Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://us.imdb.com/ReleaseDates?0258000
hmm, vrij vroeg al weer, toch maar 's een bezoekje naar de bios brengen deze week ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
SPOILER ... ... ... Die Jared Leto heeft trouwens ook niet echt veel geluk in z'n films. Arm af in Requiem, dood in American Psycho, verminkt in Fight Club en nu weer Panic Room. Maar ja, hij was best irri, so i don't mind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
een alleenstaande moeder die met haar dochter een nieuw huis kopen. Dan ontdekken ze dat er een bunker kame in het huis. Op een avond word er ingebroken in het huis en verstopppen de moeder en dochter zich in de bunker kamer. maar de dieven willen in de bunker kamer.
megabangelijke trailer te zien op: http://www.apple.com/trailers/columbia/panic_room/
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ranzig en walgelijk?
Twee woorden die niet synoniem staan met de film. Het kale verhaaltje van Koepp zag Fincher wellicht aan voor een uitdaging maar uitdagend is de film alles behalve. De film slaat ook over en mist een goede onderbouw waar de karakters beter hadden moeten worden opgebouwd. Volgens mij had Fincher ook nooit twee kanten moeten belichten om de terreur knop volop open te draaien. Twee mensen gevangen in een kamer met inbrekers buiten de deur, maar Fincher gaf deze inbrekers een gezicht en wou ons laten meeleven met beiden kanten om alles misschien wat diepte te geven maar het blijkt een cliche-spektakel te zijn. Alhoewel de eerste lange trackingshot van de camera mooi getimed is is hij ook erg stug en niet dynamisch. Vreselijke humor ook om het publiek bij te laten komen van de missende spanning. Zorro, Joe Pesci, het word steeds flauwer alhoewel één opmerking juist heel treffend was van Dwight Yoakam, als Foster de camera's kapotslaat, en 'Why didn't we think of that' (of zoiets dergelijks) stamelt. DAAR komt mijn eindoordeel; 'Why didn't Fincher THINK of doing something really tense with this movie.'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vondt de film wel spannend.... hehe volgens mij vonden een paar mensen hem niet zo...
![]() maar ik zat wel zo in de bios van rennen rennen weet je wel op het moment dat ze bijvoorbeeld de mobiel wil pakken en zo dat ze er net niet met haar hand bij komt en dan trug moet rennen in die panic room ooooo echt ik zat echt zo van aaaa rennen!!! hehe hele zaal eigenlijk.... ![]() vond het wel grappig met die intercom en dan dat die inbrekers met die posters duidelijk maken dat ze in die panic room willen haha ik had echt zo iets van haha wat is dit nu weer hihi ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Fincher zei volgens mij dat ie voor de eyecandy ging..... maar daarin kun je tever gaan, ook al heb je Jodie Foster...
|
Laten we even serieus zijn over deze film.
Fight Club was geen groot succes, zeg maar helemaal, het was voor de studio een flop, in Amerika in de bioscoop dan, in de rest van de wereld deed ie het nog redelijk maar het was niet wat ze hadden gehoopt. Fincher moest gewoon laten zien dat hij goed geld kon maken en daarom maakte hij Panic Room. Gewoon pretentieloos vermaak waar hij nog wel even z'n visuele kunnen in kwijt kon. Prima toch? Het resultaat is de meest lege film die ik in tijden heb gezien maar die wel ontzettend onderhouden was en vooral waanzinnig mooi gefilmd. Het had alleen wat donkerder gemogen, de beelden dan, niet het verhaal.
|
![]() |
Njah.... oke dan.. zit misschien wel iets in.
Maar beetje dubbele gevoelens. Ik hoop dat ie goed draait, want dan kan Ficher veel geld krijgen voor toekomstige films, maar ik hoop niet dat Fincher dit ziet als aanmoediging om lege films te maken.
||
Citaat:
Ik had namelijk gelezen dat de film echt heel donker zou worden, namelijk gewoon 'het is nacht dus is het donker'-donker. Eigenlijk gewoon zwart dus, maar dat vonden ze bij Sony niet zo aantrekkelijk voor het publiek dus mocht dat niet. Maar hij had de film dus echt 'reëel donker' willen hebben. Het verhaal had inderdaad ook wel donkerder gemogen. Al vond ik de vechtscene op het einde toch wel gruwelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, om anderhalf uur naar een zwart scherm staren is ook niet echt prettig ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Panic Room] Valt tegen Stefanie | 24 | 12-04-2004 22:06 | |
Films, TV & Radio |
Se7en Orsino* | 34 | 20-07-2003 22:34 | |
Muziek |