Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij bijna al mijn wiskundetentamens mag je geen rekenmachine gebruiken (niet dat je er veel aan zou hebben, behalve dan om te spieken). Voor praktische dingen als experimenten e.d. gebruik ik soms wel de GR, maar daar zou je iedere rekenmachine voor kunnen gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
Maar oke, my bad ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoals ik al zei, de berekening klopt niet omdat de logaritme niet holomorf is voor reële getallen kleiner of gelijk aan nul. (je moet dan aangeven vanuit waar in het complexe vlak je de limiet neemt) |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik was bij agua de annique en het was echt zo gaaf man, echt die anneke van giersbergen ontroerd mij zo keihard, ik stond een paar keer met tranen in m'n ogen en een brok in mijn keel omdat die vrouw zo mooi kan zingen, en dat heb ik eigenlijk bij geen enkele andere zangeres.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Als de priester een dorpeling of andere good guy kiest, zullen de dorpelingen inzien dat deze persoon geen bad guy is (die zou immers zijn gestorven) en dus laten ze hem vrij. Deze persoon sterft dan dus niet. Dat is de bedoeling, in my humble opinion.
||
Citaat:
Als de persoon in kwestie goed is, overleeft hij. Als hij slecht is gaat ie gewoon dood zoals gepland.
||
Citaat:
En het helpt, iig in mijn opvatting, dus ook de dorpeling en killt niemand. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 22:51 | |
De Kantine |
La vita č noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 04:23 | |
De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 22:26 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |