Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het viel mij niet zo op. Maar mijn beeld van Haags is dan ook 'Zeg eens kankerdankjewel tegen die kankerslager' of zoiets.
![]() Ik heb net Functioneel Naakt van Theo Maassen gekeken maar eigenlijk vind ik hem niet zo leuk. Een beetje je hele voorstelling lopen zeiken op dat de wereld zo kut is, leuk hoor. Zaten wel grappige stukjes tussen, maar ik heb zo'n idee dat het meer is om mensen te laten zeggen, "Hé, ja, goh, hij heeft wel gelijk! Ja nee, zo had ik het nog nooit bekeken nee! Goh wat slim bedacht!" Eigenlijk niet zo boeiend. Maar ik heb ook nog een boek over Dalí en Goochelaars en Geesten geleend van de bibliotheek, dus ik hoef me niet te vervelen!
|
Ik geloof dat ik eens zo'n beest tegenkwam in een zwembad, en toen maar snel uit het water ben gegaan. Maar dat is wel al een tijdje terug. Geen idee wat het is!
Het leek meer op stand-up comedy dan op cabaret, alles aanwijzen dat onlogisch is in de maatschappij ofzoiets. Maar misschien vond ik het vooral niet leuk omdat ik zo'n hekel heb aan pessimisten.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Saaiheid de gekste! #202 Verwijderd | 500 | 13-05-2008 11:57 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 22:51 | |
De Kantine |
Honderd jaar saaiheid #173 Verwijderd | 6 | 07-04-2008 22:38 |