Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn school is ook aardig hypocriet. Met halloween ging ik als magere hein verkleed naar school, en in de eerste pauze moest ik dat pak uitdoen omdat het te aanstootgevend zou zijn. Met kerst had ik posters gemaakt met een emo waar dan onderstond "Merry Christmas or whatever. See if I care". En die werden allemaal weggehaald, óf door leerlingen óf de concierge, of bijde.
En nou is er zo'n soort talentenjacht-idee, en dan gingen leerlingen ter promotie daarvan optreden in de pauze. En dan komt er zo'n rel-marokkaantje met een matje waar de Perzen U tegen zouden zeggen, en die gaat lekker reppen over bitches en messen in mensen steken en fuck dit en dat en veel gevloek. En die mag dat gewoon wél doen. Xenofobische mensen. Blijkbaar is het normaal om dat soort kutteksten te roepen, en is het vreemd en aanstootgevend als je met halloween verkleed naar school gaat.
||
Citaat:
Net mijn to-do lijstje gemaakt. Ik zal me in ieder geval niet vervelen tot het einde van de week. ![]()
||
Citaat:
![]() Nee jij hebt die behoefte niet, maar jij bent volgens mij ook NIET het zelfde als alle mensen want jij bent veel meer bezig met zelfkritiek ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Toen ik 15/16 was blowde ik ook en deed ik niet aan zelfkritiek, toch ging ik geen andere drugs gebruiken. Dat is dus niet alles. Ben je het met me eens dat als wiet/drugs/whatever-gebruik problematisch wordt er iets anders achterzit en dat het niet aan het product wiet ligt? |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind wiet geen oplossing voor iemands problemen terwijl het wel slecht voor je is en mensen vaker overlast of ongelukken vooroorzaken doordat ze onder invloed zijn, dus opzich vind ik het niet heel slecht als het verboden wordt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Slaaf van de saaiheid #208 Verwijderd | 500 | 18-05-2008 20:08 | |
De Kantine |
Saaiheid de gekste! #202 Verwijderd | 500 | 13-05-2008 11:57 | |
De Kantine |
Honderd jaar saaiheid #173 Verwijderd | 6 | 07-04-2008 22:38 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 |