakt, girlie met een roosje gekocht <3. Suicidal Tendencies Niet gezien, we moesten de trein halen. Ik vond het een hele gave dag, was ook erg gezellig, alleen is de platte zaal toch wel groot, vind ik. En de broodjes kaas waren niet te vreten.
|
het was gewoon VET!
backfire! vet, SE erg cool, DBS helemaal op los gegaan, Ignite erg geil en madball was ook vette shizzle! ST viel een beetje tegen, en de rest helaas gemist... heel wat gepit, nog wat bekenden gezien, vette tijd met de gasten die erbij waren gehad, bavaria, hardcore! vette sfeer, ondanks dat het druk was! Een gevecht in de ballenbak van de mac gehad... het was weer een goed dagje!
|
Was vette shit gister.
Ik vond Madball, Backfire! en Sworn enemy knap geniaal. Ze wisten goede shows neer te zetten en het lome zondagpubliek nog enigzins enthousiast te maken. Length of time vond ik ook vet, alleen vroeg ik me af wat ze doen op deze tour, een tour met bijv. All Out War of terror zou beter zijn. Interviews waren ook lachen met Madball, Backfire en Death by Stereo. Publiceer ze binnenkort wel, maar goed Freddy houdt in ieder geval van chocomelk en de gitarist van DEath by stereo vind dat als je niet van motorhead houdt, je geen muziekfan bent ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
we hebben het daar over gehad maar madball en slapshot zijn zeg maar niet echt bands die elkaar meteen zouden knuffelen en een biertje geven.
||
Citaat:
waarop hoya besloot hem een tik voor zijn bek te geven. maar Freddy wou zich daar gister niet al te veel over uitlaten 'it's not right to say things about other bands in interviews, know what I'm sayin' yo' zei hij.
|
Knuckledust
Niet op gelet want ik stond nog buiten. Klonk erg metal Length of Time Wel oke, beter dan de vorige keer in ieder geval. Wel lichtelijk eentonig.. Backfire! Minder slecht dan de vorige keer, meer c.r.e.d.i.t ga ik ze echter niet geven 0: ) Sworn Enemy Heel vet, kon er leuk op hupsen ![]() Death by Stereo Geweldig! Die vocalist kan leuk brullen en zingen, heel apart en ze speelden heel strak. Jammer van de lelijke shirts en de sold-out-girlies. Madball WAT EEN DIKKE KEREL! Echt een bolletje en ik moest de hele tijd om hem lachen eigenlijk ![]() ![]() Ignite Geweldig! Heel energiek, en Zoli, ooo die stem zeg <3 .. ik vond alleen die lamme d00d die constant ging diven wel heel erg irritant, en die dikke andere d00d ook. (over mijn stage'sit' gaan we het niet hebben). Kheb er wel paar hele vette foto's geloof ik ![]() Suicidal Tendencies Niet gezien, we moesten de trein halen.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Concerten op een rijtje testement | 117 | 12-12-2003 14:25 | |
Muziek |
European Hardcore Party 10 , de teleurstelling. Verwijderd | 85 | 12-10-2003 13:19 |