Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel met iemand anders in de auto die ook kan rijden is wel fijner. Opzich het lijkt me zo enorm gaaf, tis alleen een kuteind weg.
||
Citaat:
![]() Of je gaat gewoon lopen, bij wijze van eh.. bedevaart ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() DEAL?? |
![]() |
|
Tot nu toe is de line-up:
Amorphis (www.amorphis.net) - Metal Stage Baaba Maal - Djuice World Music Main Stage Besh o droM (H) - Djuice World Music Main Stage Bloodhound Gang (www.bloodhoundgang.com) - Main Stage Boban Markovic Orkestar - Djuice World Music Main Stage Children of Bodom (www.cobhc.hu) - Metal Stage Chumbawamba - Djuice World Music Main Stage Daniele Sepe - Djuice World Music Main Stage Justin Adams - Djuice World Music Main Stage Kila - Djuice World Music Main Stage Kolinda (H) - Djuice World Music Main Stage Lhasa - Djuice World Music Main Stage Los De Abajo - Djuice World Music Main Stage Mardi Gras BB - Djuice World Music Main Stage Misty In Roots - Djuice World Music Main Stage Mostar Sevdah Reunion - Djuice World Music Main Stage Oi Va Voi - Djuice World Music Main Stage Omara Portuondo - Djuice World Music Main Stage Orchestre Baobab - Djuice World Music Main Stage Orchestre National de Barbés - Djuice World Music Main Stage Parno Graszt (H) - Djuice World Music Main Stage Rachid Taha - Djuice World Music Main Stage Rasmus (www.therasmus.com) - Main Stage Ricardo Lemvo - Djuice World Music Main Stage Rokia Traoré - Djuice World Music Main Stage The Klezmatics - Djuice World Music Main Stage Yat-Kha - Djuice World Music Main Stage Warsaw Village Band - Djuice World Music Main Stage Ik ken er niet zo heel veel van, maar Bloodhound Gang is toch wel erg grappig. Ennuh.... het is gewoon vet goedkoop. ![]() htpp://members.lycos.nl/merijnnuijten |
![]() |
||
Citaat:
Mag ik op je rug hee? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Enfin ik ga niet heen, kan niet, helaas, mss volgend jaar. Goedkope vakantie ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar ik wil wel een betere line up zien dan dit, want voor deze bands zou ik er niet helemaal heen reizen.. dan ga ik liever naar een festival wat dichter in de buurt.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga er zeker heen, vorig jaar had ik ook al een kaartje maar kon ik de treinreis niet meer betalen
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Tijdens zo`n festival is er eigenlijk geen reden om de prijs omhoog te schroeven; aangezien je dan hectoliters verkoopt per dag ![]()
|
![]() |
Ja, ik ga er vermoedelijk heen, in de voorverkoop kost het 60 euro, maar dan moet je ze nu in Hongarije gaan kopen. Ik ken iemand die er in juni heen gaat dus dan kan ik al aan een ticket komen.
|
![]() |
Voorverkoop 70 euro, voor 13 juni ofzo, daarna 85, en op het festival zelf 100. Of 15 euro per dag.
www.geocities.com/sziget_2004 Daar staat 'wat' informatie op van een meisje uit Hongarije met een opsomming van bands die ooit geweest zijn, dus niet alleen maar hongaarse houthakkersbands.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nieuwe programmainfo:
SEEED http://www.seeed.de Hele lekkere lome reaggae! Alleen deze band is de entree van slechts 80 euro voor zeven dagen al helemaal waard..... |
![]() |
|
![]() |
Heu ik heb de reiskosten per auto voor 4 man op rond de 90 per persoon berekend (heen en terug) bij 1 op 12. Dat valt wel mee toch: 90+90 = 180 en 70 EUR om een week rond te komen. Da's evenveel als ik bij 3 dagen Pinkpop uitgeef. Bovendien kun je met ze 5en in een auto, en een busje huren kan ook (ken iemand die heeft dat gedaan vorig jaar maar ik weet niet meer wat dat kostte).
Weet er iemand of je aan pas
||
![]() |
Citaat:
http://ticket.sziget.hu/sziget_eng/ ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Asian Dub Foundation
fun lovin criminals Slayer Morcheeba Patti Smith Panjabi MC Slobo Lamb Massive Attack Voodoo Glow skulls Bueno Vista Social Club Darren Emerson Dillinja Armand van Helden van vorig jaar, best wel vet, voor 70 euro een week feesten in hongarije zie ik wel zitten ![]()
||
Citaat:
Kan dus best dat het in Polen nog wel nodig is om een pp te hebben en in Hongarije niet.
||
Citaat:
![]() volgend jaar dan maar ![]()
|
kaarten kun je gewoon via internet reserveren, voor de prijs van de voorverkoop en dan in de zomer als je in Boedapest bent ophalen bij een of ander adresje. Althans, zo ging hebben wij het gedaan twee jaar terug. Kaartje ophalen, metro naar Sziget, terrein opstrompelen, plek uitzoeken voor de tent (achterin, bij het worldmusicpodium is een relaxte plek, niet teveel herrie, schaduw onder de bomen (dus kun je tot een uur of 10 in de tent blijven liggen zonder dat je met luchtbed en al richting Donau drijft) Offe...een beetje door de rimboe naar de waterkant. Kun je zwemmen en kampvuurtjes maken en je hebt dan meer het gevoel dat je aan het massa-wildkamperen bent dan dat je op een festival bent
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |