![]() |
||
Citaat:
|
Zoals Scorpion ook al zei: "ik vind kaal niet mooi, want dan kun je net zo goed een kleuter nemen". Ik ben ook idd van mening dat dit gigantische bull-shit is. Iedereen kan toch kiezen wat zij zelf wil?
En trouwens, waarom maakt iedereen zich toch zo druk om de vormpjes/hoeveelheden schaamhaar op een geslachtsdeel? Als je iemand echt leuk vindt dat maakt dit echt niet uit hoor. |
![]() |
|
ik vind het vet vaag dat iedereen zegt dat ze kaal of een streepje of figuurtjes leuk vinden, maar zeker minimaal 90% hier het gewoon laat groeien en netjes bij laat scheren/knippen.
ik geloof dus echt niet dat zoveel mensen zoveel tijd aan hun haren daaronder besteden...
|
Ik heb gewoon waar ik op dat moment zin in heb...boeiee...heb ik zin in een streepje, dan is het streepje..heb ik zin in kaal, dan is het kaal...
En als n jongen het er niet mee eens is...hij pech! Hij moet wel heel liev zijn en heel veel voor me betekenen als ik het voor m wil gaan veranderen... ![]() ![]() ![]() Gurlpower noemt men dat ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar normaal dus gewoon netjes bijgewerkt (de randjes) en gewoon heel kort |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Boeit jou tog niej zo zeer wat je hebt? ![]() Het klinkt of je alles goed vind. Volgens mij doe je bij alles het precies tegen over gestelde ![]()
||
Citaat:
![]() Het is niet zo dat het mij niks boeit en dat ik alles goed vind...tuurlijk boeit het me wel,want het gaat om mn eigen lichaam en ik moet er mee rondlopen..maar het is niet zo dat ik alles precies ga doen zoals die jongen dat misschien toevallig wil... En die gurlpower..daar stond een ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik vind het wel best eilijk
![]() ![]() als het maar netjes staat is alles wel goed imho ![]() Bij mezelf ga ik natuurlijk wel voor kaal ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() lijkt me echt nixxxxxxxxx iemand beffen met zon bos haar.. zalk denk ik ook niet eens doen... of klinkt dit heel erg onmvriendelijk tegenover de dames? jah sorry hoor jullie zouden je vriend toch ook niet pijpen als die haren op zin pik zelf had groeien? |
![]() |
|
![]() |
een streepje is zeg mah gewoon een zoort streep varienren van 8 tmt 1 cm ofzoiets (jah ik ben ene jongen dus kan mis hebben)
verder. kaal vind ik cker niet mooier denk ik (hehe nog nooit kale in levende lijve gezien ![]() dat met beffen valt wel mee okey je voelt het wel mah toch vink niet erg |
![]() |
||
Citaat:
maar als je het beffen erbuiten laat vind ik het allebei mooi...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat heb je liever? .Ingrid. | 67 | 01-09-2008 21:04 | |
Seksualiteit |
Schaamhaar ja of nee? Lilalo | 125 | 15-06-2007 22:01 | |
Lifestyle |
lichaamsbeharing bij mannen! Verwijderd | 73 | 04-08-2004 11:28 | |
Seksualiteit |
En nou voor de heren: moeten dames kaal, streepje, of ongeremd behaard zijn? AngelLena | 47 | 07-07-2002 15:36 |