Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is jouw feestje ![]()
|
stoned.
![]() vanmiddag in de Mellow Yellow gehangen in A'dam. ![]() toen ska schoenen gekocht. en naar huis gegaan. nu nog meer aan't verdampen .
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Vroeger, toen de huizen nog blauw waren en 18 heilig, en de paarden nog honing snoven zonder zich daarvoor te schamen, toen was iedereen nog leeg, blikjes bier waren groter en schepen voeren nooit. En wie het drie keer zag verdomde het niet te wachten. In veertien dagen zei geen mens meer zonder tijd 'wat doe jij nou?'. De gebruikte kaarten lagen her en der verspreid over de uitgestrekte hennepplantages. Thee kostte nog geld, knoflooksaus schelpen, en iedere afzonderlijke teennagel ging naar Albert Heyn om wat kleintjes te kopen danwel te huren. Maar hoewel de notities anders zeiden bekroop dit oord een donkere wolk, de honing werd zoet en img-tags werden alsmaar duurder. Niet iedere ziel zag het, enkele honden sliepen nog, en niemand dacht eraan ze wakker te maken. Het vroor dat het kraakte en wodka-druppeltjes glinsterden verraderlijk aan de grassprietjes toen Vader de kamer betrad. Zonder iets te zeggen stevende hij met ferme tred op de open haard af, gooide wat schepjes zout in open wonden en vroeg zijn jongste zoon om een bijl. Deze keek gerustgesteld, gaf zijn vader een knuffel en rende opgelaten naar de korenschuur. Achttien nachten lang waren de woningen leeg en desolaat, kamelen spraken geen woord meer alsof ze nooit anders gedaan hadden, maar de kleine Fjolnar hinkelde verder. Niet elke kruidnagel werd opgeraapt, maar geen kat die er naar miauwde, en de buren boden elkaar onophoudelijk kopjes koffie aan over de pasgeknipte heg.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hehe oma's naar de klotuuuuuuuh
![]() juh ik begon om 1e smiddags met whiskey --> joint --> bier --> joint --> wijn --> joint misselijk (warme zout met water, of warme water met zout eigenlijk) hup achterover en ja hoor, we worden zieker, maar kotsen HOOOO maar Skraal maarja het was weer koby oja vergeet de petteflet van de mac niet |
![]() |
|
en mijn joint draaien en mijn bier halen en wat eieren bakken en weer nieuw bier halen en nieuwe hasj halen want het is dan op en dan weer patat bakken en bier halen en weer een joint rollen en dan weer thee maken en weer bier halen en dan weer een joint draaien en dan weer ff wachten tot we-in-de-ik-vorm wat minder gaar zijn en dan weer bier halen en joint maken en weer wat eten maken en thee bakken en braden voor beginners kookboek lezen of juist niet enz
dat zou je eventueel kunnen doen hoeft niet maar mag wel toch? ja opzich
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |