Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 21:28
Northern Lights
Northern Lights is offline
Citaat:
Lynn schreef op 11-08-2004 @ 16:16 :
Een deel van onze groep bij Spagetti Huis/Haus
ey zijn jullie daar ook geweest dacht dat wij een van de weinige waren die daar kwamen. deed ons wel n beetje aan maastricht denken qua muziek ook
spaghettihouse is t trouwes
Advertentie
Oud 11-08-2004, 22:07
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 11-08-2004 @ 22:28 :
ey zijn jullie daar ook geweest dacht dat wij een van de weinige waren die daar kwamen. deed ons wel n beetje aan maastricht denken qua muziek ook
spaghettihouse is t trouwes
Whatever . Twas in ieder geval een leuke tent, zolang er maar geen Hongaarse band een poging tot spelen deed. Spaghettihaus (zo beter?) en Renegade waren onze favo's.

Ik bedenk me ineens, 50 berichten eerder zouden we allemaal nog op vakantie moeten gaan..boehoe, sentimenteel momentje.
Oud 12-08-2004, 10:42
Northern Lights
Citaat:
Lynn schreef op 11-08-2004 @ 23:07 :
Spaghettihaus (zo beter?) en Renegade waren onze favo's.
das wel grappig, was bij ons ook zo

Citaat:
Lynn schreef op 11-08-2004 @ 23:07 :
Ik bedenk me ineens, 50 berichten eerder zouden we allemaal nog op vakantie moeten gaan..boehoe, sentimenteel momentje.
hehe das idd wel een moment om aan terug te denken
ben trouwes bezig met de foto's online te zetten, zal morgen wel gelukt zijn hoop ik
Oud 12-08-2004, 11:42
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 12-08-2004 @ 11:42 :
das wel grappig, was bij ons ook zo

hehe das idd wel een moment om aan terug te denken
ben trouwes bezig met de foto's online te zetten, zal morgen wel gelukt zijn hoop ik
De meeste Nederlanders zaten daar. We zijn ook een paar keer nog bij de Locomotion geweest, maar die is eigenlijk alleen leuk als er iets van Gogo is. En ze moeten daar eens aan doorventileren denken .

Leuk! Waar heb je allemaal foto's van gemaakt? Alleen Hongaarse meiden in bikini lijkt me niet echt wat, hoor!
Oud 12-08-2004, 12:06
Miracle
Miracle is offline
Dames en heren. Dit gaat toch wat uit de hand lopen. Een beetje vertellen over de vakantieplek mag wel, maar dit is toch iets te uitgebreid.

Op het forum hebben wij de PM functie en anders bestaat er altijd nog zoiets als email en MSN Messenger. Jullie mogen daar de discussie voortzetten!
Oud 12-08-2004, 14:55
tiram
tiram is offline
Waah morgen tien uur is het zover! HOEJ!
Oud 13-08-2004, 12:08
Lynn
Lynn is offline
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik dit wel een beetje kinderachtig. Als we het niet meer over de vakantie in Siofok mogen hebben, waar dan wel over?! Het hele topic bloed zo dus gigantisch dood.
Oud 13-08-2004, 12:09
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
tiram schreef op 12-08-2004 @ 15:55 :
Waah morgen tien uur is het zover! HOEJ!
En jij gaat gewoon lekker nog. *jaloers*
Oud 13-08-2004, 12:30
Ieke
Ieke is offline
Dingen als dat je morgen om 10 uur gaat zijn nou niet echt een grote bijdrage aan het topic. Natuurlijk mag er wel over je vakantie ervaringen gepraat worden, graag zelfs, daar is het forum voor.
Het topic lijkt een beetje een chattopic te worden. Dan wel over de vakantie. Misschien is het daarom wel zo handig om een aantal dingen via pm/msn te doen. Als het teveel op een chatgebeuren begint te lijken schrikt dat andere mensen misschien weer af en de echt goede informatie valt helemaal weg. Voor je dat gevonden hebt moet je een heleboel lezen.
Het valt nu nog heel erg mee, daarom staat er nu gewoon een berichtje dat het niet teveel gechat moet worden. Gewoon meer een herrinnering. Als er echt zwaar gechat wordt wordt dat verwijderd en een pmmetje gestuurt naar die mensen.
Oud 13-08-2004, 13:04
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Ieke schreef op 13-08-2004 @ 13:30 :
Dingen als dat je morgen om 10 uur gaat zijn nou niet echt een grote bijdrage aan het topic. (...)
Als het teveel op een chatgebeuren begint te lijken schrikt dat andere mensen misschien weer af en de echt goede informatie valt helemaal weg. Voor je dat gevonden hebt moet je een heleboel lezen.
Ja, dat is ook wel zo. Maar dat we elkaar onze foto's laten zien en over discotheken praten waar we zijn geweest, dat past toch wel binnen het topic? Ik denk dat mensen die er nog heen gaan en hier komen daar ook wel wat aan hebben. Kunnen ze zien in wat voor oord ze terecht komen en waar ze wel/niet heen moeten gaan enzo.
Ik snap ook wel dat er niet gechat mag worden, maar -zoals jij zelf ook al zegt- zo heel erg is dat hier niet. (vind ik )
In ieder geval tnx dat je hebt uitgelegd hoe het zit, want de post van de vorige forumbaas was wel een beetje overdreven en onduidelijk.
Oud 13-08-2004, 14:34
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Lynn schreef op 13-08-2004 @ 14:04 :
Ja, dat is ook wel zo. Maar dat we elkaar onze foto's laten zien en over discotheken praten waar we zijn geweest, dat past toch wel binnen het topic? Ik denk dat mensen die er nog heen gaan en hier komen daar ook wel wat aan hebben. Kunnen ze zien in wat voor oord ze terecht komen en waar ze wel/niet heen moeten gaan enzo.
Ik snap ook wel dat er niet gechat mag worden, maar -zoals jij zelf ook al zegt- zo heel erg is dat hier niet. (vind ik )
In ieder geval tnx dat je hebt uitgelegd hoe het zit, want de post van de vorige forumbaas was wel een beetje overdreven en onduidelijk.
Het lijkt me dat dat wel in het topic past. Het is ook niet zo heel erg en daarom krijg je dan van die berichtjes in het topic zelf.
Geen probleem, maar nu kunnen we er beter over ophouden in het topic zelf, want anders vervuilen we het met beleidszaken en dat is nog minder. Als je nog vragen hebt kan je me wel een pm sturen.
Oud 13-08-2004, 17:34
Northern Lights
hčhč het is gelukt. de foto's van de vakantie staan online op http://siofok2004.cjb.net
ze zijn niet allemaal even gelukt maar goed. het tweede deel moet nog ontwikkeld en gescand dus die zullen later pas op de site komen
Oud 14-08-2004, 15:29
Northern Lights
Citaat:
Northern Lights schreef op 13-08-2004 @ 18:34 :
hčhč het is gelukt. de foto's van de vakantie staan online op http://siofok2004.cjb.net
ze zijn niet allemaal even gelukt maar goed. het tweede deel moet nog ontwikkeld en gescand dus die zullen later pas op de site komen
zo, en het reisverslag staat er nu ook op
Oud 14-08-2004, 17:13
uggemenugge
uggemenugge is offline
Wtf ze heb gewoon me post weggehaald *lol*
Oud 16-08-2004, 11:28
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
uggemenugge schreef op 14-08-2004 @ 18:13 :
Wtf ze heb gewoon me post weggehaald *lol*
Jaha, mijne ook al. We waren te brutaal.

@ NL. Kheb de foto's al gezien, herkenning, herkenning! (De camping enzo dan, jullie niet bepaald ). Nou nog even het reisverslag lezen...
Oud 16-08-2004, 13:15
Northern Lights
Citaat:
Lynn schreef op 16-08-2004 @ 12:28 :
Nou nog even het reisverslag lezen...
de dagen zagen er zo ongeveer hetzelfde uit dus weinig variatie is het niet echt laat het nog wel weten als de laatste foto's erbij staan
Oud 25-08-2004, 09:02
tiram
tiram is offline
yeah...terug! het was echt super, 10 dagen mooi weer (boven de 30 graden) en het meer was het heerlijk warm! Ja, ik heb het erg naar mn zin gehad....
Oud 31-08-2004, 18:07
Northern Lights
heb nog 24 foto's erbij gezet op de site.
ik heb wel weer zin om op vakantie te gaan eigenlijk
Oud 31-08-2004, 18:14
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 31-08-2004 @ 19:07 :
heb nog 24 foto's erbij gezet op de site.
ik heb wel weer zin om op vakantie te gaan eigenlijk
Ik ga weer kijken !

& Hetzelfde, maar nou komt eerst de skivakantie weer.
Oud 31-08-2004, 19:23
Northern Lights
Citaat:
Lynn schreef op 31-08-2004 @ 19:14 :

& Hetzelfde, maar nou komt eerst de skivakantie weer.
bah mag k mee? wil weer snowboarden
naja ben s benieuwd wat het volgend jaar wordt. siofok heb k wel gezien in ieder geval
Oud 01-09-2004, 10:24
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 31-08-2004 @ 20:23 :
bah mag k mee? wil weer snowboarden
naja ben s benieuwd wat het volgend jaar wordt. siofok heb k wel gezien in ieder geval
Van mij mag je . Ik ski alleen maar, van snowboarden krijg je zo'n natte kont. (Mijn poging waren dan ook niet zon succes )

En same here. Wij hebben ooit afgesproken nooit 2x naar hetzelfde te gaan en dat vind ik ook wel best in het Siofok-geval. Één keer is leuk, daarna houdt het op..

Regels voor berichten