Advertentie | |
|
![]() |
|
sXe basically zeg je " als je je niet in de sXe (music)scene begeeft kan je niet sXe zijn" ?
Ik luister naar gevarieerde muziekstylen maar over het algemeen punk HARDCORE (JAJA) en industrieel en ik leef sxe Onze "eigen" scene
|
sxe zie ik meer als het vrijblijven van lichamelijke invloeden van buitenaf. Heel leuk, als je daar waarde aan hecht. Ik hecht daar geen waarde aan.
Ik bedoel, vrijblijven van verslaving: van 1 jointje wordt je niet verslaafd. maar goed, sXe is een en al persoonlijkheid. Er valt dus niet zoveel aan te bekritiseren, alleen vanuit je eigen standpunt en voor jezelf.
|
ik vind het super als mensen hun eigen pricipes/ lifestyle/ gedachtenkronkels enzow hebben en zich daar aan houden enzow... ik heb alleen voor mezelf zowiets ik hoef het nie zo nodig een naam te geven... en tja dr zo te koop mee lopen zou ik oowk nie snel doen.. vink gewoon iets van mezelf wat nie iedereen meteen hoeft te weten als ik ergens loop, is iets persoonlijks zeg maar... maar jah that's just my way of thinking..
ennuh straight edge zal ik sowieso nooit worden ik vind het idee wel mooi alleen het gaat me te ver... ik ben geen addict maar ik vind het best lekker om eens een keer een alcoholische versnapering te nemen...
|
Als we dan toch gaan zeiken over de hardcore-sXe associatie; beetje bekrompen toestand als je het mij vraagt. In feite komt het erop neer dat, hoe ontzettend sXe jouw moraal ook mag zijn, je het nooit kan zijn als je geen hardcore-fanaat bent. Dan vraag ik me toch af hoe het zit met niet-drinkende doch tevens zwaar-blowende hardcore-fanaten, ken dr namelijk genoeg. Iedere sXe-er heeft weer zn eigen vsie op het gebruik van thee, koffie, medicijnen en al die shit meer, hoe wou je dat dan gaan indelen? Of zijn er misschien verschillende rangen en standen binnen de scene waar niemand iets van weet.....?
En hoe zit het btw als je wel emocore luisterd en geen hardcore, ben je dan Soft-Xe? hele grote ![]()
|
![]() |
allemaal gelul. Ik begrijp wel dat mensen zonder drank en drugs willen leven, maar om jezelf dan SXE te gaan noemen en jezelf dan aan te sluiten bij zo'nne SXE stam hahahaha. Kan je net zo goed naar de kerk gaan, hoef je ook niet meer zelf na te denken. IS trouwens wel handig hoor, je weet al welke bands goed zijn want die maken 1 bepaalde stijl muziek. Judge en Battery en Good clean Fun enz. zijn best redelijk te pruimen hoor.
Check deze tekst; Warzone. Do you know what you're fighting for? Punkrrock or hardcore . Do you know what you are fighting for? Skinheadmusic once so true.,........ Straight edge scene becoming a trend. Time for this to fucking end!
||
Citaat:
sxe= niet drinken niet roken geen "fake" sex niets meer niets minder. Tuurlijk luister ik intensief naar hardcore want het komt niet uit het niets dat je van sxe gehoord hebt dat ligt wel degelijk in mijn hardcore roots ![]() Verder doet iedereen bijna alsof het iets heiligs is HET IS GEEN GODDIENST wtf gewoon die 3 principes waar je je aan houd en toevallig een naam heeft niet iets zweverigs ![]() Buiten de hardcore scene als je hier totaal niet naar luistert zullen mensen de term niet zo vlug voor je gebruiken nou boeiuh toch? Verder zijn er natuurlijk mensen die sxe verschillend beschouwen en op verschillende levels aan doen tja iedereen is anders...... Ik blijf erbij dat lifestyle een persoonlijk iets is niet afhankelijk van een scene per definitie. KUT ( DIT SCHREEF ORIGINAL MISFIT )
||
Citaat:
![]() Take your own advise =p [edit ] dit schreef originalmisfit, moet toch eens uitloggen [edit]
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|