Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeetje, vroeger maakte ik nog aparte grappen. http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1550463
|
![]() |
||||
Katje, netjes!!
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
Promotiecommissie, activiteitencommissie en opleidingscommissie (studenten en gehele). Ik doe dus alleen nog maar vergaderen
![]()
|
Ik zit college handouts te lezen die door de docent zijn geschreven. En hij schrijft dan stukjes waarin hij vragen stelt en die ook in de tekst zelf beantwoordt. Maar dan begint ie altijd met 'Wel, '. Dus bijvoorbeeld:
"Hier staat een hele hoop tekst met informatie. Maar hoe zit dit of dat dan? Wel, dat zit zus en zo."
|
ik vind m grappig. en ik ga m niet uitleggen want dan is ie niet leuk meer.
Ik eet lekker pasta en straks ga ik mijn eigen prachtige kleine autootje naar paardrijden en dan op mijn lievelings-manegepaard rijden. De laatste keer dat ik op m reed, begon ie te bokken (en das stiekem toch best lastig blijven zitten zo zonder zadel), maar ik bleef zitten!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
♫ Should i Saai or should i go ♫ #232 Verwijderd | 500 | 07-06-2008 14:03 | |
De Kantine |
Je moeder is saai! :bob: #232 Verwijderd | 3 | 06-06-2008 15:42 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Iemand voor de saaien werpen #227 Verwijderd | 501 | 02-06-2008 22:15 | |
De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 11:03 |