Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2008, 00:23
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ja, maar de juridisch relevante vraag is: hoe is ze dood gegaan?
ja juridisch relevante vraag, maar Dit is allemaal een soort wannabe csi, maar dan met echt dode mensen en echte mensenlevens die op het spel staan als ze in de gevangenis komen
Oud 04-02-2008, 00:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ja juridisch relevante vraag, maar Dit is allemaal een soort wannabe csi, maar dan met echt dode mensen en echte mensenlevens die op het spel staan als ze in de gevangenis komen
Nee! De csi op tv. Dát is wannabe csi Dit is zo echt als maar kan
Oud 04-02-2008, 00:25
Lethe
Lethe is offline
Ik vind het nogal wat dat ook werd uitgezonden hoe de moeder van Natalee reageerde bij het zien van het verborgen camera-materiaal.
Verwijderd
Citaat:
Nee, dit is juist echt, en niet zoals CSI wannebe.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik vind het nogal wat dat ook werd uitgezonden hoe de moeder van Natalee reageerde bij het zien van het verborgen camera-materiaal.
Ja. Ik ook. Ze hadden best een stukje kunnen laten zien. Maar je kunt overdrijven inderdaad.
Oud 04-02-2008, 00:26
Verwijderd
Ik wil Natalee wel spelen!
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nee! De csi op tv. Dát is wannabe csi Dit is zo echt als maar kan
Citaat:
Nee, dit is juist echt, en niet zoals CSI wannebe.
Ik ben het een keer met gauloises eens
Verwijderd
Citaat:
Peter R. de Vries rijdt binnenkort in een gloednieuwe mercedes rond dankzij die emoties die in amerika als warme broodjes over de toonbank gaan.
Oud 04-02-2008, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het een keer met gauloises eens
Zit er toch nog iets positiefs aan deze zaak.
Oud 04-02-2008, 00:27
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Peter R. de Vries rijdt binnenkort in een gloednieuwe mercedes rond dankzij die emoties die in amerika als warme broodjes over de toonbank gaan.
Ik vind het echt een irritante man. Ook dat hij op het laatst nog even zijn gelijk moest halen tegenover Joran, terwijl net dat emotionele stuk met die moeder was uitgezonden.
Oud 04-02-2008, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt een irritante man. Ook dat hij op het laatst nog even zijn gelijk moest halen tegenover Joran, terwijl net dat emotionele stuk met die moeder was uitgezonden.
Nou ja, op zich, hij doet zijn werk heel goed. Ik vind het alleen raar dat hij zich zo slecht in Joran kan verplaatsen.
Oud 04-02-2008, 00:28
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dit is wel een carriereboost ja.

Citaat:
Ik vind het echt een irritante man.
Tsja. Maar hij doet dan wel weer dingen die niemand anders doet.
Oud 04-02-2008, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Ik wil Natalee wel spelen!
Dat wilde ik net zeggen!
Misschien kunnen we er een dubbelrol van maken.
Voor het dramatisch effect.
Oud 04-02-2008, 00:29
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nou ja, op zich, hij doet zijn werk heel goed. Ik vind het alleen raar dat hij zich zo slecht in Joran kan verplaatsen.
Hij heeft gewoon een hekel aan Joran na alles wat er is gebeurd. Met die wijn enzo.
Oud 04-02-2008, 00:30
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Dit is wel een carriereboost ja.

Tsja. Maar hij doet dan wel weer dingen die niemand anders doet.
Dat is wel zo ja. En hij heeft het ook heel goed gedaan, maar toch, aargh.
Oud 04-02-2008, 00:31
Verwijderd
DP, om even niet weer in het WWspel-topic te gaan spammen; ik ben het met je eens dat cupido niets fout gedaan heeft hoor, maar voor het volgende spel wil ik ook dáár toch wel nog even een regel over stellen.
Oud 04-02-2008, 00:32
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Dat wilde ik net zeggen!
Misschien kunnen we er een dubbelrol van maken.
Voor het dramatisch effect.
We kunnen naast het weerwolfspel ook het JoranslashNataleespel gaan spelen!
Oud 04-02-2008, 00:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oud 04-02-2008, 00:34
PixelDansje
PixelDansje is offline
jahw of een t-shirt maken met Joran diddn't do it er op
OF beekers met joran was liev voor haar
en laten we meteen alles overdrijven en er vooral geen rekening mee houden dat ze ECHT dood is
Oud 04-02-2008, 00:36
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
jahw of een t-shirt maken met Joran diddn't do it er op
OF beekers met joran was liev voor haar
en laten we meteen alles overdrijven en er vooral geen rekening mee houden dat ze ECHT dood is
Je gaat nu uit van zijn onschuld. Maar voor het zelfde geld heeft hij haar keel doorgesneden.
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Je gaat nu uit van zijn onschuld. Maar voor het zelfde geld heeft hij haar keel doorgesneden.
het ging me even niet om joran maaar om dat meisje dat dood is
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zegt wel iets uit over zijn karakter en niveau.
Oud 04-02-2008, 00:43
Lethe
Lethe is offline
Stel dat het waar is wat Joran zegt he, dat Natalee ineens niet goed werd. Dan ga je toch hulp halen? Hij wist niet eens zeker of ze was overleden en als dat al zo was, dan zouden artsen de doodsoorzaak kunnen onderzoeken en moord kunnen uitsluiten. Hij hoefde dan in feite niet bang te zijn om beschuldigd te worden voor moord.
Oud 04-02-2008, 00:45
TopDrop
TopDrop is offline
Ook zijn er nog steeds wat rare dingetjes.
- Wat was er met zijn schoenen dat hij ze weggooiden?
- Hij ging lopend naar huis en zei dat het een kwartiertje was, maar Peter zegt van niet.
- In de auto zei Joran dat die gast op het strand 25 was, en Peter zei ergens aan het eind van het programma dat hij 22 was.
Oud 04-02-2008, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Oud 04-02-2008, 00:48
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
- Hij ging lopend naar huis en zei dat het een kwartiertje was, maar Peter zegt van niet.
- In de auto zei Joran dat die gast op het strand 25 was, en Peter zei ergens aan het eind van het programma dat hij 22 was.
En dat er wellicht meerdere personen bij dat bootverhaal betrokken zijn.
Oud 04-02-2008, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, die schoenen zitten mij inderdaad ook dwars, waarom gooit hij die weg?
Oud 04-02-2008, 00:58
Verwijderd
Ah, mensen, ik moet echt gaan slapen, ik val bijna om.
Sorry dat ik er de hele tijd tussendoor kom tetteren, ik lees morgen dat hele verhaal over Joran wel.
Ik weet nu toch niet genoeg hoe en wat.
Zo, nu kunnen jullie weer fijn verder discussiëren, want dat irritante dronken wijf is weg.
daaag
Oud 04-02-2008, 00:59
PixelDansje
PixelDansje is offline
slaap lekker lieve minke

ik ga ook naar bed
Oud 04-02-2008, 01:00
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ah, mensen, ik moet echt gaan slapen, ik val bijna om.
Sorry dat ik er de hele tijd tussendoor kom tetteren, ik lees morgen dat hele verhaal over Joran wel.
Ik weet nu toch niet genoeg hoe en wat.
Zo, nu kunnen jullie weer fijn verder discussiëren, want dat irritante dronken wijf is weg.
daaag
Je bent niet irritant!

Slaap lekker Minke!!
Oud 04-02-2008, 01:01
Lethe
Lethe is offline
Slaap lekker, zij die gaan slapen. Misschien ik zelf ook wel. Ik weet het nog niet.
Oud 04-02-2008, 01:02
TopDrop
TopDrop is offline
Ik ga zo. Ik moet nog even wat dingen opzoeken voor morgen vandaag op de uni.
Oud 04-02-2008, 01:04
Lethe
Lethe is offline
TopDrop! Weet je wat ik zag?

Edit: Oh, bent al weg. Dan zeg ik het morgen vandaag wel. Misschien. Als ik het niet vergeet. Of zo. En zo.

Laatst gewijzigd op 04-02-2008 om 01:15.
Oud 04-02-2008, 01:15
TopDrop
TopDrop is offline
Nee!

(ik was even tandenpoetsen)
Oud 04-02-2008, 01:20
Lethe
Lethe is offline
Oh, nou kijk.
Wat was er met zijn schoenen dat hij ze weggooiden?
Oud 04-02-2008, 01:22
TopDrop
TopDrop is offline
Nou, hij vertelde eerst dat hij witte k-swiss sneakers/schoenen aan had. En die had hij op het strand uitgedaan en toen 'vergeten'. Maar ze zijn nooit door de politie teruggevonden.

Echter in de auto vertelde hij dat hij die schoenen 'gewoon had weggegooid' in een soort put die je kennelijke veel op Aruba hebt.

Maar het is mij geheel onduidelijk waarom hij in godsnaam zijn schoenen zou weg willen gooien..
Oud 04-02-2008, 01:24
Lethe
Lethe is offline
Ja, dat weet ik wel. Maar ik bedoelde die n, achter weggooide, die hoort daar eigenlijk niet, toch? Of zit ik nu fout?

Het is mij overigens ook onduidelijk waarom hij die schoenen weg wilde gooien. Ik zie niet in in welke zin dat bewijsmateriaal zou kunnen zijn.
Oud 04-02-2008, 01:27
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, dat weet ik wel. Maar ik bedoelde die n, achter weggooide, die hoort daar eigenlijk niet, toch? Of zit ik nu fout?

Het is mij overigens ook onduidelijk waarom hij die schoenen weg wilde gooien. Ik zie niet in in welke zin dat bewijsmateriaal zou kunnen zijn.
Oh zo Ja Je hebt gelijk! Die n is fout

Oud 04-02-2008, 01:31
Lethe
Lethe is offline
Kan gebeuren.

Ik ga nu slapen.

Trusten!
Oud 04-02-2008, 01:35
TopDrop
TopDrop is offline
Slaap lekker AllureV!!!
Oud 04-02-2008, 01:45
Verwijderd
Goeioemorngen!
Oud 04-02-2008, 01:46
Verwijderd
Ik ou mijn kamer opruime maar toen reeg ik bezoek en daz veel te plezierig voor den alles enzo weet je
Oud 04-02-2008, 01:49
Verwijderd
shiz is et hier eens gezelloig is hier neimand!
Oud 04-02-2008, 01:49
Verwijderd
dat is dan weer jammer hez
Oud 04-02-2008, 01:50
TopDrop
TopDrop is offline
Brabants
Oud 04-02-2008, 01:51
Verwijderd
ja neee heuz nie of gewoon een beetje drnak enzo
Oud 04-02-2008, 01:59
TopDrop
TopDrop is offline
ben je dronken?
Oud 04-02-2008, 08:10
Verwijderd
Nou, even mijn muziekfiles her-ordenen. Chronologisch wordt toch wel onoverzichtelijk met 800 mappen.
Oud 04-02-2008, 10:44
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ja, je kan WTF'en wat je wil, maar ik hoop dat. Nogmaals: misschien iets te veel onderbuikgevoelens, en ik denk misschien niet rationeel genoeg na, maar ik vind dat hem wat betreft het delict zelf weinig te verwijten valt.
Wat erna gebeurd is wat betreft het liegen en geheimhouden; wat zou jij doen? Nog nooit gehoord van een moordenaar die uit angst alles verdringt, uit trauma en uit shock?
Hier zeg je het al: een moordenaar. Ik hoop toch wel dat je weet dat een moordenaar opgesloten dient te worden.
Oud 04-02-2008, 10:53
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
en normaal persoon had de politie/ambulance gebelt als het meisje waarmee je bent onwel is geworden, wat hij dus beweerd dat er is gebeurd.
Ja idd, hij reageert heel koel door dingen te doen die hem een soort van alibi geven (denkt hij), dat kan hij wel, maar gewoon de politie bellen kan hij niet. Dit is wel het domste wat je kon doen. Ook al was ze dood, dan was het wel medisch gebleken dat hij haar niet vermoord had.

Citaat:
Ik ook.

Voelen jullie nou echt geen medelijden als je erover nadenkt dat hij dacht dat hij éindelijk een vriend had die hij in vertrouwen kon nemen, dacht dat de zaak afgedaan was, en dan erachter komt dat die vriend je al die tijd genaaid heeft?
Wat een eikel die Patrick.
Ja dat vind ik ook zielig. Joran zal zich vast genaaid voelen. Maar is ie nou nog steeds verdwenen?

Citaat:
Je zag toch dat die moeder er kapot van was.

Als het klopt is hij iig geen moordenaar maar slechts een asociale lul waar waarschijnlijk een steekje bij los zit. Het enige wat ik dacht bij die gesprekken in de auto was, wat voor randdebiel moet je zijn om zo'n verklaring tegen iemand die je amper zes maanden kent af te leggen. Die vent zat hem duidelijk gewoon uit te horen.

En bah wat is Peter een naar ventje, die sneer op het laatst ook met ''wie moet nu zijn excuses aanbieden?'' en dan zo'n smerige grijns erachteraan.

Beide onuitstuitbare eikels
Die Patrick zat maar door te vragen en door te vragen, ik vond het echt raar dat dat Joran niet opviel.

Ja, echt een beetje te persoonlijk. ;x

Citaat:
Kijk, ze deugen allebei niet, maar van der vries heeft nu iets gedaan waardoor dit nooit meer een juridische zaak word. Als er een ander is, dan hadden ze die beter eerst kunnen proberen pakken. Nu weet die kerel precies wat hij moet doen, zn mond houden als ze hem vinden, of beweren dat het kind echt morsdood was en hij het uitvoerig is nagegaan voordat hij haar overboord zette. Die kerel zou de enige oplossing zijn als je van der sloot ooit nog juridisch wil pakken, en dat is nu wel compleet onmogelijk gemaakt dankzij de vries. Die man is gewoon een domme eikel die de enige echte juridische oplossing die nog mogelijk was nu compleet verziekt heeft.
Ja ik snap ook niet waarom ze niet gewoon door zijn gegaan op één of andere manier. Dit is natuurlijk wel sensatie enzo, maar toch behoorlijk dom.

Citaat:
Hij heeft gewoon een hekel aan Joran na alles wat er is gebeurd. Met die wijn enzo.
True, ik had hetzelfde gedaan als ik er 5000E voor zou krijgen though. Ik snap niet dat Peter niet ziet dat iedereen dat zou doen voor geld. Voor minder zelfs!

Citaat:
Nou, hij vertelde eerst dat hij witte k-swiss sneakers/schoenen aan had. En die had hij op het strand uitgedaan en toen 'vergeten'. Maar ze zijn nooit door de politie teruggevonden.

Echter in de auto vertelde hij dat hij die schoenen 'gewoon had weggegooid' in een soort put die je kennelijke veel op Aruba hebt.

Maar het is mij geheel onduidelijk waarom hij in godsnaam zijn schoenen zou weg willen gooien..
Ja ik snap dat ook niet. Je wilt schoenen alleen weggooien als er kennelijk iets mee is gebeurd, lijkt me.

Regels voor berichten