Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2007, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Maar als je het bevestigd dan is dat beter voor m'n zelf vertrouwen. Persoonlijk denk ik PPD-NOS, klopt dat?
Waarom zou ik jou iets vertellen over m'n psychische omstandigheden? En zelfvertrouwen heb je volgens mij al te veel. Ik vermoed bij jou een niet-gediagnosticeerde narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar daar hoef je geen ja of nee op te antwoorden. Bij een dergelijke stoornis past het immers niet om toe te geven dat je een persoonlijkheidsstoornis hebt.
Advertentie
Oud 04-11-2007, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou ik jou iets vertellen over m'n psychische omstandigheden? En zelfvertrouwen heb je volgens mij al te veel. Ik vermoed bij jou een niet-gediagnosticeerde narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar daar hoef je geen ja of nee op te antwoorden. Bij een dergelijke stoornis past het immers niet om toe te geven dat je een persoonlijkheidsstoornis hebt.
Verwijderd
Citaat:
Word ziek in Amerika en probeer het uit
Ik geloof wel dat het Amerikaanse zorgsysteem niet deugt, maar Michael Moore zou bij mij niet de doorslag geven om iets al dan niet te geloven.
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof wel dat het Amerikaanse zorgsysteem niet deugt, maar Michael Moore zou bij mij niet de doorslag geven om iets al dan niet te geloven.
In de VS is het nu eenmaal zo dat als je niet schreeuwt, je niet gehoord wordt.
Oud 04-11-2007, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Uit je reactie begrijp ik dat je je aangevallen voelt, waarschijnlijk omdat ik gelijk heb. Ik vroeg van te voren of ik je iets persoonlijks mocht vragen, dan hoef je niet zo te reageren.
Oud 04-11-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:
In de VS is het nu eenmaal zo dat als je niet schreeuwt, je niet gehoord wordt.
Dat is waar, maar daar wordt iemand als Michael Moore nog niet betrouwbaarder op.
Oud 04-11-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Uit je reactie begrijp ik dat je je aangevallen voelt, waarschijnlijk omdat ik gelijk heb. Ik vroeg van te voren of ik je iets persoonlijks mocht vragen, dan hoef je niet zo te reageren.
Als jij mij mag analyseren mag ik dat toch ook bij jou?
Oud 04-11-2007, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Als jij mij mag analyseren mag ik dat toch ook bij jou?
^ dit ondersteund mijn analyse, bedankt
Oud 04-11-2007, 16:22
Verwijderd
Citaat:
^ dit ondersteund mijn analyse, bedankt
Jouw behoefte om anderen naar beneden te halen om je eigen ego te voeden ondersteunt mijn analyse op zijn beurt.
Oud 04-11-2007, 16:22
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat is waar, maar daar wordt iemand als Michael Moore nog niet betrouwbaarder op.
Je kunt Michael Moore net zo min vertrouwen als elke andere reporter. Iedereen is subjectief.
Oud 04-11-2007, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Je kunt Michael Moore net zo min vertrouwen als elke andere reporter. Iedereen is subjectief.
True. Michael Moore echter een beetje meer dan gemiddeld.
Oud 04-11-2007, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Jouw behoefte om anderen naar beneden te halen om je eigen ego te voeden ondersteunt mijn analyse op zijn beurt.
dat jij jezelf een minder waardigheidscomplex aanpraat omdat je een afwijking hebt, betekent niet dat ik andere naar beneden haal. Als ik vraag of je aids hebt, haal ik je toch ook niet naar beneden
Oud 04-11-2007, 16:25
Verwijderd
we hebben de L we hebben de L LL!!!!
Oud 04-11-2007, 16:26
Verwijderd
Citaat:
dat jij jezelf een minder waardigheidscomplex aanpraat omdat je een afwijking hebt, betekent niet dat ik andere naar beneden haal. Als ik vraag of je aids hebt, haal ik je toch ook niet naar beneden
Wat is er precies het doel van dat je er over begint, als het niet is om een ander naar beneden te halen?

En deze reactie past weer in het plaatje wat ik van je heb.
Oud 04-11-2007, 16:28
Verwijderd
En DarkSide en LL up hún beurt, bevestigen weer het beeld dat ík van ze heb.

Oud 04-11-2007, 16:28
Verwijderd
héy lieffies, hoe leuk dit ook voor mij is om te volgen. stuur elkaar gewoon fijn een pmmetje!

"een pm:
dat kan altijd"
Oud 04-11-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Wat is er precies het doel van dat je er over begint, als het niet is om een ander naar beneden te halen?

En deze reactie past weer in het plaatje wat ik van je heb.
Gewoon ik was benieuwd of ik het goed had ingeschat en ik snap niet waarom je zo moeilijk doet. Ik vraag of ik je een persoonlijke vraag mag stellen, aangezien jij van mening bent dat ik graag andere mensen naar beneden haal, dan had je kunnen verwachten dat die vraag daarop gericht zou zijn, waarom stem je dan toe?

Als je het niet erg vindt, hecht ik niet heel veel waarde aan wat jij van mij vindt
Oud 04-11-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
En DarkSide en LL up hún beurt, bevestigen weer het beeld dat ík van ze heb.

Sorry jij bent te makkelijk
Oud 04-11-2007, 16:31
Verwijderd
mephie, wil je mij vertellen wat voor beeld je van mij hebt?
Oud 04-11-2007, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Sorry jij bent te makkelijk
Wat bevestigend weer voor mijn beeld van jou.

Citaat:
mephie, wil je mij vertellen wat voor beeld je van mij hebt?
Een snijdende, skatende, blowende, getatoeëerde alto met vieze dreads.
Oud 04-11-2007, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Wat bevestigend weer voor mijn beeld van jou.
Nou vertel
Oud 04-11-2007, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Een snijdende, skatende, blowende, getatoeëerde alto met vieze dreads.
4 van de 7. best aardig
Oud 04-11-2007, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Nou vertel
Eerst dacht ik, vanwege je bizarre gedrag als FB op Religie, dat je ook een stoornis hebt in het autistische spectrum. Maar nu denk ik dat je het gewoon leuk vindt om mensen te zieken, je neemt de dingen niet zo serieus en je neemt ook niet de moeite om er over na te denken.

En nu jouw beeld van mij! Wat leuk dit!
Oud 04-11-2007, 16:43
Verwijderd
<3
Oud 04-11-2007, 16:44
Verwijderd
ik zeg: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1627971 #2
Oud 04-11-2007, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Eerst dacht ik, vanwege je bizarre gedrag als FB op Religie, dat je ook een stoornis hebt in het autistische spectrum. Maar nu denk ik dat je het gewoon leuk vindt om mensen te zieken, je neemt de dingen niet zo serieus en je neemt ook niet de moeite om er over na te denken.

En nu jouw beeld van mij! Wat leuk dit!
he het klopt

Nou autisme is iets te makkelijk, dus ik stel ook maar dat je waarschijnlijk ODD hebt gehad, dat past wel bij je denk ik
Oud 04-11-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
he het klopt

Nou autisme is iets te makkelijk, dus ik stel ook maar dat je waarschijnlijk ODD hebt gehad, dat past wel bij je denk ik
ODD?
Oud 04-11-2007, 17:00
Verwijderd
Citaat:
he het klopt

ODD? Bedoel je daarmee Oppositional Defiant Disorder? Dat denk ik dan weer niet. Dat zou een vrij hoge mate van agressie inhouden.
Oud 04-11-2007, 17:00
Verwijderd
Citaat:
ODD?
Oppositional Defiant Disorder
Oud 04-11-2007, 17:01
Verwijderd
Citaat:
ODD? Bedoel je daarmee Oppositional Defiant Disorder? Dat denk ik dan weer niet. Dat zou een vrij hoge mate van agressie inhouden.
nee dat hoeft niet, dat is eerder bij CD
Oud 04-11-2007, 17:01
Verwijderd
Ik kijk even op wikipedia dan.
Oud 04-11-2007, 17:03
Verwijderd
Citaat:
nee dat hoeft niet, dat is eerder bij CD
* Er bestaat gedurende minimaal zes maanden een patroon van negatief, agressief en opstandig gedrag. In deze periode moet voldaan zijn aan vier of meer van de volgende criteria. Het kind

1. heeft vaak driftbuien
2. spreekt vaak volwassenen tegen
3. weigert vaak aan verzoeken of regels van volwassenen te voldoen
4. irriteert vaak met opzet andere mensen
5. legt de schuld van fouten en ongepast gedrag vaak bij anderen
6. is vaak lichtgeraakt of snel geďrriteerd door anderen
7. is vaak kwaad of verongelijkt
8. is vaak haatdragend of wraakzuchtig

Nota bene: Aan dit criterium is alleen voldaan als het gedrag zich vaker voordoet dan normaal bij leeftijdsgenoten en kinderen in dezelfde fase van ontwikkeling.
Oud 04-11-2007, 17:03
Verwijderd
pfff volgens de definities van die stoornissen heb ik er echt 28 ofzo.
Oud 04-11-2007, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Och, iedereen is gek op z'n eigen manier. Niet waar?
Oud 04-11-2007, 17:04
Verwijderd
Ah oké, nee daar heb ik totaal geen last van. Ik ben extreem rustig en berekenend en ik houd me meestal gewoon aan de regels. Ik hou alleen niet van onrecht (wie wel?), en dan word ik wel vijandig. Met autisme zou je er wel dichter bij hebben gezeten, hoewel ik nooit als zodanig ben gediagnostiseerd.
Oud 04-11-2007, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, iedereen wel volgens mij. Ik heb zelfs alle symptomen van de afwijkende persoonlijkheidsstoornis
Oud 04-11-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Ah oké, nee daar heb ik totaal geen last van. Ik ben extreem rustig en berekenend en ik houd me meestal gewoon aan de regels. Ik hou alleen niet van onrecht (wie wel?), en dan word ik wel vijandig. Met autisme zou je er wel dichter bij hebben gezeten, hoewel ik nooit als zodanig ben gediagnostiseerd.
Wel ooit getest?
Oud 04-11-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
En Michael Moore is echt de meest betrouwbare onpartijdige documentairemaker die er op deze aarde rondloopt.
Dat dacht ik dus ook gelijk.
Oud 04-11-2007, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, iedereen wel volgens mij. Ik heb zelfs alle symptomen van de afwijkende persoonlijkheidsstoornis
ik van borderline en heb een tijd ook voldaan aan alle dingen van depressie. en er waren er nog een paar. heb dat voor de grap ooit eens opgezocht.
Verwijderd
Citaat:
* Er bestaat gedurende minimaal zes maanden een patroon van negatief, agressief en opstandig gedrag. In deze periode moet voldaan zijn aan vier of meer van de volgende criteria. Het kind

1. heeft vaak driftbuien
2. spreekt vaak volwassenen tegen
3. weigert vaak aan verzoeken of regels van volwassenen te voldoen
4. irriteert vaak met opzet andere mensen
5. legt de schuld van fouten en ongepast gedrag vaak bij anderen
6. is vaak lichtgeraakt of snel geďrriteerd door anderen
7. is vaak kwaad of verongelijkt
8. is vaak haatdragend of wraakzuchtig

Nota bene: Aan dit criterium is alleen voldaan als het gedrag zich vaker voordoet dan normaal bij leeftijdsgenoten en kinderen in dezelfde fase van ontwikkeling.
ja 4, dus niet allemaal
Verwijderd
ik vind sowieso dat mensen alles maar een naampje geven en veel te veel met onzin termen rondstrooien
Verwijderd
Citaat:
Wel ooit getest?
Nee, ook niet. Meestal kan ik wel beredeneren hoe ik me zou moeten gedragen.
Oud 04-11-2007, 17:08
Verwijderd
Citaat:
ja 4, dus niet allemaal
Nee, maar wel een patroon van negatief, agressief en opstandig gedrag en dan nog 4 van die factoren die eronder staan. Het zou dus wel een bepaalde mate van agressie in moeten houden.
Oud 04-11-2007, 17:10
Verwijderd
Citaat:
ok AS dan?
Oud 04-11-2007, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Etiketjes zijn ook niet erg interessant. Al willen ze van mij tegenwoordig wel overal een diagnose hebben om in aanmerking te komen voor bepaalde voorzieningen. Alsof een etiketje als je het moeilijk met jezelf hebt het verschil zou moeten maken of je er wel of geen hulp bij krijgt...
Verwijderd
Citaat:
ik van borderline en heb een tijd ook voldaan aan alle dingen van depressie. en er waren er nog een paar. heb dat voor de grap ooit eens opgezocht.
Ik heb ooit de diagnose depressie & minderwaardigheidscomplex gekregen *snij*
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar wel een patroon van negatief, agressief en opstandig gedrag en dan nog 4 van die factoren die eronder staan. Het zou dus wel een bepaalde mate van agressie in moeten houden.
niet moeten, goed kunnen.
Oud 04-11-2007, 17:13
Verwijderd
Citaat:
ok AS dan?
Wees nou eens wat duidelijker, met al je afkortingen.
Verwijderd
Citaat:
Komt door je neus zeker.
Verwijderd
Citaat:
EMO!!
Advertentie
Topic gesloten