Advertentie | |
|
![]() |
|
Rudis Feminus - oowf says:
k zit nu al 10 keer hetzelfde te doen Rudis Feminus - oowf says: en nog weet k niet wat k aan het doen was otherside.
|
verder nog:
'we hebben een kip met een hoedje'(echt waar, ik maak er nog ooit een foto van, dan zien jullie allemaal dat eht waar was) en verder nog iets met spoesje. dat is namelijk een poesje (zo'n ding op 4 poten en het zegt miauw) met een s ervoor. wonderbaarlijk dat mensen niet meer weten wat een spoesje is als je het ze vraagt.
|
ja, die kip met 't hoedje. die was al 18 maanden dood! en hij leefde in 'n schilderij.
ik snapte echt niet waar je 't over had eerst. ![]()
|
![]() |
jah nieuwe theorie: jongens die leuk zijn vinden minder snel een vriendin dan jongens die niet leuk zijn omdat meiden denken dat leuke jongens al een vriendin hebben
had te veel op...........
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
een paar vrienden van mij en ik hadden samen een paar flessen alcohol gekocht. We hadden nog twee halfvolle flessen over.
J: Hey man, die flessen zijn bijna leeg! Ik: We gieten ze samen dan hebben we terug een volle J: Ja schitterend! S: ja maar ook nog een lege. J begint te wenen
|
Me and my best friend smoked a joint a few minutes ago..
zij:"ja maar weetje eigenlijk valt het best mee, ik bedoel hij doet niet zoals haar" ik:"euhh jah maar heb je het nou al gezien dan?" zij:"nee, laten we het over iets anders hebben" ik:"Goh, wat een mooie boom"
|
Gister was ik met 2 vrienden uitgegaan, van te voren al wat drankjes naar binnen gegoten, daarna in de stad nog wat ingenomen en na een uurtje wilden die 2 nog een jointje roken. Nah we zaten 10 minuten in de shop, het was daarbinnen gezellig druk. Vriend A. begint echt vanuit het niets zooo ontzettend hard te lachen, en ik schoot omhoog (lag een beetje op de bank) en ik knal met me kop tegen de tafel. Waarop hij nog harder begint te lachen. Echt binnen 1 minuut zat heel die shop daar vet te lachen. En A. kwam echt niet meer bij, na 10/15 minuten werd het wat minder.
Naja en die uitspraken, ik weet het niet meer. Ik kan me vage grappige gesprekken herinneren, maar ik weet het eigenlijk toch niet meer helemaal. En het is eigenlijk alleen grappig op dat moment.
||
Citaat:
En omdat je nu over vogels praat herinner ik me nog wat van afgelopen nacht. - IK WEET HET !!!! we kruisen een paard met een struisvogel en dan heb ik een vliegende paard + Uuuhhhh, struisvogels?? - Ja + Uuuh...struisvogels kunnen niet vliegen - Oja... *stilte* - MAAR DEZE KOMEN VAN HET ROZE MOEDERSCHIP + Uuuuh, ja...dat veranderd de zaak - Whiiiieee vlieg vlieg vlieg, dan gaan we vliegen wooohhoho zzzfoef
||
Citaat:
![]() (koppeling en verschil.)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |