Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dropje en krynn (wie is dat?)zijn het ook eens 3-2 ben jij niet de uitzondering
||||
Citaat:
Want de oh zo zielige Joran is nu verraden door een 'vriend'. Nou, de rest van de wereld is genaaid door Joran. Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zat net op n&a terug te lezen en daar heb je het over geweten. Volgens mij staan geweten en eerlijk zijn met elkaar in verbinding, en dat hij niet eerlijk is lijkt me duidelijk want hij blijft verschillende dingen beweren. |
![]() |
|||
Citaat:
waarom mag joran geen stomme dingen doen voor geld (Hij heeft het volgens mij amper door) en deze persoon wel zelf kiezen dat hij slechte dingen doet voor geld Citaat:
![]()
||
Citaat:
"...Daury." "Daury hoe?" Kom op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Peter dikt het uiteraard ook aan. Maar hoe zijn zijn dingen stom dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel ziek eigenlijk hè. ![]() Soms denk ik dat ik ook wel een moordenaar ofzo zou kunnen zijn. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als het klopt is hij iig geen moordenaar maar slechts een asociale lul waar waarschijnlijk een steekje bij los zit. Het enige wat ik dacht bij die gesprekken in de auto was, wat voor randdebiel moet je zijn om zo'n verklaring tegen iemand die je amper zes maanden kent af te leggen. Die vent zat hem duidelijk gewoon uit te horen. En bah wat is Peter een naar ventje, die sneer op het laatst ook met ''wie moet nu zijn excuses aanbieden?'' en dan zo'n smerige grijns erachteraan. Beide onuitstuitbare eikels ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Dan heeft ie zo'n 'slimme'vader die besluit de pers er bij te halen, wordt hij opgepakt, besluit zijn vader dat ze een schade vergoedingen gaan halen. Bijna alle slechte dingen aan hem, heeft hij niet zelf gedaan.. Natuurlijk voelt hij er zich slecht bij, daar weet jij helemaal niets van. Peter is stom omdat Peter precies weet wat hij doet en het toch doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik voel er wel iets bij als ik bedenk in welke shit Joran nu zit. Ik voel dat nu eenmaal zo, en dat kan ik niet helemaal rationeel verklaren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Holy shit man!
Ik was laat in de stad vergeleken bij de rest van de groep, dus het doel van de groep was; Zo snel mogelijk Minke dronken krijgen! En toen kreeg ik steeds voor mij onbekende drankjes die ik in één keer achterover moest gieten. Ik doe dat natuurlijk met liefde, beleefd als ik ben ![]() Maar zo heb ik dus in een kleine twee uur tijd véél te veel gedronken en ik ben echt dronken. ![]() Morgen lees ik dit bericht wel na op spelfouten, ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze leeft 3 jaar in onzekerheid, haar dochter is dood, er is geen lichaam, die vrouw is kapot van verdriet. Dan ziet ze iemand op deze manier over haar dochter praten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben het ook niet met jullie oneens dat Peter geen raar mannetje is. Maar ik vind het wel goed dat hij zoiets doet. Iig probeert de zaak op te lossen. En hoe dat dan precies gaat ie verder niet zo heel erg van belang. Het blijven wel Joran's woorden, en na al zijn leugens kun je er niet zo heel veel waarde aan verbinden. Maar ik denk toch wel het meeste tot nu toe, omdat hij denkt dat hij tegen een goede vriend zit te praten, in plaats van tegen de politie.
Maar ik vind Joran wel duidelijk meer een lul dan Peter. En Patrick vind ik verder niet zo interessant. Hij heeft verder niet zoveel invloed gehad op het verhaal, behalve zorgen voor een vertrouwde omgeving en het stellen van wat standaard vragen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 | |
De Kantine |
Mensen van het saaie leven #156 Verwijderd | 500 | 21-03-2008 20:36 |