Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() welke camping?? enne welke reisorganisatie ?!?!
||
Citaat:
![]() ![]() *gaat daarheen* met gogo ![]() enne ik vertrek ook 26 juli ![]() ![]() zou wel grappig zijn als k bij je in de bus zit ![]()
Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 08:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij nemen een hele lading oranje en nederlandse vlaggen mee, dat zal ze leren. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zal morgen wel wat meer informatie geven, ga nu eerst pitten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ben vanochtend weer terug gekomen, ook van camping aranypart. eerste 4 dagen hebben we klote weer gehad, maar sinds zaterdag konden we elke middag wel in de zon aan het meer liggen ![]() ![]() ![]() als je meer info wil hebben moet je het even vragen, geen zin om een heel reisverslag hier op te hangen aangezien ik in slaap val ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zal btw eens op jullie Siofok-site kijken, misschien dat ik er dan achter of ik jou (her)ken. ![]() [edit] "Laurens" en "Ward" komen me heel vaag (echt heel vaag) bekend voor, maar de rest zeg me niks, dus ik denk dat jullie in het 2e Gogo-straatje stonden, of niet? Tenzij jullie die jongens waren die hele avonden na elkaar hebben gemonopoly-d/monopolied, want dan weet ik het wel. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-08-2004 om 13:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eerste straatje leek me wel n stuk gezelliger omdat r allemaal van die groepen waren ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Van wanneer tot wanneer stonden jullie er? En met hoeveel? ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
8 meiden hmm, zat er toevallig 1 iemand bij met n beetje krulhaar, blauwe bikini? ![]() wat vond jij trouwens van de reisleiding daar? viel ons namelijk tegen. ze liet nooit echt dr gezicht zien, maakte weinig contact. vond de activiteiten bij gogotours sowieso niet echt geweldig geregeld hier maja, heb me toch prima vermaakt. ik heb trouwens iets van 60 foto's op mn pc staan. die zet ik denk ik dit weekend op onze site. daar komen later nog foto's bij van een vriend die ze nog moet scannen. de kwaliteit van die van mij is trouwes wel bagger ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() We hebben er wel eentje met krulhaar, lang en blond, maar die heeft geen blauwe bikini. Jullie zijn dinsdags (27e ofzo) gekomen? De enige keer dat wij daarna nog in bikini hebben gezeten was die zaterdag erop, omdat het alleen toen nog mooi weer was. (Gingen we net weg... ![]() ![]() Ik heb opzich niets te klagen over de reisleiding, wij hebben veel met ze (vooral Wendy en Marten) gekletst, allemaal heel gezellig en sociaal enzo. Kees vond ik nogal een ouwe geilzak, met zn stomme knipoogjes en Floris was al helemaal zo'n zelfingenomen bal. Maargoed, ik heb me er toch wel prima mee vermaakt en daar gaat het om. ![]() En die activiteiten, ach..zo actief zijn we niet eens geweest. ![]() ![]() wat een verhaal ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Grappig om dat weer te zien op foto's, vooral die lekkere mannen op hun supersnelle voertuig
Citaat:
jongerenveld leek nogal een teringzooi. achteraf miss beter wel kunnen gaan staan. 1 nacht/ochtend in de biertent doorgebracht. vrij lam. ga je om half 8 weer richting tent, ligt er een kerel voor t wc gebouw te snurken.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() die vuilnisman was idd gewoon ranzig. kga nog eens wat foto's uitzoeken, post ik er hier ook nog wel n paar |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() De Snor was trouwens ook wel gaaf, die kwamen we een keer tegen toen we na het stappen naar huis gingen met de bus. Stond-ie daar in zijn hardrock t-shirtje. ![]() @ Basia, kom jij niet toevallig uit Den Bosch? Want dan weet ik wie jij bent. ![]() @ NL, volgens mij zaten jullie in dezelfde Budapest-bus als wij. Met een buschauffeur die 1,5 uur te laat was en ons idd op de verkeerde plek probeerde te droppen. En toen wilde hij ons ook nog 3 uur eerder dan gepland weer op komen halen. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() hij kon trouwens ook niet optrekken, dat ging echt super schokkerig Laatst gewijzigd op 10-08-2004 om 13:36. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Kvond die buschauffeurs daar sowieso niet echt relaxt. Ze kunnen niet rijden en ze hebben scheit aan tijden. (rijm ![]() Maar verder geen kwaad woord over Siofok, hoor. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik wil eigenlijk best wel weer terug. zit hier geen reet uit te voeren en tis nog kutweer ook. kga maar n reisverslag maken en de foto's op de site zien te krijgen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou zeker terug willen, maar alleen als het 100% zeker warmer is dan 32 graden. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() De hele week voordat we weggingen heb ik elke dag op internet gekeken hoe warm het zou worden, toen stond er nog telkens 32 graden. (Ik blij) Maargoed, het is niet altijd feest. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier overigens nog ein paar foto's, die ik snel even tevoorschijn heb gescharreld. ![]() ![]() Het Heufd. ![]() ![]() Onze geliefde Wendy en Marten. ![]() En Floortje. ![]() Een deel van onze groep bij Spagetti Huis/Haus ![]() (eigen foto's volgen nog)
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Sziget 2005 Carn | 500 | 31-07-2005 16:59 | |
Drugs & Alcohol |