Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik moest een musicalnummer zingen. ![]() ![]() Volgens mij heb jij o.h.a. genoeg te doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() haha, welke? ![]() Klopt, ik heb tot 2 april geen leven. ![]() ![]() ![]() Als ik een vraag niet weet, zet ik neer: is dit een grap? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Close every door' uit Joseph and the amazing technicolor dreamcoat. Ook echt zo'n fout zeiknummer met allerlei uithalen en teksten als 'If my life were important I would ask will I live or die' enzo. ![]() Ach gossie. ![]() Ja, dat kun je zeggen. ![]() Oeh, je kunt ook zeggen, als je het antwoord niet weet: "Ik ben een kind van de postmodernisten, er bestaat geen waarheid, dus geen antwoord op deze vraag is goed. Of fout." Of iets in die trant. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja echt heel stom. Ik heb het tot 4 maart best druk en dan op 10 maart heb ik een vak in leiden en dat is gewoon 3 weken fulltime, maar ik heb dan ook nog vakken in delft. Hmm... ik denk niet dat ze van dat soort intellectuele grapjes houden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk, missy
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1586828& En dan sluit je deze omdat het een onzintopic is? Je voorgangers vonden van niet. http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1670954 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OMG, maar dat kan dat toch niet? Als je fulltime les hebt in Leiden, en dan nog doodleuk les in Delft? ![]() Hmnee, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, vrees ik. 't Is jammer dat ik geen tentamens meer krijg, want misschien zouden ze het op de academie nog kunnen waarderen.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |