Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
AD&D!!!!!!!!!!!! of gewoon D&D, dat kan natuurlijk ook ![]() |
![]() |
|
Niet perse een uitspraak:
We gingen tijdens/na het blowen poolen en elke keer als ik aan de beurt was stootte ik tegen een gekleurde bal ipv de witte. Vriendin:"Martine, je bent niet aan het poolen hoor." Ik:"Huh?!Jawel hoor.."
|
![]() |
Van de week, tijdens de tweede helft van NED-SCH was mn zusje enorm commentaar aan t geven op gewoon ALLES.. we waren allemaal enorm cynisch een vriendin van haar had gebeld dat we 3-0 voor stonden, wij zoiets van YEAH RIGHT..
Nou ja toch maar ff kijken dan.. verrek was nog zo ook. Maar als Ned. dan eens de bal kwijtraakte ofzo, zij meteen zo van 'en waarom stond daar dan weer niemand??' 'omdat er een glijpartij was' (dit zei de commentator, weet niet meer wie en hoe precies, maar zo iets) Het kwam er echt precies achteraan en het klopte gewoon.. ik lachte me half dood en proestte het uit... Ja we waren niet stoned eigenlijk maar er zijn hier wel meer niet stoned uitdrukkingen neergezet dus ik denk dat hij hier wel aardig past ![]()
||
![]() |
Citaat:
het gaat niet om de post maar om het bericht eitje maar ik vond het wel een leuk bericht (zo dat was mijn eerste post) ![]() |
![]() |
|
ik heb een cassette teruggevonden waarop ik vroeger eens een nacht met 2 vrienden op LSD heb opgenomen. bijna alles is wel afgeveegd en er staat nu muziek en gitaarriffs op. maar op het laaste van kant A staat nog een kort stukje. ik geloof dat we toen juist goed begonnen te trippen. ik zal dit hier even posten omdat ik me toch geen enkele uitspraak meer herinner van vroeger. het dateert van 1998.
(ervaren vriend) "wauw....hahaha...ik ga ook wel hard" (onervaren vriend) "shit...oh...wat ben ik begonnen...fuck" (ervaren vriend) "gewoon meeswingen met de muzieknoten" (onervaren vriend) "oh nee...zot...ik wil terug" (ik - needlefreak) "laat je gewoon meedrijven...niet tegen vechten" (ervaren vriend) "altijd stroomafwaarts gaan als je kunt" (onervaren vriend) "zowel met mijn ogen open als gesloten zie ik zo'n fel licht en ik..." einde cassette... het enige wat er nog opstaat. btw, voor die onervaren vriend was het de eerste keer dat hij LSD gebruikte.
||
Citaat:
vasthouden aan realititeit maar dat moet je helemaal niet doehoen!!!!
|
ik stoned tegen mijn vriend: "jij hebt bambi-oogjes, waar heb je die gehaald?"
mijn vriend stoned tegen mij:"eivoer? was dah? voer voor eieren?" uhmmm... ook de eerste keer dak stoned werd, kreeg ik het woord stroopwafel niet uit mijn hoofd kheb nog veel meer vage uitspraken, maar zalk dan even op moeten zoeken... |
![]() |
|
Er huppelen 2 stonede vrienden van mij over het plein, en maken het 'westside' gebaar.
Ik: Heee daar zijn 2 negerende huppies! Vriendin: Ehh..wat zei je? Ik: Daar zijn 2 nege.. huh? HAHAAHHAAHAH!! Vriendin: HAHAAHAGHAAHAH!!! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zondag middag, op weg naar huis van een feestje, vet uit me plaat nog
vin je dat normaal? nee! Doe je dat thuis ook! ja...... hier mag dat NIET! Maar ik doe het thuis ook meneer de conducteur! Ja, dat heeft er niks mee te maken!!!! Maar waarom vraag je dan of ik dat thuis ook doe? ![]()
|
![]() |
hmm t zal hier wel niet mogen want mn vriend hoeft niet dronken te zijn om vlak voor ie slaapt het heel serieus over een haai te gaan hebben of 's nachts wakker te worden, rechtop te gaan zitten en te zeggen:
''Hoe heet dat ding nou toch? Je hebt het bios en eh...Hoe heet het toch?'' ik:""Waar heb je het over?" hij: "Eh...o laat maar." Gaat weer liggen en slaapt verder. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als ik dronken ben wil ik nog wel eens de opmerking bezigen:
"Ach, democratie is zo'n achterhaald concept. Het zou veel beter zijn als ik het allemaal zou bepalen" Uiteraard komt daar een vette glimlach achteraan
|
poetis my ass!
huppa! Vanacht is jou nacht daar waar je zo naar smacht je eerste keer anaal voor mij een oud verhaal zachtjes druk ik op je ster terwijl ik je billen open sper je kont is heerlijk strak en terwijl ik je tieten pak kom jij hard schreeuwend klaar en beslist al dan en daar "hard anaal, dat doet pijn maar eigenlijk is het toch wel fijn" ![]()
|
Verwijderd
|
Als je alle tandenborstels van de hele wereld op een rij zou leggen, zou dat een hele lange rij zijn.
Wist je dat ouderwetse Chinezen hun tanden nooit poetsen? En als ze uitgaan spoelen ze hun mond met parfum. Je kunt veel dingen met een tandenborstel, om maar niet te spreken van de perspectieven die een elektrische tandenborstel biedt. Als je hem helemaal in je neus steekt ga je zelfs dood. Waarom lachen mensen in tandpastareclames altijd? Je lacht geeneens als je je tanden poetst, dat zou nergens op slaan namelijk. *poets poets* ![]() De moraal van het verhaal: wordt desolate zwerver, en hou je tanden schoon! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wij hebben het schitterend idee van 'That 70's show' gestolen om onze uitspraken op te nemen met een bandrecorder. Meestal is het wel normaal maar soms is het echt hilarisch.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |