Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat is ook waar. Goed, op school vind ik het zelf niet erg als ze Arctic Monkeys of Muse zouden draaien, daar zouden ze nog wel meer mensen plezier mee doen. Als ze dan toch hard muziek willen draaien, doe dan wel een beetje gevarieerd, in plaats van alleen die TMF-kutzooi.
In het OV lijkt het me wel strontvervelend, ook asociaal tegen mensen die het dan geen goeie muziek vinden.
|
Verwijderd
|
nou zeg er gebeurde net iets bizars
![]() Er werd aangebelt, ik keek eerst door het raam en zag een vrouw die ik niet ken. Ik deed het raam open en vroeg wat er was. Ze vroeg of ze binnen mocht komen, maar ik vroeg eerst even door. Ze zei dat ze het heel beschamend vond allemaal en moest hard huilen. Ik vroeg wat ze nu precies van mij wilde. Ze wilde geld of iets te eten want ze had geen geld meer en twee kleine kinderen. ze kwam echt heel wanhopig over. Toen heb ik haar binnen gelaten en een kopje thee aangeboden. Ik zei dat ik haar niet kon helpen met geld maar dat ik vanmiddag wel net boodschappen had gedaan. Ik heb 'r van alles gegeven, ze was heel blij. Ze vertelde dat haar man een hernia had en niet voor de kinderen kon zorgen en dat alles op haar neerkwam. Dat leek mij wel erg zwaar. Ook leeft ze van een uitkering, omdat haar kinderen nog heel jong zijn (een baby van een paar maanden en een kind van anderhalf) wil/kan ze niet werken. Ik zei dat ze wel erg wanhopig moest zijn dat ze dit deed en dat beaamde ze. Echt kut voor deze mensen. Maar ja, ze leek wel een beetje rustiger toen ze wegging en ik ben blij van mezelf hoe ik dit heb gedaan ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ouders hadden haar zeker weggestuurd. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Suske & Wiske en de saaie seksshop #220 Verwijderd | 500 | 28-05-2008 16:25 | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 | |
De Kantine |
Saaie kindjes uit de sloot halen #215 Verwijderd | 3 | 23-05-2008 10:54 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
De Cock en de saaie moord #162 Verwijderd | 500 | 30-03-2008 17:47 | |
De Kantine |
Mensen van het saaie leven #156 Verwijderd | 500 | 21-03-2008 20:36 |