Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En zonnebloemolie stinkt en is illegaal. Bovendien rottig tanken.
||
Citaat:
![]() Als de dollar nog verder daalt, toch een Dodge kopen? ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Nee, we blijven bij Opel. Vriendje heeft daar erg veel verstand van en connecties ivm onderdelen. Beter dan zo'n giga zwabberbak
![]()
||
Citaat:
Nou, ik hoor het dan verder wel. Of niet natuurlijk.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
The TV series The Dukes of Hazzard followed the adventures of two good old boys, Bo and Luke Duke, living in an unincorporated area of the fictional Hazzard County, Georgia, racing around in their modified 1969 Dodge Charger, The General Lee, evading corrupt Boss Hogg and his inept county sheriff Rosco P. Coltrane. Bo and Luke had been sentenced to probation for illegal transportation of moonshine - Uncle Jesse usually made the run, but had fallen ill, and on the very occasion that Bo and Luke had taken his place, they were caught. Jesse made a plea bargain to stop brewing moonshine in return for the boys to escape jail and be put on probation. As a result, Bo and Luke were not allowed to carry firearms (instead they used compound bows) or leave Hazzard County (although the exact details and jurisdiction of their probation terms often varied from episode to episode; sometimes, for example, it was implied that they would be jailed for merely crossing the county line; Other occasions it was shown that they may leave Hazzard as long as they were back within a certain time limit), usually granted by Boss Hogg.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben het met Darkieburd eens. Ik irriteer me mateloos als ik op bezoek ben en als bv iemand even snel achter msn duikt.
a propes iemand een goede tip/aanrader voor film om nara de bios te gaan? National traesure heb ik al gezien. Welke zijn nog meer goede?
||
Citaat:
Met Lisa doe ik het wel soms, hoewel zelden lang. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |