Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
godverdikkeme! domme mensen @ werk
![]() ik was in eindhoven vandaag, en moest werken. Het gaat nogal vaak mis, m.a.w dat ik voor niks kom op werk, dus ik dacht, ik bel even of ik écht moet werken vanavond. ja hoor, ik stond op de lijst van het daghoofd. kom ik op de afdeling, wisten ze van niks, het was niet doorgegeven aan de afdeling en er waren nog 2 mensen gekomen bij wie ze deze fout hadden gemaakt. Het komt echt zo vaak voor dit, morgen ga ik echt keihard klagen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
We hebben lootjes getrokken voor surprise
![]() Ik heb er zin in en ben wel benieuwd wie ik heb. Morgen krijg ik een envelop met naam. Ik hoop dat ik iets leuks weet voor degene, maar dat zal nog wel lastig worden aangezien het bij EoS thuis is en ik sommige mensen maar 2 keer ofzo gezien heb.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar het om gaat is, dat het iedere keer is dat ze van niks weten als ik kom, of ze verwachten me op een hele andere tijd dan ik ben opgeroepen. Dan moet ik soms halverwege naar een andere afdeling, heel irritant want dan heb ik net m'n keukentje aan kant en dan kan ik ergens anders de zooi van een ander gaan opruimen. Of ze me nu laten werken, of ze laten me naar huis gaan, ik krijg hoe dan ook uitbetaald. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Obscured Dawn.
Adrenaline. My will escapes me. Internal massacre, external tranquility. Praising apathy. Visions. What if, could have. Acquired victory, yet defeat. Mental masochism. Dawn. On this day. It is nothing, illuminated. Deprive light. Embrace. The wall. Haha ik was echt triest toen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 22:51 | |
De Kantine |
La vita è noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 04:23 | |
De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 22:26 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |