|
|
Bekijk resultaten poll: Moet roken in uitgaansgelegenheden verboden worden? | |||
Ja, veel mensen hebben last van de rook |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 51.85% |
nee, dat is onzin |
27 | 33.33% |
ik weet het niet zo goed, aan de ene kant wel, andere kant niet |
12 | 14.81% |
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij zijn rokers, geen parias. |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft die marktwerking: een rookvrij cafe brengt bepaalde risico's met zich mee. Als je een cafe opent moet dat meteen vol zitten, anders redt je het niet. Ik snap best dat een cafeeigenaar dat niet aandurft. |
![]() |
||
Citaat:
In een cafe heb ik nog nooit iemand horen vragen of iemand het vervelend vond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien. Als er vanuit gegaan wordt dat die behoefte aan rookvrije cafes er is, dan heeft die eigenaar toch juist de zekerheid dat het cafe meteen vol zit met al die mensen die blijkbaar niet in de rook willen zitten tijdens het uitgaan? |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, het zij je vergeven. Als roker heb je waarschijnlijk niet door hoe erg sigarettenrook stinkt. Daarnaast heb ik last van Chronische Bronchitis, en word ik op slechte dagen benauwd van die rook. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry hoor, maar als je op deze manier een discussie moet 'winnen' ben je wel bijzonder sneu. Godwins law lijkt me hier van toepassing. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik er zelf nog niet helemaal uit. Aan de ene kant erger ik me er gruwelijk aan als mensen zitten te roken naast mijn lekkere bord eten, aan de andere kant vind ik het zelf ook heerlijk om een sigaret op te steken als ik klaar ben met eten en ik zit lekker aan een cappucinootje. Maar ik geef tenminste toe dat ik hypocriet ben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind ook helemaal niet dat mensen niet mogen roken, ik vind alleen dat je dat alleen moet doen op plekken waar andere mensen er gewoon geen last van hebben. zelf weet ik ook best dat een sigaret op z'n tijd best lekker kan zijn, maar niet als je niet diegene bent die 'em rookt. Verder vind ik het nogal vervelend dat m'n kleren zo stinken als ik uit 't cafe kom, en dat is toch alleen sigerettenrook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trek dan latex kleding aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vind ik dat je kinderen wel moet beschermen tegen rook en dus niet in een gesloten ruimte moet roken waar kinderen verblijven. Dit gezien het feit dat een kind nog geen vrije keuze kan maken wel of niet in die ruimte te verblijven. In het geval van de horeca hebben mensen echter de vrije keuze in een horecagelegenheid te verblijven/werken waar gerookt wordt. ![]() Ton Wurtz, Respect.nu en stichting Rokersbelangen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Helaas staat gauloises law ertegenover, mensen die gelijk over zulke vergelijkingen gaan miepen zijn nooit in staat geweest om een discussie te voeren omdat ze zich niet met de hoofdlijn bezich houden maar met een bijzaak. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan kunnen wij niet-rokers ook een keer lekker uit eten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jullie betalen dan zoveel belasting dat jullie nieteens meer uit eten kunnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
fijne sigaret trouwens ![]() |
![]() |
|
Waarom gaat men in discussies als deze altijd voorbij aan de honderduizenden mensen met longaandoeningen waarvan een aanzienlijk deel het nog geen minuut in een kroeg uithoudt waar gerookt wordt?
||
Citaat:
en sinds wanneer zijn uitlaatgassen niet slecht voor mijn gezondheid?? en doordat mensen vlees eten moeten er zonodig 20000000 (niet eens een overdreven getal) beestjes in hokjes zitten en die schijten ook heel veel, waardoor mijn leefomgeving ook vervuilt wat niet goed is voor mijn gezondheid. de hele maatschappij is vervuilend... oh well, vuurwerk vind k anders nog zo'n voorbeeld, daar heb ik ook last van, dat is ook slecht voor m'n gezondheid en dat wordt ook niet verboden. en dat er dan sommige mensen geen horeca werk kunnen doen, ja jammer...er zijn ook zat mensen die geen bouwvakker kunnen worden, terwijl ze dat wel zouden kunnen als alles aangepast zou zijn. like, als de omstandigheden je niet aanstaan zoek je maar ander werk.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Het punt is dat veel van die mensen niet naar de kroeg kunnen of ze nou willen of niet.
|
![]() |
|
|