Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ieder mens heeft vrienden nodig. (geen discussiepunt ofwel?)
en als puber/tiener wil je je toch wel een beetje ''popi'' voelen. dus ga je een groep zoeken waarbij je het beste past, en die de meeste mensen trekt.. en trouwens, waar je mee omgaat word je mee besmet..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() laatst zat ik iets in mijn kluisje te doen op school en ik zat naar talib te luisteren of zo en toen kwam er een ventje uit de eerste of tweede klas en die dacht zeker dat ik naar 2pac zat te luisteren en die zei: 'smoke weed all day'. en toen zei zijn vriendje die bij hem stond: daar weet hij toch niets vanaf of daar luistert hij toch niet naar of zo. toen had ik echt zin om mijn hoofd heel hard tegen het kluisje aan te slaan. maar nare man heeft het antwoord eigenlijk al gegeven. blijkbaar krijg je als je belachelijk dure kleding koopt en zware kettingen waarvan je dagenlang nekpijn krijgt meer respect in The Hood. en niet te vergeten, je kan meer chickies playe maar iedereen zijn eigen shit zeg ik altijd, als iemand een thug wil zijn, als iemand een breezahslet wil zijn dan doet ie het maar. ik zal nix zegge
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heeft hij een irritante overslaande blagenstem. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
nietwaar st33f? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar ok, dan verander ik m naar: Nelly zingt/praat altijd moeilijk.
||
Citaat:
![]() En ach, als je het leuk vind om een wannabe-gangster te zijn moet je dat vooral doen. Maar het is vaak zo nep en kansloos.
|
ik had eerder ook al gepost...
en ondanks dat jullie het helemaal lopen af te zeiken wilde ik nog ffw at toevoegen ![]() ik zei dat mn vriend zo'n thug-figuur is zeg maar. En dat ie uit Johannesburg komt. Nu zag ik vandaag wèèr een litteken wat ik nog niet bij hem had gezien... gevecht met de 'east-side' van Johannesburg....want hij woonde in west. ik geloof hem wel, maar toch, dit is gewoon zooooooooooooooo nutteloos ![]() net als voetbalhooligans ![]() ![]() gelukkig is ie geen wannabe ![]()
||
Citaat:
"tha westside of Johannes burg" ![]() ik hoop niet dat je verwacht dat iemand op dit forum jouw of je trieste thug vriendje nog serieus neemt...
|
Verwijderd
|
Mjah, ik zat op een 'gangster thuglife' school in Amsterdam waar ik de enige niet-moslim was, dus ik moest elke dag tupac na-rap wedstrijden en geblaat over wat nou wel of niet 'tuglijf' is .
Over de stijl zelf heb ik nix te zeggen, als iemand zich zo wilt kleden moet ie het zelf weten, altos lopen vergeleken met hun ook behoorlijk anders bij. Maar zodra 'Sjaak' uit Amsterdam zuid een wuwearbroek koopt, en zich op internet 'Thug gangsta-DAMSCO87' noemt en nelly enzo luistert en denkt dat ie de man is ,. dan heeft ie dat fout. Het woord thug vind ik ook zo fucking debiel, ik kom uit een Ierse-engelstalige famillie, en Thug betekent gewoon domme crimineel, iemand die slecht of kwaadaardig is. Niet om op te scheppen , maar ik heb waarschijnlijk meer 'thug' dingen gedaan dan al die neppe wannabe's. maar ik loop niet in wijde kleding en luister geneens naar hiphop. |
![]() |
|
![]() |
zoooozo, je houd je er nog al mee bezig
![]() maar mijn naam... das niet mijzelf hoor, om maar ff over die billenschuddende sletjes trug te komen... ik luister gewoon veel naar 2pac enzo, daar komt het vandaad... ik hang heus niet de hele dag bij pimps (het woord alleen al ![]() ![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder denk ik dat d'r meer achter dat thug-zijn zit. Iedereen geeft d'r z'n eigen betekenis aan en ziet 't anders. |
![]() |
||
Citaat:
..Nee het kán als scheldwoord gebruikt worden, in deze context is dat dus duidelijk niet het geval. Ga de break out lezen ofzo.
|
Verwijderd
|
Daarom zei ik, het is echt geen lolletje als je moet overleven door drugs te verkopen en af en toe een mede'nigga' (
![]() Moord door een andere zwarte is doodsoorzaak nummer 1 onder de zwarte bevolking in Amerika. Het is echt niet stoer om een wapen te dragen. Mensen als Common, the Roots en vele anderen signaleren dat goed, maar het zijn de Ja Rule-figuren die doen alsof dat stoer is, terwijl ze zelf nog nooit een gevangenis van binnen hebben gezien. Met z'n Murder Inc. label. Pff. Bitch ass. |
![]() |
|
ach je kan t ze ook niet kwalijk nemen een normale opleiding hebben ze nooit gehad [geloof ik], dom zijn ze iig wel...en tis gewoon "in" ofzo...mijn zusje is ook zown thug, ik kan dr alleen maar uitlachen met die wannabee gangster vrienden van dr...op fotos doet ze altijd het murder inc teken en in iedere zin van dr zit wel een scheldwoord....brrrr krijg soms bijna een hekel aan dr...
en ze kijkt ook nog zo ontzetten op mij neer omdat ik geen "echt hiphop" luister volgens haar.... ![]() |
![]() |
|
Nou "Thug Life" komt volgens mij van de muziekstijl "Gangster Rap" Een muziekstroom die is ontstaan uit "Rap"
Op TV zie je de laatste tijd veel GANGSTERRAPPERS die rappen over drugsdealen, bitches die ze hebben geneukt en hoeveel geld ze wel niet hebben. De meeste komen uit de achterstandswijken en zijn er ook trots op. Het gevolg is, is dat veel jongetjes net zoals hun willen zijn, zij zijn een echte Thug en hun willen ook een Thug zijn ![]() ![]() Zo zie ik veel wannabees in mijn omgeving, zelfs van die nerdjes die uit een rijke familie komen en op het gymnasium zitten en denken dat ze een "gangsta nigga" zijn met de allerduurste Karl Kani outfit betaald door zijn vadertje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zie zelf ook wel hoe belachelijk het klinkt ![]() maar ja, ach. Het is waar, en daarom wilde ik het jullie toch niet onthouden ![]() Johannesburg is wèl de crimineelste stad van de wereld. dus zo raar klinkt het dan weer niet. Of klonk het beter als ik had gezegd dat ie uit de westside van L.A. kwam. ![]() ik had ook niet verwacht dat mensen het serieus zouden nemen, omdat dit toch één groot afzeik topic is. Op alle verschillende levensstijlen valt zoveel af te kraken. Ik heb respect voor iedereen die doet wat ie zelf wil en waar ie in gelooft. alleen nazi-figuren niet... ![]()
|
![]() |
Hmz.. Ik luister wel naar die muziek, ik scheld veel maar ik zie er verder normaal uit en ben gewoon mezelf.. Al dat thug gedoe laat ik wel aan andere over..
Trouwens de echte thug rappers doen er helemaal niet zo stoer over, sukkels zoals Ja rule weten niet waar ze het over hebben en denken dat het stoer is.. ps: 2pac ft. Nas - Thug Mansion (acoustic) |
![]() |
|
Krez
![]() Gelukkig kom ik niet vaak zon ''thug'' tegen. Ik snap ze niet. Ze kleden zich ongeloofelijk lelijk en hun sieraden zijn hartstikke nep, ja die van de rappers niet dan, en dan denken ze dat ze daar stoer mee zijn? En als je langsloopt krijg je dingen naar je kop als ''Yo chick! nice ass''. Ik bedoel hoe zielig kan je doen.. offtopic: Een nieuwe neus was jij in Roermond maandag ? Dacht dat k je zag maar k wist niet zeker en ik dacht ''ga maar niet vragen want die altos willen toch niet met je praten'' ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jep ik zag je ook ... je ogen zijn echt herkenbaar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ghehe bij di-rect heb ik ook nog MOEILIJK irritant staan doen |
![]() |
||
Citaat:
Bluh ik heb me vermaakt daarzo ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
good old one. geef commentaar van de sig, avater boven je. annetjuh | 500 | 19-12-2004 13:35 | |
Lifestyle |
thug life Tupac A. Shakur | 25 | 18-08-2003 17:55 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Muziek |
Life goes on Evil creature | 28 | 18-04-2003 19:11 | |
Muziek |
>> Tupac - betterdayz << Het nieuwe album komt eraan!!!! styles J | 257 | 13-12-2002 18:37 |