Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2008, 23:40
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik weet niet wat het is, maar op een of andere manier kan me dat niet zoveel schelen.
PixelDansje
PixelDansje is offline
daarom vind ik peter R de vries vreselijk!!

Het feit dat hij overal geld uit probeerde te slaan kwam door zijn vader!! Die vader wilde het geld, kende het rechtsysteem!!!
Daarom moest Joran dat boek schrijven, naar tv en die leugens blijven herhalen!!!! Hij moet echt wel naar de gevangenis voor wat hij heeft gedaan hoor, maar hij is overal in meegesleept als een klein kind
Krynn
Krynn is offline
^^ Wat TopDrop zegt. Een ongeluk kan 'm vergeven worden. Zo lang blijven liegen, en Natalees familie in het ongewisse laten, niet.
Verwijderd
Doe nou niet zo overdreven. (@ Topdrop)
Oud 03-02-2008, 23:42
Verwijderd
Ik denk dat ik dan zelf een te evil mind heb, maar goed, dat wist ik eigenlijk al.
Ik heb wat dit soort dingen betreft wel vaker een afwijkende mening.
Oud 03-02-2008, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Patrick is geen eikel. Hij wist ook niet wat er was gebeurd, en wilde alleen maar met behulp van Peter achter de waarheid zien te komen.
25.000 euro, daarmee krijg je niet de schijn van iemand die graag achter de waarheid wil komen. En heb je met deze uitzending de waarheid?
Oud 03-02-2008, 23:44
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik denk dat ik dan zelf een te evil mind heb, maar goed, dat wist ik eigenlijk al.
zo afwijkend is het niet, uice jij en ik zijn het eens
dropje en krynn (wie is dat?)zijn het ook eens
3-2 ben jij niet de uitzondering
Oud 03-02-2008, 23:44
Verwijderd
Citaat:
zo afwijkend is het niet, uice jij en ik zijn het eens
dropje en krynn (wie is dat?)zijn het ook eens
3-2 ben jij niet de uitzondering
Oke.
Oud 03-02-2008, 23:45
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
daarom vind ik peter R de vries vreselijk!!
Prima dat je dat vindt. Maar hij is wel als enige zo dichtbij de oplossing gekomen na zo lang. Joran heeft tijd genoeg gehad om de waarheid te vertellen. En dan vind ik het prima dat iemand zoiets probeert om de zaak op te lossen als het niet lukt.

Want de oh zo zielige Joran is nu verraden door een 'vriend'. Nou, de rest van de wereld is genaaid door Joran.

Citaat:
Doe nou niet zo overdreven. (@ Topdrop)
Ik doe niet overdreven.

Citaat:
Je mag vinden wat je vindt. Ik vind het ook best interessant wat je zegt. Ik ben het er alleen absoluut niet mee eens
Oud 03-02-2008, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Joran geen fijne gast, maar hoe hij door De Vries als überschurk werd afgeschilderd verdiende hij niet.
Precies, die de vries heeft gewoon niets, alleen wat uitgelokte gesprekken in de auto bij een gokkende drugsdealer van een stoner waar niets anders uit blijkt dat die kerel mogelijk een lijk heeft laten verdwijnen.
Oud 03-02-2008, 23:47
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
25.000 euro, daarmee krijg je niet de schijn van iemand die graag achter de waarheid wil komen. En heb je met deze uitzending de waarheid?
Ik zeg niet dat je nu de waarheid hebt. In ieder geval wel de beste poging tot nu toe. En ja, hij zal er wel wat geld voor hebben gekregen.
Oud 03-02-2008, 23:48
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
krynn (wie is dat?)
Iemand die zich ooit alleen maar (weer) heeft aangemeld voor dit forum om te kunnen reageren in het Tattoo- en piercingtopic op Lifestyle.

Hallo raar kantine-eendje
Verwijderd
Citaat:
Want de oh zo zielige Joran is nu verraden door een 'vriend'. Nou, de rest van de wereld is genaaid door Joran.
Pff, de rest van de wereld. Heb jij je er kut onder gevoeld dan? Joran op dit moment ongetwijfeld wel.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Precies, die de vries heeft gewoon niets, alleen wat uitgelokte gesprekken in de auto bij een gokkende drugsdealer van een stoner waar niets anders uit blijkt dat die kerel mogelijk een lijk heeft laten verdwijnen.
Uitgelokte gesprekken? Hij begon er zelf over. Hij wilde er zelf steeds over vertellen, maar Patrick hield de boot af. En uiteindelijk in de auto met camera's erbij laat ie het hem dan vertellen.
Oud 03-02-2008, 23:50
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Pff, de rest van de wereld. Heb jij je er kut onder gevoeld dan? Joran op dit moment ongetwijfeld wel.
Al die uitzendingen en gedoe. Een gedupeerde familie. Al die politie en recherche met onderzoeken. Al die publiciteit. Aruba met zn verminderde toerisme etc. Moet aardig wat gekost hebben. En oeh, Joran voelt zich nu even kut. Ja, duh. Hij heeft de zooi jaren lang bij elkaar gelogen. Moet ie medelijden verdienen als men daar dan achter komt? En die familie dan? Voelt die zich niet kut?
Oud 03-02-2008, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ook.

Voelen jullie nou echt geen medelijden als je erover nadenkt dat hij dacht dat hij éindelijk een vriend had die hij in vertrouwen kon nemen, dacht dat de zaak afgedaan was, en dan erachter komt dat die vriend je al die tijd genaaid heeft?
Wat een eikel die Patrick.
ja natuurlijk, ik zat bij mezelf te denken dat het vertrouwen van Joran nu wel ernstig beschadigt is, is vind ik vind het ook nogal smerig.

Ik zat net op n&a terug te lezen en daar heb je het over geweten.
Volgens mij staan geweten en eerlijk zijn met elkaar in verbinding, en dat hij niet eerlijk is lijkt me duidelijk want hij blijft verschillende dingen beweren.
Oud 03-02-2008, 23:51
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat je nu de waarheid hebt. In ieder geval wel de beste poging tot nu toe. En ja, hij zal er wel wat geld voor hebben gekregen.
OMG DROPJE je bent te beinvloed door die stomme peter r de vries!!!
waarom mag joran geen stomme dingen doen voor geld (Hij heeft het volgens mij amper door) en deze persoon wel zelf kiezen dat hij slechte dingen doet voor geld
Citaat:
Iemand die zich ooit alleen maar (weer) heeft aangemeld voor dit forum om te kunnen reageren in het Tattoo- en piercingtopic op Lifestyle.

Hallo raar kantine-eendje
heeeej Ken je alfred j kwak in het duits en japans al?
Oud 03-02-2008, 23:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uitgelokte gesprekken? Hij begon er zelf over. Hij wilde er zelf steeds over vertellen, maar Patrick hield de boot af. En uiteindelijk in de auto met camera's erbij laat ie het hem dan vertellen.
"Hoe heet die jongen dan?"
"...Daury."
"Daury hoe?"

Kom op.
Oud 03-02-2008, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, 25.000 euro. Leuk bedrag voor een beetje rijden en blowen. Ik zou bijna zeggen: daarvoor doe ik het ook. Alleen ben ik niet iemand die hierin een eerzame taak ziet.
Oud 03-02-2008, 23:53
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
OMG DROPJE je bent te beinvloed door die stomme peter r de vries!!!
waarom mag joran geen stomme dingen doen voor geld (Hij heeft het volgens mij amper door) en deze persoon wel zelf kiezen dat hij slechte dingen doet voor geld
Omdat het stomme dingen zijn, zoals een meisje in de zee laten dumpen en de wereld voorliegen, en daar geen gevoel bij hebben en er geld uit slaan.

Peter dikt het uiteraard ook aan. Maar hoe zijn zijn dingen stom dan?
Oud 03-02-2008, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Al die uitzendingen en gedoe. Een gedupeerde familie. Al die politie en recherche met onderzoeken. Al die publiciteit. Aruba met zn verminderde toerisme etc. Moet aardig wat gekost hebben. En oeh, Joran voelt zich nu even kut. Ja, duh. Hij heeft de zooi jaren lang bij elkaar gelogen. Moet ie medelijden verdienen als men daar dan achter komt? En die familie dan? Voelt die zich niet kut?
Ik ben heel hard soms. Als ik die moeder zo zie: "O my GOSH" x 1000, kan ik daar moeilijk sympathie voor opbrengen. In dit geval "ga" ik gewoon meer voor Joran. Maar goed, dat zegt verder niks natuurlijk, dat ik daar zo over denk.
Wel ziek eigenlijk hè.
Soms denk ik dat ik ook wel een moordenaar ofzo zou kunnen zijn.
Oud 03-02-2008, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Nee, die patrickt loopt te vissen, dat bleek overduidelijk. Verder zien wij ook natuurlijk alleen maar die verhalen van Van der sloot die leuk zijn voor het programma.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij heeft zich gewoon steeds dieper in een kutsituatie gegraven, die is begonnen met een menselijke fout (het bellen van een vriend i.p.v. een ambulance).
Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Je zag toch dat die moeder er kapot van was.

Als het klopt is hij iig geen moordenaar maar slechts een asociale lul waar waarschijnlijk een steekje bij los zit. Het enige wat ik dacht bij die gesprekken in de auto was, wat voor randdebiel moet je zijn om zo'n verklaring tegen iemand die je amper zes maanden kent af te leggen. Die vent zat hem duidelijk gewoon uit te horen.

En bah wat is Peter een naar ventje, die sneer op het laatst ook met ''wie moet nu zijn excuses aanbieden?'' en dan zo'n smerige grijns erachteraan.

Beide onuitstuitbare eikels
Oud 03-02-2008, 23:55
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
"Hoe heet die jongen dan?"
"...Daury."
"Daury hoe?"

Kom op.
Oh ja, want als je vragen stelt in een gesprek is het meteen uitgelokt.

Citaat:
Ja, 25.000 euro. Leuk bedrag voor een beetje rijden en blowen. Ik zou bijna zeggen: daarvoor doe ik het ook. Alleen ben ik niet iemand die hierin een eerzame taak ziet.
Hij was er toch zelf maanden lang van tevoren mee begonnen. Maar ik zie het punt van die 25.000 euro niet zo. Hoe heeft dat hier een negatief effect?
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Omdat het stomme dingen zijn, zoals een meisje in de zee laten dumpen en de wereld voorliegen, en daar geen gevoel bij hebben en er geld uit slaan.

Peter dikt het uiteraard ook aan. Maar hoe zijn zijn dingen stom dan?
Hij weet niet echt wat hij doet, wilde wrsch vooral graag weg en heeft toen iemand gebeld die hij vertrouwt, die meteen het lijk in zee dumpt!!!!! Dat durf je daarna echt niet meteen aan iedereen te vertellen.
Dan heeft ie zo'n 'slimme'vader die besluit de pers er bij te halen, wordt hij opgepakt, besluit zijn vader dat ze een schade vergoedingen gaan halen.
Bijna alle slechte dingen aan hem, heeft hij niet zelf gedaan.. Natuurlijk voelt hij er zich slecht bij, daar weet jij helemaal niets van.

Peter is stom omdat Peter precies weet wat hij doet en het toch doet.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel hard soms. Als ik die moeder zo zie: "O my GOSH" x 1000, kan ik daar moeilijk sympathie voor opbrengen. In dit geval "ga" ik gewoon meer voor Joran. Maar goed, dat zegt verder niks natuurlijk, dat ik daar zo over denk.
Wel ziek eigenlijk hè.
Precies, die moeder doet net alsof hij dat kind vermoord heeft, blijkt nergens uit. Het enige wat hij toegeeft is dat hij een lijk heeft laten verdwijnen, niet dat hij haar vermoord heeft.
Oud 03-02-2008, 23:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
En bah wat is Peter een naar ventje, die sneer op het laatst ook met ''wie moet nu zijn excuses aanbieden?'' en dan zo'n smerige grijns erachteraan.
Ja, en dan zeiken Joran geld verdient over de rug van Nathalee.
Oud 03-02-2008, 23:56
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wel ziek eigenlijk hè.
Ja jeetje. Die moeder zit nog steeds in onduidelijkheid over haar dochter, en dan krijgt ze dat te zien. Zou jij niet geshockeerd zijn en niet weten wat je moet zeggen?
Oud 03-02-2008, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Ja jeetje. Die moeder zit nog steeds in onduidelijkheid over haar dochter, en dan krijgt ze dat te zien. Zou jij niet geshockeerd zijn en niet weten wat je moet zeggen?
Ja tuurlijk wel. Maar... sorry, ik voel er gewoon niks bij als ik dat zo zie.
En ik voel er wel iets bij als ik bedenk in welke shit Joran nu zit. Ik voel dat nu eenmaal zo, en dat kan ik niet helemaal rationeel verklaren.
Oud 03-02-2008, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Hij was er toch zelf maanden lang van tevoren mee begonnen. Maar ik zie het punt van die 25.000 euro niet zo. Hoe heeft dat hier een negatief effect?
Kom op, die patrick doet het voor het geld, en niet omdat hij graag de waarheid wilde. Voor een small time gokkende drugs dealer is dat veel geld.
Oud 03-02-2008, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dan zeiken Joran geld verdient over de rug van Nathalee.
Ja, dat was het mooiste.
Oud 03-02-2008, 23:59
Verwijderd
Holy shit man!
Ik was laat in de stad vergeleken bij de rest van de groep, dus het doel van de groep was; Zo snel mogelijk Minke dronken krijgen!
En toen kreeg ik steeds voor mij onbekende drankjes die ik in één keer achterover moest gieten. Ik doe dat natuurlijk met liefde, beleefd als ik ben
Maar zo heb ik dus in een kleine twee uur tijd véél te veel gedronken en ik ben echt dronken.
Morgen lees ik dit bericht wel na op spelfouten,
Verwijderd
Citaat:
Wel ziek eigenlijk hè.
Als er iemand getraumatiseerd is, is het die moeder wel.
Ze leeft 3 jaar in onzekerheid, haar dochter is dood, er is geen lichaam, die vrouw is kapot van verdriet. Dan ziet ze iemand op deze manier over haar dochter praten.
Verwijderd
Citaat:
O MIJN GOD, deed hij dat? Het is maar goed dat ik dat gemist heb. Ik had met liefde maar liefst ZES glazen wijn naar de tv geflikkerd.
Oud 04-02-2008, 00:00
Verwijderd
Stefanie.

Again.
Oud 04-02-2008, 00:01
TopDrop
TopDrop is offline
Ik ben het ook niet met jullie oneens dat Peter geen raar mannetje is. Maar ik vind het wel goed dat hij zoiets doet. Iig probeert de zaak op te lossen. En hoe dat dan precies gaat ie verder niet zo heel erg van belang. Het blijven wel Joran's woorden, en na al zijn leugens kun je er niet zo heel veel waarde aan verbinden. Maar ik denk toch wel het meeste tot nu toe, omdat hij denkt dat hij tegen een goede vriend zit te praten, in plaats van tegen de politie.

Maar ik vind Joran wel duidelijk meer een lul dan Peter.

En Patrick vind ik verder niet zo interessant. Hij heeft verder niet zoveel invloed gehad op het verhaal, behalve zorgen voor een vertrouwde omgeving en het stellen van wat standaard vragen.
Oud 04-02-2008, 00:02
Verwijderd
Citaat:
\
En Patrick vind ik verder niet zo interessant. Hij heeft verder niet zoveel invloed gehad op het verhaal, behalve zorgen voor een vertrouwde omgeving en het stellen van wat standaard vragen.
WAT? Patrick is nota bene zelf met het idee gekomen om een band met hem op te bouwen en hem daarna uit de horen!!
Oud 04-02-2008, 00:03
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
WAT? Patrick is nota bene zelf met het idee gekomen om een band met hem op te bouwen en hem daarna uit de horen!!
Ja dus?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Patrick is een crimineel met een dikke wagen. Joran is een machomannetje. Die wil indruk maken op zijn stoere vriend door te zeggen dat het hem allemaal niks kan schelen en hij er lekker van profiteert.
Verwijderd
Citaat:
Ja dus?
Hoe kan je hem dan verder niet zo interessant vinden? Wat hij heeft gedaan heeft het meeste invloed gehad, en is het meest eikelig van allemaal!!
Oud 04-02-2008, 00:08
TopDrop
TopDrop is offline
Haha, trouwens. Wat óók nog zo kan zijn, is dat Joran met Patrick onder een hoedje speelt
Oud 04-02-2008, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het ook niet met jullie oneens dat Peter geen raar mannetje is. Maar ik vind het wel goed dat hij zoiets doet. Iig probeert de zaak op te lossen. En hoe dat dan precies gaat ie verder niet zo heel erg van belang. Het blijven wel Joran's woorden, en na al zijn leugens kun je er niet zo heel veel waarde aan verbinden. Maar ik denk toch wel het meeste tot nu toe, omdat hij denkt dat hij tegen een goede vriend zit te praten, in plaats van tegen de politie.

Maar ik vind Joran wel duidelijk meer een lul dan Peter.

Kijk, ze deugen allebei niet, maar van der vries heeft nu iets gedaan waardoor dit nooit meer een juridische zaak word. Als er een ander is, dan hadden ze die beter eerst kunnen proberen pakken. Nu weet die kerel precies wat hij moet doen, zn mond houden als ze hem vinden, of beweren dat het kind echt morsdood was en hij het uitvoerig is nagegaan voordat hij haar overboord zette. Die kerel zou de enige oplossing zijn als je van der sloot ooit nog juridisch wil pakken, en dat is nu wel compleet onmogelijk gemaakt dankzij de vries. Die man is gewoon een domme eikel die de enige echte juridische oplossing die nog mogelijk was nu compleet verziekt heeft.
Oud 04-02-2008, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Haha, trouwens. Wat óók nog zo kan zijn, is dat Joran met Patrick onder een hoedje speelt
Op welke manier? Wat heeft hij daaraan? Dat zou wel heel goed geacteerd zijn ook.
Oud 04-02-2008, 00:16
PixelDansje
PixelDansje is offline
ik vind het een soort misdaad flim, soapserie achtig iets.

DAt meisje is wel echt dood hoor
Oud 04-02-2008, 00:19
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Op welke manier? Wat heeft hij daaraan? Dat zou wel heel goed geacteerd zijn ook.
Ik weet ook niet wat ie eraan heeft. Maar jullie twijfelen aan Patrick. Nou, misschien is het wel écht een vriend van Joran en belazeren ze Peter. Misschien is Patrick wel die Gaury.. gast op het strand die hem geholpen heeft!
Oud 04-02-2008, 00:20
Verwijderd
Citaat:
DAt meisje is wel echt dood hoor
Ja, maar de juridisch relevante vraag is: hoe is ze dood gegaan?
Oud 04-02-2008, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik weet ook niet wat ie eraan heeft. Maar jullie twijfelen aan Patrick. Nou, misschien is het wel écht een vriend van Joran en belazeren ze Peter. Misschien is Patrick wel die Gaury.. gast op het strand die hem geholpen heeft!
Ja, maar en dan? Dan zijn ze toch nog steeds schuldig?
Oud 04-02-2008, 00:22
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, maar en dan? Dan zijn ze toch nog steeds schuldig?
Zo ver was ik ook nog niet
Oud 04-02-2008, 00:22
TopDrop
TopDrop is offline
Er wordt trouwens vast ooit een film over gemaakt.
Topic gesloten

Regels voor berichten