Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 07:52
youriw
youriw is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Kweenie, ik ben te snel te nat daaronder en dan krijg je volgens mij vlekken enzo En het lijkt me zo tochten.. weetjewel, dan voel je lucht tegen een natte plek

naja kweenie.. het idee is wel geil
en dat is het juist, de combinatie van de natte plek en de tocht, het constante idee dat je naakt bent vanonder ... dat is inderdaad gewoon de geil. dat is de bedoeling van het allemaal ...
Oud 06-05-2002, 09:50
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
youriw schreef:

vertel! hebben mensen het gezien? mensen waarvan het niet de bedoeling was?
ok komt ie, beetje late reactie, maar alla. zaterdagavond weggeweest met een hele kluts vrienden, terwijl ik dus nada aanhad onder mun shirtje en jeansrok. overigens zag dat er allemaal gewoon best braaf uit hoor, een jeansrok is nu niet echt onthullend (hoewel, hij is niet echt strak aan de taille en volgens mun vriendjuh piept mun string er nogal eens bovenuit {nu dus niet}) en een BH draag ik sowieso nagenoeg nooit met die eigenwijze springtietjes van mu. het gaat om het idee van er niks onder aan te hebben. zoals al die lui die mun vriendin na lopen te staren omdat dur string nogal nadrukkeluk door dur witte broek scheen, terwijl geen hond in gaten had dat die ass naast haar veel spannender was tot en met mun eiguh vriendjuh aan toe die zun ogen niet van haar af kon houden (ik geef toe, ze ziet er soms ook echt adembenemend uit) tot ie tijdens een flinke knuffel min of meer per ongeluk met zun hand over mun rug achter de band van mun rok gleed en daar niet anders kon vinden dan mun blote billetjes
Oud 06-05-2002, 10:25
youriw
youriw is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
ok komt ie, beetje late reactie, maar alla. zaterdagavond weggeweest met een hele kluts vrienden, terwijl ik dus nada aanhad onder mun shirtje en jeansrok. overigens zag dat er allemaal gewoon best braaf uit hoor, een jeansrok is nu niet echt onthullend (hoewel, hij is niet echt strak aan de taille en volgens mun vriendjuh piept mun string er nogal eens bovenuit {nu dus niet}) en een BH draag ik sowieso nagenoeg nooit met die eigenwijze springtietjes van mu. het gaat om het idee van er niks onder aan te hebben. zoals al die lui die mun vriendin na lopen te staren omdat dur string nogal nadrukkeluk door dur witte broek scheen, terwijl geen hond in gaten had dat die ass naast haar veel spannender was tot en met mun eiguh vriendjuh aan toe die zun ogen niet van haar af kon houden (ik geef toe, ze ziet er soms ook echt adembenemend uit) tot ie tijdens een flinke knuffel min of meer per ongeluk met zun hand over mun rug achter de band van mun rok gleed en daar niet anders kon vinden dan mun blote billetjes
goed! maar dat is het dus ook, mensen weten het niet en dat is dus spannend, 'ze moesten eens weten ...'

maar wat vond je vriendje er van? en heeft iemand anders het nog geweten, bijvoorbeeld doordat ze het gezien hebben of doordat je vriendje het ze verteld heeft?
Oud 06-05-2002, 10:39
Lievelotje
Lievelotje is offline
vriendjuh was in de wolken (wel een beetje teleurgesteld dat we allebei naar ons eigen bedje moesten om te gaan slapen) en nee verder heeft niemand het op dat moment gemerkt voor zover ik weet (hoeft ook niet altijd vind ik, de meesten weten al wel dat ik soms een beetje lossla {ben een poosje terug nog uitgeweest in een zelfgemaakt rokje waarvan ik de tailleband schuin had gemaakt, maar iets te schuin, waardoor ik hem op mun heup moest houden met behulp van zo'n transparant bh-bandje van mu zus, waardoor het wel erg onmogelijk werd om er nog een broekje onder te dragen zonder dat dit er een meter bovenuit kwam, kortom toen wist heel de tent wel dat Lieve in haar blote bibsen liep} dus het is ook wel eens leuk om juist superstiekum naakt te zijn...
Oud 06-05-2002, 11:35
youriw
youriw is offline
prima, erg leuk je ervaringen eens te lezen!
Oud 06-05-2002, 15:29
Lievelotje
Lievelotje is offline
voor wat hoort wat?
Oud 06-05-2002, 15:33
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
youriw schreef:
wie van de dames en heren gaat weleens zonder ondergoed de straat op? dus de heren zonder onderbroek en de dames zonder bh en/of slip?
af en toe

Citaat:
zo nee, zou je het niet eens willen proberen?
zo ja, waarom doe je het?
Onder een kilt draag je nix
Oud 06-05-2002, 15:36
Lievelotje
Lievelotje is offline
weet ik toch ik loop al de hele dag netjes mun benen bij elkaar te houden
Oud 06-05-2002, 16:36
youriw
youriw is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
voor wat hoort wat?
prima hoor, voordat we offtopic raken, je hebt mail!
Oud 06-05-2002, 16:37
Lievelotje
Lievelotje is offline
wie wat waar?
Oud 06-05-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

en dat is het juist, de combinatie van de natte plek en de tocht, het constante idee dat je naakt bent vanonder ... dat is inderdaad gewoon de geil. dat is de bedoeling van het allemaal ...
maar jij weet neit hoe nat (lees: zeiknat) ik daar altijd word.. en ik heb geen zin in vlekken of vieze toestanden
Oud 06-05-2002, 17:17
Koen
Koen is offline
Citaat:
youriw schreef:

prima hoor, voordat we offtopic raken, je hebt mail!
Zou je dit soort avonturen verder mail willen bespreken dan? Want wat je nu doet begint toch een beetje op chatten te lijken helaas..
Oud 06-05-2002, 21:06
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
K doe het weleens als k iets aan heb dat heel strak zit of 1beetje doiorzichtig iz, anders zie je t ondergoed dr doorheen.
En als k al wéét da k sex ga hebben dan heb k minder om uit te trekken zieje
Oud 07-05-2002, 09:42
youriw
youriw is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

maar jij weet neit hoe nat (lees: zeiknat) ik daar altijd word.. en ik heb geen zin in vlekken of vieze toestanden
nee, dat weet ik niet, vertel eens . dat kan een probleem zijn als je te nat bent, maar daar heb ik dus geen ervaring mee, iemand anders?

Citaat:
Koen schreef:

Zou je dit soort avonturen verder mail willen bespreken dan? Want wat je nu doet begint toch een beetje op chatten te lijken helaas..
maar dat stel ik dus voor! ... zucht ...
Oud 07-05-2002, 10:32
Lievelotje
Lievelotje is offline
je post nog niet gelezen dan?
Oud 07-05-2002, 11:35
youriw
youriw is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
je post nog niet gelezen dan?
jawel! ook beantwoord plus berichtje in lifestyle ... maar doe diet niet hier, slowchat alert ...
Oud 08-05-2002, 11:02
Lievelotje
Lievelotje is offline
net telefoon gehad van mu vriendin (die van die witte broek van zaterdag), of ik zaterdag weer zonder ondergoed op stap wil, maar dan samen met haar, want ze wil wel, maar ze durft niet zo goed alleen
en ik die dacht dat niemand het had kunnen zien, toch eens navragen hoe ze dat door had
Oud 08-05-2002, 14:00
youriw
youriw is offline
misschien heeft je vriendje wel wat rond lopen vertellen ... maar je hebt het goed gedaan want zij wil het nu ook!
Oud 08-05-2002, 14:15
Lievelotje
Lievelotje is offline
nee, ze had mu bilspleet gezien toen ik bukte om iets op te rapen... ze wist wel dat ik vaker zonder liep, maar dorst het nu pas te vragen. loopt blijkbaar al lang rond met de idee, maar is een beetje chicken. als het goed is loopt ze nu zonder slipje deze kant op, want we hebben afgesproken dat ze eens zou proberen hoe het voelt...
Oud 08-05-2002, 15:01
youriw
youriw is offline
oei! spannend ... wat denk je dat ze er van zal vinden?
Oud 08-05-2002, 16:55
Lievelotje
Lievelotje is offline
doodnerveus, kwam hier aan met een boei van hier tot tokio, had ook wel een erg kort rokje aangetrokken voor zo'n eerste keer. Afgesproken om vanavond met zun tweetjes commando naar de film te gaan
Oud 15-05-2002, 15:05
Lievelotje
Lievelotje is offline
youri zit jij wel eens op msn?
Oud 15-05-2002, 15:10
Kleine A*
Kleine A* is offline
ik ga meestal in mn ondergoed na buiten ja, maar de mensen kijken me dan zo vreemd aan
ik snap het niet
als ik in mn bikini loop dan kijken ze me niet vreemd aan
maarja, laast liep ik zonder ondergoed buiten maar toen kreeg ik het koud en ben ik weer naar binnen gegaan.
erg opwindend vond ik het niet

Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 15:19.
Oud 16-05-2002, 17:24
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kvind het wel erg geil maar nog nooit gedaan kep t wel aan me vriend beloofd dus dat doe ik ook nog wel een keer ik ga m een keer verassen en ik vind het zelf ook wel spannend !!!!
Oud 16-05-2002, 18:23
Black Reina
Black Reina is offline
moehaaa no way
Oud 16-05-2002, 18:25
Sjeezzuz
Sjeezzuz is offline
Maar als jongen heb je er toch geen baat bij, want ik zelf dat dat alleen maar gaat schuren

Ik denk niet dat mensen echt gaat kijken of een jongen een onderbroek aan heeft ofzow

Maar om je vriendin ermee te 'verrassen' lijkt me wel een kewl idee
Oud 17-05-2002, 10:03
youriw
youriw is offline
mijn ervaring is dat het schuren meevalt, maar het is inderdaad leuk om je vriendin te verrassen!
Oud 18-05-2002, 13:09
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
doodnerveus, kwam hier aan met een boei van hier tot tokio, had ook wel een erg kort rokje aangetrokken voor zo'n eerste keer. Afgesproken om vanavond met zun tweetjes commando naar de film te gaan
eindeluk haar drijfveer gevonden, had vorige week naar the villa zitten kijken, waar heel de bende "commando" de kroeg in ging en besloot dat ze het nu zelf ook maar eens moest durven. had alleen een beetje praktische en morele ondersteuning nodig...
Oud 04-08-2003, 12:19
Hannahnas
Hannahnas is offline
Ik loop bijna de hele zomer al zonder slipje zowat!
Oud 04-08-2003, 12:25
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
dit topic is ruim een jaar oud doos.
Oud 04-08-2003, 14:07
breezerboy
breezerboy is offline
ik heb geen eens onderbroeken!
Oud 04-08-2003, 14:24
Thomas
Thomas is offline
Beetje vreemd, in mijn optiek.
Oud 04-08-2003, 14:30
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Hannahnas schreef op 04-08-2003 @ 13:19:
Ik loop bijna de hele zomer al zonder slipje zowat!
Laat ff weten wanneer je weer in Eindhoven bent
Oud 05-08-2003, 11:55
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Haha dat had ik vannacht gedroomd: dat ik in een rokje liep zonder onderbroek (en toen wou een hond mij de hele tijd besnuffelen). Irl doe ik het nooit. Nouja, heb t een keer gedaan omdat mn vriend dat zo leuk vond maar dat was niet meer dan een blokje om lopen en even zitten op een bankje.
Oud 07-08-2003, 15:41
01-Sann3
01-Sann3 is offline
haha, ik zou het best es willen proberen... zonder slipje... zonder bh heb ik weleens gedaan maar alleen omdat ze allemaal in de was zaten, ik dacht niet echt na bij het gevoel ofzo... natuurlijk wel gaaf als je dan steeds maar denkt van hey zou hij/zij een slipje aanhebben?
Oud 11-08-2003, 14:53
Kali
Kali is offline
Slip normaal altijd aan, bh soms niet, hangt af van de kleren en de warmte, opwindend vind ik het wel niet ...
Oud 11-08-2003, 15:19
enema abortion
enema abortion is offline
Commando style fucking heerst.
Ik vind het niet opwindend ofzo, maar zeker met dit weer zit het gewoon lekker.

En ondergoed is gewoon een achterhaald concept!
Oud 26-01-2005, 21:13
Verwijderd
Ik trek nog liever een week dezelfde boxer aan dan geen boxer te dragen
Oud 26-01-2005, 21:35
Gammaray
Gammaray is offline
Nee.
Het tocht zo rond de ballen .
En je hebt dan ook nog last van een opgekrulde penis.
Opgekrult+rits
Oud 26-01-2005, 21:47
Verwijderd
tering, dit topic is 2enunhalf jaar oud.. en zo te zien anderhalf jaar trug ook al eens ge-upt..
ach jah, zal ook wel

kga iig nooit zonder ondergoed de straat op, brr, dan krimpen dr van die bepaalde onderdelen..
Oud 26-01-2005, 22:27
AngelLena
AngelLena is offline
11-08-2003

Regels voor berichten