Advertentie | |
|
![]() |
||
Theo Maassen! <3
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://s188.photobucket.com/albums/z...t=MVI_0037.flv ik pest graag insecten ja ![]() en dat is inkt op mijn vinger |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Typisch cabaret is meer met liedjes enzo, geloof ik. Er zitten wel leuke dingen in FN maar eigenlijk vind ik het meer zoiets dat je zou kunnen bedenken als je eens een ontzettende kutdag hebt gehad en over alles nadenkt dat onlogisch is en het opschrijft. Ik heb veel liever Hans Teeuwen, of Vliegende Panters. Veel meer variatie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mmmm oké, duidelijk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Het zou trouwens grappig zijn als vlinder opeens niet meer over haar vriendje mocht praten omdat ie geband is ![]()
|
We hebben trouwens een soort proxy server op de uni. Sommige sites met wetenschappelijke artikelen vereisen registratie. De uu is op een aantal daarvan geregistreerd. Die sites checken dan op ip. Maar dan kun je dus niet vanaf thuis op die sites. Nu kun je inloggen op een dingetje van uu, en vervolgens naar die sites gaan, en dan kun je er wel op.
![]()
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Saaiheid de gekste! #202 Verwijderd | 500 | 13-05-2008 11:57 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 22:51 | |
De Kantine |
Honderd jaar saaiheid #173 Verwijderd | 6 | 07-04-2008 22:38 |