![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar wat vond je vriendje er van? en heeft iemand anders het nog geweten, bijvoorbeeld doordat ze het gezien hebben of doordat je vriendje het ze verteld heeft? |
![]() |
|
vriendjuh was in de wolken (wel een beetje teleurgesteld dat we allebei naar ons eigen bedje moesten om te gaan slapen) en nee verder heeft niemand het op dat moment gemerkt voor zover ik weet (hoeft ook niet altijd vind ik, de meesten weten al wel dat ik soms een beetje lossla {ben een poosje terug nog uitgeweest in een zelfgemaakt rokje waarvan ik de tailleband schuin had gemaakt, maar iets te schuin, waardoor ik hem op mun heup moest houden met behulp van zo'n transparant bh-bandje van mu zus, waardoor het wel erg onmogelijk werd om er nog een broekje onder te dragen zonder dat dit er een meter bovenuit kwam, kortom toen wist heel de tent wel dat Lieve in haar blote bibsen liep} dus het is ook wel eens leuk om juist superstiekum naakt te zijn...
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
net telefoon gehad van mu vriendin (die van die witte broek van zaterdag), of ik zaterdag weer zonder ondergoed op stap wil, maar dan samen met haar, want ze wil wel, maar ze durft niet zo goed alleen
![]() en ik die dacht dat niemand het had kunnen zien, toch eens navragen hoe ze dat door had ![]()
|
nee, ze had mu bilspleet gezien toen ik bukte om iets op te rapen... ze wist wel dat ik vaker zonder liep, maar dorst het nu pas te vragen. loopt blijkbaar al lang rond met de idee, maar is een beetje chicken. als het goed is loopt ze nu zonder slipje deze kant op, want we hebben afgesproken dat ze eens zou proberen hoe het voelt...
|
doodnerveus, kwam hier aan met een boei van hier tot tokio, had ook wel een erg kort rokje aangetrokken voor zo'n eerste keer. Afgesproken om vanavond met zun tweetjes commando naar de film te gaan
![]()
|
ik ga meestal in mn ondergoed na buiten ja, maar de mensen kijken me dan zo vreemd aan
![]() ik snap het niet ![]() als ik in mn bikini loop dan kijken ze me niet vreemd aan ![]() maarja, laast liep ik zonder ondergoed buiten maar toen kreeg ik het koud en ben ik weer naar binnen gegaan. erg opwindend vond ik het niet ![]()
Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 15:19. |
![]() |
|
Maar als jongen heb je er toch geen baat bij, want ik zelf dat dat alleen maar gaat schuren
![]() Ik denk niet dat mensen echt gaat kijken of een jongen een onderbroek aan heeft ofzow Maar om je vriendin ermee te 'verrassen' lijkt me wel een kewl idee ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Haha dat had ik vannacht gedroomd: dat ik in een rokje liep zonder onderbroek (en toen wou een hond mij de hele tijd besnuffelen). Irl doe ik het nooit. Nouja, heb t een keer gedaan omdat mn vriend dat zo leuk vond maar dat was niet meer dan een blokje om lopen en even zitten op een bankje.
|
![]() |
|
![]() |
haha, ik zou het best es willen proberen... zonder slipje... zonder bh heb ik weleens gedaan maar alleen omdat ze allemaal in de was zaten, ik dacht niet echt na bij het gevoel ofzo... natuurlijk wel gaaf als je dan steeds maar denkt van hey zou hij/zij een slipje aanhebben?
![]()
|
Commando style fucking heerst.
Ik vind het niet opwindend ofzo, maar zeker met dit weer zit het gewoon lekker. En ondergoed is gewoon een achterhaald concept!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Seksualiteit |
Ondeugende spelletjes Trinity | 37 | 16-09-2005 09:34 | |
Seksualiteit |
Zonder ondergoed KiMZz | 141 | 06-09-2005 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |