Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
truus de tweede schreef op 07-04-2003 @ 17:01:
Heeft iemand misschien ervaring met van die scheercreme, van dat spul dat je smeert en dan verdwijnt het haar na vijf minuten ofzo.... Ik zoek namelijk iets voor bikinilijn, want van gewoon scheren krijg ik allemaal rode bultjes
Geen ervaring mee, maar het schijnt niet super te zijn. Of het werkt niet, of het brand en je krijgt er dan rooie vlekken van...

Ik wilde nog een keer zo'n crème voor m'n oksels hebben, maar ik hou het toch maar liever op m'n scheermesje...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:40
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
truus de tweede schreef op 07-04-2003 @ 17:01:
Heeft iemand misschien ervaring met van die scheercreme, van dat spul dat je smeert en dan verdwijnt het haar na vijf minuten ofzo.... Ik zoek namelijk iets voor bikinilijn, want van gewoon scheren krijg ik allemaal rode bultjes
Volgens mij heb ik dat één keer gekocht, en zoiets moet je eerst altijd uitproberen op de binnenkant van je elleboog, en ik kreeg er direct last van. En het stonk ook ontzettend, ielgh.. Weet niet meer welk merk het was. Weet dus ook niet of het goed werkt, maar oke
Maar misschien zijn er wel anderen die beter zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:40
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-04-2003 @ 17:11:
Geen ervaring mee, maar het schijnt niet super te zijn. Of het werkt niet, of het brand en je krijgt er dan rooie vlekken van...
Inderdaad, dat had ik dus ook.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:46
truus de tweede
truus de tweede is offline
hmm, niet zo'n goed idee dus. Heeft iemand een andere supertip voor bikinilijn?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 13:51
stout!
stout! is offline
Euhm nog even over de bikinilijn: wát scheren jullie precies weg? Alleen op de venusheuvel of ook de rest en hoe dan (als de haartjes iets meer naar binnen gaan zoals iemand al zei)? En tot hoe ver zitten bij jullie nog (schaam)haartjes?
Oud 16-04-2003, 11:28
stout!
stout! is offline
up
Oud 16-04-2003, 12:09
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 13-04-2003 @ 14:51:
Euhm nog even over de bikinilijn: wát scheren jullie precies weg? Alleen op de venusheuvel of ook de rest en hoe dan (als de haartjes iets meer naar binnen gaan zoals iemand al zei)? En tot hoe ver zitten bij jullie nog (schaam)haartjes?
Mja, is moeilijk uit te leggen.... Hmm....

Zelf hou ik gewoon een string in gedachten, alle haartjes die buiten de string komen scheer ik weg.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 13:09:
Mja, is moeilijk uit te leggen.... Hmm....

Zelf hou ik gewoon een string in gedachten, alle haartjes die buiten de string komen scheer ik weg.
ik ook... en de rest knip ik soms een klein beetje bij
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:06
zonder titel
zonder titel is offline
Hey, even over je benen scheren he... ik heb ze gisteren voor het eerst geschoren en ze zijn perfect glad enzo... maar nou hoor ik allemaal van die horrorverhalen over stoppels en rode vlekken e.d.... komen die later nog, of moet ik me geen zorgen maken?

En hoe lang duurt het bij jullie voordat de haartjes terugkomen?
Oud 22-04-2003, 08:57
Verwijderd
Citaat:
zonder titel schreef op 21-04-2003 @ 22:06:
Hey, even over je benen scheren he... ik heb ze gisteren voor het eerst geschoren en ze zijn perfect glad enzo... maar nou hoor ik allemaal van die horrorverhalen over stoppels en rode vlekken e.d.... komen die later nog, of moet ik me geen zorgen maken?

En hoe lang duurt het bij jullie voordat de haartjes terugkomen?
Stoppeltjes krijg je wel, maar als je je dan gewoon weer scheert zijn die ook weer weg.
Bultjes/vlekken krijg je niet wanneer je je benen gewoon met liefde behandelt (ze bv eerst lekker warm maken met warm water, je scheert met schuim, je ze naderhand insmeert met bodymilk oid en je rustig scheert). Zelf nog nooit last van rode vlekken gehad oid.

Mijn haartjes komen best snel weer terug, als ik ze op een dag 's ochtends scheer, zijn de de volgende ochtend al weer aanwezig als stoppeltjes (als je je dan scheert, ben je echt zo klaar) maar die stoppeltjes voel je alleen, je ziet ze niet.
In de zomer scheer ik me daarom vrijwel elke dag óf;
op bv maandag ochtend scheren, dinsdag avond weer, donderdag ochtend weer, vrijdag avond weer... etc (telkens dus 1 ochtend en 1 avond overslaan).
In de winter scheer ik me wanneer het nodig is (als ik ga zwemmen oid).
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 10:50
luna_p
luna_p is offline
gisteren bij Edelen delen... werd er verteld dat het beter was om te waxen........eeeek pijn pijn....ik zal best willen waxen ,maar zou niet weten waar je dat zou kunnen laten doen^_^

Dus tot n toe hou ik het lekker bij scheren^_^
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 10:57
Verwijderd
Citaat:
luna_p schreef op 22-04-2003 @ 11:50:
gisteren bij Edelen delen... werd er verteld dat het beter was om te waxen........eeeek pijn pijn....ik zal best willen waxen ,maar zou niet weten waar je dat zou kunnen laten doen^_^

Dus tot n toe hou ik het lekker bij scheren^_^
Mja, zelf heb ik geen problemen met scheren, dus zal ik ook niet snel op waxen overstappen...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten