Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 08:03
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
al gevonden
Oud 17-06-2003, 10:32
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 16-06-2003 @ 22:46:
Oh oh...
Wanneer kan ik dat volgende hoofdstuk lezen?
Vond het echt leuk

mwahahahahaha

Ik heb hem bijna af, ik zal het wel zeggen als je hem kan lezen

Citaat:

*jeeeeh* Amber en Trudy zijn trug
En ik vind ze allebei lief. Trudy ook, want die heeft altijd cool haar !
Trudy is wel gaaf, vooral als ze gefrustreerd en kwaad is

Ik weet nog zo goed hoe ze reageerde toen Brady was gekidnapt in serie 2 toen Patsy op d'r moest letten

Trudy is het mooiste als ze kwaad is

En ik wil niet dat Amber en Jay elkaar leuk gaan vinden

Voor je het weet gaan ze nog samen een stad besturen

Dan zou Jay echt een 2e Bray worden

Maarja, Jay en Trudy is al helemaal nix

Jay en Ebony is nog net uit te houden

Maar toch..... Ebony was IMHO het beste toen ze bij Zoot was

Evil Ebony! Ik wil weer een Evil Ebony!!

Is het iemand anders ook opgevallen dat Java ook emoties heeft naast haat, woede en bitcherigheid?

Het had op zich wel wat gisteren, een jankende Java bij Ram

"I need you!" blablabla

Ze moet vaker zo doen, misschien ga ik d'r dan nog ooit es leuk vinden
Oud 17-06-2003, 10:37
Adrenaline
Adrenaline is offline
ghehe, the hots for depending women Rufus Lee?
Oud 17-06-2003, 13:33
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
ik vind ook dat ebony and trudy het beste evil kunnen speler, daar zijn ze het beste in.
Dat gaat ebony ook weer doen heb ik gehoord, in Serie 5 verlaat ze jay om een relatie te beginnen met ZOOT die is terug gekeert. Samen proberen ze de stad over te nemen
(heb ik gehoort dus he)
Oud 17-06-2003, 13:54
snoops
snoops is offline
Gister was het weer vehet!!!!!!!!!!
Oud 17-06-2003, 14:30
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
prinses eowyn schreef op 17-06-2003 @ 14:33:
ik vind ook dat ebony and trudy het beste evil kunnen speler, daar zijn ze het beste in.
Dat gaat ebony ook weer doen heb ik gehoord, in Serie 5 verlaat ze jay om een relatie te beginnen met ZOOT die is terug gekeert. Samen proberen ze de stad over te nemen
(heb ik gehoort dus he)
ze gaat helemaal paranoid doen omdat ze dus blijft denken dat er iets tussen jay en amber is, jay kan het allemaal niet meer aan (*proest*) en het is over. trudy en jay komen op de één of andere manier bij elkaar, en jay is ervan overtuigd dat zij the one voor hem is, tijdje later gaat amber volgens mij ook nog dr liefde voor m verklaren...

wat heeft iedereen toch met jay? ik vind m zo'n lieverdje... bah... *rent hard weg* (maar James is een heerlijk menneke)
Oud 17-06-2003, 14:32
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 17-06-2003 @ 11:37:
ghehe, the hots for depending women Rufus Lee?
Can't help it

Afhankelijke vrouwtjes zijn makkelijk te overheersen

Ik hou van makke vrouwtjes die je makkelijk kan overheersen

Helaas zijn die niet zo makkelijk te vinden

Ik vond Salene daarom ook zo leuk in serie 2 en 3.... Zo afhankelijk

Jammer dat ze nu zo'n motor-chick is
Oud 17-06-2003, 14:40
Adrenaline
Adrenaline is offline
ghhehe
Oud 17-06-2003, 14:40
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 17-06-2003 @ 15:30:
ze gaat helemaal paranoid doen omdat ze dus blijft denken dat er iets tussen jay en amber is, jay kan het allemaal niet meer aan (*proest*) en het is over. trudy en jay komen op de één of andere manier bij elkaar, en jay is ervan overtuigd dat zij the one voor hem is, tijdje later gaat amber volgens mij ook nog dr liefde voor m verklaren...

wat heeft iedereen toch met jay? ik vind m zo'n lieverdje... bah... *rent hard weg* (maar James is een heerlijk menneke)
Jay is een beetje een te erg lieverdje, hij moet harder zijn, net als Ram of Zoot

En wat heeft Jay wat bijvoorbeeld Luke niet had? Dat was, volgens een meid uit mijn klas, ook een gigantisch lieverdje, maar daar hoor je niemand over

Maar echt, ik vindt Jay en Trudy het meest belachelijke koppel wat ik ooit heb gezien

Wat hebben ze in Zootsnaam gemeen?

Trudy laat zich overheersen door emoties, Jay toont bijna geen emoties...

Jay weet hoe 'ie zich moet verdedigen, Trudy krijg je zo tegen de vlakte

Trudy is/was een Mall Rat, Jay was een Techno...

Trudy is een vrouw, Jay een man... Heej, dat kan misschien verklaren waarom ze wat met elkaar krijgen
Oud 17-06-2003, 16:57
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef op 17-06-2003 @ 15:40:
Jay is een beetje een te erg lieverdje, hij moet harder zijn, net als Ram of Zoot

En wat heeft Jay wat bijvoorbeeld Luke niet had? Dat was, volgens een meid uit mijn klas, ook een gigantisch lieverdje, maar daar hoor je niemand over

Maar echt, ik vindt Jay en Trudy het meest belachelijke koppel wat ik ooit heb gezien

Wat hebben ze in Zootsnaam gemeen?

Trudy laat zich overheersen door emoties, Jay toont bijna geen emoties...

Jay weet hoe 'ie zich moet verdedigen, Trudy krijg je zo tegen de vlakte

Trudy is/was een Mall Rat, Jay was een Techno...

Trudy is een vrouw, Jay een man... Heej, dat kan misschien verklaren waarom ze wat met elkaar krijgen
ik snap het ook niet *kots* ik blijf trouwe Jebony fan nou zou dat misschien kunnen komen omdat ik Trudy een verschrikkelijk hysterisch mens vind, maar ja...
over Luke: ugh.. nee... hij had gewoon zo'n raar muizig hoofd.. niet echt liefig ofzo...
Oud 17-06-2003, 17:34
Adrenaline
Adrenaline is offline
Jay & Ebony
Idd, die Luke was een beetje raar. Maar met blond haar is 'ie best wel te doen hoor
En idd, Trudy en Jay zijn echt 100x zipp!

Dus vandaag is Ved gedelete
Trudy is nog altijd een bitsj
Amber doet net als altijd uit de hoogte en het is uit tussen pride en Salene
Oud 17-06-2003, 17:45
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 17-06-2003 @ 18:34:

jaa... maar daar heb ik gister ook al om gerouwd *schopt de makers van tt*
Oud 17-06-2003, 18:03
Adrenaline
Adrenaline is offline
ik vroeg mij even af daarstraks, kun je niet met mensen van de cast ergens chatten ofzo?

hierrrrrrrrrrr met James!!!
Oud 17-06-2003, 18:05
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 17-06-2003 @ 19:03:
ik vroeg mij even af daarstraks, kun je niet met mensen van de cast ergens chatten ofzo?

hierrrrrrrrrrr met James!!!
ja, ze hebben af en toe cast chats op het officiele tribe board!!!! james is al geweest
Oud 17-06-2003, 18:43
Noínden
Noínden is offline
Jaimig, 1 dag niet geweest, ongeveer 30 nieuwe posts... And we're back...

@ Rufus Lee; ik heb je verhaal gelezen, en ik moet zeggen dat ik niet kan wachten tot het volgende hoofdstuk. T is echt goed!

Btw, stelletje spoilertypes!
Oud 17-06-2003, 18:59
Toet0r
Toet0r is offline
ik moet morgen echt kijken! ik heb het vandaag al weer gemist
Oud 17-06-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Nospheratou schreef op 17-06-2003 @ 19:43:

ja he, ik ben als tribe-wannabefan nog niet op de hoogte van alles
Oud 17-06-2003, 19:37
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 17-06-2003 @ 17:57:
ik snap het ook niet *kots* ik blijf trouwe Jebony fan nou zou dat misschien kunnen komen omdat ik Trudy een verschrikkelijk hysterisch mens vind, maar ja...
over Luke: ugh.. nee... hij had gewoon zo'n raar muizig hoofd.. niet echt liefig ofzo...
Ik vindt Trudy wel gaaf, ze is leuk hysterisch
Maar samen met Jay, neej! :/

Volgens mij ben ik een van de weinige mensjes die Luke juist wel gaaf vond
Oud 17-06-2003, 19:40
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 17-06-2003 @ 18:34:
Jay & Ebony
Idd, die Luke was een beetje raar. Maar met blond haar is 'ie best wel te doen hoor
En idd, Trudy en Jay zijn echt 100x zipp!

Owkeej, Jay en Ebony is leuk, maar toch blijf ik een Zoot en Ebony-fan

Maar Jack en Ebony zou ook wel gaaf zijn

Of Amber en Jack

Anyway....

Luke lijkt me trouwens echt niet leuk met blond haar, ik vond hem met blauw haar juist zo gaaf
Oud 17-06-2003, 19:48
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 17-06-2003 @ 19:43:
Jaimig, 1 dag niet geweest, ongeveer 30 nieuwe posts... And we're back...

@ Rufus Lee; ik heb je verhaal gelezen, en ik moet zeggen dat ik niet kan wachten tot het volgende hoofdstuk. T is echt goed!

Ik heb het nieuwe hoofdstuk bijna af, ik moet enkel effies het einde van het hoofdstuk bedenken...

Het komt iig deze week nog af
Oud 17-06-2003, 19:55
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef op 17-06-2003 @ 20:40:

Luke lijkt me trouwens echt niet leuk met blond haar, ik vond hem met blauw haar juist zo gaaf
Jaja, ik vond zijn blauwe haar ook leuk hoor!
Maar dan pas toen hij bij de Chosen wegging, want voordien had hij net zo'n soort Will Smith kapsel a la Fresh Prince --> vierkant blok op zijn hoofd!.
Maar ik kwam laatst toevallig foto's tegen met zijn blonde haar, nouja eerder wit en dat stond hem ook heel erg goed
Oud 18-06-2003, 08:24
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 17-06-2003 @ 15:30:

jay en trudy? die passen absoluut niet bij elkaar
Oud 18-06-2003, 08:27
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 17-06-2003 @ 17:57:
ik vind luke best wel lief, maar hij ging met ellie, en ellie had al met jack, en jack is nog liever dan luke dus vandaar.....
die ******* pakt ellie af van jack!!!!!
Oud 18-06-2003, 08:29
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
ik vind het echt jammer dat ved gedelete is
hij begon net gevoelens te tonen en een beetje meer de richting van zijn broertje in te gaan....
Oud 18-06-2003, 09:37
Anteverta
Anteverta is offline
Ik vond Luke leuk toen hij nog in dat chosenjurkding rond wandelde. Toen hij ze eigen kleren aan deed kon ik echt wel van hem kotsen!!

Even een mededeling... ik ga vrijdag op vakantie naar Amerika voor 3 weken. maar ik als trug kom zal dit topic wel vol zijn.. wel snel een nieuwe openen hoor Moet toch een beetje op de hoogte blijven ...

Ik hoop eigenlijk dat de zomerstop heel snel is. Dan kan de laatste paar afleveringen misschien nog opnemen en kijken als ik thuis ben. Maar anders mis ik echt heeeeel veel
Oud 18-06-2003, 10:10
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ja idd, toen Luke zijn jurk uitdeed zag het er idd niet uit!
Die spillebeentjes...ieeehw wat is die dun!
Maar het is dus wel zeker dat ze een zomerstop gaan houden hè?
Het stomme is dat het dat weer zo lang duurt voordat serie 5 weer begint. Als het aan Yorin ligt zenden ze die pas rond november uit ofzo, dat was ook zo met DBZ.
Oud 18-06-2003, 11:05
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 17-06-2003 @ 20:55:
Jaja, ik vond zijn blauwe haar ook leuk hoor!
Maar dan pas toen hij bij de Chosen wegging, want voordien had hij net zo'n soort Will Smith kapsel a la Fresh Prince --> vierkant blok op zijn hoofd!.
Maar ik kwam laatst toevallig foto's tegen met zijn blonde haar, nouja eerder wit en dat stond hem ook heel erg goed
Ja, toen 'ie nog bij de Chosen zat, had 'ie een lelijk kapsel, da's waar...

Maar daarna werd het zwaar gaaf

Ik zie hem gewoon niet voor me met blond/bijna wit haar...

Volgens mij gaat 'ie dan te veel op een Scooby Doo-figuurtje lijken
Oud 18-06-2003, 11:06
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
prinses eowyn schreef op 18-06-2003 @ 09:27:
ik vind luke best wel lief, maar hij ging met ellie, en ellie had al met jack, en jack is nog liever dan luke dus vandaar.....
die ******* pakt ellie af van jack!!!!!
nouw, Ellie was nou ook niet bepaald een trouw iemand, he

De hele tijd ook op Luke af gaan en zodra Jack eindelijk es terug komt, gaat ze na een romantisch etentje staan tongen met Luke

Arme Jack
Oud 18-06-2003, 11:11
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 18-06-2003 @ 10:37:
Ik vond Luke leuk toen hij nog in dat chosenjurkding rond wandelde. Toen hij ze eigen kleren aan deed kon ik echt wel van hem kotsen!!

Even een mededeling... ik ga vrijdag op vakantie naar Amerika voor 3 weken. maar ik als trug kom zal dit topic wel vol zijn.. wel snel een nieuwe openen hoor Moet toch een beetje op de hoogte blijven ...

Ik hoop eigenlijk dat de zomerstop heel snel is. Dan kan de laatste paar afleveringen misschien nog opnemen en kijken als ik thuis ben. Maar anders mis ik echt heeeeel veel
Hm, ik ben juist gek op Luke's gewone kleren, dat Chosen gewaad vonnik zo vaag.... Dat 'ie nooit struikelt met dat over de grond slepende kleed wat 'ie toen droeg

Als ik het goed heb berekend zenden ze komende maandag en dinsdag de laatste 2 afleveringen van serie 4 uit....

Maar ik wil geen zomerstop!!!!!

Dan moet ik weet ik het hoe veel maanden wachten tot serie 5

Ik wil gloeiende gloeiende serie 5 zien!!

Want dan komt Jack terug en gaat Ebony vaagjes doen enzow

Als we een zomerstop krijgen zal Yorin het wel weer vanaf serie 1 allemaal overnieuw uit gaan zenden....

En dan zijn we weer maanden bezig met het herhalen van die hele zooi
Oud 18-06-2003, 11:26
Anteverta
Anteverta is offline
Ik hoop toch echt op een zomerstop, dan mis ik tenminste niet zo veel
Oud 18-06-2003, 12:17
FireCracker
FireCracker is offline
ik hoop dat de s4 weer gaan herhalen *lol* of gewoon alles maar weer...
Oud 18-06-2003, 12:22
Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
prinses eowyn schreef op 17-06-2003 @ 08:46:
[afbeelding]
wat is er met ram's stoel gebeurt?
Ik heb ook al een foto gezien waar hij gewoon staat, zonder krukken
Oud 18-06-2003, 15:42
snoops
snoops is offline
Toch geen zomerstop he? Dat duurt veel te lang! De vorige keer dat het stopte was ik al bang dat ze de hele serie hadden afgeschaft! Maar is het echt zeker van die zomerstop?
Oud 18-06-2003, 16:43
Anteverta
Anteverta is offline
Ik vond het echt leuk vandaag!!
Stomme Jay ook, hij moet niet terug naar de stad. Hij en ebony moeten samen gelukkig gaan worden!
Oud 18-06-2003, 16:49
Toet0r
Toet0r is offline
*tegen voorhoofd slaat*

ik riep op schookeihard dat ik het weer moest ghaan kijken vandaag en ik ben het weer vergeten!
Oud 18-06-2003, 16:58
Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 18-06-2003 @ 17:49:
*tegen voorhoofd slaat*

ik riep op schookeihard dat ik het weer moest ghaan kijken vandaag en ik ben het weer vergeten!
Dom dom dom.....
Oud 18-06-2003, 17:41
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 18-06-2003 @ 12:26:
Ik hoop toch echt op een zomerstop, dan mis ik tenminste niet zo veel
Ik wil geen zomerstop!!

Maar als ze toch iets willen herhalen, laat ze dan enkel serie 1 doen en dan maar verder met serie 5

Maarja, ik ken Yorin wel, die zullen vast wel alles gaan herhalen, de naaiers
Oud 18-06-2003, 17:43
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 18-06-2003 @ 17:49:
*tegen voorhoofd slaat*

Oh my Zoot!!

Ik wordt al gek als ik de 1e 5 minuten mis
Oud 18-06-2003, 18:30
Noínden
Noínden is offline
Ik ook!! En Luke is (stiekempjes) ook eentje van mijn favorietjes. Ik weet niet, hij is zo schattig...

Trouwens, ik heb net dat hele verhaal opnieuw gelezen (3e keer nog maar ), maar Ved met een handdoek om zijn middel? The Guardian met smilie-ondergoed? *Is zwaar geinteresseerd* Hoe kom je erop?!?

En dat plaatje met Ram op krukken; wie staat daar naast hem? Hoort die ook bij de serie? I like him...
Oud 18-06-2003, 19:24
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 18-06-2003 @ 17:43:
Ik vond het echt leuk vandaag!!
Stomme Jay ook, hij moet niet terug naar de stad. Hij en ebony moeten samen gelukkig gaan worden!
Idd, maar toch, Ved zou daar nog zijn.
En boven alles..Jay in ACTIE --> als in Ram van de troon af stoten.
OEHLALA!
Oud 18-06-2003, 19:33
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef op 18-06-2003 @ 18:43:
Oh my Zoot!!

Ik wordt al gek als ik de 1e 5 minuten mis
Het is dat mijn broertje thuis was en ik de videorecorde hoogstpersoonlijk van tevoren had aangesloten want anders had ik mezelf echt wat aangedaan. Ik moest nl reisdocumente in orde maken en dat duurde nogal een tijdje.
Eisend dat mijn broertje thuisbleef en voor mij The Tribe op wilde nemen heeft toch effect gehad, eenmaal thuis lekker kijken

ontopic:

WAAROM zoende Amber Jay?

ik hoop ook dat ze een zomerstop nemen, en dan alles uit serie 4 herhalen want ik ga nl ook op vakantie

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 19:35.
Oud 18-06-2003, 20:22
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 18-06-2003 @ 19:30:
[B]
Trouwens, ik heb net dat hele verhaal opnieuw gelezen (3e keer nog maar ), maar Ved met een handdoek om zijn middel? B]
oe, ik was nog niet begonnen maar dat zou ik dan toch maar eens even heel snel moeten doen...
Oud 19-06-2003, 08:13
Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 18-06-2003 @ 20:33:
WAAROM zoende Amber Jay?
Omdat ze gemeen is, en hem stiekem van Ebony wil jatten
die kleine slet
Oud 19-06-2003, 08:26
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 19-06-2003 @ 09:13:
Omdat ze gemeen is, en hem stiekem van Ebony wil jatten
die kleine slet
maffe doos!
Oud 19-06-2003, 09:12
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 18-06-2003 @ 19:30:
Ik ook!! En Luke is (stiekempjes) ook eentje van mijn favorietjes. Ik weet niet, hij is zo schattig...

Trouwens, ik heb net dat hele verhaal opnieuw gelezen (3e keer nog maar ), maar Ved met een handdoek om zijn middel? The Guardian met smilie-ondergoed? *Is zwaar geinteresseerd* Hoe kom je erop?!?

En dat plaatje met Ram op krukken; wie staat daar naast hem? Hoort die ook bij de serie? I like him...
Nouw, hoe ik erop kom?

Gewoon een hele grote fantasie hebben

Ik schrijf gewoon alles op wat in me op komt

Zeg, hebben we het over dit plaatje van Ram op krukken?

Dat kan ik wel zeggen

Links van Ram staat Slade, een nieuw menneke

Maar is 'ie goed, slecht? Only time will tell

*mysterieus muziekje begint te spelen*

Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 09:22.
Oud 19-06-2003, 09:14
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 18-06-2003 @ 20:24:
Idd, maar toch, Ved zou daar nog zijn.
En boven alles..Jay in ACTIE --> als in Ram van de troon af stoten.
OEHLALA!
neeheej!!!!

Als Ram toch van de troon af moet worden gestoten, laat het dan door iemand anders dan Jay gebeuren, Java bijvoorbeeld

Lieve help, door die paar afleveringen van kwetsbaarheid van Java ben ik d'r leuk gaan vinden!!

Hm.... Nu ik er over nadenk, heb ik eigenlijk liever dat Ram van de troon word gestoten door Jay dan door Mega
Oud 19-06-2003, 09:35
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef op 19-06-2003 @ 10:14:
neeheej!!!!

Hm.... Nu ik er over nadenk, heb ik eigenlijk liever dat Ram van de troon word gestoten door Jay dan door Mega
En zo is het!
Mega....schurfterig onderkruipsel...
Oud 19-06-2003, 09:46
Adrenaline
Adrenaline is offline
TW: How did you get the part in The Tribe?

Morgan - I auditioned for the part of Jay, then when the character of Patch came up it came to me.

(aldus Morgan Palmer-Hubbart/ Patch)

Even eerlijk, zien jullie Patch nou in de rol van Jay?
I for one don't think so!
Hij heeft er een te lief gezicht voor!
Oud 19-06-2003, 11:09
Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 19-06-2003 @ 10:46:
TW: How did you get the part in The Tribe?

Morgan - I auditioned for the part of Jay, then when the character of Patch came up it came to me.

(aldus Morgan Palmer-Hubbart/ Patch)

Even eerlijk, zien jullie Patch nou in de rol van Jay?
I for one don't think so!
Hij heeft er een te lief gezicht voor!
Denk het ook niet. Hij is veel te schattig om Jay te zijn. Maar mischien als hij het van af het begin was geweest... dan zou je niet anders weten en had het opzich best gekunt. Maar hij is zo veel beter op ze plaats
Oud 19-06-2003, 11:19
Adrenaline
Adrenaline is offline
Nouja, ik denk dat zijn rol dan ook niet echt goed zou zijn aangeslagen.
En stel je even voor:

Patch & Ebony
Patch & Trudy
en
Patch & Amber...neeh

Regels voor berichten