Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Ik droomde dat er een man was die mensen zwanger kon maken met z'n ogen, hij kwam mijn appartement binnen en ik ging snel achter de koelkast staan zodat hij mij niet kon zien, maar iedereen in de kamer werd zwanger. Toen die man weg was en ik de kamer in ging, begonnen mijn gasten allemaal een baby op te braken ![]() Vervolgens beschuldigde mijn vader me van moord en kreeg ik een taakstraf ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-12-2007 om 18:35. Reden: toevoeging over de man :o |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh, ik droomde ook nog dat ik stiekem terug in de tijd was gegaan naar 1999. Mijn ouders waren heel veel strenger, ik mocht mijn vriend niet van ze zien, maar stiekem wist ik dat ik met hem zou gaan trouwen in de toekomst (ook al wist hij dat nog niet), dus belde ik heel stiekem met hem en klom ik via het raam naar buiten. Mijn vriend was er een beetje beduusd van, want in 1999 kende we elkaar eigenlijk nog niet en ik ging hem helemaal 'mijn vriend' noemen en ten huwelijk vragen
![]() ![]() ![]() Ook vrij bizar.. Ik droom veel en raar de laatste tijd, maar wel altijd heel vermakelijk. Laatst ging ik met Ahmadinejad eten en hadden we een heel leuk gesprek samen ![]() ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik voel me gewoon zo vreselijk, en ik zit zo erg in de problemen. Ik zie nog maar een oplossing en dat is doodgaan. Dat is gewoon echt wat ik nu wil. En het kan me niet schelen wat voor spottende opmerkingen jullie daar nu over gaan maken, want de meerderheid weet niet hoe het is om je al jaren zo te voelen. |
![]() |
|
tjonge hier zit ik dan. Morgen een meet. Overmorgen een damtoernooi, mogelijk met een belangrijk gesprek. Over 4 dagen is het oud en nieuw. En ik voel me alsof ik ziek ga worden
![]() @stefanie: je klinkt niet echt vrolijk, *schouderklopje geeft*.
Laatst gewijzigd op 27-12-2007 om 23:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Opeens, zomaar, poef. Ik had zin om het te vertellen, een tijdje terug!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 22:26 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 | |
De Kantine |
Mensen van het saaie leven #156 Verwijderd | 500 | 21-03-2008 20:36 |