Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er was een keertje dat we de score zo lang mogelijk boven de 500 ofzo moesten houden, ikw eet niet meer precies wat de bedoeling was, maar dat was dan met Tutti Frutti van Little Richard. Hebben allebei de teams het precies 3 seconden volgehouden omdat we het niet kenden! ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beetje jammer is dat er altijd hard geroepen wordt dat ze gewoon Kate Bush nadoet, terwijl ik dat er toch echt niet in hoor, ze heeft absoluut een eigen stijl. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ze heeft verder natuurlijk een heel eigen sound. Mensen die zeggen ze dat Kate Bush nadoet zitten niet lekker in hun vel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind het vooral irritant dat ik dan bijvoorbeeld laatst in de OOR las dat Tori Amos niet had bestaan als zangeres als Kate Bush er niet was geweest... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gisteren Theo Maassen gekeken, alsof ik die nog niet vaak genoeg gezien had. ![]() Trouwens, voor de geinteresseerden: Regisseur van Theo Maassen (en mijn mentor, dat maakt het voor mij extra grappig denk ik) die zijn Poelifinario in ontvangst komt nemen. Geniaal. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
Ga maar vast naar huis, het wordt een druppel saaier #157 Verwijderd | 500 | 25-03-2008 00:55 | |
De Kantine |
Mensen van het saaie leven #156 Verwijderd | 500 | 21-03-2008 20:36 | |
De Kantine |
een beetje saai, maar wel lekker #155 Verwijderd | 500 | 19-03-2008 22:48 |