Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 19:06
Undeclinable
Undeclinable is offline
sXe .. geniale site met dat stukje over minor threat.

Ik heb in dagen niet zo gelachen, hoe bekrompen (triest) kunnen sommige mensen zijn zeg.. omfg ..

"Those of you who think it's funny hiding razor blades in the envelopes, read this: We are now getting our children to open all our mail, so every time one of you sick fiends sends a blade in the post you are cutting the little fingers of a child.

"

(sorry lekker offtopic maar viel me gewoon fff op)
Oud 23-05-2002, 20:23
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
sXe basically zeg je " als je je niet in de sXe (music)scene begeeft kan je niet sXe zijn" ?
Ik luister naar gevarieerde muziekstylen maar over het algemeen
punk HARDCORE (JAJA) en industrieel en ik leef sxe
Onze "eigen" scene
Oud 23-05-2002, 20:30
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Godver het IS WEER ZOVER

ik word werkelijk schijtziek van de sXe topics
ik leef gewoon sXe en ik loop soms met een xje op me hand en dit is mijn lifestyle, waar ik me niet voor schaam.

Iedereen kan dus zeggen wat ie wil, dat het niet true is, of dat ik een sukkel ben, of wat dan ook

maar ik verander toch niet door dat soort gezeik

weet je, vroeger was de punk lifestyle het echte verzet
nu lijkt het alsof sXe het echte verzet is.. kijk eens naar hoe TERING moeilijk erover word gedaan

it seems like sXe has a new dimension

sXe is verzet !
Oud 23-05-2002, 20:40
Verwijderd
hmmmmm jullie mogen van mij zijn wat jullie willen zolang IK er geen last van onder vind....

btw alcohol is echt geen hard drugs want dan is wiet ook harddrugs? dan kun je net zo goed zeggen dat limonade soft drugs is dat is toch gewoon gelul.

oh ja nog een ding waar ik in geloof.

GOD is een verzinsel.....
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:10
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
doe gewoon wat je wilt, en ga niet mensen op basis van je eigen mening vertellen dat ze geen straight edge zijn, dat wilde ik nog ff zeggen tegen sXe.

discussie gesloten
Oud 23-05-2002, 21:43
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Pollore schreef:
btw alcohol is echt geen hard drugs want dan is wiet ook harddrugs? dan kun je net zo goed zeggen dat limonade soft drugs is dat is toch gewoon gelul.
waarom is weed dan ook harddrugs? dat slaat nergens op... van alcohol ga je echt zwaar naar de klote... het is niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk zwaar verslavend en er zijn genoeg afkickcentra/praatgroepen speciaal voor alcoholverslaafden... van weed word je hooguit vergeetachtig, en is op het moment zelf niet handig als je nog moet leren of je moet concentreren (alchohol ook ook niet) en het verricht nauwelijks blijvende schade aan... het is alleen geestelijk verslavend, en er is nog nooit iemand dood gegaan aan weed (jah misschien gewoon gestikt ofzo, of door 3 spacecakes achter elkaar naar binnen te werken)
gevaarlijk van weed is wel dat het wordt gezien als een drug, en dat daarom de stap van weed naar harddrugs (naast alcohol) kleiner wordt omdat je al zover bent gegaan om "drugs te gebruiken"... maargoed dat is dus een gevolg van de normen en waarden van de maatschappij
Oud 23-05-2002, 22:57
drama
drama is offline
sxe zie ik meer als het vrijblijven van lichamelijke invloeden van buitenaf. Heel leuk, als je daar waarde aan hecht. Ik hecht daar geen waarde aan.
Ik bedoel, vrijblijven van verslaving: van 1 jointje wordt je niet verslaafd.

maar goed, sXe is een en al persoonlijkheid. Er valt dus niet zoveel aan te bekritiseren, alleen vanuit je eigen standpunt en voor jezelf.
Oud 23-05-2002, 23:25
Roxy
Roxy is offline
ik vind het super als mensen hun eigen pricipes/ lifestyle/ gedachtenkronkels enzow hebben en zich daar aan houden enzow... ik heb alleen voor mezelf zowiets ik hoef het nie zo nodig een naam te geven... en tja dr zo te koop mee lopen zou ik oowk nie snel doen.. vink gewoon iets van mezelf wat nie iedereen meteen hoeft te weten als ik ergens loop, is iets persoonlijks zeg maar... maar jah that's just my way of thinking..

ennuh straight edge zal ik sowieso nooit worden ik vind het idee wel mooi alleen het gaat me te ver... ik ben geen addict maar ik vind het best lekker om eens een keer een alcoholische versnapering te nemen...
Oud 24-05-2002, 07:52
Hukkie
Hukkie is offline
Als we dan toch gaan zeiken over de hardcore-sXe associatie; beetje bekrompen toestand als je het mij vraagt. In feite komt het erop neer dat, hoe ontzettend sXe jouw moraal ook mag zijn, je het nooit kan zijn als je geen hardcore-fanaat bent. Dan vraag ik me toch af hoe het zit met niet-drinkende doch tevens zwaar-blowende hardcore-fanaten, ken dr namelijk genoeg. Iedere sXe-er heeft weer zn eigen vsie op het gebruik van thee, koffie, medicijnen en al die shit meer, hoe wou je dat dan gaan indelen? Of zijn er misschien verschillende rangen en standen binnen de scene waar niemand iets van weet.....?
En hoe zit het btw als je wel emocore luisterd en geen hardcore, ben je dan Soft-Xe?

hele grote
Oud 24-05-2002, 10:42
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
allemaal gelul. Ik begrijp wel dat mensen zonder drank en drugs willen leven, maar om jezelf dan SXE te gaan noemen en jezelf dan aan te sluiten bij zo'nne SXE stam hahahaha. Kan je net zo goed naar de kerk gaan, hoef je ook niet meer zelf na te denken. IS trouwens wel handig hoor, je weet al welke bands goed zijn want die maken 1 bepaalde stijl muziek. Judge en Battery en Good clean Fun enz. zijn best redelijk te pruimen hoor.

Check deze tekst; Warzone. Do you know what you're fighting for?

Punkrrock or hardcore . Do you know what you are fighting for?
Skinheadmusic once so true.,........
Straight edge scene becoming a trend. Time for this to fucking end!
Oud 24-05-2002, 10:48
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Als we dan toch gaan zeiken over de hardcore-sXe associatie; beetje bekrompen toestand als je het mij vraagt. In feite komt het erop neer dat, hoe ontzettend sXe jouw moraal ook mag zijn, je het nooit kan zijn als je geen hardcore-fanaat bent. Dan vraag ik me toch af hoe het zit met niet-drinkende doch tevens zwaar-blowende hardcore-fanaten, ken dr namelijk genoeg. Iedere sXe-er heeft weer zn eigen vsie op het gebruik van thee, koffie, medicijnen en al die shit meer, hoe wou je dat dan gaan indelen? Of zijn er misschien verschillende rangen en standen binnen de scene waar niemand iets van weet.....?
En hoe zit het btw als je wel emocore luisterd en geen hardcore, ben je dan Soft-Xe?

hele grote
sxe heeft zijn roots in hardcore maar sxe en naar hardcore luisteren heeft geen verband als je "niet naar hardcore luistert kan je niet niet drinken roken of aan "promiscuis sex" doen "natuurlijk
sxe= niet drinken niet roken geen "fake" sex niets meer niets minder.

Tuurlijk luister ik intensief naar hardcore want het komt niet uit het niets dat je van sxe gehoord hebt dat ligt wel degelijk in mijn hardcore roots Luister ik al pak em beet 6 jaar naar.

Verder doet iedereen bijna alsof het iets heiligs is HET IS GEEN GODDIENST wtf gewoon die 3 principes waar je je aan houd en toevallig een naam heeft niet iets zweverigs
Buiten de hardcore scene als je hier totaal niet naar luistert zullen mensen de term niet zo vlug voor je gebruiken nou boeiuh toch?
Verder zijn er natuurlijk mensen die sxe verschillend beschouwen en op verschillende levels aan doen tja iedereen is anders......

Ik blijf erbij dat lifestyle een persoonlijk iets is niet afhankelijk van een scene per definitie.
KUT ( DIT SCHREEF ORIGINAL MISFIT )
Oud 24-05-2002, 10:52
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
allemaal gelul. Ik begrijp wel dat mensen zonder drank en drugs willen leven, maar om jezelf dan SXE te gaan noemen en jezelf dan aan te sluiten bij zo'nne SXE stam hahahaha. Kan je net zo goed naar de kerk gaan, hoef je ook niet meer zelf na te denken. IS trouwens wel handig hoor, je weet al welke bands goed zijn want die maken 1 bepaalde stijl muziek. Judge en Battery en Good clean Fun enz. zijn best redelijk te pruimen hoor.

Check deze tekst; Warzone. Do you know what you're fighting for?

Punkrrock or hardcore . Do you know what you are fighting for?
Skinheadmusic once so true.,........
Straight edge scene becoming a trend. Time for this to fucking end!
hahha jij luistert naar jou band alsof ZIJ het woord van god of zo prediken en altijd gelijk hebben dat vind ik hypocriet hoef jij niet meer te denken makkelijk hoor
Take your own advise =p
[edit ] dit schreef originalmisfit, moet toch eens uitloggen [edit]
Oud 24-05-2002, 20:17
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
jonge,

Je praat tegen god himself.
Oud 25-05-2002, 18:36
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
sxe heeft zijn roots in hardcore maar sxe en naar hardcore luisteren heeft geen verband als je "niet naar hardcore luistert kan je niet niet drinken roken of aan "promiscuis sex" doen "natuurlijk
sxe= niet drinken niet roken geen "fake" sex niets meer niets minder.
>> Ik weet hoe het zit

Verder doet iedereen bijna alsof het iets heiligs is HET IS GEEN GODDIENST wtf gewoon die 3 principes waar je je aan houd en toevallig een naam heeft niet iets zweverigs
Buiten de hardcore scene als je hier totaal niet naar luistert zullen mensen de term niet zo vlug voor je gebruiken nou boeiuh toch?
Verder zijn er natuurlijk mensen die sxe verschillend beschouwen en op verschillende levels aan doen tja iedereen is anders......
Ik blijf erbij dat lifestyle een persoonlijk iets is niet afhankelijk van een scene per definitie.
KUT ( DIT SCHREEF ORIGINAL MISFIT )
>> Idd en ik vind niet dat het dan aan de een of andere forummer is (weet naam zo niet) om daar een lullig oordeel over te geven. 'Als je geen hardcore luisterd ben je ook geen sXe' => de grootste poep die ik ooit heb gehoord Alsof er geen moraal bij komt kijken, en daarnaast gaat mijn levensstijl dus mooi even niet voor mij bepalen wat ik luister en wat niet. ZO!
Reageren

Regels voor berichten