Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2008, 11:27
Verwijderd
Lied van de wolven
Advertentie
Oud 06-03-2008, 11:29
Verwijderd
Wire.
Verwijderd
ik sliep met de duivel vierentachtig nachten lang (8)
Verwijderd
"vierentachtig nachten"<3
Verwijderd
Er zit een vruchtenhageltje tussen de . en de /
Oud 06-03-2008, 11:30
Verwijderd
De . en de /?
Oud 06-03-2008, 11:31
Verwijderd
Ja. Op het toetsenbord.
Oud 06-03-2008, 11:32
Verwijderd
Oké. Dan moet je die daar weghalen.
Oud 06-03-2008, 11:33
Verwijderd
Done and done.
Oud 06-03-2008, 11:33
Uice
Uice is offline
En de rust is wedergekeerd in Katjesland.
Oud 06-03-2008, 11:35
Verwijderd
Ik kan weer onbezorgd zingen.
Oud 06-03-2008, 11:35
Verwijderd
één bocht weg van de vrouwen (8)
Oud 06-03-2008, 11:38
Verwijderd
Citaat:
En de rust is wedergekeerd in Katjesland.
Hee lieve Juice.
Oud 06-03-2008, 11:48
Verwijderd
een zachte tred, ondoorzichtig als de mist
een onberekenbaar sujet, de alchemist
(8)
Oud 06-03-2008, 11:49
Verwijderd
zo ik ga maar eens college geven
Oud 06-03-2008, 11:55
Verwijderd
Citaat:
En ik ben het heel erg met paranoide eens!

Maar de overheid kan niet besluiten dat mensen kritisch naar zichzelf kijken... Ik denk sowieso dat er wel meerdere redenen zijn om wiet af te schaffen.

Ik ken heeeleemaaal NIEMAND die aan de serieuze drugs was, maar nooit eerst een paar maanden heeft geblowt (en het is niet zo dat ik er maar 2 ken die aan de drugs zijn/waren) Dus misschien dat het verbod helpt tegen drugs gebruik, of iig zal het de stap om aan de drugs te gaan groter maken waardoor veel mensen eerst eens goed gaan nadenken of ze echt drugs willen.

Eigenlijk vind ik zelf dat de minimum leeftijd om hoog moet en er strenger op moet worden gecontroleerd.
Ik zou het helemaal geen gek idee vinden als de overheid dat eens zou adviseren. Je kan het niemand niet in de strot duwen maar het is beter dan symtoombestrijding. Maar ja, dat zal wel weer te idealistisch gedacht zijn van mij ;x
En je zegt dat je eens bent met paranoide, maar je bent er toch voor om het af te schaffen? P. is dat zeker niet.
En wat zijn voor jou dan de andere redenen om het af te schaffen?

Ik blow ook maar ik heb geen behoefte om nu coke te gaan snuiven hoor of te gaan spuiten, nooit gehad ook.
Nogmaals als het gebruik ervan problematisch is en niet meer recreatief, dan zit er iets anders achter en dat ligt in mijn ogen niet aan het spulletje wiet of wat dan ook.

De minimum leeftijd omhoog zou ik niet tegen zijn denk ik. Wat vind jij dan een redelijke leeftijd?
Strenger controleren ben ik met je eens. Mijn zusje is echt vaak aan wiet gekomen voordat ze 18 was, evenals haar vrienden.

Citaat:
Maar imo zou men zich moeten focussen op de problemen van alcoholmisbruik, ipv onschuldige stoners lastig te vallen.
Oud 06-03-2008, 12:00
Verwijderd
Alcohol is inderdaad een veel groter probleem dan cannabis.

Er zijn weinig dingen die smeriger hypocriet zijn dan Balkenende die met een dikke pul bier op TV verschijnt tijdens de verkiezingscampagne.
Oud 06-03-2008, 12:08
Verwijderd
tududududu
tududududu
Oud 06-03-2008, 12:10
Verwijderd
Heldon.
Oud 06-03-2008, 12:11
Verwijderd
Flairck - De Afvaart
Oud 06-03-2008, 12:14
Verwijderd
De Houtenbenendans
Oud 06-03-2008, 12:14
Verwijderd
Of zoals LL het zou zeggen: de houten benen dans.
Oud 06-03-2008, 12:15
Verwijderd
Oud 06-03-2008, 12:16
Verwijderd
Even de laatste Family Guy kijken.
Oud 06-03-2008, 12:17
Verwijderd
"Congratulations Brian!!!"
-"Meg, please, I'm talking."

Oud 06-03-2008, 12:18
Verwijderd
Haha oja
Oud 06-03-2008, 12:26
Verwijderd
Dam' look at that son 'a bitch run!

Oud 06-03-2008, 12:32
Verwijderd
That vagina is wrecked, man.
Oud 06-03-2008, 14:01
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn school is ook aardig hypocriet. Met halloween ging ik als magere hein verkleed naar school, en in de eerste pauze moest ik dat pak uitdoen omdat het te aanstootgevend zou zijn. Met kerst had ik posters gemaakt met een emo waar dan onderstond "Merry Christmas or whatever. See if I care". En die werden allemaal weggehaald, óf door leerlingen óf de concierge, of bijde.
En nou is er zo'n soort talentenjacht-idee, en dan gingen leerlingen ter promotie daarvan optreden in de pauze. En dan komt er zo'n rel-marokkaantje met een matje waar de Perzen U tegen zouden zeggen, en die gaat lekker reppen over bitches en messen in mensen steken en fuck dit en dat en veel gevloek. En die mag dat gewoon wél doen.
Xenofobische mensen. Blijkbaar is het normaal om dat soort kutteksten te roepen, en is het vreemd en aanstootgevend als je met halloween verkleed naar school gaat.
Oud 06-03-2008, 14:03
Verwijderd
Ze waren gewoon bang voor die gangsta, jeweet.
Oud 06-03-2008, 14:08
Verwijderd
Hehehe. Bij onze middelbare school kregen de leraren een toets over het christelijk en joods karakter van de school
Oud 06-03-2008, 14:28
Verwijderd
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaahahaaaaaa ahahahahahaha
call thy name at nightfall (tik tikke tikke tikke tik) ♪♫
Oud 06-03-2008, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Hehehe. Bij onze middelbare school kregen de leraren een toets over het christelijk en joods karakter van de school
Allemaal afschaffen, die gristentuigscholen.
Oud 06-03-2008, 14:52
Verwijderd
Uch, zo werken. .
Oud 06-03-2008, 16:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
zo ik ga maar eens college geven
Wat geef je?
Oud 06-03-2008, 16:02
Missy
Missy is offline
Citaat:
Mijn school is ook aardig hypocriet. Met halloween ging ik als magere hein verkleed naar school, en in de eerste pauze moest ik dat pak uitdoen omdat het te aanstootgevend zou zijn. Met kerst had ik posters gemaakt met een emo waar dan onderstond "Merry Christmas or whatever. See if I care". En die werden allemaal weggehaald, óf door leerlingen óf de concierge, of bijde.
En nou is er zo'n soort talentenjacht-idee, en dan gingen leerlingen ter promotie daarvan optreden in de pauze. En dan komt er zo'n rel-marokkaantje met een matje waar de Perzen U tegen zouden zeggen, en die gaat lekker reppen over bitches en messen in mensen steken en fuck dit en dat en veel gevloek. En die mag dat gewoon wél doen.
Xenofobische mensen. Blijkbaar is het normaal om dat soort kutteksten te roepen, en is het vreemd en aanstootgevend als je met halloween verkleed naar school gaat.
Wat hypocriet, jeetje.

Net mijn to-do lijstje gemaakt. Ik zal me in ieder geval niet vervelen tot het einde van de week.
Oud 06-03-2008, 16:07
Verwijderd
Uch, ik moet dus naar m'n werk maar ik ben m'n sleutels kwijt en nu kan ik niet weg.

edit: Gevonden, .
Oud 06-03-2008, 16:13
Missy
Missy is offline
Altijd fijn als je je sleutels op dat soort momenten kwijt bent.
Oud 06-03-2008, 16:14
Sador
Sador is offline
Je raakt ze nooit kwijt als je een paar dagen je huis niet uit hoeft
Oud 06-03-2008, 16:40
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Behoorlijk, zeker aangezien er helemaal geen medicijnen zijn tegen pdd-nos.
Dipiperon wordt vaak gebruikt als medicijn bij autisme.
Oud 06-03-2008, 16:40
Verwijderd
Mijn vriendin belde net huilend op. Reden: de rijles ging niet zo goed en ze had een 7,3 voor een Engels luistertoets.
Oud 06-03-2008, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Dipiperon wordt vaak gebruikt als medicijn bij autisme.
Nou ja, je kunt bepaalde symptomen vast wel onderdrukken, maar ik heb toch ernstige twijfels over het nut van die medicijnen.
Oud 06-03-2008, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Allemaal afschaffen, die gristentuigscholen.

Graag, die van mij ook!
Oud 06-03-2008, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, je kunt bepaalde symptomen vast wel onderdrukken, maar ik heb toch ernstige twijfels over het nut van die medicijnen.
Ik ben het met je eens, waar twijfel jij dan precies aan?
Oud 06-03-2008, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het met je eens, waar twijfel jij dan precies aan?
Of het onderdrukken van die symptomen wel beter is dan de bijwerkingen en het ongemak en de kosten van het slikken van de medicijnen.
Oud 06-03-2008, 17:09
Hanneke
Hanneke is offline
Dat sowieso

Nee, ik snap je punt wel. Maar ik denk dat dat per persoon verschilt. Bij de een zullen de medicijnen beter aanslaan en 'belangrijker' zijn dan bij de ander.
Oud 06-03-2008, 17:10
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik zou het helemaal geen gek idee vinden als de overheid dat eens zou adviseren. Je kan het niemand niet in de strot duwen maar het is beter dan symtoombestrijding. Maar ja, dat zal wel weer te idealistisch gedacht zijn van mij ;x
En je zegt dat je eens bent met paranoide, maar je bent er toch voor om het af te schaffen? P. is dat zeker niet.
En wat zijn voor jou dan de andere redenen om het af te schaffen?

Ik blow ook maar ik heb geen behoefte om nu coke te gaan snuiven hoor of te gaan spuiten, nooit gehad ook.
Nogmaals als het gebruik ervan problematisch is en niet meer recreatief, dan zit er iets anders achter en dat ligt in mijn ogen niet aan het spulletje wiet of wat dan ook.

De minimum leeftijd omhoog zou ik niet tegen zijn denk ik. Wat vind jij dan een redelijke leeftijd?
Strenger controleren ben ik met je eens. Mijn zusje is echt vaak aan wiet gekomen voordat ze 18 was, evenals haar vrienden.

Als ik voor het verhogen van de minimum leeftijd (*of iig sterkere controle) ben, dan ben ik dus niet voor afschaffing...MAar ik vind afschaffing geen heel slecht iets.

Nee jij hebt die behoefte niet, maar jij bent volgens mij ook NIET het zelfde als alle mensen want jij bent veel meer bezig met zelfkritiek
Oud 06-03-2008, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Of het onderdrukken van die symptomen wel beter is dan de bijwerkingen en het ongemak en de kosten van het slikken van de medicijnen.
dat, maar dat is niet het enige.

Citaat:
Als ik voor het verhogen van de minimum leeftijd (*of iig sterkere controle) ben, dan ben ik dus niet voor afschaffing...MAar ik vind afschaffing geen heel slecht iets.

Nee jij hebt die behoefte niet, maar jij bent volgens mij ook NIET het zelfde als alle mensen want jij bent veel meer bezig met zelfkritiek
Maar wat vind je dan een redelijke minimum leeftijd om wiet te kopen?

Toen ik 15/16 was blowde ik ook en deed ik niet aan zelfkritiek, toch ging ik geen andere drugs gebruiken. Dat is dus niet alles.
Ben je het met me eens dat als wiet/drugs/whatever-gebruik problematisch wordt er iets anders achterzit en dat het niet aan het product wiet ligt?
Oud 06-03-2008, 17:20
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
dat, maar dat is niet het enige.

Maar wat vind je dan een redelijke minimum leeftijd om wiet te kopen?

Toen ik 15/16 was blowde ik ook en deed ik niet aan zelfkritiek, toch ging ik geen andere drugs gebruiken. Dat is dus niet alles.
Ben je het met me eens dat als wiet/drugs/whatever-gebruik problematisch wordt er iets anders achterzit en dat het niet aan het product wiet ligt?
JE maar een moordenaar heeft ook een probleem en daarom vermoordt hij/zij iemand. Als we konden oplossen dat hij het ging doen, zouden we het oplossen toch? MAar sommige dingen kun je niet oplossen van te voren.

Ik vind wiet geen oplossing voor iemands problemen terwijl het wel slecht voor je is en mensen vaker overlast of ongelukken vooroorzaken doordat ze onder invloed zijn, dus opzich vind ik het niet heel slecht als het verboden wordt.
Oud 06-03-2008, 17:22
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Even de laatste Family Guy kijken.
Ik was totaal vergeten dat er nieuwe afleveringen waren. Dank je, Kazet.

Regels voor berichten