Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: oh, flat ;o IBB? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() </random> |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() O, en mijn fiets is terminaal. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik erger mij eraan dat ik overkom als een domme doos. Kijk, ik weet niet veel van computers, maar logisch nadenken kan ik wel! Ik heb écht geen domme dingen gedaan, ik heb geen enkele instelling veranderd of wat dan ook en toch doet ie het plotseling niet en nu plotseling weer wel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op het forum struikel je dan ook over nerds en geeks eah! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het echte leven zie je toch ook verder nooit naakt. Dus nee, als er verder geen duidelijke reden voor het naakt is, is het gewoon naakt om het naakt en dat vind ik onnodig en stom. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Naakt om het naakt is idd stom (want dan wil men bewust de nadruk leggen op hoe bijzonder naakt is), maar dat doet niets af aan het feit dat men ALTIJD zonodig moet opmerken of naakt functioneel is of niet. Ik weet dat het moeilijk is, en ik kan het ook niet altijd, maar probeer er gewoon onbevangen naar te kijken. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder, wat de rest zijn. Het is gewoon teveel ''at random'' in theatervoorstellingen, waardoor het een ''kijk mij nou toch, kijk dan hoe apart en controversieel ik ben!!!''-effect heeft. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk niet dat ze per se leuker is op het podium, en dat ze op schrift beter tot haar recht komt. Maar goed, nog steeds wel leuk waarschijnlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haar arrogant vinden hebben wel meer mensen volgens mij. Heb een beetje het idee dat veel mensen denken dat ze mensen oplegt hoe ze MOETEN praten, terwijl ze eigenlijk alleen dingen aankaart die opvallen. Maar moet nu weg, dag! |
![]() |
|
|