![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
't is eigelijk onbetaalbaar, je kan beter dan zoeken naar iemand die "in opleiding" is.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Als het alleen om de bikinilijn gaat ... het is wel pijnlijk, vooral de eerste paar keer
![]() Pijn doet het dus wel ... eh, zoals ik ergens boven heb gelezen, een hele goede opmerking ... kort knippen, anders ga je dood van de pijn en krijg je die haartjes nog niet weg. Aan de andere kant is het wel een goede optie als je het uit een of andere reden niet zo hebt voor het scheren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'k heb ook nog 'n vraagje
als ik nou mijn benen wil gaan harsen he... wat voor merk?product kan ik dan het beste gebruiken.. en hoe duur is het? en hoe lang blijven je benen glad? 'k wil het wel eens gaan proberen, want scheren raak ik ook zo beu..maar 'k wil wel wete of het beetje moeite waard is |
![]() |
||
Citaat:
ik had veet gebruikt ofzo...moest je in warm water doen, op je bene aan brenge en daarna dr aftrekke.... maar volgens mij zijn de benen minder pijnlijk dan de bikini-lijn.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 'k ga het ook alleen voor mijn benen gebruiken, en misschien voor mijn oksels.. maar wil ik eerst weten hoe pijnlijk het is.. 'k ga het trouwens nog nie proberen.. ga ik over 2 weke doen, een half weekje voordat ik op vakantie ga ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daarom vond ik die roller die ik had wel handig... ![]() OKSELS: ![]() sterkte!!
|
Verwijderd
|
Ik heb die roller van Veet die niet verwarmd hoeft te worden, van die reclame dat ze zo'n enge film kijkt.
Werkt op zich best goed, ik gebruik het voor mn oksels want daar zijn de haartjes best dik en dat ik niet zo goed weg te scheren. Nu zijn ze veel dunner. Wel jammer dat je voor harsen vaak iets lange haartjes moet hebben. Dus altijd ff laten groeien ofzo, best vervelend. Ook krijg ik niet alle haartjes weg, maar meestal doe ik ff met pincent de rest. Pijn..ach ja. Nee doet geen pijn eigenlijk. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
harsen/waxen-topic Verwijderd | 19 | 10-05-2008 09:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
bikinilijn harsen druiveke | 2 | 30-06-2006 07:28 | |
Liefde & Relatie |