Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb net baby te huur gezien.
Omg die Nico, die wil je toch gewoon wurgen? ![]() Ik vond het echt heel schattig hoe die vriend van die blonde griet reageerde toen ze die buik omhad. Ik vind hun wel oke geloof ik. Die andere, met die jongen die steeds wil gamen, die redden het ook niet lang denk ik. Kutsfeertje hing er. en die 2 potten :') Ik ken die types, volgende week liggen ze weer bij elkaar in bed. Knipperlicht'relatie'. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
ik geloof dat ik dat programma over die babies ook maar moet gaan kijken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik ging naar de supermarkt voor brood en kattenvoer, en aldaar zag ik dat de groentekroketten in de aanbieding waren. Dus kocht ik groentekroketten, en broodjes om ze op te doen en mosterd. En toen ging ik naar de koffieshop. Onderweg realiseerde ik mij dat ik frituurolie was vergeten en ging ik bij de pakken neerzitten. Maar toen herinnerde ik me de natuurwinkel naast de koffieshop en dacht ik 'hoera, gered'. Toen zag ik dus dat een fles frituurolie @#%$^!@ 10 euro kost, en dat weigerde ik, en toen kocht ik maar een literfles (nog steeds stinkdure) zonnebloemolie die ik zo ga mixen met het restje zonnebloemolie dat ik nog had. En ik kocht biologische rijstepap. Zo.
Ok, ik heb gelogen. Het was niet een heel wild avontuur. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG www.asiajam.com <333333333
|
![]() |
|
Ha, ik kijk ook Baby te huur. Die Nico, met zijn uitdrukkingen. "Die mag je houden", "Het gaat hem niet worden". Blegh.
Laatst gewijzigd op 21-01-2008 om 15:28. |
![]() |
|
Er was toch ergens een site waar je kon invullen wat voor ingredienten je hebt en dat ze dan gingen zeggen wat je kon koken? Weet iemand welke site dat was?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
AHsite? Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 22:26 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 | |
De Kantine |
De Cock en de saaie moord #162 Verwijderd | 500 | 30-03-2008 17:47 |