![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() spaghettihouse is t trouwes ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik bedenk me ineens, 50 berichten eerder zouden we allemaal nog op vakantie moeten gaan..boehoe, sentimenteel momentje. ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ben trouwes bezig met de foto's online te zetten, zal morgen wel gelukt zijn hoop ik |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Leuk! Waar heb je allemaal foto's van gemaakt? Alleen Hongaarse meiden in bikini lijkt me niet echt wat, hoor! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik snap ook wel dat er niet gechat mag worden, maar -zoals jij zelf ook al zegt- zo heel erg is dat hier niet. (vind ik ![]() In ieder geval tnx dat je hebt uitgelegd hoe het zit, want de post van de vorige forumbaas was wel een beetje overdreven en onduidelijk. ![]()
||
Citaat:
![]() Geen probleem, maar nu kunnen we er beter over ophouden in het topic zelf, want anders vervuilen we het met beleidszaken en dat is nog minder. ![]()
|
![]() |
hčhč het is gelukt. de foto's van de vakantie staan online op http://siofok2004.cjb.net
ze zijn niet allemaal even gelukt maar goed. het tweede deel moet nog ontwikkeld en gescand dus die zullen later pas op de site komen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ NL. Kheb de foto's al gezien, herkenning, herkenning! (De camping enzo dan, jullie niet bepaald ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() & Hetzelfde, maar nou komt eerst de skivakantie weer. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() naja ben s benieuwd wat het volgend jaar wordt. siofok heb k wel gezien in ieder geval |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En same here. Wij hebben ooit afgesproken nooit 2x naar hetzelfde te gaan en dat vind ik ook wel best in het Siofok-geval. Één keer is leuk, daarna houdt het op.. ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Sziget 2005 Carn | 500 | 31-07-2005 16:59 | |
Drugs & Alcohol |
izsadc topic Wammus | 501 | 16-07-2005 15:35 | |
De Kantine |
vakantie in hongarije cup a soup | 18 | 25-01-2003 18:40 | |