Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2008, 17:23
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
JE maar een moordenaar heeft ook een probleem en daarom vermoordt hij/zij iemand. Als we konden oplossen dat hij het ging doen, zouden we het oplossen toch? MAar sommige dingen kun je niet oplossen van te voren.
Slechte vergelijking. Blowen wordt ook veel recreatief gebruikt zonder problemen. Bovendien als je moordt heb je daar ook (vooral) heel veel anderen mee, niet alleen jezelf.
Oud 06-03-2008, 17:24
Dinalfos
Dinalfos is offline
Haha, het rechtse plaatje zou afkomstig zijn uit een ad van Hilary Clinton.

Het staat op de site van Limbaugh, though. Maar het zou wel hilarisch zijn als dit echt blijkt te zijn

Mja, dat mens schuwt sowieso geen enkel middel, dus ik zie haar er wel voor aan.
Oud 06-03-2008, 17:24
Verwijderd
Haha!
Oud 06-03-2008, 17:25
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Slechte vergelijking. Blowen wordt ook veel recreatief gebruikt zonder problemen. Bovendien als je moordt heb je daar ook (vooral) heel veel anderen mee, niet alleen jezelf.
Ja het is een slechte vergelijking, ik had 100 andere dingen kunnen noemen, het gaat er om dat dit moeilijk op te lossen is omdat mensen niet vanzichzelf hulp zoeken, niet makkelijk te helpen zijn en heeeeeeel veeeeel mensen niet blowen omdat ze problemen hebben en dus ook geen hulp nodig hebben verder..

Sowieso vind ik dat mensen die blowen best ook overlast veroorzaken, niet iedereen maar het is iig niet iets dat we moeten beschermen, het blowen..
Oud 06-03-2008, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Wat geef je?
vandaag ging het over lagerbelasting
Oud 06-03-2008, 17:48
Verwijderd
Citaat:
JE maar een moordenaar heeft ook een probleem en daarom vermoordt hij/zij iemand. Als we konden oplossen dat hij het ging doen, zouden we het oplossen toch? MAar sommige dingen kun je niet oplossen van te voren.

Ik vind wiet geen oplossing voor iemands problemen terwijl het wel slecht voor je is en mensen vaker overlast of ongelukken vooroorzaken doordat ze onder invloed zijn, dus opzich vind ik het niet heel slecht als het verboden wordt.
Dat klopt ja, alleen slaat deze vergelijking nergens op. Dat is wat ik mijn eerder posts bedoelde met verharde maatschappij en niemand die nog naar een ander omkijkt.
En dingen kan je sowieso niet van te voren oplossen eh

Je bent nu al 3x niet op mijn vraag ingegaan, ben je het met me eens dat als wiet/drugs/whatever-gebruik problematisch wordt er iets anders achterzit en dat het niet aan het product wiet ligt?

Wie zegt er dan dat wiet een oplossing is voor het probleem?
En over mensen die overlast veroorzaken, dat ligt in mijn ogen ook niet aan de producten maar meer hoe iemand zich voelt/in het leven staat.
Ik word van drank wel wat drukker en ik praat meer, maar ik ga me niet als een mongool gedragen. Zo ken ik nog veel meer mensen die hun fatsoen niet verliezen als ze een slok op hebben.

Citaat:
precies, maar als het gebruik problematisch wordt ben je daar anderen ook mee tot last.
Oud 06-03-2008, 17:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hee lieve Juice.
Hee lieve Stefenootje!
Oud 06-03-2008, 19:48
Missy
Missy is offline
Als het een man is, zeg je Dhr. <achternaam>. Hoe duid je dat ook al weer bij een vrouw aan?
Oud 06-03-2008, 19:52
le_mug
le_mug is offline
Oud 06-03-2008, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind wiet geen oplossing voor iemands problemen terwijl het wel slecht voor je is en mensen vaker overlast of ongelukken vooroorzaken doordat ze onder invloed zijn, dus opzich vind ik het niet heel slecht als het verboden wordt.
Bijna alle wietgebruikers gebruiken dan ook geen wiet omdat ze problemen hebben, maar gewoon omdat ze het leuk vinden. Net zoals de meeste mensen die alcohol drinken geen probleemdrinkers zijn - en alcohol is een veel verslavendere drug die ook nog eens veel schadelijker is dan cannabis. Er zijn jaarlijks tientallen, zo niet honderden alcoholgerelateerde doden, tegenover hoogstens één of twee cannabisgerelateerde doden.
Oud 06-03-2008, 20:09
Verwijderd
Whieieh! ik wist het! ik had gelijk met wie is de mol
Oud 06-03-2008, 20:09
Verwijderd
Oh dan zal mijn vriendin zo wel bellen om me te vertellen wie de mol dan was.
Oud 06-03-2008, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Als het een man is, zeg je Dhr. <achternaam>. Hoe duid je dat ook al weer bij een vrouw aan?
Mw.
Oud 06-03-2008, 20:23
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik dacht echt dat 't Edo was!
Missy
Missy is offline
Citaat:
Mw.
Dhr. is van De Heer (bladiebla). Hoe geef je aan als een vrouw gestudeerd heeft op de universiteit met een afkorting? Dan Mw?
Verwijderd
Citaat:
Ik ook
Of in elk geval de afgelopen drie/vier weken (ik bleef aanvankelijk steeds bij Patrick omdat ik daar toch al al mijn punten op gezet had )
Oud 06-03-2008, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ook
Of in elk geval de afgelopen drie/vier weken (ik bleef aanvankelijk steeds bij Patrick omdat ik daar toch al al mijn punten op gezet had )
Ik had de eerste keer mijn twijfels toen hij met dunya wegliep om dat bandje met aanwijzingen te luisteren.
wel knap trouwens, er heeft maar 1x iemand op de mol gestemd bij de vraag 'wie is de mol', in het hele spel.
omg
Oud 06-03-2008, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ik had de eerste keer mijn twijfels toen hij met dunya wegliep om dat bandje met aanwijzingen te luisteren.
wel knap trouwens, er heeft maar 1x iemand op de mol gestemd bij de vraag 'wie is de mol', in het hele spel.
omg
Ja, ik riep van de week al dat ik aan de ene kant hoopte dat het Dennis zou zijn, omdat ik hem dan echt een geniale mol zou vinden, maar aan de andere kant wilde ik liever Edo, omdat ik uiteindelijk meer punten aan hem had gegeven.

Maar ik ben wel blij ermee
Oud 06-03-2008, 20:30
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dhr. is van De Heer (bladiebla). Hoe geef je aan als een vrouw gestudeerd heeft op de universiteit met een afkorting? Dan Mw?
Dhr. is niet alleen als die man gestudeerd heeft. Je kan de titel (dr., drs. ofzo) er bij zetten. Die is niet anders voor mannen of vrouwen.
Oud 06-03-2008, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Tegenwoordig heet je dan master of science, ongeacht of je man of vrouw ben,t dus dat is afgekort Msc.
Oud 06-03-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Dhr. is zoals gezegd geen universitaire titel maar is gewoon een algemene aanduiding voor een vent. Voor mannen en vrouwen zijn de universitaire titels hetzelfde; dus drs., dr., dr. ir. of ir., maar je kan ook de nieuwe titels gebruiken. Die moet je dan wel achter de naam zetten.
Oud 06-03-2008, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Wat? Dhr. heeft niks te maken met gestudeerd hebben op de Universiteit maar is gewoon een aanspreektiteldinges.
Missy toch.
Oud 06-03-2008, 20:40
Missy
Missy is offline
Citaat:
Wat? Dhr. heeft niks te maken met gestudeerd hebben op de Universiteit maar is gewoon een aanspreektiteldinges.
Missy toch.
Ja, daar was ik zelf al achter. Vandaar dat ik uitleg dat het De heer dinges is.
Maar bedankt.
Oud 06-03-2008, 20:41
Verwijderd
Het kan natuurlijk ook mr. zijn als-ie jurist is.
Oud 06-03-2008, 21:15
Swlabr
Swlabr is offline
Oud 06-03-2008, 21:16
Verwijderd
Nerdgrapjes.
Oud 06-03-2008, 21:17
Martiño
Martiño is offline
Leg dan eens uit?
Oud 06-03-2008, 21:17
Verwijderd
Rot op met je Lagrangian. M'n dynamicaleraar ging vandaag de eerste bladzijde uit het boek van Lagrange voorlezen in het Frans
Oud 06-03-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Leg dan eens uit?
Het is gewoon onzin. De Lagrangiaan kun je gebruiken om de bewegingsvergelijkingen van een systeem op te schrijven.
Oud 06-03-2008, 21:20
Swlabr
Swlabr is offline
Het ging me meer om de lengte.
Oud 06-03-2008, 21:22
Swlabr
Swlabr is offline
'Sans gravity' en 'Exercise 1.1.1.1.1a'
Oud 06-03-2008, 21:29
Swlabr
Swlabr is offline
Mijn wiskundeleraar zei een paar dagen geleden dat 'x/0 = 0'.
Oud 06-03-2008, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Mijn wiskundeleraar zei een paar dagen geleden dat 'x/0 = 0'.
Haha, wat een dombo.
Oud 06-03-2008, 21:31
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Haha, wat een dombo.
Toen hij 12/0 in mijn rekenmachine invoerde zei hij heel zelfverzekerd dat er 0 uit zou komen.
Oud 06-03-2008, 21:31
Verwijderd
Mijn broer moest volgens mij bij zijn mbo-opleiding leren dat x/0 = oneindig. En toen geloofde hij mij niet toen ik zei dat dat onzin was.
Oud 06-03-2008, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Toen hij 12/0 in mijn rekenmachine invoerde zei hij heel zelfverzekerd dat er 0 uit zou komen.
Wtf.
Oud 06-03-2008, 21:33
Verwijderd
Ik had laatst bij matlab "out of memory" en daar was ik best trots op
Oud 06-03-2008, 21:33
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Wtf.
Toen er een error-message kwam zij hij dat ik van hem moest aannemen dat het 0 is. Haha.
Oud 06-03-2008, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Toen er een error-message kwam zij hij dat ik van hem moest aannemen dat het 0 is. Haha.
dit moet een grap zijn
Oud 06-03-2008, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ik had laatst bij matlab "out of memory" en daar was ik best trots op
Waarom maakt dat je trots?
Oud 06-03-2008, 21:35
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
dit moet een grap zijn
Honest to science.
Oud 06-03-2008, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Mijn broer moest volgens mij bij zijn mbo-opleiding leren dat x/0 = oneindig. En toen geloofde hij mij niet toen ik zei dat dat onzin was.
omg kijk wat matlab zegt:

>> 5/0

ans =

Inf
Oud 06-03-2008, 21:36
Verwijderd
Citaat:
omg kijk wat matlab zegt:

>> 5/0

ans =

Inf
Flut.

Maar kan natuurlijk zijn dat Matlab automatisch de rechterlimiet neemt als je probeert te delen door nul.
Oud 06-03-2008, 21:37
Verwijderd
Check dit:

>> 5\0

ans =

0
Oud 06-03-2008, 21:37
Verwijderd
Wat zegt Matlab dan als je sin(0)/0 probeert te doen?
Oud 06-03-2008, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Check dit:

>> 5\0

ans =

0
Ik weet niet wat die \-operator doet. Zo vaak heb ik niet met Matlab gewerkt.
Oud 06-03-2008, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat die \-operator doet. Zo vaak heb ik niet met Matlab gewerkt.
ja stiekem weet ik dat ook nooit, maar het lijkt op een deelstreep
Oud 06-03-2008, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Wat zegt Matlab dan als je sin(0)/0 probeert te doen?
>> sin(0)/0

ans =

NaN
Oud 06-03-2008, 21:41
Verwijderd
help inf
INF Infinity.
INF returns the IEEE arithmetic representation for positive
infinity. Infinity is also produced by operations like dividing by
zero, eg. 1.0/0.0,

Oud 06-03-2008, 21:41
Verwijderd
Citaat:
>> sin(0)/0

ans =

NaN
Dan is Matlab wel een noob in het uitrekenen van limieten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten