Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2004, 22:05
Northern Lights
Northern Lights is offline
hahahaha die duitsers in hongarije gaan t zwaar krijgen nu
Advertentie
Oud 15-07-2004, 22:36
tiram
tiram is offline
Oehh...nog minder dan een maand! Kan iemand mij trouwens ook vertellen hoe zo'n villa voor 6 personen eruit ziet? Iemand die er ervaring mee heeft?
Oud 16-07-2004, 08:32
uggemenugge
uggemenugge is offline
Citaat:
foreignstud schreef op 15-02-2004 @ 17:36 :
Wij gaan ook

wij zitten op een camping in een tent.. daar hebben we al 2 jaar erg goede ervaringen mee.. Campings zijn super gezellig..

oh ja.. wij gaan van 26 Juli tot 10 Augustus met 3 jongens
hmzzzz ik precies t zelfde

welke camping?? enne welke reisorganisatie ?!?!
Oud 16-07-2004, 08:33
uggemenugge
uggemenugge is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 19-02-2004 @ 18:11 :
het staat nog niet vast, maar denk dat het bij ons ook siofok gaat worden op camping aranypart dan met gogo

*gaat daarheen* met gogo

enne ik vertrek ook 26 juli

zou wel grappig zijn als k bij je in de bus zit

Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 08:39.
Oud 16-07-2004, 14:20
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 23-06-2004 @ 23:05 :
SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI!

Wij nemen een hele lading oranje en nederlandse vlaggen mee, dat zal ze leren.
Oud 18-07-2004, 17:13
Northern Lights
wij nemen de maastrichtse vlag mee, zijn we makkelijk te herkennen
nog maar een weekje
Oud 18-07-2004, 17:14
Northern Lights
Citaat:
uggemenugge schreef op 16-07-2004 @ 09:33 :

*gaat daarheen* met gogo

enne ik vertrek ook 26 juli

zou wel grappig zijn als k bij je in de bus zit
als gogo niet meer meerdere bussen tegelijk gaat zitten we zeker in dezelfde
Oud 18-07-2004, 20:27
uggemenugge
uggemenugge is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 18-07-2004 @ 18:14 :
als gogo niet meer meerdere bussen tegelijk gaat zitten we zeker in dezelfde
hihihih wat grappig
Oud 19-07-2004, 12:26
Northern Lights
argh kwam net langs de geusselt hier in maastricht. t stond helemaal vol met bussen die straks richting spanje e.d. gaan. krijg alleen nog maar meer zin in de vakantie als k dat zie
Oud 19-07-2004, 14:56
uggemenugge
uggemenugge is offline
nhihihih
Oud 20-07-2004, 14:56
freakysatan
freakysatan is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 19-07-2004 @ 13:26 :
argh kwam net langs de geusselt hier in maastricht. t stond helemaal vol met bussen die straks richting spanje e.d. gaan. krijg alleen nog maar meer zin in de vakantie als k dat zie
Hehehe, ik fiets elke dag een stukje (ongeveer 300 meter) langs de A2 (Eindhoven) en in die minuten zie ik zoveel vakantiebussen rijden, das echt niet leuk meer. Zo krijg je gewoon TE veel zi in de vakantie Maja, nog 12 dagen
Oud 25-07-2004, 22:00
Northern Lights
whoei over 18 uur vertrekken we
Oud 26-07-2004, 08:32
uggemenugge
uggemenugge is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 25-07-2004 @ 23:00 :
whoei over 18 uur vertrekken we
ik nog anderhalf uur
Oud 28-07-2004, 15:19
Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 23-06-2004 @ 23:05 :
Ben net terug uit Siofok en het is zeker wel relaxed, maar je kan het niet vergelijken met Lloret de Mar. Lloret de Mar was me vorig jaar véél beter bevallen. Siofok is namelijk te rustig en veel, heel veel Duitsers... Maar als het druk is in de Palace/Flort dan is het echt super, alleen was het niet vaak al te druk (waren soms maar 300 mensen in de Palace\Flort - Schijnt rustig jaar te zijn in Siofok).

Ik zal morgen wel wat meer informatie geven, ga nu eerst pitten
Oud 29-07-2004, 20:33
freakysatan
freakysatan is offline
relaxt. Heb je nog leuke reisverhalen, tips om te bezoeken etc???
Ik ga maandag naar Siofok
Oud 01-08-2004, 14:36
Lynn
Lynn is offline
Ik ben ook net terug, nog geen uur geleden. Twas echt zwaar gezellig, alleen ben ik wel super brak nu. Wat Mercurial al zei, er zijn echt ooooooooooontzettend veel Duitsers, het lijkt meer Duitsland dan Hongarije, maargoed, daar laat ik mijn vakantie niet te veel vanaf hangen. Wij zaten op camping Aranypart, gewoon op het Gogo-gedeelte en daar stonden allemaal Nederlanders, dus mij hoor je niet klagen. Het weer was minder, we hebben in totaal maar 3 dagen echt veel zon gehad, beetje jammer.
Wat uitgaan betreft, das net waar je zelf van houdt. Palace vond ik echt ruk, Flort ging nog. Ik ben niet echt van dat Duitsetechnogestamp, vandaar. Locomotion is ook wel een leuke tent, daar vind je geen Duitsers maar het is er een megasauna als het goed druk is (klein beetje gebrek aan goeie ventilatie ). Renegade is top als het er druk is (wel met Nederlanders, graag), maar dat is eigenlijk met alles zo. Ach, what the heck, ik vond het daar top en nu ga ik slapen!!
Oud 08-08-2004, 14:48
Northern Lights
Citaat:
Lynn schreef op 01-08-2004 @ 15:36 :
Wij zaten op camping Aranypart, gewoon op het Gogo-gedeelte
toch ben ik wel s benieuwd wie jij was dan
ben vanochtend weer terug gekomen, ook van camping aranypart. eerste 4 dagen hebben we klote weer gehad, maar sinds zaterdag konden we elke middag wel in de zon aan het meer liggen uitgaan is er ook gezellig. de eerste avond zijn we naar die sensation white avond in de palace geweest, maar dat beviel niet echt goed. het buiten gedeelte ziet er wel leuk uit. maar ik vond binnen niet echt super. de 2e avond zijn we naar coolio in de flort geweest. supertent was lekker druk en heb me echt goed vermaakt. op avonden die we zelf moesten invullen begonnen we meestal in de renegade en gingen we daarna door naar de spaghettihouse, die daarachter ligt. was ook supergezellig. verder nog in charley en locomotion geweest, maar die vond ik niet geweldig, hoewel de locomtion tijdens de dutch night wel gezellig was

als je meer info wil hebben moet je het even vragen, geen zin om een heel reisverslag hier op te hangen aangezien ik in slaap val
Oud 08-08-2004, 18:04
Toscane
Toscane is offline
Is het leuk winkelen daar?? Ben nodig toe aan een nieuwe garderobe en dat voor niet al te veel geld want mn rekening is deze zomer al te veel geplunderd .

iemand trouwens ervaringen met camping strand.. want als ik die reisverhalen op internet moet geloven.. dan sta ik strax in een douche met alleen een douchegordijn
Oud 08-08-2004, 19:26
Northern Lights
kleren zijn volgens mij niet zo duur, maar het is heel veel nep geloof ik.

dat van dat douchegordijn zou ik maar wel op rekenen. ik zat dus op aranypart, daar waren ook allemaal gebouwen met alleen gordijnen. ik had nog het geluk dat het enige gebouwtje met normale deuren vlakbij ons terrein zat
maar dat zal vanzelf wel wennen lijkt me
Oud 09-08-2004, 08:21
uggemenugge
uggemenugge is offline
hmzz ik vond de kleren niet goedkoper dan in nederland
in boedapest is een groot winkelcentrum genaamd westend, daar zijn wel allemaal merkwinkels maar zeker niet goedkoper dan in nederland.

voor de kleding hoef je dus niet naar hongarije te gaan
Oud 09-08-2004, 12:25
Northern Lights
Citaat:
uggemenugge schreef op 09-08-2004 @ 09:21 :
westend
was dat moeilijk om daar te komen? wij zijn er nie geweest omdat we geen zin hadden in veel gedoe namelijk
Oud 09-08-2004, 13:13
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 08-08-2004 @ 20:26 :
kleren zijn volgens mij niet zo duur, maar het is heel veel nep geloof ik.

dat van dat douchegordijn zou ik maar wel op rekenen. ik zat dus op aranypart, daar waren ook allemaal gebouwen met alleen gordijnen. ik had nog het geluk dat het enige gebouwtje met normale deuren vlakbij ons terrein zat
maar dat zal vanzelf wel wennen lijkt me
Dat douchegordijnen-gedoe was in het douchehok van die Duitsers, ja. Ik ben er wel eens geweest om mn tanden te poetsen ofzo, maar no way niet om te douchen want die dingen zijn idd zo doorzichtig als een gek, brrr.

Ik zal btw eens op jullie Siofok-site kijken, misschien dat ik er dan achter of ik jou (her)ken. In welke tenten zaten jullie?
[edit] "Laurens" en "Ward" komen me heel vaag (echt heel vaag) bekend voor, maar de rest zeg me niks, dus ik denk dat jullie in het 2e Gogo-straatje stonden, of niet? Tenzij jullie die jongens waren die hele avonden na elkaar hebben gemonopoly-d/monopolied, want dan weet ik het wel. [/edit]

Laatst gewijzigd op 09-08-2004 om 13:17.
Oud 09-08-2004, 14:32
Basia
Basia is offline
wij stonden ook op aranypart, alleen dan op een gewoon tentenveldje. maar t sanitair was echt super smerig. alleen maar met water schoongespoeld, wat voor hongerloontje krijgen die lui daar ?? verder wel voor herhaling vatbaar
Oud 09-08-2004, 17:52
Northern Lights
Citaat:
Lynn schreef op 09-08-2004 @ 14:13 :
Ik zal btw eens op jullie Siofok-site kijken, misschien dat ik er dan achter of ik jou (her)ken. In welke tenten zaten jullie?
[edit] "Laurens" en "Ward" komen me heel vaag (echt heel vaag) bekend voor, maar de rest zeg me niks, dus ik denk dat jullie in het 2e Gogo-straatje stonden, of niet? Tenzij jullie die jongens waren die hele avonden na elkaar hebben gemonopoly-d/monopolied, want dan weet ik het wel. [/edit]
wij zaten in 40 en 41, inderdaad in het 2e straatje. met hoeveel was jij er eigenlijk? groep meiden, of n groep jongens.
eerste straatje leek me wel n stuk gezelliger omdat r allemaal van die groepen waren
Oud 09-08-2004, 19:37
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Basia schreef op 09-08-2004 @ 15:32 :
wij stonden ook op aranypart, alleen dan op een gewoon tentenveldje. maar t sanitair was echt super smerig. alleen maar met water schoongespoeld, wat voor hongerloontje krijgen die lui daar ?? verder wel voor herhaling vatbaar
Joah, dat sanitair was niet alles. En echt áltijd koude douches! De eerste 2 dagen was dat bij ons nog wel lekker, want toen was het snikheet, maar als het koud weer is sta je echt gruwelijk op de tocht in je blote kont. Wendy vertelde dat ze altijd snachts ging douchen, meteen wanneer ze terug was, want dan waren ze tenminste warm.
Van wanneer tot wanneer stonden jullie er? En met hoeveel?

Citaat:
Northern Lights schreef op 09-08-2004 @ 18:52 :
wij zaten in 40 en 41, inderdaad in het 2e straatje. met hoeveel was jij er eigenlijk? groep meiden, of n groep jongens.
eerste straatje leek me wel n stuk gezelliger omdat r allemaal van die groepen waren
Wij waren met 8 meiden, stonden aan het eind van het eerste straatje. Er stond nog één groepje tenten tussen onze tenten en de biertent, misschien dat het je dan wat meer zegt. Ik ben geeneen keer in het tweede straatje geweest eigenlijk, dus heb geen idee wat voor spul daar allemaal stond.
Oud 09-08-2004, 19:42
Lynn
Lynn is offline
Kunnen we hier btw geen klein Siofok-fototopic van maken? Ik ben wel benieuwd naar jullie foto's, als die er zijn...
Oud 09-08-2004, 19:54
Northern Lights
Citaat:
Lynn schreef op 09-08-2004 @ 20:37 :
Joah, dat sanitair was niet alles. En echt áltijd koude douches! De eerste 2 dagen was dat bij ons nog wel lekker, want toen was het snikheet, maar als het koud weer is sta je echt gruwelijk op de tocht in je blote kont. Wendy vertelde dat ze altijd snachts ging douchen, meteen wanneer ze terug was, want dan waren ze tenminste warm.

Wij waren met 8 meiden, stonden aan het eind van het eerste straatje. Er stond nog één groepje tenten tussen onze tenten en de biertent, misschien dat het je dan wat meer zegt. Ik ben geeneen keer in het tweede straatje geweest eigenlijk, dus heb geen idee wat voor spul daar allemaal stond.
hehe ik heb 2 keer een echt warme douche gehad. ik ging meestal rond 4 uur weer van het strand af en dan gelijk douchen. de 3e keer dat ik dat probeerde was t alleen weer koud. dr zat trouwens ook een koninginnewesp bij de douches, damn die was echt groot.
8 meiden hmm, zat er toevallig 1 iemand bij met n beetje krulhaar, blauwe bikini? of beschrijf s hoe jij dr uit ziet. ben wel s benieuwd of het me wat zegt.
wat vond jij trouwens van de reisleiding daar? viel ons namelijk tegen. ze liet nooit echt dr gezicht zien, maakte weinig contact. vond de activiteiten bij gogotours sowieso niet echt geweldig geregeld hier maja, heb me toch prima vermaakt.
ik heb trouwens iets van 60 foto's op mn pc staan. die zet ik denk ik dit weekend op onze site. daar komen later nog foto's bij van een vriend die ze nog moet scannen. de kwaliteit van die van mij is trouwes wel bagger
Oud 09-08-2004, 20:00
Reserv
Reserv is offline
Hehe, iemand ervaring met de barman van La Siesta? Die gek met baard, bril, buik en foute sandalen die de bar in de fik zet met Stroh en dan jenever in je ogen giet...? Geil feestje krijg je dan, hoor... De goede man flikt elke avond hetzelfde kunstje, maar het werkt wel...

Ik was 'er met de auto met 2 vrienden afgelopen maand. Jammer dat het zon kutweer was, toen zijn we maar naar Kroatië gereden.
Oud 09-08-2004, 20:30
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 09-08-2004 @ 20:54 :
*verhaaltje*
Wij waren meestal later met douchen, dus dan waren ze ook nog superranzig (denk aan modder overal, vieze haren en verstopte doucheputjes). En als je snachts je tanden ging poetsen, zat het hele gebouw onder de geplette vliegen, ook wel lekker.
We hebben er wel eentje met krulhaar, lang en blond, maar die heeft geen blauwe bikini. Jullie zijn dinsdags (27e ofzo) gekomen? De enige keer dat wij daarna nog in bikini hebben gezeten was die zaterdag erop, omdat het alleen toen nog mooi weer was. (Gingen we net weg... )
Ik heb opzich niets te klagen over de reisleiding, wij hebben veel met ze (vooral Wendy en Marten) gekletst, allemaal heel gezellig en sociaal enzo. Kees vond ik nogal een ouwe geilzak, met zn stomme knipoogjes en Floris was al helemaal zo'n zelfingenomen bal. Maargoed, ik heb me er toch wel prima mee vermaakt en daar gaat het om.
En die activiteiten, ach..zo actief zijn we niet eens geweest. Welkomstdiner, kroegentocht, Dutch Night, Budapest, Schuimparty en kuuroord. En dan die kortingskaart, waar je eigenlijk niks aan had. Budapest viel me trouwens wel behoorlijk tegen! Kan ook zijn doordat ons programma in de war liep door die chauffeur, maar ik vond er niet echt veel aan. De "avondactiviteiten" van Gogo vond ik meestal wel echt super (behalve schuimparty ), want met al die Nederlanders is het veeeel gezelliger dan wanneer je tussen alleen maar Duitsers en Hongaren staat te dansen op kutmuziek. (Wat je nog wel eens hebt als je niet met Gogo mee gaat...)

wat een verhaal
Oud 09-08-2004, 21:01
Northern Lights
o jullie gingen gelijk die zaterdag alweer. ja heb je vast wel gezien, maar dat weet k dan weer niet
budapest viel mij ook tegen. we gingen overal echt veel te snel doorheen. we werden eerst nog op n verkeerde plek gedropt. kostte ook weer een half uur. dan even 15 minuten boven op de berg kijken, naar beneden en op en neer met n bootje en dan 3 uur zelf rondlopen terwijl je totaal de weg nie weet zonder plattegrond
die kortingskaart hadden we alle 4 gepakt. echt de domste beslissing ooit ben wel blij dat we zaterdag zijn vertrokken, toen werd het net kutweer. verder wel van vorige week zaterdag tot vrijdag aan t strand kunnen liggen
Oud 09-08-2004, 21:02
Northern Lights
Citaat:
®obin schreef op 09-08-2004 @ 21:00 :
Hehe, iemand ervaring met de barman van La Siesta? Die gek met baard, bril, buik en foute sandalen die de bar in de fik zet met Stroh en dan jenever in je ogen giet...? Geil feestje krijg je dan, hoor... De goede man flikt elke avond hetzelfde kunstje, maar het werkt wel...

Ik was 'er met de auto met 2 vrienden afgelopen maand. Jammer dat het zon kutweer was, toen zijn we maar naar Kroatië gereden.
la siesta ben k helaas niet geweest. zat die niet in die halve cirkel aan de boulevard? had k eigenlijk nog wel heen gewild maja, niet meer aan gedacht of zin in gehad toen
Oud 09-08-2004, 21:07
uggemenugge
uggemenugge is offline
dr waren 2 fucking lekkere obers in t campingrestaurant
Oud 09-08-2004, 21:12
uggemenugge
uggemenugge is offline
Ons uitzicht vanuit de Tent

Vieze Wallie met zn Mattie

Biertent van gogo

Oud 09-08-2004, 22:00
Basia
Basia is offline
Grappig om dat weer te zien op foto's, vooral die lekkere mannen op hun supersnelle voertuig

Citaat:
Lynn schreef op 09-08-2004 @ 20:37 :
was met een vriendin en mn ouders. jaja. maar wel lekker goedkoop.
jongerenveld leek nogal een teringzooi. achteraf miss beter wel kunnen gaan staan. 1 nacht/ochtend in de biertent doorgebracht. vrij lam. ga je om half 8 weer richting tent, ligt er een kerel voor t wc gebouw te snurken.
Oud 10-08-2004, 10:55
Northern Lights
Citaat:
Basia schreef op 09-08-2004 @ 23:00
ligt er een kerel voor t wc gebouw te snurken.
dat whehe nu je het zegt. toen ik donderdag na het uitgaan bij de tent aankwam lag er zelfs een gast in onze tent te slapen bleek iemand van 2 tenten verder te zijn die in een dronken bui niet de juiste tent had gevonden. uiteraard laten zn vrienden m ook gewoon liggen
die vuilnisman was idd gewoon ranzig. kga nog eens wat foto's uitzoeken, post ik er hier ook nog wel n paar
Oud 10-08-2004, 12:16
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
uggemenugge schreef op 09-08-2004 @ 22:07 :
dr waren 2 fucking lekkere obers in t campingrestaurant
Whoaaaaaaah, die blonde!!!! Hoezo een lekker kontje? Heeft iemand een foto van meneer Beckham? Ik zou er bijna een moord voor doen..

De Snor was trouwens ook wel gaaf, die kwamen we een keer tegen toen we na het stappen naar huis gingen met de bus. Stond-ie daar in zijn hardrock t-shirtje.

@ Basia, kom jij niet toevallig uit Den Bosch? Want dan weet ik wie jij bent.

@ NL, volgens mij zaten jullie in dezelfde Budapest-bus als wij. Met een buschauffeur die 1,5 uur te laat was en ons idd op de verkeerde plek probeerde te droppen. En toen wilde hij ons ook nog 3 uur eerder dan gepland weer op komen halen. Echt aso-lui.
Oud 10-08-2004, 12:20
Basia
Basia is offline
Citaat:
@ Basia, kom jij niet toevallig uit Den Bosch? Want dan weet ik wie jij bent.
[/B]
Euh nee, Enschede, niet bepaald in de buurt he
Oud 10-08-2004, 12:57
uggemenugge
uggemenugge is offline
Citaat:
Lynn schreef op 10-08-2004 @ 13:16 :
Whoaaaaaaah, die blonde!!!! Hoezo een lekker kontje? Heeft iemand een foto van meneer Beckham? Ik zou er bijna een moord voor doen..

Nee helaas niet hij liep steeds te snel langs
Oud 10-08-2004, 13:29
Northern Lights
Citaat:
Lynn schreef op 10-08-2004 @ 13:16 :
@ NL, volgens mij zaten jullie in dezelfde Budapest-bus als wij. Met een buschauffeur die 1,5 uur te laat was en ons idd op de verkeerde plek probeerde te droppen. En toen wilde hij ons ook nog 3 uur eerder dan gepland weer op komen halen. Echt aso-lui.
ja dat was idd dezelfde bus. zo'n groene en we reden samen met zo'n andere oude bus was echt kut, sta je al extra vroeg op na een avondje uit en dan kan je nog zo lang staan wachten
hij kon trouwens ook niet optrekken, dat ging echt super schokkerig

Laatst gewijzigd op 10-08-2004 om 13:36.
Oud 10-08-2004, 17:56
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Basia schreef op 10-08-2004 @ 13:20 :
Euh nee, Enschede, niet bepaald in de buurt he
Ik zag het al in je info staan. Tis niet echt in de buurt van Den Bosch, maar nog redelijk dicht bij Lichtenvoorde .

Citaat:
Northern Lights schreef op 10-08-2004 @ 14:29 :
..hij kon trouwens ook niet optrekken, dat ging echt super schokkerig
Pffff, ja, dat was echt erg! Vooral toen we vlak voor Budepest ergens in de file kwamen. En daar zit je dan met je brakke kop, als je daar niet wagenziek van wordt..
Kvond die buschauffeurs daar sowieso niet echt relaxt. Ze kunnen niet rijden en ze hebben scheit aan tijden. (rijm ) Die reguliere buskerels net zo erg. Sta je echt te proppen in die bus, stopt hij bij de volgende halte gewoon nog een keer om er nóg meer mensen bij in te laten. In Nederland waren ze er met 1/3 van die businhoud al langs gereden..

Maar verder geen kwaad woord over Siofok, hoor.
Oud 10-08-2004, 17:58
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
uggemenugge schreef op 10-08-2004 @ 13:57 :
Nee helaas niet hij liep steeds te snel langs
Zonde, zonde.. Wel met onwijs lekker eten btw
Oud 10-08-2004, 17:59
uggemenugge
uggemenugge is offline
Citaat:
Lynn schreef op 10-08-2004 @ 18:58 :
Zonde, zonde.. Wel met onwijs lekker eten btw
lekker en lekker
Oud 10-08-2004, 18:00
Northern Lights
Citaat:
Lynn schreef op 10-08-2004 @ 18:56 :
Die reguliere buskerels net zo erg. Sta je echt te proppen in die bus, stopt hij bij de volgende halte gewoon nog een keer om er nóg meer mensen bij in te laten. In Nederland waren ze er met 1/3 van die businhoud al langs gereden..
dat was idd een grote ramp. en dan duurde het ook nog zo ongelofelijk lang ik heb het in totaal 1 keer meegemaakt dat de chaffeur gewoon doorreed bij alle haltes. en iedereen maar de wachtende mensen uitlachen vanuit de bus was wel humor
ik wil eigenlijk best wel weer terug. zit hier geen reet uit te voeren en tis nog kutweer ook. kga maar n reisverslag maken en de foto's op de site zien te krijgen
Oud 10-08-2004, 18:57
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 10-08-2004 @ 19:00 :
dat was idd een grote ramp. en dan duurde het ook nog zo ongelofelijk lang ik heb het in totaal 1 keer meegemaakt dat de chaffeur gewoon doorreed bij alle haltes. en iedereen maar de wachtende mensen uitlachen vanuit de bus was wel humor
ik wil eigenlijk best wel weer terug. zit hier geen reet uit te voeren en tis nog kutweer ook. kga maar n reisverslag maken en de foto's op de site zien te krijgen
Als je zelf maar in de bus zit, is het humor, ja Hoewel ik nog nooit heb meegemaakt dat we er bij de camping echt niet meer bij in konden. Misschien is het trouwens wel een goed idee om er strippenkaarten of OV's in te voeren...

Ik zou zeker terug willen, maar alleen als het 100% zeker warmer is dan 32 graden. Het broertje van een vriend zit er nou, die had zaterdag en zondag dikke onweer gehad. Hier is het tenminste nog droog en warm.
Oud 10-08-2004, 19:51
Northern Lights
Citaat:
Lynn schreef op 10-08-2004 @ 19:57 :
Ik zou zeker terug willen, maar alleen als het 100% zeker warmer is dan 32 graden. Het broertje van een vriend zit er nou, die had zaterdag en zondag dikke onweer gehad. Hier is het tenminste nog droog en warm.
ja klopt, zaterdag was het kutweer. toen hebben we de hele dag in de biertent gehangen had liever dat we 's avonds pas uit de tent konden en nu is het hier ook nog kutweer. ik wil mn kleurtje in stand houden
Oud 10-08-2004, 20:13
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 10-08-2004 @ 20:51 :
ja klopt, zaterdag was het kutweer. toen hebben we de hele dag in de biertent gehangen had liever dat we 's avonds pas uit de tent konden en nu is het hier ook nog kutweer. ik wil mn kleurtje in stand houden
Haha, ik heb hier meer kleur opgedaan dan in Siofok . Ik dacht echt dat daar altijd de zon scheen en we knetterbruin terug zouden komen. Nou was ik hooguit heeeeeel iets verkleurd.
De hele week voordat we weggingen heb ik elke dag op internet gekeken hoe warm het zou worden, toen stond er nog telkens 32 graden. (Ik blij) Maargoed, het is niet altijd feest.
Oud 11-08-2004, 08:40
uggemenugge
uggemenugge is offline
hmzz k heb toch nog wel een aardig kleurtje gekregen daar
Oud 11-08-2004, 11:21
Northern Lights
Citaat:
uggemenugge schreef op 11-08-2004 @ 09:40 :
hmzz k heb toch nog wel een aardig kleurtje gekregen daar
ja maar wij hebben ook een hele week op het strand kunnen liggen. zij maar 3 dagen
Oud 11-08-2004, 15:16
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 11-08-2004 @ 12:21 :
ja maar wij hebben ook een hele week op het strand kunnen liggen. zij maar 3 dagen
Wrijf het er nog lekker even in!

Hier overigens nog ein paar foto's, die ik snel even tevoorschijn heb gescharreld.

Het Heufd.

Onze geliefde Wendy en Marten.

En Floortje.

Een deel van onze groep bij Spagetti Huis/Haus

(eigen foto's volgen nog)
Oud 11-08-2004, 16:00
uggemenugge
uggemenugge is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 11-08-2004 @ 12:21 :
owja

Regels voor berichten