Ik had een tamelijk vreemde droom vanmorgen.
Ik was eerst in een computerspel dat leek op Jagged Alliance 2. We rekruteerden een nieuwe huurling, en die had heel veel auto's in zijn inventory. Die gingen we verkopen. Dat duurde heel lang, waardoor ik de overigen uit mijn team kwijtraakte en in een soort burcht terecht kwam en uiteindelijk werd ik gevangen genomen. Toen ze me naar buiten wilden brengen, sprong ik met mijn bewaker in de gracht en ging ik hem wurgen. Toen hij niet meer bewoog zwom ik weg, maar hij bleek nog te leven. Even later zaten Uice en Katje achter me aan. Ik verstopte me voor Uice, hij zag me niet want ik zat op een soort verhoging, maar Katje had een soort kleine helikopter. Ik sprong weg, maar ik sprong opeens iets van 100 meter hoog, boven een soort grote krater, en Katje kwam achter me aan op een vliegende wolf die ik bij de staart pakte. Toen was er iets met Disney-liedjes en zat ik in een open ruimte met mijn vriendin TV te kijken. Ik vroeg of er wielrennen op mocht, maar dat mocht niet, want "er is voetbal op". Ik zei dat ik dan maar naar huis ging, wat de moeder van mijn vriendin heel raar vond, want ze had op mij gerekend voor het eten. Vervolgens ging ik weg, maar ik kwam er achter dat ik mijn bril niet op had dus die ging ik halen. Ik ging weer weg, maar ik stuitte op een nauwe gang met allemaal bijen. Ik probeerde er doorheen te klauteren, maar even later ging ik terug en een vriend vertelde lachend dat er daar iemand 150 keer was gestoken. Ik liep naar een ruimte met een kraan, waar mijn vriendin ook was. Ze hield een pakje boter onder de kraan en zat aan een houten spatel met boter te likken. Ik vroeg of het lekker was en ze zei: "hmhm".
|