Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 12:55
Bientjuuh
Bientjuuh is offline
Citaat:
Frusciante schreef op 03-03-2004 @ 18:33 :
Kga naar Lanterna in de zomer, met vriendinnen.
het zag er echt uit als de hemel op aarde in de folder

hoewel het in het echt altijd tegenvalt maar dan nog
Lanterna is echt cool! Ben er twee keer geweest en
Oud 15-05-2004, 16:39
Dzjes
Dzjes is offline
Ik ben al 2 jaar naar Kroatië op reis geweest, en ik vind het echt een superland.. Goedkoop,vriendelijke mensen, en de lekkerste hamburgers die je je maar kon wensen
Daarboven op is het gezellig,mooie oceaan, lekker warm.. etc Jammer dat ze niet veel talen spreken (hoogstens een beetje duits... )
Oud 19-05-2004, 12:15
Ajacied 01
Ajacied 01 is offline
He ik heb een vraagje. Ik ga deze zomer ook naar Kroatie maar kan ik daar ook hele goedkope merkshirts(replay/diesel) kopen voor weinig geld?
Oud 19-05-2004, 13:14
Bientjuuh
Bientjuuh is offline
Citaat:
Ajacied 01 schreef op 19-05-2004 @ 13:15 :
He ik heb een vraagje. Ik ga deze zomer ook naar Kroatie maar kan ik daar ook hele goedkope merkshirts(replay/diesel) kopen voor weinig geld?
Dan moet je echt goed zoeken Iig wel heel veel (goedkope) neppers
Oud 19-05-2004, 14:25
Quiana
Quiana is offline
(Liever laat dan nooit; ) --> Europa.
Oud 28-05-2004, 18:27
Primadona
Primadona is offline
daamnzz kroatieeee

het 1 na mooiste land op aarde

k kom dr ook elk jaar (gehhe langs als k naar bosnie ga)

nee maar k ben er egt kapot vaak geweest k heb er zelfs gewoond..

anyway k heb een tip Kroatie is mooi eten is lekker lieve mensen en alles maar is wel duur
vooral istrie .. terwlijl istrie 1 van de mooiste gebieden is en vooral Opatija [dat ligt dichtbij rijeka.. in istrie] k heb begrepen dat daar veel mensen naar toe gaan die last van hun hart ofzo hebben of last aan wat anders wat met ademen te maken heeft.. anyway daar in opatija is de lucht zo schoon dat het voor die mensen heel erg gezond is om naar daar op vakantie te gaan

dus dat
Oud 28-05-2004, 18:29
Primadona
Primadona is offline
Citaat:
Ajacied 01 schreef op 19-05-2004 @ 13:15 :

het is daar juist duurder dacht ik

maar op de markt zijn er wel goedkope maar die zijn nep geloof ik

hahaha je kan beter paar uurtjes langer rijden naar Sarajevo daar is t wel goedkoper en orgineel merk
gehhe nee [uhm sorry k ben btje meliG] in Zagreb hebben ze genoeg amazin' stores met allerlei merken voor een lagere prijs dan hier in H'land
Oud 04-06-2004, 09:03
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Dit jaar voor de 4e keer naar Opatija! Is inderdaad supermooi vooral savonds!
Oud 08-06-2004, 13:44
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Ben afgelopen zomer naar Istrië geweest, en dat beviel zeker wel! Alleen jammer dat we de eerste dag al ruzie kregen met locals (groep van 30 man met gebroken flessen enzo achter je aan ) en daarom een tijdje het stadje maar ontweken hebben... daardoor wel andere stadjes weer gezien en het uitgaan daar viel me hel erg mee... het was cool!
Oud 19-06-2004, 11:18
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
ik was vorig jaar in istrie. Het was echt super! 1 van de beste vakanties ooit! Wij zaten op Camping Bijela Uvala vlakbij Porec..
vriendelijke mensen, alles is bijna spotgoedkoop, mooie omgeving.. veel toeristen dat wel..maarja.. wel veel nationaliteiten. Kep duitsers, zweden, denen, engelsen, slovenen, italianen, spanjaarden en natuurlijk veel nederlanders ontmoet. Alleen wel jammer dat het uitgaansleven niet zo uitgebreid is als Spanje en Frankrijk. Maar op de camping is toch altijd ZOVEEL te doen! Echt shit! Dit jaar willen we weer gaan..maar het zit al TJOKVOL! . Maarja.. dit jaar wordt het misschien Dalmatie (meer in het zuiden van Kroatie).. geen idee wat ik ken verwachten.. maarja.. we zien het wel.
Oud 25-06-2004, 19:29
beuk
beuk is offline
ben benieuwd, ik rij er over een paar dagen heen met vrienden. plan is om een weekje in istrië te blijven en daarna naar italië.

nog bepaalde plekken die in het bijzonder aan te raden vallen?
Oud 08-07-2004, 11:12
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
ik vind Porec echt supermooi!
enne.. Je moet zeker in Pula zijn geweest.. en vooral het Amphitheater dat nog (bijna helemaal) compleet is! .. nou je hebt daar ook hele leuke winkeltjes.. en souvenirtjes.. afdingen is goed aan te raden
Oud 08-07-2004, 15:24
angel4
angel4 is offline
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 04-06-2004 @ 10:03 :
Dit jaar voor de 4e keer naar Opatija! Is inderdaad supermooi vooral savonds!

ik zit in een plaatsje er naast Lovran en dan loop ik altijd van Lovran naar Opatija lang het strand. Het zo mooi in kroatie
Oud 08-07-2004, 20:03
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
AnTiLiCiOuS schreef op 19-06-2004 @ 12:18 :
ik was vorig jaar in istrie. Het was echt super! 1 van de beste vakanties ooit! Wij zaten op Camping Bijela Uvala vlakbij Porec..
vriendelijke mensen, alles is bijna spotgoedkoop, mooie omgeving.. veel toeristen dat wel..maarja.. wel veel nationaliteiten. Kep duitsers, zweden, denen, engelsen, slovenen, italianen, spanjaarden en natuurlijk veel nederlanders ontmoet. Alleen wel jammer dat het uitgaansleven niet zo uitgebreid is als Spanje en Frankrijk. Maar op de camping is toch altijd ZOVEEL te doen! Echt shit! Dit jaar willen we weer gaan..maar het zit al TJOKVOL! . Maarja.. dit jaar wordt het misschien Dalmatie (meer in het zuiden van Kroatie).. geen idee wat ik ken verwachten.. maarja.. we zien het wel.
Vaak veel minder toeristisch, maar veel mooier Het leukst is misschien rondom Split en de eilandjes Hvar en Bol. Maar ook Makarska is erg mooi, enwat meer toeristisch.

Kroatie is prachtig, geweldig, mijn landje<3 Ik ga dit jaar naar Rovinj. hoewel ik veel liever in Split was (waar ik vandaan kom)
Oud 10-07-2004, 17:24
Verwijderd
Ik vertrek 19 juli naar Kroatie
Oud 11-07-2004, 12:15
Hoppla
Hoppla is offline
ik 22 juli
Oud 12-07-2004, 21:05
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
www.duzzmetdebuzz.tk

als je gekke mensen ziet lopen met shirts waar duzz met de buzz op staat dan is het mijn familie en ik
Oud 13-07-2004, 17:12
Martin1985
Martin1985 is offline
ik ga vrijdag voor de derde keer erheen en heb er echt heel veel zin in, kroatie is helemaal top
Oud 15-07-2004, 12:04
Verwijderd
Nu Kroatie bij europa hoort kun je er nu ook met je identiteitskaart heen. Of heb je een paspoort nodig?
Oud 15-07-2004, 21:20
Floosje
Floosje is offline
Ik heb zelf ook alleen een ID kaart en voor de zekerheid maar even geinformeerd bij de ambassade, maar die kun je gewoon gebruiken in Kroatie
Oud 15-07-2004, 22:02
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
motormuis schreef op 15-07-2004 @ 13:04 :
Nu Kroatie bij europa hoort kun je er nu ook met je identiteitskaart heen. Of heb je een paspoort nodig?

ehh... Kroatië was altijd al Europa... en als je de EU bedoelt, daar hoort Kroatië nog niet bij, van het voormalig Joegoslavië hoort alleen Slovenië er nog maar bij.
Oud 16-07-2004, 18:31
Verwijderd
Grutte grut wat ingewikkeld toch allemaal... Naja sparen dus maar
Oud 20-07-2004, 13:37
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
Kroatie is echt cool hoor!
Oud 21-07-2004, 19:36
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
En je kan nu ook met de euro betalen!

en zeg enit dat dat niet zo is want het is wel zo!
Oud 28-07-2004, 14:36
Verwijderd
ik heb een vraagje en denk dat sommigen hem wel kunnen beantwoorden. Ik heb namelijk een film en die kun je ondertitelen met verschillende talen. Ook kroatisch staat eronder. Weet een iemand wat het woord kroatisch geschreven staat. Er staan er een paar waar ik niet van weet welke taal

een van dezen moet het zijn: htvatski, cesky, islenska, magyar, suomi, svenska
Oud 29-07-2004, 10:21
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
motormuis schreef op 28-07-2004 @ 15:36 :
ik heb een vraagje en denk dat sommigen hem wel kunnen beantwoorden. Ik heb namelijk een film en die kun je ondertitelen met verschillende talen. Ook kroatisch staat eronder. Weet een iemand wat het woord kroatisch geschreven staat. Er staan er een paar waar ik niet van weet welke taal

een van dezen moet het zijn: htvatski, cesky, islenska, magyar, suomi, svenska
als je hrvatski bedoelt, dat is kroatisch.
cesky = tsjechisch
islenska = ijslands
magyar = hongaars
suomi = fins
svenska - zweeds
Oud 30-07-2004, 08:29
*moonchild*
*moonchild* is offline
ik ga voor de 3de keer. dit keer verder naar onder zeg maar: Pula. vorig jaar in porec geweest(camping lanterna volgens mij) en het jaar daarvoor een ander plaatsje ben de naam vergeten
kroatie is echt mooi en goedkoop ijsje voor de mooie meisje dat zeggen ze daar vaak
en camping buijla uvala ofzoiets zag ik ergens staan? ben ik een dagje geweest mooi camping wel groot!
Oud 30-07-2004, 13:48
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
Citaat:
*moonchild* schreef op 30-07-2004 @ 09:29 :
ik ga voor de 3de keer. dit keer verder naar onder zeg maar: Pula. vorig jaar in porec geweest(camping lanterna volgens mij) en het jaar daarvoor een ander plaatsje ben de naam vergeten
kroatie is echt mooi en goedkoop ijsje voor de mooie meisje dat zeggen ze daar vaak
en camping buijla uvala ofzoiets zag ik ergens staan? ben ik een dagje geweest mooi camping wel groot!
Bijela uvala is cool he! en very big!
Oud 07-08-2004, 17:31
leipe yugo
leipe yugo is offline
kroatie is het echt het mooiste land ter wereld ben er al 13 keer geweest de cultuur en de humor en de gastvrijheid van de mensen ik ook erg chill mischien denk ik er zo positief over omdat ik voor de helft ned en voor de helft kro en btw als je de taal spreekt zoals ik is het helemaal top .
Oud 01-09-2004, 15:08
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
nouja.. volgend jaar ga ik weer
Oud 19-09-2004, 12:15
Patje
Patje is offline
Ik ben ook half kroatisch en kom er al me hele leven , et is echt een super land , Zagreb als stad is ook echt de moeite waard om heen te gaan super veel cultuur etc. Ik ben zo ongeveer al overal geweest in kroatie maar k vond denk ik Krk et leukst maar Pula is ook heel leuk en uhmmm medulin, enz enz enz ik kan iedereen aanraden ernaar toe te gaan!!!
Oud 29-09-2004, 14:42
Verwijderd
ik wil volgend jaar ook graag met de auto richting kroatie, hongarije en/of polen
Oud 19-10-2004, 15:18
Yaimey80
Yaimey80 is offline
Citaat:
Remqo schreef op 06-02-2004 @ 19:42 :
Ik ben er 1x geweest. 3 jaar geleden in Porec. Het is daar hartstikke mooi, vooral dat stuk wat we door Istrië gereden hebben. Maar het was midden in het hoogseizoen, en de campings waren overvol en hadden kleine plaatsjes dus dat was wat minder.
Ik zou best wel een keer terug willen, maar dan pak ik wel een hotel
Hey!!! Toen was ik der ook!!
Kan me die leuke jongen naast ond nog heel goed herinneren!!!
Oud 05-12-2004, 16:47
lo0lly
lo0lly is offline
Kroatie=supahr... maar weet iemand hoe je in het kroatisch(??) hallo zegt? dat is muh effuh ontschotuh
xxx
lo0lly
Oud 07-12-2004, 14:09
thunder110
thunder110 is offline
bok
meest gangbare iig
Oud 05-02-2005, 13:33
Anaïs
Anaïs is offline
Ik ben er geweest toen het nog oorlog was, al jaren geleden dus... We mochten niet overal komen, maar 't is toch wel een van de mooiste reizen die ik gemaakt heb. Zeker aan te raden!
Oud 05-02-2005, 13:41
Dolores
Dolores is offline
Ik ben er drie jaar terug geweest, wat een geweldig land. <3 Ik heb er heel goed kunnen snorkelen. Ik ben in meerdere plaatsen geweest (overal maar een paar nachten gestaan), maar vooral in Istrië (ook in het binnenland van Kroatië, maar het was wel duidelijk dat daar nog meer opgebouwd enzo moest worden).
Oud 11-02-2005, 05:54
Diana's~Acolyte
waarom toch altijd istrie? omdat het zo heerlijk toeristisch is?
dalmatie is vele malen mooier, neem bijvoorbeeld makarska en de
plekjes eromheen, en de eilandjes hvar, brac, bol..
of juist helemaal in de buurt van dubrovnik? prachtig.
ik kom zelf uit split, en voor mij blijft split toch ruim op nr. 1 staan
Oud 14-02-2005, 21:26
Verwijderd
Ben nog nooit in Kroatie geweest, maar ga komende zomer naar Opatija met vrienden.
Oud 14-02-2005, 21:58
Verwijderd
Ik ga van de zomer, naar Crikvenica (kvanerbaai). lijkt me echt super!
Oud 11-03-2005, 13:56
tiram
tiram is offline
Ik ga ook, 25 juli naar een camping in Medulin. Gogotours organiseert toch ook dagje venetië? Is dat aan te raden?
Oud 11-03-2005, 14:04
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Citaat:
MONK schreef op 03-03-2004 @ 22:18 :
Medulin
Dit jaar ook naar Kroatie, Medulin om precies te zijn. Met gogo tours en dan in appartement. Vorig jaar naar Siofok, Hongarije geweest, was ook verschrikkelijk gaaf (en heerlijk goedkoop). Ben ontzettend benieuwd, maar als ik dit zo allemaal lees dan komt het wel goed!

18 juli vertrek... nog iemand die dan die kant opgaat??
Oud 11-03-2005, 14:58
tiram
tiram is offline
Citaat:
Miss Pannekoek schreef op 11-03-2005 @ 15:04 :
Dit jaar ook naar Kroatie, Medulin om precies te zijn. Met gogo tours en dan in appartement. Vorig jaar naar Siofok, Hongarije geweest, was ook verschrikkelijk gaaf (en heerlijk goedkoop). Ben ontzettend benieuwd, maar als ik dit zo allemaal lees dan komt het wel goed!

18 juli vertrek... nog iemand die dan die kant opgaat??
Ik ben vorig jaar ook naar Siofok geweest, en ga dit jaar ook naar Medulin met gogotours, grappig!
Oud 13-03-2005, 21:13
Verwijderd
Komende zomer ga ik met vrienden naar Opatija, Kroatie, maar nu las een vriend van me in een boekje dat de zee daar zwaar vervuild schijnt te zijn door een industriestad. Is dat waar?
Oud 14-03-2005, 12:18
Fruitcake
Fruitcake is offline
Ik ben vorig jaar naar Dubrovnik en de streek rond Dubrovnik geweest. Ik vond het een prachtig land, en dan vooral de niet-toeristische delen. Ook ben ik toen in Montenegro geweest, dat vond ik nog prachtiger dan Kroatië.
Dat je van Kroatië houdt is al af te leiden uit je nickname
Oud 25-03-2005, 08:00
Diana's~Acolyte
Citaat:
bootz schreef op 13-03-2005 @ 22:13 :
Komende zomer ga ik met vrienden naar Opatija, Kroatie, maar nu las een vriend van me in een boekje dat de zee daar zwaar vervuild schijnt te zijn door een industriestad. Is dat waar?
Pula zit er vlakbij, dat is een grote havenstad. Maar ik betwijfel het hoor, het is een super toeristische stad dus ik denk dat dat wel mee zal vallen..
Oud 25-03-2005, 08:01
Diana's~Acolyte
Citaat:
tiram schreef op 11-03-2005 @ 14:56 :
Ik ga ook, 25 juli naar een camping in Medulin. Gogotours organiseert toch ook dagje venetië? Is dat aan te raden?
Jawel hoor, het is maar een dagje dus je kan niet heeel veel doen maar als je nooit in Venetie bent geweest moet je zeker de kans pakken
Oud 25-03-2005, 13:42
Solid
Solid is offline
Dit is een goede site over Kroatie: http://www.adriatica.net/croatia/main_en.htm

Weet iemand;
Spreekt men daar enigszins Engels? en kan je makkelijk met de trein reizen? Ik ben zelf naar Slovenie geweest, dat vond ik al prachtig; heeft het een beetje van elkaar weg of helemaal niet?
Oud 25-03-2005, 14:13
Verwijderd
Ik ga 11 juli voor de eerste keer naar Kroatië (Istrië, Porec). Ben heel erg benieuwd! Alle verhalen die ik tot nu toe van familie en vrienden gehoord heb zijn echt heel erg enthousiast
Oud 29-03-2005, 19:22
Diana's~Acolyte
Citaat:
Solid schreef op 25-03-2005 @ 14:42 :
Dit is een goede site over Kroatie: http://www.adriatica.net/croatia/main_en.htm

Weet iemand;
Spreekt men daar enigszins Engels? en kan je makkelijk met de trein reizen? Ik ben zelf naar Slovenie geweest, dat vond ik al prachtig; heeft het een beetje van elkaar weg of helemaal niet?
Ja, engels wordt gewoon gesproken. Maar met de trein reizen is haast onmogelijk want die rijden geloof ik alleen door de binnenland en eens in de zoveel tijd. Bussen tijden er wel genoeg en zijn redelijk goedkoop.

En ja, het heeft natuurlijk iets weg van elkaar aangezien Slovenie ook Joegoslavie was ooit. Maar Kroatie is wel velen malen mooier
Advertentie

Regels voor berichten