Advertentie | |
|
![]() |
|
He verdorie, een kernel is "het meest centrale en meest onzichtbare onderdeel van een besturingssysteem, de kern die alle basisvoorzieningen verzorgt voor de andere delen van het besturingssysteem". Niet iets dat je zomaar moet veranderen lijkt me.
Oh en tip van de dag: download geen wallpapers van dubieuze sites ![]()
||
Citaat:
|
Eigenlijk heb ik nog geluk gehad, ik heb zelf nog geen schade behalve het feit dat er een aantal belangrijke dll's veranderd zijn.
Ben het trouwens helemaal met je eens. Eens kijken hoe we dat het er beste in kunnen rammen bij die persoon ![]()
|
Het is al bijna vier uur. Ik moet nog twee tentamens leren. OMG, zelfdisipline de gekste! Over een uurtje gaan we al pizza eten en ik heb Dirty Dancing twee gekeken. Ik ben zo hard aan het soggen.
Ik heb zo geen zin. Ik ken het een klein beetje en heb zoiets van: Ow, dat ken ik wel. Ik haal wel een 5,5. Waarom zou ik dan eigenlijk verder leren? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel ik Zeg 's Aa wel echt haat, en vooral die vrouw. ![]() Maar wel leuk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 22:51 | |
De Kantine |
La vita è noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 04:23 | |
De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 22:26 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |