![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar misschien zijn er wel anderen die beter zijn. |
![]() |
|
Euhm nog even over de bikinilijn
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf hou ik gewoon een string in gedachten, alle haartjes die buiten de string komen scheer ik weg. |
![]() |
|
![]() |
Hey, even over je benen scheren he... ik heb ze gisteren voor het eerst geschoren en ze zijn perfect glad enzo... maar nou hoor ik allemaal van die horrorverhalen over stoppels en rode vlekken e.d.... komen die later nog, of moet ik me geen zorgen maken?
En hoe lang duurt het bij jullie voordat de haartjes terugkomen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bultjes/vlekken krijg je niet wanneer je je benen gewoon met liefde behandelt (ze bv eerst lekker warm maken met warm water, je scheert met schuim, je ze naderhand insmeert met bodymilk oid en je rustig scheert). Zelf nog nooit last van rode vlekken gehad oid. Mijn haartjes komen best snel weer terug, als ik ze op een dag 's ochtends scheer, zijn de de volgende ochtend al weer aanwezig als stoppeltjes (als je je dan scheert, ben je echt zo klaar) maar die stoppeltjes voel je alleen, je ziet ze niet. In de zomer scheer ik me daarom vrijwel elke dag óf; op bv maandag ochtend scheren, dinsdag avond weer, donderdag ochtend weer, vrijdag avond weer... etc (telkens dus 1 ochtend en 1 avond overslaan). In de winter scheer ik me wanneer het nodig is (als ik ga zwemmen oid). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |