Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2003, 18:55
Multilot
Multilot is offline
een goede vriendin van mij heeft een keer vastgezeten in een trein. Die zou later die dag worden schoongemaakt. Ze dacht dat hij gewoon door zou rijden. Ze heeft er uiteindelijk een half uur ingezeten, totdat hij speciaal voor haar terugreed naar het perron om haar af te zetten

Beryll is toch een lamp van de ikea???
Oud 03-11-2003, 19:03
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
arP schreef op 03-11-2003 @ 18:37:
conductrice, van waar gaat de trein naar rotterdam (vanuit dordrecht) vanaf spoor 1
wij wachten
eeh jongens je moet vanaf spoor 3 gaan hij staat te wachten
wij goed en wel in die trein, we wachten op assistentie van de spoorwegpolitie dit kan enkele minuten duren excuses voor de overlast,
zegt een buiten staander op spoor 1 vertrekt de trein naar r'dam nu, ga op spoor 1 op de conducteur af, meneer gaat deze trein nu rijden of die andere, deze zegt hij we hebben sein veilig gekregen, volgend station, uw word verzocht over te stappen op en buslijn naar rotterdam deze trein rijdt niet verder wegens technische problem

dordrecht-r'dam normale reistijd 15-20 min
deze keer anderhalf uur
ik begrijp er niks van
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 19:11
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Omroeper: 'Deze trein gaat dadelijk verder als trein...'
(OOOWwww......ik dacht als vliegtuig.... )
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 19:13
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Multilot schreef op 03-11-2003 @ 19:55:
een goede vriendin van mij heeft een keer vastgezeten in een trein. Die zou later die dag worden schoongemaakt. Ze dacht dat hij gewoon door zou rijden. Ze heeft er uiteindelijk een half uur ingezeten, totdat hij speciaal voor haar terugreed naar het perron om haar af te zetten

Beryll is toch een lamp van de ikea???

Hehe een vriendin van mij heeft dat ook ooit meegemaakt.....zat ze in een treindeel dat niet weg zou rijden, maar naar de trein-garage zou gaan....schrok zich ook lam...gelukkig was ze niet de enige want er was nog een man die ook in het verkeerde treinstel was gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 10:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- De treinstakingen een paar jaar geleden, dat was net in mijn tentamenweek moest ik met de Interliner gaan naar school.

- De afgelopen 8 weken is het al 4 keer voorgekomen dat de stoptrein van Sittard naar Maastricht Randwyck alleen maar doorreed naar Maastricht vanwege vertraging. Nou, ik moet als ik naar school ga opstappen op Maastricht Randwyck, sta ik daar lekker. Normaal kun je dan altijd nog op Randwyck de internationale trein naar Maastricht pakken die ongeveer dezelfde tijd daar aan komt en op Maastricht dan overstappen op de stoptrein. Maja... als die OOK vertraging heeft wordt het moeilijk. Is me in de afgelopen 4 weken meer voorgekomen dan in de 3 schooljaren hiervoor.

- Een keer ging ik naar huis met de stoptrein van Sittard naar Maastricht Randwyck. Die had vertraging, dus reed niet verder dan Maastricht. Op Maastricht pakte ik de volgende trein naar Randwyck 10 minuutjes later. Reed die ook weer niet door, omdat ze van machinist moesten wisselen en die nieuwe machinist kwam op zijn dooie gemakkie gewoon 5 moeten nadat de trein had moeten vertrekken naar Randwyck aanwandelen. Gevolg: moest ik maar met de bus naar huis.

Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt:
- We maakten met een aantal vrienden vorig jaar in de zomer een uitstapje naar Duinrell. We pakten de laatste trein naar huis maar we wisten niet dat er veel grote vertragingen die dag waren. Reed die niet meer door naar Maastricht/Heerlen, maar tot Eindhoven! Van Eindhoven zijn we naar Venlo gereisd, daar kwamen we om kwart over 1 's nachts aan (ook met veel vertraging) en in Venlo hebben we nog uren rondgelopen voor een pension of iets dergelijks te vinden. Vonden we niet, zijn we rond een uur of 4 op het station gaan slapen. De dag erna stonden we op (na natuurlijk slecht geslapen te hebben), om 6 uur zou wel de eerste trein gaan. Maar dat was dan wel een fout van ons, we hadden ons vergist: de eerste trein ging om 7 uur, niet om 6 uur, want het was zaterdag. Konden we nog een uur wachten (in dat uur hebben we wel nog voor het station een arrestatie van een Turk gezien die onschuldige mensen lastig viel) om 7 uur gingen we van Venlo naar Roermond, in Roermond stapten we over, en uiteindelijk was ik om half 9 's morgens thuis. Alleen maar door die klote-vertraging. Maar goed: van de andere kant wel een leer voor de volgende keer: NOOIT rekenen dat de laatste trein doorrijdt naar het eindstation!!!
Oud 05-11-2003, 11:26
Sitia
Sitia is offline
Nou.. da was met mn beste vriendin..
We zouden naar Eindhoven gaan, naar een vriendin die moest dansen, maar we waren te laat.. *shame shame*
Toen zijn we dus doorgereden naar R''dam, en daarna nog naar A''dam en toen met heel veel omwegen weer naar huis om maar langer in de trein te zitten..

En jaah.. k heb wel een leven hoowr!
Oud 05-11-2003, 11:32
twinkling
twinkling is offline
Zat in een coupé met 'n vriend, deed het omroepspeakertje het niet. Dus die trein stopt zo, wij gewoon blijven zitten. Klopt er een conducteur op het raam. Voeten van de bank af, denkende dat het daar aan ligt. Klopt die nog harder. Snappen er niets van. Komt er een conducteur de coupé binnen en zegt:"Dit is het eindstation, er zijn wegwerkzaamheden, probeer maar een andere trein te vinden."
Dit is alleen uiterst moeilijk als je geen verstand hebt van treinkaarten heb ik gemerkt.
Reageren

Regels voor berichten