Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het probleem is dat die mensen niet weten waar ze over praten. laatst had ik het met mijn mama over het blowen van ben, en toen zei ze, mijn mama, anti-drugs godin: "ja, misschien heb je wl gelijk. blowen is beter dan hem aan de ritalin zetten. dat is gewoon speed. softdrugs zijn dan beter"
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mja, gristenengalore in dit kabinet.
![]() Ik zit trouwens te overwegen of ik niet in een smartshop wil werken, want ik ken er een met relaxte mensen en daar zoeken ze nog medewerkers. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Echt een kabinet dat geen echte problemen aandurft en dus maar gaat voor de nutteloze puntjes waar ze zich wel aan durven te wagen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop ook echt niet dat dat zal gebeuren. Ik word erg verdrietig van al die peilingen waar ze hoog in staan en dat er kennelijk zoveel mensen in dit land zijn die deze 2 mensen hoog hebben staan. Dat zegt heel veel over deze maatschappij. Oh dat lijkt me heel leuk ja, er hangt vaak een heel relaxed sfeertje ook. Gewoon proberen ![]() |
![]() |
|
Ik ga denk ik ook maar een politieke partij beginnen ooit.
Dan beloof ik iedereen veel geld, waardoor ik in één keer heel veel stemmen krijg. Daarnaast neem ik een anti-drugs standpunt in, waardoor ik nog eens 80% van de stemmen krijg van mensen boven de 30. Prima, prima.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daar is het probleem niet mee opgelost. Citaat:
Over ADHD : je krijgt die diagnose, daarna hoor je dat je rest van je leven medicijnen moet slikken om 'normaal' te kunnen functioneren. Ik vraag me wel eens af wat dat met een mens doet. Er wordt tegen je gezegd dat je niet normaal kan functioneren, en dat dit de rest van je leven ook niet gaat gebeuren zonder medicijnen. In mijn ogen geef je dan iemand op en dat vind ik veel erg maar ik hoor daar nooit iets van in de psychiatrie (op basis van persoonlijke ervaring.) |
![]() |
||
Citaat:
Wat wil je dan dat er gebeurd? Iedereen een psycholoog, dat gaat ook niet werken!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hoe kan dat dan? ![]() Citaat:
Bij een verbod (waar overigens nog geen sprake van is, maar stel) zal het wietgebruik logischerwijs afnemen, maar daar is het onderliggende probleem nog niet mee weg, het is symthoom bestrijding. Wat ik wil dat er dan gebeurt? Dat mensen kritisch naar zichzelf zijn? Dat zou al een hele hoop schelen. En er dan hopelijk iets mee doen, maar uit ervaring kan ik zeggen dat dat niet makkelijk is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand me nu vijf gram wiet probeert te verkopen, dan sla ik dat direct af, want ik weet dat ik 1) geen vijf gram hoef omdat ik weinig blow 2) zelf nog wat heb liggen en dus uberhaupt niks hoef te kopen 3) en áls ik dat wil kan ik gewoon naar de shop 4) waar ik nog een veel breder aanbod heb ook. Maar als iemand me nu vijf zegels LSD aanbiedt, dan ga ik serieus overwegen om ze maar te kopen. Ook al hoef ik er helemaal geen vijf en ben ik er niet zeker van of ik er zelfs één wil op het moment. Echter; je weet dat je het niet zomaar kan krijgen en dus wil je het hebben. Voor de zekerheid. Als je weet dat je iets op ieder gewenst moment kan doen, kun je makkelijk je hele leven lang zonder. Als je weet dat je slechts sporadisch de kans krijgt, dan grijp je die kansen met beide handen. Natuurlijk moet verkoop gecontroleerd worden, er moeten wetten over zijn, onder de achttien moet je er van af blijven, etc. Maar verbieden werkt averechts. @sterrenmeisje: Tering, dat echt nare shit. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
En ik ben het heel erg met paranoide eens!
Citaat:
Ik ken heeeleemaaal NIEMAND die aan de serieuze drugs was, maar nooit eerst een paar maanden heeft geblowt (en het is niet zo dat ik er maar 2 ken die aan de drugs zijn/waren) Dus misschien dat het verbod helpt tegen drugs gebruik, of iig zal het de stap om aan de drugs te gaan groter maken waardoor veel mensen eerst eens goed gaan nadenken of ze echt drugs willen. Eigenlijk vind ik zelf dat de minimum leeftijd om hoog moet en er strenger op moet worden gecontroleerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Slaaf van de saaiheid #208 Verwijderd | 500 | 18-05-2008 20:08 | |
De Kantine |
Saaiheid de gekste! #202 Verwijderd | 500 | 13-05-2008 11:57 | |
De Kantine |
Honderd jaar saaiheid #173 Verwijderd | 6 | 07-04-2008 22:38 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 |