Advertentie | |
|
![]() |
|
Haha, het rechtse plaatje zou afkomstig zijn uit een ad van Hilary Clinton.
![]() Het staat op de site van Limbaugh, though. Maar het zou wel hilarisch zijn als dit echt blijkt te zijn ![]() Mja, dat mens schuwt sowieso geen enkel middel, dus ik zie haar er wel voor aan.
||
Citaat:
Sowieso vind ik dat mensen die blowen best ook overlast veroorzaken, niet iedereen maar het is iig niet iets dat we moeten beschermen, het blowen..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En dingen kan je sowieso niet van te voren oplossen eh ![]() Je bent nu al 3x niet op mijn vraag ingegaan, ben je het met me eens dat als wiet/drugs/whatever-gebruik problematisch wordt er iets anders achterzit en dat het niet aan het product wiet ligt? Wie zegt er dan dat wiet een oplossing is voor het probleem? En over mensen die overlast veroorzaken, dat ligt in mijn ogen ook niet aan de producten maar meer hoe iemand zich voelt/in het leven staat. Ik word van drank wel wat drukker en ik praat meer, maar ik ga me niet als een mongool gedragen. Zo ken ik nog veel meer mensen die hun fatsoen niet verliezen als ze een slok op hebben. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wel knap trouwens, er heeft maar 1x iemand op de mol gestemd bij de vraag 'wie is de mol', in het hele spel. omg ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ben wel blij ermee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar bedankt. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Slaaf van de saaiheid #208 Verwijderd | 500 | 18-05-2008 20:08 | |
De Kantine |
Saaiheid de gekste! #202 Verwijderd | 500 | 13-05-2008 11:57 | |
De Kantine |
Honderd jaar saaiheid #173 Verwijderd | 6 | 07-04-2008 22:38 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 |