Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben een tijdje weggeweest, maar ik heb niet stilgezeten
![]() Formule ter berekening v/d waarde v/e pixelkusje: Wx = Waarde Pixelkusje van persoon x Xx = Aantal echte kusjes van persoon x RL Mx = Percentage kusjes Xx op de mond in decimalen (i.e. 100%=1, 10%=0.1 etc.) Zx = Aantal zoenen met tong van persoon x RL Rx = Reeds gegeven pixelkusjes door persoon x Wx = (1+((Xx/10)*Mx)+Zx)/Rx
|
Waarom al die extra x'en? Dat maakt het alleen maar irritant om te lezen. En je kunt ook wel wat haakjes skippen. En je kunt die Z en die 1 bij elkaar zetten, net als de M en de X.
W = ( 1+Z + MX/10 ) / R En als je 0 pixelkusjes hebt gehad, deel je door 0 en krijg je problemen.
|
Verwijderd
|
Ownee
![]() ![]() ![]() ![]() edit; en toen stuurde de buurman een mailtje met nog veel meer foto's van andere soorten schuttingen, gelukkig *pheew* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Arrgh, ik had schijnbaar verkeerd op de planning gekeken; dacht dat ik om 6 uur moest beginnen met werken, hoefde er pas om 7 uur te zijn... Dus ik had een uur langer kunnen slapen
![]() Maar ach... uiteindelijk viel het toch allemaal wel mee en was mijn hulp om 6 uur meer dan welkom. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 22:51 | |
De Kantine |
La vita è noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 04:23 | |
De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 22:26 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |