Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2003, 20:14
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Hoe lang duurt 'de eerste tijd' en na hoelang merk je dat het slapen echt energie verschaft?
Enige keren dat ik er echt onderdoor ga is wanneer ik met vriendin loop te vrijen en tijdje na blijf liggen. Duurt het echt een flinke tijd op er weer boven op te komen (erm.. niet op haar )
En ze zeggen dat ik iets witter zie, maar voor rest valt er niet echt iets aan me te zien.
De eerste tijd is verschillend per persoon. Ik had na twee weken (geloof ik) iets van 'he, dit is nou echt mijn ritme'.
Dat was fijn.
Bij je eerste 20 min REM-slaap merk je het. Je zal je uitgerust voelen.
Citaat:
Heb wel het gevoel hele tijd het gevoel te verdwalen in halve zinnen en gedachtenkronkels, maar lijkt me logish met zo weinig slaap...
Hier kan ik me alles bij voorstellen. Ik zei de maffe zinnen ook echt, zonder ze door te hebben. Het verdraaien van woorden en zinnen (letterlijk) was eventjes regelmaat.

Citaat:
Gewapend met de koffiepot aan mijn zijde treed ik de komende nacht tegemoet! *hoezee*
Succes!

Wat zijn jouw precieze tijden?
Oud 30-01-2003, 04:56
notbonefish
notbonefish is offline
whooo.. dit is alweer dag 49 van onze slaap experiment!

de laatste tijd ben ik weer aan het terugvallen naar mijn oude slapeloosheid patroon (slaapeloosheid als je maar 2 uur per dag slaapt! zie je het voor je )
dit heeft mischien iets te maken met mijn overmatig koffie gebruik... tijd om weer eens te verminderen denk ik

maar sterkte aan alle mensen die nog in de wenfase zitten. probeer niet in slaap te vallen in het verkeer, ok?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:27
Spirit
Spirit is offline
ik denk dat ut geen kwaad kan.. het is een gewenningsproces je lichaam past zich zelf aan, aan je nieuwe slaapritmne.. heb er wel van gehoordd.. ik denk dat ik ut ook maar'n keer uitga proberen...
totdat ik helemaal NIET meer hoef te slapen hehehe daar was een keer een documentaire over.. zo'n gast die niet slaapte inplaats daarvan ging die mediteren
anyway wel voordeel .. lekker veel tijd want slapen vind ik eigenlijk pure tijdverspilling & t is handig met Homework
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:37
Vlooienband
Vlooienband is offline
Spirit, ik heb gehoord dat je van niet slapen dood kan gaan. Daar kan bonefish je ongetwijfeld meer over vertellen.
Oud 30-01-2003, 18:25
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Spirit, ik heb gehoord dat je van niet slapen dood kan gaan. Daar kan bonefish je ongetwijfeld meer over vertellen.
heeft dat argument al de hele topic zitten proberen te ontkrachten......

maar het is wel zo dat, ziekte niet meegerekend, het je nooit zal lukken altijd wakker te blijven. je lichaam heeft slaap nodig, en zal het krijgen ook. vandaar dat de gewenning ook zo lang duurt; het is moeilijk het lichaam te overtuigen dat het toch echt genoeg slaap krijgt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:48
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
bonefish schreef:
heeft dat argument al de hele topic zitten proberen te ontkrachten......

maar het is wel zo dat, ziekte niet meegerekend, het je nooit zal lukken altijd wakker te blijven. je lichaam heeft slaap nodig, en zal het krijgen ook. vandaar dat de gewenning ook zo lang duurt; het is moeilijk het lichaam te overtuigen dat het toch echt genoeg slaap krijgt.
Offtopic: Rolleyes jezelf, Piloff
Ik bedoelde namelijk zo'n ziekte. Dat je helemaal nooit kan slapen en dan na verloop van tijd doodgaat van vermoeidheid.
Oud 30-01-2003, 22:33
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Offtopic: Rolleyes jezelf, Piloff
Ik bedoelde namelijk zo'n ziekte. Dat je helemaal nooit kan slapen en dan na verloop van tijd doodgaat van vermoeidheid.
niet van vermoeidheid. je gaat dood aan het feit dat er in een deel van de hersenen iets mis is. het deel regelt onder andere slaap, maar ook belangrijke orgaanfuncties. je sterft dus aan het feit dat je organen ermee ophouden.
post hoc, ergo propter hoc heet de drogredenering van jou..

----
nestertje!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 15:03
digitalbath
digitalbath is offline
je komt eerst in een normale slaap en pas na 2 uur in een diepe slaap, ik heb ong. 6 maanden elke dag 4 uur slaap gehad, wel achter elkaar, en ik kan je vertellen : is niet fijn, je voelt je zwaar kut en niets lukt er , en je valt flauw tijdens sport,
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 17:34
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
bonefish schreef:
niet van vermoeidheid. je gaat dood aan het feit dat er in een deel van de hersenen iets mis is. het deel regelt onder andere slaap, maar ook belangrijke orgaanfuncties. je sterft dus aan het feit dat je organen ermee ophouden.
post hoc, ergo propter hoc heet de drogredenering van jou..

----
nestertje!
Niet waar! Waarom houden die orgaanfuncties er mee op? Omdat de hersenen te weinig slaap krijgen. Dat zorgt er mede voor dat ze stoppen.
Dus het is geen post hoc, ergo propter hoc redenering. Het is gewoon een conclusie.
't Is niet erg dat je het belachelijk maakt, want zoals Schopenhauer al zei: "All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident."
Na verloop van tijd krijg ik dus gelijk
Oud 31-01-2003, 18:02
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Niet waar! Waarom houden die orgaanfuncties er mee op? Omdat de hersenen te weinig slaap krijgen. Dat zorgt er mede voor dat ze stoppen.
Dus het is geen post hoc, ergo propter hoc redenering. Het is gewoon een conclusie.
't Is niet erg dat je het belachelijk maakt, want zoals Schopenhauer al zei: "All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident."
Na verloop van tijd krijg ik dus gelijk
jij haalt oorzaak/gevolg door elkaar. je hebt probleem A, slaapeloosheid B en organ failure C (hoe zeg je het in NL? )

gezien wordt B, dan na een tijdje C.
conclusie die je er uit kunt trekklen is : B --> C
na enig onderzoek blijkt dat geldt: A --> B, en A -->C.
het is fout om de colclusie A-->B-->C te trekken.
want A veroorzaakt zowel B, als C, maar B veroorzaakt C niet, sterker nog: heeft er niets (via een andere weg dan A) mee te maken!

"All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident." true, but then the forth stage occurse, and everyone has a good chuckle at the ridiculous and quaint theories that their ancestors thought up to explain stuff.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 18:06
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
digitalbath schreef:
je komt eerst in een normale slaap en pas na 2 uur in een diepe slaap, ik heb ong. 6 maanden elke dag 4 uur slaap gehad, wel achter elkaar, en ik kan je vertellen : is niet fijn, je voelt je zwaar kut en niets lukt er , en je valt flauw tijdens sport,
dit is niet waar. bij de normale slaap ritme ga je in 50 90 min alle slaapniveau's langs. deze cyclus herhaalt zich een aantal malen per nacht. je rust dan ook normaal gesproken niet uit als je minder dan 50 90 min slaapt. je kunt daartegen wel een uur slapen, en dan fris wakkerworden.

Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 09:23.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 18:18
Dashja
Dashja is offline
Applaus voor jullie zelfdiscipline! Ik zou het niet kunnen (volhouden)!
Ik hoop echter wel dat het een verstandige keus is geweest om
hier aan te beginnen, als ik al die stukjes zo lees...

Je weet zelf misschien niet wanneer het genoeg is...
(Ik weet dat iig niet van mezelf en ben door dat ik iedere keer
ongemerkt over mijn grenzen ben gegaan ernstig ziek geworden.)
Rustig aan en luister dus goed naar je lichaam en geest
en neem de signalen (als ze er zijn) echt serieus!!

Succes!
Dashja
Oud 01-02-2003, 18:19
Dashja
Dashja is offline
En, Scimmia, heb je nog gebeld naar die universiteiten???
Ben wel benieuwd, naar wat die zeiden!
Oud 01-02-2003, 18:51
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Dashja schreef:
Applaus voor jullie zelfdiscipline! Ik zou het niet kunnen (volhouden)!
dank je

*merkt even op dat wij op de 31e de 50 dagen grens gepasseerd zijn *
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 20:52
Vlooienband
Vlooienband is offline
Bedankt
We letten ook wel een beetje op elkaar, geloof ik. Als de botvis er beroerd uitziet, vraag ik 'em waarom en visa versa. Ook zal ik mijn koppigheid zeker aan de kant zetten als het schema me te machtig wordt. Voorlopig gaat het geweldig.

Citaat:
Dashja schreef:
En, Scimmia, heb je nog gebeld naar die universiteiten???
Ben wel benieuwd, naar wat die zeiden!
Jep, gedaan. Na door vijf universiteiten een onnoemelijk aantal keren door zijn verbonden, werd mij aangeraden een bepaalde dame van de uni van A'dam te bellen. Goed, dat gedaan. Doorverbonden, doorverbonden. Kreeg ik haar te pakken, zei ze dat ik op het i'net moest gaan kijken.
Bluh.
Ook heb ik een of ander slaapinstituut gebeld, waarvan ik de naam nu al weer vergeten ben. Zei vertelden me dat ze alleen normale slaappatronen bestuderen endus geen info over Uberman hebben...
Oud 01-02-2003, 21:03
Dashja
Dashja is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Bedankt
You're Welcom!

Citaat:
Scimmia schreef:
Zei vertelden me dat ze alleen normale slaappatronen bestuderen endus geen info over Uberman hebben...
[COLOR=indigo]
Misschien kan je jezelf aanmelden (samen met botvis) als
vrijwilligers voor het project

Jammer dat je niet meer info hebt kunnen los peuteren bij de universiteiten etc! Maarja!
Zouden biologiedocenten etc er nix vanaf weten??
*ga morgen mijn vroegere bio-docente eens opbellen*

Ik wou zeggen Fijne avond en slaap lekker strax....
Nja, fijne avond, slaap lekker, maak lekker huiswerk, slaap lekker etc..
Oud 01-02-2003, 21:50
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Bedankt
We letten ook wel een beetje op elkaar, geloof ik. Als de botvis er beroerd uitziet, vraag ik 'em waarom en visa versa. Ook zal ik mijn koppigheid zeker aan de kant zetten als het schema me te machtig wordt. Voorlopig gaat het geweldig.

ja vast, Nestertje!

Citaat:
Dashja schreef:
You're Welcom!

Misschien kan je jezelf aanmelden (samen met botvis) als
vrijwilligers voor het project

Jammer dat je niet meer info hebt kunnen los peuteren bij de universiteiten etc! Maarja!
Zouden biologiedocenten etc er nix vanaf weten??
*ga morgen mijn vroegere bio-docente eens opbellen*
mja.. klinkt veel te veel als een baan.

en biodocenten zijn over het algemeen niet echt erg bij de feiten ofzo.. en zeker zoiets esoterisch als alternatieve slaapritmes zullen de meesten niet kennen.

<opschep>*doet geen fsck, en staat een 9 voor bio *</opschep>
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 05:48
Needle_damage
Needle_damage is offline
Hajhaj, doenou ook eens exprimenteren, eerste nacht dit.. Ik viel maar niet inslaap ook al heb ik me 2x een uur gegunt, maja.. Ik zit er nu ook wel brak bij, had middenacht zelfs het gevoel dat ik er maar mee moest stope dat eht zinloos was

Maar...

Ik ga door

(nog vraagje: hoeveel uur mag je slapen en in wat voorn hoeveelheden per keer?)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 06:36
notbonefish
notbonefish is offline
14 is wel een beetje jong om dit te proberen, denk ik... (heb je mijn post een paar pagina's terug wel gelezen?)

er zijn verschillende versies van dit soort slaapritme, sommigen hebben een zgn 'core-sleep' van 2-3 uur laat in de nacht, en dan om de zoveel tijd 20 min...

wat wij doen is gewoon (ongeveer) om de vier uur 20min slapen.

mijn schema is bijv:

00.00-00.23
3:40-4:03
7:00-7:23 (vanwege school)
12:00-12:23
16:00-16:23
20:00-20:23

(23 min, omdat ik niet gelijk in slaap val. ik sliep vroeger heel moeilijk. nu gaat dat veel beter, maar ik kan nog steeds niet gelijk in slaap vallen)

maarja. ik zou zeggen lees alle posts hier goed door, en als je toch besluit door te gaan, veel geluk. maar ik raad het niet echt aan voor iemand die nog zo weinig volgroeid is.... (18 is eigenlijk ook een beetje aan de jonge kan )

-------
ik ga trouwens proberen een soort site op te zetten met wat info en links.
/me verzoekt mensen hem te blijven schoppen tot hij het ook echt voor elkaar krijgt.
*you know who you are. *

Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 06:39.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:28
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Needle_damage schreef:
Hajhaj, doenou ook eens exprimenteren, eerste nacht dit.. Ik viel maar niet inslaap ook al heb ik me 2x een uur gegunt, maja.. Ik zit er nu ook wel brak bij, had middenacht zelfs het gevoel dat ik er maar mee moest stope dat eht zinloos was

Maar...

Ik ga door

(nog vraagje: hoeveel uur mag je slapen en in wat voorn hoeveelheden per keer?)
Als je jezelf zo voelt na een nacht... Dan is het nog redelijk zwaar voor de. Vooral de komende tijd, als je werkelijk door wilt gaan, kan lastig worden. succes.
Het is gezien je leeftijd behoorlijk onverstandig om te proberen, vooral omdat mesnen rond de 14, 15 jaar nog veel slaap nodig hebben. Afradertje dus.

botvis, vergeet deze sites niet te vermelden:
http://www.kuro5hin.org/story/2002/4/15/103358/720
http://www.everything2.com/index.pl?...node_id=892542
http://www.jimnews.iwarp.com/custom.html
http://wiki.anomaly.tv/tavi/index.php?page=PolyPhasic
Oud 11-02-2003, 11:08
Dashja
Dashja is offline
Hi, ik heb mijn bio-lerares nog gebeld!
Ze wist er idd (volgens de voorspellingen) nix vanaf!
Maar ze vond het bijzonder intressant, dus heb haar even
hierheen verwezen. Ben benieuwd of ze het zelf ook uit gaat
proberen, lekker onder de lessen slapen... Slaaples ipv bioles!
Ja lijkt me wel wat! Jammer dat ik al van school af ben
Knuffels en succes verder!!

Dashja

Oud 11-02-2003, 14:40
Needle_damage
Needle_damage is offline
Ghe, ben 2 meter enzo, dus zal allemaal wel goed zijn.. ehm voelde me zo omdat ik 2 nachten daarvoor neit echt geswlapen had
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:36
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Needle_damage schreef:
Ghe, ben 2 meter enzo, dus zal allemaal wel goed zijn.. ehm voelde me zo omdat ik 2 nachten daarvoor neit echt geswlapen had
mja.. maar lengte zegt ook niet alles. dat is slechts een onderdeel van de groei... maar goed, 'tis jouw lijf als je maar weet wat de consequenties zouden kunnen zijn.

wij zijn ook eigenlijk begonnen met een 2 daags slaapgebrek. dan voel je je wel een beetje brak, ja

Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 18:39.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:48
SuperSanne
SuperSanne is offline
Lijkt mij niets dat slapen.... ik kom al zo moeilijk m'n bed uit, en nou moet het ook eens een paar keer per dag... lijkt me ook niet leuk als je met iets leuks bezig bent maar je halverwege moet stoppen om te slapen (nee, niet dát, maar dingen als tekenen of een verslavenf computerspelletje)
Oud 11-02-2003, 18:55
notbonefish
notbonefish is offline
het voordeel van dit schema is dat je veel makkelijker wakker wordt, en echt heel snel klaarwakker bent. en je hebt ook wel wat speling in de slaapritme hoor, +- 1 uur is makkelijk te doen. langer dan dat, of gewoon een slaap overslaan, dan ben je wel een periode of 2 best wel vermoeid.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 08:11
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
bonefish schreef:
het voordeel van dit schema is dat je veel makkelijker wakker wordt, en echt heel snel klaarwakker bent.
*Kuch*
Niet altijd. Dat is alleen zo als je geen dutjes over hebt geslagen. Maar idd, over het algemeen ben je errug snel wakker, met dit schema.
Oud 25-06-2003, 00:19
notbonefish
notbonefish is offline
ik heb de schema al een tijd geleden opgegeven wegens een slechte periode vol met feesten enzo. maar ik ben van plan om binnenkort weer te beginnen, aangezien ik er voordeel aan gehad heb.

mijn vraag is; wie heeft deze schema ondertussen ook uitgeprobeerd? en hoe lang hebben jullie het volgehouden (of zijn er zelfs nog mee bezig)?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 04:12
coecie
coecie is offline
Citaat:
bonefish schreef op 25-06-2003 @ 01:19:
ik heb de schema al een tijd geleden opgegeven wegens een slechte periode vol met feesten enzo. maar ik ben van plan om binnenkort weer te beginnen, aangezien ik er voordeel aan gehad heb.

mijn vraag is; wie heeft deze schema ondertussen ook uitgeprobeerd? en hoe lang hebben jullie het volgehouden (of zijn er zelfs nog mee bezig)?
het past gewoonweg niet in mijn ritme
ik werk in het uitgeensleven, en als je om de paar uur even een dutje moet doen, kun je niet 2 dagen achter elkaar doorgaan
ik slaap op mijn eigen manier heel weinig, maar er zit geen schema in
Oud 25-06-2003, 04:19
Big Boi
Big Boi is offline
Ga slapen jij!
Oud 05-01-2004, 00:40
Ver Weg
Ver Weg is offline
lol iemand leest nu dit topic
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 00:44
Minimalistix
Minimalistix is offline
Citaat:
Ver Weg schreef op 05-01-2004 @ 01:40:
lol iemand leest nu dit topic
jup ik
vind het zeer interessant
Oud 05-01-2004, 07:59
Daevrem
Daevrem is offline
Ik heb zelf de laatste week ook geexperimenteerd met slapen. Niet deze methode trouwens. Ten eerste is elk uur meer dan 7 dat je slaapt slecht voor je. Ja je wordt er echt lui van. Slapen is fijn maar het is wel zonde van de tijd. Slapen kunnen we ook als we dood zijn.

Ik had mijn slaaptijden opgedeeld in twee perioden. Eentje zeg maar normaal maar dan veel korter en eentje 's middags. Je kunt dan wel merken dat je met minder tijd meer uitgerust bent. Ik ga deze methode nu niet gebruiken want ik mis op dit moment de discipline.

Of deze methode werkt of niet weet ik niet maar ik weet wel dat er mensen zijn die maar heel weinig slaap nodig hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 08:18
kandyrat
kandyrat is offline
wat ik me afvraag is hoe je san voor 20 minuten zo snel in slaap valt... want als ik wil slapen, dan van ik niet meteen zo 1 2 3 in slaap. (even een tijdje wakker liggen etc.) of gaat dat vanzelf na een aantal weken wel goed ofzo?
Oud 05-01-2004, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 05-01-2004 @ 08:59:
Ten eerste is elk uur meer dan 7 dat je slaapt slecht voor je. Ja je wordt er echt lui van. Slapen is fijn maar het is wel zonde van de tijd. Slapen kunnen we ook als we dood zijn.
Heb je dat zelf 'uitgevonden' of is dat ook wetenschappelijk bewezen? Voor zo ver ik weet is 7/8 uur nl gemiddeld en kan de één het met 6 ook doen, terwijl de ander er bv. 9 nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 11:13
Daevrem
Daevrem is offline
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/1820996.stm
http://www.studentbmj.com/back_issue.../news/96a.html
http://www.studentbmj.com/back_issue...news/225c.html
http://www.news.harvard.edu/gazette/.../12-sleep.html
http://abcnews.go.com/sections/livin...ity020215.html
http://www.mercola.com/2003/feb/12/s...art_attack.htm
http://www.smh.com.au/articles/2003/...3534055659.htm

Naja 7 uur 8 uur, ik ken niet elk wetenschappelijk onderzoeksrapport uit m'n hoofd.

Volgens mij zijn die artikelen op hetzelfde onderzoek gebaseerd. Ik heb ze niet gelezen.

Ik dacht dat dit wel 'common knowledge' was. Het gaat erom of twee perioden slaap beter werken dan een periode even lang slaap.

Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 11:18.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 11:13
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik heb het topic ook aandachtig doorgelezen, en was best onder de indruk, misschien is het wel wat voor mij.
Ik heb ook ernstige slaap problemen, ik val nóóit in een diepe slaap (dat is dus de REM), en word ook vanalles wakker, ik kan me ook nauwelijks ontspannen.

Zoals ik gelezen heb, train je jezelf dan ook in het ommiddelijk in de REM slaap te komen als het je gaat lukken.

Nu gaat dit dan een week duren, of tot zo'n 5 dagen, ik kan me nu nog niet voorstellen dat het mij gaat lukken, maar wie weet natuurlijk.

Maar aangezien ik 's nachts toch nauwelijks slaap en maar wat lig te woelen en te denken, ik heb die slaap toch al niet, dus misschien maakt het dan verder niet uit.

Wat ik me wel afvraag, ik moet overdag gewoon werken, ik denk wel dat ik mijn baas de eerste weken zo ver kan krijgen dat hij er een beetje rekening mee houd (als ik suf zou zijn), alleen ik vraag me af, hoe zit dat bijv. met autorijden? Als je nogal suf bent lijkt het me niet echt verstandig om auto te rijden, en aangezien ik dat ding elke dag nodig heb...

En wat bedoelen ze met 8 uur "slaap"? Is dat het moment waarop je in je bed gaat liggen totdat de wekker gaat (dus 8 uur later). Of is dat echt dat je aan het dromen bent zeg maar?

Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 11:17.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 11:20
Daevrem
Daevrem is offline
Ooh kijk hier eens:

"Nap 'as good as a full night's sleep'

Volunteers' sleep state was tested.
Grabbing an hour's sleep during the day may be as beneficial as a whole night in bed, according to scientists. "

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3012322.stm
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 11:25
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ja zal best, maar in dat uurtje kan ik echt niet slapen hoor... Dan ben je gewoon een uur lang aan het woelen, wat heb je daar nou aan?
Oud 05-01-2004, 11:29
Daevrem
Daevrem is offline
Ja maar dat is geen uur slapen. Ik val ook moeilijk in slaap maar als je 23 uur wakker bent en dan 1 uur slaapt dan lijkt het me niet dat je dan nog niet slaap valt. En als je al normaal slaapt en 's middags een uur toevoegd lijkt me ook niet echt nuttig.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:30
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
pffff ik kan zoiets niet want ik kan niet tegen slaaptekort
Oud 06-01-2004, 03:24
Vlooienband
Vlooienband is offline
Hoelang het duurt voor ik in slaap val? Gut, ik geloof een minuut ofzo. Of korter.

@Cryptic: jouw baas moet niet alleen rekening houden met het feit dat je de eerste tijd nogal suf kan zijn (en er behoorlijk brak uitziet), maar ook dat je dus echt om de vier uur moet slapen.
Oud 06-01-2004, 03:25
Vlooienband
Vlooienband is offline
evil_angel: je hebt alleen in het begin slaaptekort, meisje. Daarna ben je weer zo fit als een hoentje of zelfs fitter.

Regels voor berichten