Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2008, 20:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Daarom begin ik nooit gesprekken in het openbaar vervoer, vrijwel alle vragen die ik dat zou willen stellen zijn vreemd.
Zoals Mag ik je telefoonnummer.
Oud 28-01-2008, 20:42
Martiño
Martiño is offline
Nee, die vraag heb je nu net niet gesteld! En nu loopt dat hete ding met een ander wijf rond!
Oud 28-01-2008, 20:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik verveel me.
Oud 28-01-2008, 20:43
Verwijderd
Nee heb je, ja kan je krijgen
Niet dat ik het zou durven hoor. Ik bied mensen alleen maar snoepjes aan
Oud 28-01-2008, 20:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee heb je, ja kan je krijgen
Niet dat ik het zou durven hoor. Ik bied mensen alleen maar snoepjes aan
Oud 28-01-2008, 20:45
Verwijderd
Oude vrouwen vinden dat echt héél erg leuk
Conducteurs ook
Oud 28-01-2008, 20:45
Verwijderd
handen <3333333333 egon schiele handen <3333
Oud 28-01-2008, 20:46
Cherry Springs
Ik had wel een gesprek kunnen beginnen laatst met mensen die in de tram stonden over de gigantische hoeveelheid kinderen er in de tram zat. Maar die mensen leken me niet aardig.
Ik denk dat ik het zelf ook wel raar zou vinden hoor, als iemand zomaar mijn telefoonnummer vroeg. En ik zou het prolly ook niet geven, tenzij het een heel leuk persoon leek, ofzo. Maar ik zou liever eerst een praatje maken.
Oud 28-01-2008, 20:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Conducteurs ook
Kleine kindjes ook!
De ouders daarvan wat minder
Oud 28-01-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
XD XD
'Nee meneer, ik ga het beleg van leiden naspelen'

Citaat:
nu moeten we meeten
jaaaaaaaaaaa
Oud 28-01-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Kleine kindjes ook!
De ouders daarvan wat minder
Als er kinderen kijken naar hoe ik snoep pak, dan zeg ik altijd dat ze eerst aan hun ouders moeten vragen of ze er ook eentje mogen Dan kwijlen ze altijd helemaal Nog nooit meegemaakt dat het niet mocht, overigens.

Nu lijkt het net alsof ik altijd snoep bij me heb... en eigenlijk is dat ook wel zo
Oud 28-01-2008, 20:48
Verwijderd
Als je hier met oudere mensen in een bus zit, wordt er bijna altijd een gesprek begonnen. Niet met studenten, alleen met bejaarden enzo. Ik stond laatst bij de bushalte met een oudere mevrouw, toen kwam er nog een oudere mevrouw en die begonnen echt opeens gelijk te praten Net een stel brabantse magneten. Die ene zucht dan en dan de ander gelijk 'och, ja, och, wat een weer he, ochochoch, en volgens den krant he, blijft het zo nat, tis verschrikkelijk! Tis verschrikkelijk!'
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had wel een gesprek kunnen beginnen laatst met mensen die in de tram stonden over de gigantische hoeveelheid kinderen er in de tram zat. Maar die mensen leken me niet aardig.
Ik denk dat ik het zelf ook wel raar zou vinden hoor, als iemand zomaar mijn telefoonnummer vroeg. En ik zou het prolly ook niet geven, tenzij het een heel leuk persoon leek, ofzo. Maar ik zou liever eerst een praatje maken.
Ik heb eens een keer op een vrijdagavond heel erg lang vertraging gehad, en toen ben ik aan de praat geraakt met een vrouw, en ik heb de hele reis heel gezellig met haar gekletst! Zo was de vertraging toch wel leuk.
Cherry Springs
Citaat:
Conducteurs ook
Ik vind het ook leuk om gewoon heel erg beleefd tegen ouderen te zijn omdat ze meestal gewoon verwachten dat je ontzettend onbeschoft bent. Als ik nou eens de kans kreeg zou ik opstaan voor oude vrouwtjes in de bus of tram en kijken hoe ze reageren.
Verwijderd
Citaat:
Als je hier met oudere mensen in een bus zit, wordt er bijna altijd een gesprek begonnen. Niet met studenten, alleen met bejaarden enzo. Ik stond laatst bij de bushalte met een oudere mevrouw, toen kwam er nog een oudere mevrouw en die begonnen echt opeens gelijk te praten Net een stel brabantse magneten. Die ene zucht dan en dan de ander gelijk 'och, ja, och, wat een weer he, ochochoch, en volgens den krant he, blijft het zo nat, tis verschrikkelijk! Tis verschrikkelijk!'
Dat doen ze hier ook
Oud 28-01-2008, 20:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als er kinderen kijken naar hoe ik snoep pak, dan zeg ik altijd dat ze eerst aan hun ouders moeten vragen of ze er ook eentje mogen Dan kwijlen ze altijd helemaal Nog nooit meegemaakt dat het niet mocht, overigens.

Nu lijkt het net alsof ik altijd snoep bij me heb... en eigenlijk is dat ook wel zo

Da's wel lief van je, vind ik.
Oud 28-01-2008, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook leuk om gewoon heel erg beleefd tegen ouderen te zijn omdat ze meestal gewoon verwachten dat je ontzettend onbeschoft bent. Als ik nou eens de kans kreeg zou ik opstaan voor oude vrouwtjes in de bus of tram en kijken hoe ze reageren.
Ik doe ook altijd heel beleefd inderdaad, beetje showen dat die mensen ook nog bestaand
Oud 28-01-2008, 20:50
Verwijderd
Citaat:

Da's wel lief van je, vind ik.
Als je het aan jongere mensen vraagt (dus studenten bv.) dan kijken ze echt héél raar, dus die vraag ik niet meer
Oud 28-01-2008, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eens een keer op een vrijdagavond heel erg lang vertraging gehad, en toen ben ik aan de praat geraakt met een vrouw, en ik heb de hele reis heel gezellig met haar gekletst! Zo was de vertraging toch wel leuk.
Oh nog zo'n goeie inderdaad Als de bus 10 minuten te laat is heb je gelijk een hele praatgroep bij de halte staan XD 'oh ja, hij is weer te laat he, oh, oh, tis een verschrikking! tis dat het moet hoor, tis dak geen auto heb!'
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haha, als ik in de bus naar de opleiding zit, dan zitten er ook vaak oudere mensen in die naar het ziekenhuis tegenover de hogeschool moeten. Dan zitten ze een beetje te klungelen met hun krukken enzo, en dan schiet gelijk een leger fysiotherapeuten, podotherapeuten, verpleegkundigen en laboranten in opleiding ze te hulp. Is altijd wel gezellig kletsen, die mensen hebben vaak behoefte aan een luisterend oor.
Verwijderd
Ik heb ook weleens de neiging om iemand in de trein iets aan te bieden, als ik snoep ofzo heb!
Ik verwacht ook altijd een beetje dat ze mij kauwgom aanbieden als ze er eentje pakken.
Verwijderd
Citaat:
Als je het aan jongere mensen vraagt (dus studenten bv.) dan kijken ze echt héél raar, dus die vraag ik niet meer
kwa omgang is dat echt een beetje een verloren generatie heb ik het idee
Cherry Springs
Soms beginnen er ook oude vrouwtjes tegen mij te praten, dat vind ik ook wel grappig. Eentje die had het over haar hond die nog in haar flatje zat, en je kon die flat vanaf de tramhalte zien, dus zij wijzen enzo.
En ook nog eens toen een vrouw zei dat ze mijn kleren zo leuk vond, huhu. Zo'n witte hippie-rok en ik had een zwarte jas aan ofzo, en dat vond ze zo leuk.
Oud 28-01-2008, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Haha, als ik in de bus naar de opleiding zit, dan zitten er ook vaak oudere mensen in die naar het ziekenhuis tegenover de hogeschool moeten. Dan zitten ze een beetje te klungelen met hun krukken enzo, en dan schiet gelijk een leger fysiotherapeuten, podotherapeuten, verpleegkundigen en laboranten in opleiding ze te hulp. Is altijd wel gezellig kletsen, die mensen hebben vaak behoefte aan een luisterend oor.
Ha, geweldig
lijkt me een mooi gezicht :')
TRA
TRA is offline
Citaat:
Daarom bood je mij niets aan.

Plan jij nou eens een meeting housewarming en dan wel in een weekend dat ik met een bezoek Aken kan combineren!
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh nog zo'n goeie inderdaad Als de bus 10 minuten te laat is heb je gelijk een hele praatgroep bij de halte staan XD 'oh ja, hij is weer te laat he, oh, oh, tis een verschrikking! tis dat het moet hoor, tis dak geen auto heb!'
Ach, het bindt de mensen. Ik vind het altijd wel mooi om te zien.
Oud 28-01-2008, 20:53
Verwijderd
Ik heb een stom probleem.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ha, geweldig
lijkt me een mooi gezicht :')
Die mensjes leven dan helemaal op.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat heb je nu weer gedaan?
Oud 28-01-2008, 20:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Vertel!
Verwijderd
Citaat:
Ach, het bindt de mensen. Ik vind het altijd wel mooi om te zien.
Ja precies! Daarom vind ik het juist prettig dat als er iets mis gaat ofzo dat er dan een grapje wordt gemaakt. Er was laatst nog zo'n stationomroephumor topic op onzin en daar zei nog iemand daar totaal geen behoefte aan te hebben op zo'n moment. Lijkt me juist geweldig. Onverwachte dingen moet je met humor kunnen relativeren
drukknoopje
drukknoopje is offline
Is er iemand die iets begrijpt van het programma "big love" wat nu op net5 is?
Oud 28-01-2008, 20:55
Verwijderd
Ik ga het met jullie delen.

Morgen is een huisgenote van me jarig, en 's avonds viert ze het in een of andere discotheek. De rest van mijn huisgenotes gaat er ook heen, maar het probleem is dat ik niet zo vaak uitga (bijna nooit) en dat ik het nogal eng vind. Ik voel me ook niet echt op m'n gemak bij m'n huisgenotes (zijn nogal feestbeesten) dus ik wil eigenlijk helemaal niet gaan.
Maar aan de andere kant is het ook raar als zij allemaal gaan en ik thuisblijf, toch?
Oud 28-01-2008, 20:55
TRA
TRA is offline
Citaat:
Ongetwijfeld.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 28-01-2008, 20:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het gaat over mormoonse polygamisten, Bill Paxton speelt de hoofdrol, en de titelsong is van de Beach Boys.
Oud 28-01-2008, 20:57
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik heb net een flesje bier omgegooid
Verwijderd
Citaat:
Daarom bood je mij niets aan.

Plan jij nou eens een meeting housewarming en dan wel in een weekend dat ik met een bezoek Aken kan combineren!
Ja, ik moet een meeting plannen, maar ik wil eerst een bank
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Morgen is een huisgenote van me jarig, en 's avonds viert ze het in een of andere discotheek. De rest van mijn huisgenotes gaat er ook heen, maar het probleem is dat ik niet zo vaak uitga (bijna nooit) en dat ik het nogal eng vind. Ik voel me ook niet echt op m'n gemak bij m'n huisgenotes (zijn nogal feestbeesten) dus ik wil eigenlijk helemaal niet gaan.
Maar aan de andere kant is het ook raar als zij allemaal gaan en ik thuisblijf, toch?
Gewoon doen wat jij het prettigst vindt, het is ook kut als jij je de hele avond niet op je gemak voelt terwijl iedereen lol heeft.
Verwijderd
ik ga bitterkoekjes zoeken en stefenootjes situatie overpeinzen
Oud 28-01-2008, 20:58
Missy
Missy is offline
Citaat:
Wat heb je nu weer gedaan?

@ Stefenootje; gewoon gaan. Misschien is het wel heel gezellig. Anders zeg je dat je je niet zo lekker voelt.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Nou, je kan het natuurlijk aan haar uitleggen, en er geen big deal van maken, en anders ga je gewoon even mee naar die discotheek en ga je gewoon naar huis als je het niet meer leuk vindt.
Verwijderd
Citaat:

@ Stefenootje; gewoon gaan. Misschien is het wel heel gezellig. Anders zeg je dat je je niet zo lekker voelt.
Inderdaad
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb net een flesje bier omgegooid
Ruim het maar snel op voordat EoS het ziet!
Oud 28-01-2008, 20:59
Verwijderd
Misschien gewoon efkes proberen. Bende er toch geweest, misschien word je vanzelf wel wat losser, en als je om de vijf minuten op de klok kijkt dan weet je dat je maar moet gaan want 't heeft weinig succes dan.
Oud 28-01-2008, 21:00
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ruim het maar snel op voordat EoS het ziet!
Ik had hem net het flesje gegeven en toen ging ik bij hem zitten en gooide ik meteen zijn bier om
Oud 28-01-2008, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Misschien gewoon efkes proberen. Bende er toch geweest, misschien word je vanzelf wel wat losser, en als je om de vijf minuten op de klok kijkt dan weet je dat je maar moet gaan want 't heeft weinig succes dan.
Maar ik ben best anders dan zij. Ik zal dus ook met hun er naartoe moeten gaan, terwijl ik normaal ook bijna nooit met ze eet enzo. Ik ben dus bang voor pijnlijke situaties, en dat ik me echt bang/verlegen/niet op m'n gemak voel.
Oud 28-01-2008, 21:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had hem net het flesje gegeven en toen ging ik bij hem zitten en gooide ik meteen zijn bier om
Dat wordt goedmaaksex!
Oud 28-01-2008, 21:02
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Dat wordt goedmaaksex!
Hij wilt niet
Oud 28-01-2008, 21:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar ik ben best anders dan zij. Ik zal dus ook met hun er naartoe moeten gaan, terwijl ik normaal ook bijna nooit met ze eet enzo. Ik ben dus bang voor pijnlijke situaties, en dat ik me echt bang/verlegen/niet op m'n gemak voel.
Joh, zet je er gewoon overheen, en ga er even naar toe! Je doet het toch voor je vriendin? Misschien vind je het wel hartstikke leuk.
Oud 28-01-2008, 21:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hij wilt niet
Is er voetbal op ofzo?

Regels voor berichten