Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2011, 13:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die rechter had hem al na 10 minuten het woord moeten ontnemen, niet pas na 25 minuten...Die laatste zin van de Kreek ook, wat een gezwam
Advertentie
Oud 28-05-2011, 14:41
Verwijderd
Soija eeuwige naamzoek

-filmpje later kijken-
Oud 28-05-2011, 14:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
aaah, geen treinen. moeten we weer via fucking nijmegen
do. not. want.
Oud 28-05-2011, 15:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dood aan fanfarekorpsen. Kutherrie dat het is!
Oud 28-05-2011, 15:26
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Dood aan fanfarekorpsen. Kutherrie dat het is!
Ze liepen net zeker door je straat? Of over het plein?
Oud 28-05-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Het modem dan, als je de enige bent die je internetverbinding gebruikt en met maar één computer (maar als ik je verhaal goed begrijp is dat niet zo).
Nee, ook geen modem. Ook heb ik de kabel verschillende keren eruit gehaald en opnieuw erin gestopt, of omgedraaid erin gestopt. De copmuter opnieuw opgestart, al die fratsen.

Ik zit in een SSH-complex. Iedereen heeft zo'n internetaansluiting op zijn/haar kamer, vanwaar je met een kabel je copmuter kunt aansluiten op het internet. Het lag niet aan de verbinding, aangezien mijn laptop ook geen verbinding maakte met het internet bij een vriend van mij (in dezelfde flat) terwijl hij wel verbinding kon maken (met dus dezelfde aansluiting en zelfde kabel). Misschien zit er ergens een slecht contact ofzo in de netwerkadapter... Nevermind, hij doet het weer
Oud 28-05-2011, 15:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze liepen net zeker door je straat? Of over het plein?
Ja, ze oefenen te vaak en zitten hier tegenover mij in een gebouw. En dan komen ze de straat op met drie korpsen tegelijk :\
Oud 28-05-2011, 15:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, ook geen modem. Ook heb ik de kabel verschillende keren eruit gehaald en opnieuw erin gestopt, of omgedraaid erin gestopt. De copmuter opnieuw opgestart, al die fratsen.

Ik zit in een SSH-complex. Iedereen heeft zo'n internetaansluiting op zijn/haar kamer, vanwaar je met een kabel je copmuter kunt aansluiten op het internet. Het lag niet aan de verbinding, aangezien mijn laptop ook geen verbinding maakte met het internet bij een vriend van mij (in dezelfde flat) terwijl hij wel verbinding kon maken (met dus dezelfde aansluiting en zelfde kabel). Misschien zit er ergens een slecht contact ofzo in de netwerkadapter... Nevermind, hij doet het weer
Oh, jij ook in een spacebox?

Edit: oh, flat ;o IBB?
Oud 28-05-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:

</random>
Oud 28-05-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze oefenen te vaak en zitten hier tegenover mij in een gebouw. En dan komen ze de straat op met drie korpsen tegelijk :\
Wij wonen schuin achter de parkeerplaats waar ze oefenen.

O, en mijn fiets is terminaal. Maar volgens de fietsenmaker is de kans dat hij zomaar uit elkaar valt niet zo groot, dus ik zal in ieder geval niet heel hard vallen of zo. Dat is weer mooi.
Oud 28-05-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Oh, jij ook in een spacebox?

Edit: oh, flat ;o IBB?
Nee (hoewel ik twee jaar geleden wel op de IBB woonde..). Nu woon ik in het Tuindorp-West complex (van Lieflandlaan enzo).
Oud 28-05-2011, 15:36
Verwijderd
Oud 28-05-2011, 15:40
Verwijderd
Ik plaag je maar een beetje

Niet geheel incompetent met komputahs zijn heeft ook zo z'n nadelen hoor
Oud 28-05-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik plaag je maar een beetje

Niet geheel incompetent met komputahs zijn heeft ook zo z'n nadelen hoor
Ik snap het schatje

Ik erger mij eraan dat ik overkom als een domme doos. Kijk, ik weet niet veel van computers, maar logisch nadenken kan ik wel! Ik heb écht geen domme dingen gedaan, ik heb geen enkele instelling veranderd of wat dan ook en toch doet ie het plotseling niet en nu plotseling weer wel!
Oud 28-05-2011, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het schatje

Ik erger mij eraan dat ik overkom als een domme doos. Kijk, ik weet niet veel van computers, maar logisch nadenken kan ik wel! Ik heb écht geen domme dingen gedaan, ik heb geen enkele instelling veranderd of wat dan ook en toch doet ie het plotseling niet en nu plotseling weer wel!
Heb jij ook dat als je op het forum over computerdingen praat je denkt 'wat ben ik een onwetende trut' maar dat als je dan irl over computerdingen praat mensen je aankijken van 'wtf hoe weet jij dat allemaal'?
Oud 28-05-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Heb jij ook dat als je op het forum over computerdingen praat je denkt 'wat ben ik een onwetende trut' maar dat als je dan irl over computerdingen praat mensen je aankijken van 'wtf hoe weet jij dat allemaal'?
Ik heb meestal dat ik het idee heb dat ik op het forum dan overkom als iemand die er gewoon niets van weet want /care en geen talent voor dat soort dingen, en in het echt als een arm, hulpeloos meisje dat op grote problemen reageert door hard te huilen en op mannelijke hulp te wachten.
Oud 28-05-2011, 16:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Je hebt wel een router (dat is waar de draad in je kamer op uitkomt), alleen kan jij daar zelf niet bij. Maar zoals je het beschrijft zal het inderdaad waarschijnlijk niet aan de router gelegen hebben.
Oud 28-05-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Oud 28-05-2011, 16:29
Verwijderd
Ik moet vaker make-up gebruiken, ik knap er van op.
Oud 28-05-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:

Op het forum struikel je dan ook over nerds en geeks eah!
Oud 28-05-2011, 16:55
Verwijderd
Een toneelstuk met heel veel functioneel naakt!
Oud 28-05-2011, 17:13
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik ga blote mensen kijken. Dag!
Citaat:
IIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKK
Oud 28-05-2011, 17:15
Verwijderd
Oud 28-05-2011, 17:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zijn er tegenwoordig ook toneelstukken zonder "functioneel" naakt dan?
Oud 28-05-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Zijn er tegenwoordig ook toneelstukken zonder "functioneel" naakt dan?
Ja, hoor. De voorlaatste die ik zag Kinderen van de zon, had geen enkel naakt. Misschien omdat er Vlamingen mee deden, die zijn daar geloof ik iets minder toe geneigd dan Nederlanders.
Oud 28-05-2011, 17:21
Verwijderd
Ik heb Hair gezien met Minke. Daar zat ook naakt in, maar dat was niet bijster functioneel. Ze stonden ineens allemaal naakt op een rij, en toen was het pauze. :')

Zodat wij natuurlijk in alle rust even alle piemels en tieten konden bespreken.
Oud 28-05-2011, 17:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Eén van mijn exen had een abonnement op de schouwburg en ik ben een paar keer met haar naar een toneelstuk wezen kijken. Ook veel van die stukken met volkomen overbodig naakt erin. Pretentieuze onzin.
Oud 28-05-2011, 17:24
Verwijderd
Daar houd ik ook niet van, maar in dit geval ging het over naturisme dus was het voor de verandering eens een versterking van de boodschap i.p.v. een afleiding.
Oud 28-05-2011, 17:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eén van mijn exen had een abonnement op de schouwburg en ik ben een paar keer met haar naar een toneelstuk wezen kijken. Ook veel van die stukken met volkomen overbodig naakt erin. Pretentieuze onzin.
Heb je als man tenminste ook nog iets om naar uit te kijken
Oud 28-05-2011, 17:31
Verwijderd
Eigenlijk vind ik naakt op een podium zelden tot nooit functioneel. Tenzij ze gaan douchen oid, maar waarom zou dat in een scene moeten, of tenzij het inderdaad over naturisten gaat ofzo.

Maar verder. Doe gewoon even normaal.
Oud 28-05-2011, 17:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik snap niet waarom er bij naakt op het toneel of in films, altijd de discussie opborrelt of het funtioneel is of niet. Naakt is naakt, waarom moet dat wel of niet functioneel zijn? Het IS gewoon.
Oud 28-05-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waarom er bij naakt op het toneel of in films, altijd de discussie opborrelt of het funtioneel is of niet. Naakt is naakt, waarom moet dat wel of niet functioneel zijn? Het IS gewoon.
dus als iemand naakt in een film rondwarrelt zonder dat diegene uit de douche komt of seks heeft, dan vind jij dat niet apart?

In het echte leven zie je toch ook verder nooit naakt.

Dus nee, als er verder geen duidelijke reden voor het naakt is, is het gewoon naakt om het naakt en dat vind ik onnodig en stom.
Oud 28-05-2011, 17:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mee eens, maar in die toneelstukken is het er zo vaak zo ongemakkelijk ingewerkt "omdat het moet". Schrijnend, eigenlijk.
Oud 28-05-2011, 17:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Heb je als man tenminste ook nog iets om naar uit te kijken
Doorgaans zijn het niet bepaald Alizées.
Oud 28-05-2011, 17:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mee eens, maar in die toneelstukken is het er zo vaak zo ongemakkelijk ingewerkt "omdat het moet". Schrijnend, eigenlijk.
Dat kan, maar reken er dan het toneelstuk op af, niet het gegeven 'naakt op toneel'.
Oud 28-05-2011, 17:42
Verwijderd
Pizza
Oud 28-05-2011, 17:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat kan, maar reken er dan het toneelstuk op af, niet het gegeven 'naakt op toneel'.
Helaas is het endemisch in de toneelwereld.
Oud 28-05-2011, 17:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
dus als iemand naakt in een film rondwarrelt zonder dat diegene uit de douche komt of seks heeft, dan vind jij dat niet apart?

In het echte leven zie je toch ook verder nooit naakt.

Dus nee, als er verder geen duidelijke reden voor het naakt is, is het gewoon naakt om het naakt en dat vind ik onnodig en stom.
Nouja, het hangt af van de context. Er kunnen ook andere contexten zijn. Bijvoorbeeld een gevangenisscene, of een concentratiekampscene, of een hippietoneelstuk als Hair (waar eigenlijk veel meer naakt in had gemoeten om het realistisch te maken, denk ik? )

Naakt om het naakt is idd stom (want dan wil men bewust de nadruk leggen op hoe bijzonder naakt is), maar dat doet niets af aan het feit dat men ALTIJD zonodig moet opmerken of naakt functioneel is of niet. Ik weet dat het moeilijk is, en ik kan het ook niet altijd, maar probeer er gewoon onbevangen naar te kijken.
Oud 28-05-2011, 17:45
Verwijderd
Je hebt bij films bijna alleen functioneel naakt, nu ik er zo over nadenk. Terwijl je bij theater bijna alleen saai niet-functioneel naakt hebt.
Oud 28-05-2011, 18:14
Verwijderd
Ik ga zometeen met Chris naar een voorstelling van Paulien Cornelisse, de van ''Taal is zeg maar echt mijn ding''.

We zitten op het balkon. Maar ze is toch lelijk, dus dat maakt niet zoveel uit
Oud 28-05-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Oh ik bedoelde het niet als discussiepunt hier, maar om aan te geven dat het eens een keer naakt was dat juist heel erg functioneel was, en dat het daarom leuk was.
Verder, wat de rest zijn. Het is gewoon teveel ''at random'' in theatervoorstellingen, waardoor het een ''kijk mij nou toch, kijk dan hoe apart en controversieel ik ben!!!''-effect heeft.

Citaat:
Ik ga zometeen met Chris naar een voorstelling van Paulien Cornelisse, de van ''Taal is zeg maar echt mijn ding''.

We zitten op het balkon. Maar ze is toch lelijk, dus dat maakt niet zoveel uit
Ik vond haar boekje heel erg tegenvallen. Is ze leuker op het podium?
Oud 28-05-2011, 18:22
Verwijderd

Hier is Noedels in het theater.
Oud 28-05-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vond haar boekje heel erg tegenvallen. Is ze leuker op het podium?
Ik vond haar boekje juist superleuk en herkenbaar!

Denk niet dat ze per se leuker is op het podium, en dat ze op schrift beter tot haar recht komt. Maar goed, nog steeds wel leuk waarschijnlijk.
Oud 28-05-2011, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vond haar boekje juist superleuk en herkenbaar!

Denk juist niet dat ze leuker is op het podium, dat ze op schrift beter tot haar recht komt. Maar goed, nog steeds wel leuk waarschijnlijk.
Oh ik vond het ook wel leuk hoor, (en ook herkenbaar) maar na eenderde snapte ik dr wel en werd het herhaling op herhaling. En het was slecht geschreven en ze is arrogant.
Oud 28-05-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Hier is Noedels in het theater.
Dan sta ik toch liever boven een enorme pan wetsvoorstellen te roeren!
Oud 28-05-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vond het ook wel leuk hoor, (en ook herkenbaar) maar na eenderde snapte ik dr wel en werd herhaling op herhaling. En het was slecht geschreven en ze is arrogant.
Oke. Vond ik niet, maar kan.

Haar arrogant vinden hebben wel meer mensen volgens mij. Heb een beetje het idee dat veel mensen denken dat ze mensen oplegt hoe ze MOETEN praten, terwijl ze eigenlijk alleen dingen aankaart die opvallen.

Maar moet nu weg, dag!
Oud 28-05-2011, 18:27
Verwijderd
Citaat:
En het was slecht geschreven en ze is arrogant.
Dit vooral, ja. Ze doet me een beetje denken aan Ronald Giphart, dat is ook zo'n soort pennenmans.
Oud 28-05-2011, 18:33
Verwijderd
Ik heb het boekje van Paulien Cornelisse niet gelezen, want ik vermoed dat het zo'n zelfde soort lor is als "I always get my sin". Wel prijkt er op mijn magneetbord een kollempje van haar over het woordje MEH. Meh <3
Oud 28-05-2011, 18:34
Verwijderd
En nu ga ik, als een oude vrijster, in mijn bed chillen met alle katten en Gepest uitzendinggemisten.
Oud 28-05-2011, 18:39
Verwijderd
Hm. It appears dat er geen internet meer is boven Misschien omdat ik vanmiddag perongeluk dubieuze kastjes (het modem? de modem? We'll never know) heb omgegooid waarna de NAS (uhuh ) stopte met grommen en loeien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten